Klant- en servicegericht telefoneren / Efficiënte telefonische service- en advies gesprekken / Telefoontraining / Customer service / Klantenservice

Tijdsduur
Trainers
Ivonne van Raaij+10
Locatie
Op locatie
Startdatum en plaats

Klant- en servicegericht telefoneren / Efficiënte telefonische service- en advies gesprekken / Telefoontraining / Customer service / Klantenservice

Coach+Result
Logo van Coach+Result
Opleiderscore: starstarstarstarstar 9,7 Coach+Result heeft een gemiddelde beoordeling van 9,7 (uit 2.691 ervaringen)
Beste opleider van Nederland

Winnaar Beste opleider van Nederland 2020: #1 in Sales, #1 in Secretarieel & Administratief, #1 beste trainer, #1 beste kleine opleider en #2 in Communicatie.

Winnaar Beste opleider van Nederland 2019: #1 in Sales, #1 in Secretarieel & Administratief, #1 beste trainer, #2 in Communicatie en #2 in Management.

Winnaar Beste opleider van Nederland 2018: #1 in Communicatie, #1 in Sales, #2 in Management en #2 in Opleiding & Onderwijs.

Winnaar Beste opleider van Nederland 2017: #1 in Secretarieel & Administratief, #1 in Sales, #2 in Opleiding & Onderwijs en #3 in Management.

Winnaar Beste opleider van Nederland 2016: #1 in Secretarieel & Administratief, #1 in Financieel, #1 in Sales, #2 in Communicatie en #3 overall.

Lees meer over Beste Opleider van Nederland 2020.

Tip: meer info over het programma, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

9,7
Gemiddeld cijfer voor Klant- en servicegericht telefoneren / Efficiënte telefonische service- en advies gesprekken / Telefoontraining / Customer service / Klantenservice
Gebaseerd op 471 ervaringen Lees alle ervaringenchevron_right
Ingrid Groen 🌷
starstarstarstarstar
Ingrid Groen 🌷
KCC medewerker
10
Klant- en servicegericht telefoneren / Efficiënte telefonische service- en advies gesprekken / Telefoontraining / Customer service / Klantenservice

"Een leuke, waardevolle training gehad van Michele. Zij neemt de tijd voor je en ik heb veel tips van haar gekregen tijdens de coaching, welke ik nu regelmatig tijdens een telefoongesprek inzet. Ook fijn is de samenvatting in de lesmap "bloed, zweet en trainen". Kortom, een goede training!" - 21-02-2024 07:54

"Een leuke, waardevolle training gehad van Michele. Zij neemt de tijd voor je en ik heb veel tips van haar gekregen tijdens de coaching, welk… alles lezen - 21-02-2024 07:54

Startdata en plaatsen

placeBreda (Ulvenhout)
28 mrt. 2024
check_circle Startgarantie
placeNieuwegein
4 apr. 2024
check_circle Startgarantie
placeBreda (Ulvenhout)
7 mei. 2024
check_circle Startgarantie
placeNieuwegein
14 mei. 2024
check_circle Startgarantie
placeNieuwegein
19 jun. 2024
check_circle Startgarantie
placeBreda (Ulvenhout)
3 sep. 2024
check_circle Startgarantie
placeNieuwegein
26 sep. 2024
check_circle Startgarantie
placeNieuwegein
23 okt. 2024
check_circle Startgarantie
placeBreda (Ulvenhout)
7 nov. 2024
check_circle Startgarantie
placeNieuwegein
28 nov. 2024
check_circle Startgarantie

Beschrijving

Gesprek leiden en sturen, gespreksstructuur, telefoonetiquette, vraagtechnieken, efficiënt doorverbinden, spiegelen aan klanttypen, omgaan met irritatie en ongenoegen. 

Wat is het doel van deze training?
U leert uw telefonische servicegesprekken op perfect verzorgde, professionele en efficiënte wijze af te handelen. Dit zorgt voor een representatieve en klantgerichte uitstraling richting klanten en relaties.

Wat is het resultaat?
Na afloop van deze training bent u o.a. in staat om:

  • Een klant- en servicegerichte houding aan te nemen
  • Een goede sfeer te creëren en de juiste ‘toon’ te zetten door te spiegelen aan de klant
  • De juiste telefoonetiquette te hanteren
  • Op de juiste wijze door te v…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Nog niet gevonden wat je zocht? Bekijk deze onderwerpen: Klantenservice / Customer Service, Telefoneren, Telefonische verkoop, Klantgerichtheid en Klantgericht schrijven.

Gesprek leiden en sturen, gespreksstructuur, telefoonetiquette, vraagtechnieken, efficiënt doorverbinden, spiegelen aan klanttypen, omgaan met irritatie en ongenoegen. 

Wat is het doel van deze training?
U leert uw telefonische servicegesprekken op perfect verzorgde, professionele en efficiënte wijze af te handelen. Dit zorgt voor een representatieve en klantgerichte uitstraling richting klanten en relaties.

Wat is het resultaat?
Na afloop van deze training bent u o.a. in staat om:

  • Een klant- en servicegerichte houding aan te nemen
  • Een goede sfeer te creëren en de juiste ‘toon’ te zetten door te spiegelen aan de klant
  • De juiste telefoonetiquette te hanteren
  • Op de juiste wijze door te verbinden
  • Om te gaan met irritaties en ongenoegen
  • Om te gaan met verschillende klanttypen

Voor wie?
De training Klant- en servicegericht telefoneren is bedoeld voor iedere medewerker die inkomende telefoongesprekken voert met een dienstverlenend karakter. O.a. voor receptionisten, secretaressen, balie medewerkers, assistenten, klantenservice/customer service medewerkers, binnendienst medewerkers, administratief medewerkers, adviseurs etc.

Locatie

Trainingscentrum Coach + Result Breda. Bij voldoende interesse ook mogelijkheid tot training op locatie omgeving Utrecht. 

Direct inschrijven is mogelijk via onze website.

Trefwoorden: klantgericht telefoneren, service, klantvriendelijk, telefoniste, binnendienst, secretariaat, secretaresse, balie, receptie, receptioniste, inbound.

Coach + Result biedt resultaatgerichte en praktische trainings- en coachingtrajecten aan op het gebied van: Verkoop, Service + Klantbeleving, Management en Persoonlijke + Teamontwikkeling. Wij zijn specialist in het vergroten van commerciële slagkracht en het verhogen van klantbeleving, door het optimaliseren van (commercieel) klantcontact. 

Wij richten ons op het beïnvloeden van gedrag, Daarom zijn onze trainingen opgebouwd volgens drie bouwstenen: weten (kennis = wat), willen (motivatie = waarom) en kunnen (kunde = hoe). Wanneer u weet welke vaardigheden en technieken u kunt inzetten in uw contact met klanten, u weet wat dit u oplevert en u beschikt over de kunde om de vaardigheden en technieken daadwerkelijk toe te passen, dan pas kan de gewenste output gerealiseerd worden.

9,7
Gemiddeld cijfer voor Klant- en servicegericht telefoneren / Efficiënte telefonische service- en advies gesprekken / Telefoontraining / Customer service / Klantenservice
Gebaseerd op 471 ervaringen
Ingrid Groen 🌷
starstarstarstarstar
Ingrid Groen 🌷
KCC medewerker
10
Klant- en servicegericht telefoneren / Efficiënte telefonische service- en advies gesprekken / Telefoontraining / Customer service / Klantenservice

"Een leuke, waardevolle training gehad van Michele. Zij neemt de tijd voor je en ik heb veel tips van haar gekregen tijdens de coaching, welke ik nu regelmatig tijdens een telefoongesprek inzet. Ook fijn is de samenvatting in de lesmap "bloed, zweet en trainen". Kortom, een goede training!" - 21-02-2024 07:54

"Een leuke, waardevolle training gehad van Michele. Zij neemt de tijd voor je en ik heb veel tips van haar gekregen tijdens de coaching, welk… alles lezen - 21-02-2024 07:54

starstarstarstarstar
Nina Jasperse
10
Klant- en servicegericht telefoneren / Efficiënte telefonische service- en advies gesprekken / Telefoontraining / Customer service / Klantenservice

"De training onder leiding van Michèle was erg leerzaam. Haar vriendelijke aanpak en constructieve feedback waren erg waardevol. Michèle biedt nuttige inzichten en suggesties ter verbetering. Ik heb goede handvatten meegekregen en kijk ernaar uit om deze toe te passen in de praktijk. " - 20-02-2024 20:01

"De training onder leiding van Michèle was erg leerzaam. Haar vriendelijke aanpak en constructieve feedback waren erg waardevol. Michèle bied… alles lezen - 20-02-2024 20:01

starstarstarstarstar
Erika de Groot
10
Klant- en servicegericht telefoneren / Efficiënte telefonische service- en advies gesprekken / Telefoontraining / Customer service / Klantenservice

"Wat een fijne training is dit geweest en een prettige manier waarop Pauline de training geeft en feedback geeft. Goed om terug te horen wat er al goed gaat en waar je de puntjes op de "i" kunt zetten. Alles vanuit een positieve benadering. Dank daarvoor." - 30-01-2024 11:39

"Wat een fijne training is dit geweest en een prettige manier waarop Pauline de training geeft en feedback geeft. Goed om terug te horen wat … alles lezen - 30-01-2024 11:39

starstarstarstarstar
Linn Roelofs
Klantadviseur
10
Klant- en servicegericht telefoneren / Efficiënte telefonische service- en advies gesprekken / Telefoontraining / Customer service / Klantenservice

"Fijne training van Pauline gehad! Je ontvangt concrete aanwijzingen waar je direct mee aan de slag kan. Deze worden duidelijk en prettig met je besproken zodat je er meteen resultaat uit haalt. Ook je krachten worden erg goed benoemd, wat het ook maakt dat ik de gehele training zeer positief heb ervaren. Helemaal top!" - 25-01-2024 12:50

"Fijne training van Pauline gehad! Je ontvangt concrete aanwijzingen waar je direct mee aan de slag kan. Deze worden duidelijk en prettig met… alles lezen - 25-01-2024 12:50

starstarstarstarstar
Desiree Prinsen
Klantenservice medewerker
10
Klant- en servicegericht telefoneren / Efficiënte telefonische service- en advies gesprekken / Telefoontraining / Customer service / Klantenservice

"Tara geeft enthousiast les! met een zeer duidelijke uitleg. Vooral fijn dat er na ieder telefoongesprek geëvalueerd wordt. Zo blijft de juiste info goed hangen. Fijn dat het op de eigen locatie plaatsvindt, zo kun je toch ook weer door met je eigen werk als de training voorbij is. Topdag dankzij Tara!" - 16-01-2024 15:35

"Tara geeft enthousiast les! met een zeer duidelijke uitleg. Vooral fijn dat er na ieder telefoongesprek geëvalueerd wordt. Zo blijft de juis… alles lezen - 16-01-2024 15:35

starstarstarstarstar
Petra Jagershoek
klantadviseur kinderopvang
10
Klant- en servicegericht telefoneren / Efficiënte telefonische service- en advies gesprekken / Telefoontraining / Customer service / Klantenservice

"De gezamenlijke sessie was leuk om te doen en geeft veel herkenningspunten. De één op één sessie geeft veel inzichten, zelfs als je al langere tijd deze functie hebt. Pauline geeft positieve feedback en maakt dit heel persoonlijk." - 16-01-2024 15:32

"De gezamenlijke sessie was leuk om te doen en geeft veel herkenningspunten. De één op één sessie geeft veel inzichten, zelfs als je al lange… alles lezen - 16-01-2024 15:32

starstarstarstarstar_half
Anouk Mathijssen
Account officer
9
Klant- en servicegericht telefoneren / Efficiënte telefonische service- en advies gesprekken / Telefoontraining / Customer service / Klantenservice

"Training gehad van Petra. Heel erg leerzaam, lief en voelde meteen vertrouwd. Dag ging mega snel voorbij en was op mijn gemak. Echt een fijne dag gehad, die goed verzorgd is met een lekkere lunch en snacks" - 16-01-2024 15:29

"Training gehad van Petra. Heel erg leerzaam, lief en voelde meteen vertrouwd. Dag ging mega snel voorbij en was op mijn gemak. Echt een fijn… alles lezen - 16-01-2024 15:29

Mies van Leeuwen
starstarstarstarstar
Mies van Leeuwen
10
Klant- en servicegericht telefoneren / Efficiënte telefonische service- en advies gesprekken / Telefoontraining / Customer service / Klantenservice

"Training van een hele prettige trainster, Michèle! Een duidelijke, motiverende input met goede nieuwe inzichten die snel in resultaten omgezet konden worden. Gelijk toepasbaar en snel geresulteerd in een positieve uitkomst in de gesprekken met klanten! Bedankt!" - 27-12-2023 16:27

"Training van een hele prettige trainster, Michèle! Een duidelijke, motiverende input met goede nieuwe inzichten die snel in resultaten omgez… alles lezen - 27-12-2023 16:27

Petra Nuij
starstarstarstarstar
Petra Nuij
10
Klant- en servicegericht telefoneren / Efficiënte telefonische service- en advies gesprekken / Telefoontraining / Customer service / Klantenservice

"Hele fijne training gehad met Michele, ze heeft voor iedereen goed de tijd genomen. Ze is erg geduldig en ze ziet goed welke behoeftes en ontwikkelingen nodig zijn van elke deelnemer. Soms kunnen de gesprekken wat uitwijken, maar ook hier heeft ze veel geduld voor." - 27-12-2023 16:04

"Hele fijne training gehad met Michele, ze heeft voor iedereen goed de tijd genomen. Ze is erg geduldig en ze ziet goed welke behoeftes en on… alles lezen - 27-12-2023 16:04

starstarstarstarstar
Jeffrey de Vries
Winkelmedewerker/bedrijfsleider
10
Klant- en servicegericht telefoneren / Efficiënte telefonische service- en advies gesprekken / Telefoontraining / Customer service / Klantenservice

"Ik heb de training als zeer positief ervaren. Sinds de training ben ik zelfverzekerder geworden in mijn communicatie, zowel via de mail als telefonisch. Er is heel veel uitgelegd, wat ik dus ook gaan implementeren en optimaliseren om bij mijn werkzaamheden te passen. Deze training verdient echt een dikke 10!" - 11-12-2023 13:53

"Ik heb de training als zeer positief ervaren. Sinds de training ben ik zelfverzekerder geworden in mijn communicatie, zowel via de mail als … alles lezen - 11-12-2023 13:53

starstarstarstarstar
Brigitte Ruijgrok
Administratief medewerker
10
Klant- en servicegericht telefoneren / Efficiënte telefonische service- en advies gesprekken / Telefoontraining / Customer service / Klantenservice

"Super leuke, leerzame en vooral heel duidelijke training van Tara gehad.
Ze legt de stappen duidelijk uit, geeft feedback waar je ook écht iets mee kan. Veel tips waardoor de gesprekken nu een stuk soepeler zouden moeten gaan. Vooral ook echt een leuke dag gehad." - 21-11-2023 18:35

"Super leuke, leerzame en vooral heel duidelijke training van Tara gehad. Ze legt de stappen duidelijk uit, geeft feedback waar je ook écht… alles lezen - 21-11-2023 18:35

starstarstarstarstar
Franco Guglielmi
Inside Sales
10
Klant- en servicegericht telefoneren / Efficiënte telefonische service- en advies gesprekken / Telefoontraining / Customer service / Klantenservice

"Een ontzettend leuke, interactieve en gezellige training gekregen van Roy en Petra. Ze zorgden er continue voor dat de training relevant was voor de mensen die meededen, door voorbeelden uit de specifieke branche te benoemen. Doordat we een kleine groep hadden konden we veel de diepte in gaan." - 25-10-2023 17:04

"Een ontzettend leuke, interactieve en gezellige training gekregen van Roy en Petra. Ze zorgden er continue voor dat de training relevant was… alles lezen - 25-10-2023 17:04

starstarstarstarstar
Simone Valentijn
Front Office medewerker
10
Klant- en servicegericht telefoneren / Efficiënte telefonische service- en advies gesprekken / Telefoontraining / Customer service / Klantenservice

"Hele leuke training. Veel informatie l, maar veel geleerd.
Tara traint met veel enthousiasme en ze is fijn om naar ze luisteren.
Ook de rollen spellen deed ze met veel overgave.
Super training!" - 03-10-2023 15:21

"Hele leuke training. Veel informatie l, maar veel geleerd. Tara traint met veel enthousiasme en ze is fijn om naar ze luisteren. Ook de r… alles lezen - 03-10-2023 15:21

starstarstarstarstar
Joeri Groenewege
Administratief juridisch medewerker
10
Klant- en servicegericht telefoneren / Efficiënte telefonische service- en advies gesprekken / Telefoontraining / Customer service / Klantenservice

"Ik ben zeer tevreden over deze cursus, Tara was zeer enthousiast en duidelijk met alle informatie. Het was een zeer plezierige en gezellige cursus. Ik zal zeker alles wat ik geleerd heb toe gaan passen in mijn gesprekken met mijn cliënten." - 03-10-2023 14:03

"Ik ben zeer tevreden over deze cursus, Tara was zeer enthousiast en duidelijk met alle informatie. Het was een zeer plezierige en gezellige … alles lezen - 03-10-2023 14:03

starstarstarstarstar
Thea van Ginkel
10
Klant- en servicegericht telefoneren / Efficiënte telefonische service- en advies gesprekken / Telefoontraining / Customer service / Klantenservice

"Ik vond het een leerzame en leuke training. Zeker een aanrader! Michele geeft de cursus op een leuke luchtige manier waardoor ik mij op mijn gemak voelde. Door de cursus krijg je genoeg nieuwe inzichten om mee aan de slag te gaan!" - 28-09-2023 07:34

"Ik vond het een leerzame en leuke training. Zeker een aanrader! Michele geeft de cursus op een leuke luchtige manier waardoor ik mij op mijn… alles lezen - 28-09-2023 07:34

starstarstarstarstar
Jasmijn Ellerbrak
10
Klant- en servicegericht telefoneren / Efficiënte telefonische service- en advies gesprekken / Telefoontraining / Customer service / Klantenservice

"Ik heb onwijs goede en duidelijke begeleiding gehad van Michèle. Goede tips en fijne uitleg + communicatie. Ik zou een training zeker aanraden om je skills te verbeteren. Onwijs bedankt Michèle!" - 05-09-2023 11:21

"Ik heb onwijs goede en duidelijke begeleiding gehad van Michèle. Goede tips en fijne uitleg + communicatie. Ik zou een training zeker aanrad… alles lezen - 05-09-2023 11:21

Fiene Hollander
starstarstarstarstar_border
Fiene Hollander
medewerker Customer Loyalty
8
Klant- en servicegericht telefoneren / Efficiënte telefonische service- en advies gesprekken / Telefoontraining / Customer service / Klantenservice

"erg fijne training, je wordt goed begeleid en krijgt fijne feedback waar je meteen mee aan de slag kan. wat ok erg prettig is, is dat het verdeeld is over meerdere dagen. daardoor ook meer tijd en ruimte om aan de feedback te werken " - 05-09-2023 10:17

"erg fijne training, je wordt goed begeleid en krijgt fijne feedback waar je meteen mee aan de slag kan. wat ok erg prettig is, is dat het ve… alles lezen - 05-09-2023 10:17

starstarstarstarstar
Carmen Teuiten
10
Klant- en servicegericht telefoneren / Efficiënte telefonische service- en advies gesprekken / Telefoontraining / Customer service / Klantenservice

"Positieve en enthousiaste trainster.
Wat ik ook erg positief vind aan deze training is dat het rollenspel met een collega is en niet met een acteur. Dat maakt het toch iets luchtiger en natuurlijker." - 20-07-2023 10:19

"Positieve en enthousiaste trainster. Wat ik ook erg positief vind aan deze training is dat het rollenspel met een collega is en niet met ee… alles lezen - 20-07-2023 10:19

starstarstarstarstar
Hajar el kaddouri
10
Klant- en servicegericht telefoneren / Efficiënte telefonische service- en advies gesprekken / Telefoontraining / Customer service / Klantenservice

"Vandaag een Hele leuke fijne training gehad! Super duidelijk heel leerzaam en zeer zeker leuk om naar haar te luisteren. Zeker voor herhaling vatbaar voor in de toekomst! Groetjes Hajar" - 19-07-2023 14:24

"Vandaag een Hele leuke fijne training gehad! Super duidelijk heel leerzaam en zeer zeker leuk om naar haar te luisteren. Zeker voor herhalin… alles lezen - 19-07-2023 14:24

starstarstarstarstar
Rachel Vrij
10
Klant- en servicegericht telefoneren / Efficiënte telefonische service- en advies gesprekken / Telefoontraining / Customer service / Klantenservice

"Fantastische positieve trainster. Heel de dag houd ze je enthousiast. Geeft goede adviezen. Duidelijk verhaal en de tips die ik heb gekregen zijn zeker in de praktijk toe te passen." - 19-07-2023 14:21

"Fantastische positieve trainster. Heel de dag houd ze je enthousiast. Geeft goede adviezen. Duidelijk verhaal en de tips die ik heb gekregen… alles lezen - 19-07-2023 14:21

Ivonne van Raaij
Ivonne van Raaij
'Alles wat je écht wilt bereiken, ligt één stap buiten je comfort zone'
9,8
Joyce Michielsen
Joyce Michielsen
'Groeien is springen in het onbekende, telkens weer'
9,7
Sjoerd Wenselaar
Sjoerd Wenselaar
'Als je 90% van je aandacht richt op de 10% die niet goed gaat, ga je na verloop van tijd denken dat 90% niet goed gaat'
9,9
Esther Noordhoek
Esther Noordhoek
'Wat je beschouwt als de top is misschien alleen nog maar het opstapje'
9,8
Anouk Smulders
Anouk Smulders
‘Niet elke verandering is een verbetering, maar elke verbetering is wel een verandering’
9,7
Roy van Maurik
Roy van Maurik
‘Niet elke verandering is een verbetering, maar elke verbetering is wel een verandering’
9,9
Astrid Bontenbal
Astrid Bontenbal
Trainer/ Coach
9,7
Michèle van Beekum
Michèle van Beekum
''Je bent nooit uitgeleerd''
9,3

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Download gratis en vrijblijvend de informatiebrochure

(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
We slaan je gegevens op, en delen ze met Coach+Result, om je via e-mail en evt. telefoon verder te helpen. Meer info vind je in ons privacybeleid.