Klant- en servicegericht telefoneren/Efficiënte telefonische service- en advies gesprekken/ Telefoontraining

Niveau
Tijdsduur
Trainers
Ivonne van Raaij+10
Locatie
Op locatie, Online
Startdatum en plaats
Logo van Coach+Result
Opleiderscore: starstarstarstarstar 9,7 Coach+Result heeft een gemiddelde beoordeling van 9,7 (uit 1.905 ervaringen)
Beste opleider van Nederland

Winnaar Beste opleider van Nederland 2020: #1 in Sales, #1 in Secretarieel & Administratief, #1 beste trainer, #1 beste kleine opleider en #2 in Communicatie.

Winnaar Beste opleider van Nederland 2019: #1 in Sales, #1 in Secretarieel & Administratief, #1 beste trainer, #2 in Communicatie en #2 in Management.

Winnaar Beste opleider van Nederland 2018: #1 in Communicatie, #1 in Sales, #2 in Management en #2 in Opleiding & Onderwijs.

Winnaar Beste opleider van Nederland 2017: #1 in Secretarieel & Administratief, #1 in Sales, #2 in Opleiding & Onderwijs en #3 in Management.

Winnaar Beste opleider van Nederland 2016: #1 in Secretarieel & Administratief, #1 in Financieel, #1 in Sales, #2 in Communicatie en #3 overall.

Lees meer over Beste Opleider van Nederland 2020.

Tip: meer info over het programma, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

9,6
Gemiddeld cijfer voor Klant- en servicegericht telefoneren/Efficiënte telefonische service- en advies gesprekken/ Telefoontraining
Gebaseerd op 288 ervaringen Lees alle ervaringenchevron_right
starstarstarstarstar
van barneveld
10
Klant- en servicegericht telefoneren/Efficiënte telefonische service- en advies gesprekken/ Telefoontraining

"Efficient en effectief workshop.Ik vind interactief opname van stemmen en terugluisteren erg nuttig voor inzicht op jezelf te krijgen.Duidelijk, vriendelijk en goed articulerende trainer.goede tips en oefening opdrachten, ik zal hier zeker gebruik van maken. " - 14-04-2021 14:23

"Efficient en effectief workshop.Ik vind interactief opname van stemmen en terugluisteren erg nuttig voor inzicht op jezelf te krijgen.Duidel… alles lezen - 14-04-2021 14:23

Startdata en plaatsen

placeBreda (Ulvenhout)
20 apr. 2021
Vol
check_circle Startgarantie
placeBreda (Ulvenhout)
30 apr. 2021
check_circle Startgarantie
placeBreda (Ulvenhout)
15 jun. 2021
check_circle Startgarantie
placeBreda (Ulvenhout)
28 sep. 2021
check_circle Startgarantie
placeBreda (Ulvenhout)
18 nov. 2021
check_circle Startgarantie

Beschrijving

Gesprek leiden en sturen, gespreksstructuur, telefoonetiquette, vraagtechnieken, efficiënt doorverbinden, spiegelen aan klanttypen, omgaan met irritatie en ongenoegen. 

Wat is het doel van deze training?
U leert uw telefonische servicegesprekken op perfect verzorgde, professionele en efficiënte wijze af te handelen. Dit zorgt voor een representatieve en klantgerichte uitstraling richting klanten en relaties.

Wat is het resultaat?
Na afloop van deze training bent u o.a. in staat om:

  • Een klant- en servicegerichte houding aan te nemen
  • Een goede sfeer te creëren en de juiste ‘toon’ te zetten door te spiegelen aan de klant
  • De juiste telefoonetiquette te hanteren
  • Op de juiste wijze door te v…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Nog niet gevonden wat je zocht? Bekijk deze onderwerpen: Klantgerichtheid, Telefoneren, Telefonische verkoop, Accountmanagement en Contractmanagement.

Gesprek leiden en sturen, gespreksstructuur, telefoonetiquette, vraagtechnieken, efficiënt doorverbinden, spiegelen aan klanttypen, omgaan met irritatie en ongenoegen. 

Wat is het doel van deze training?
U leert uw telefonische servicegesprekken op perfect verzorgde, professionele en efficiënte wijze af te handelen. Dit zorgt voor een representatieve en klantgerichte uitstraling richting klanten en relaties.

Wat is het resultaat?
Na afloop van deze training bent u o.a. in staat om:

  • Een klant- en servicegerichte houding aan te nemen
  • Een goede sfeer te creëren en de juiste ‘toon’ te zetten door te spiegelen aan de klant
  • De juiste telefoonetiquette te hanteren
  • Op de juiste wijze door te verbinden
  • Om te gaan met irritaties en ongenoegen
  • Om te gaan met verschillende klanttypen

Voor wie?
De training Klant- en servicegericht telefoneren is bedoeld voor iedere medewerker die inkomende telefoongesprekken voert met een dienstverlenend karakter. O.a. voor receptionisten, secretaressen, balie medewerkers, assistenten, klantenservice/customer service medewerkers, binnendienst medewerkers, administratief medewerkers, adviseurs etc.

Locatie

Trainingscentrum Coach + Result Breda. Bij voldoende interesse ook mogelijkheid tot training op locatie omgeving Utrecht. 

Direct inschrijven is mogelijk via onze website.

Trefwoorden: klantgericht telefoneren, service, klantvriendelijk, telefoniste, binnendienst, secretariaat, secretaresse, balie, receptie, receptioniste, inbound.

Coach + Result biedt resultaatgerichte en praktische trainings- en coachingtrajecten aan op het gebied van: Verkoop, Service + Klantbeleving, Management en Persoonlijke + Teamontwikkeling. Wij zijn specialist in het vergroten van commerciële slagkracht en het verhogen van klantbeleving, door het optimaliseren van (commercieel) klantcontact. 

Wij richten ons op het beïnvloeden van gedrag, Daarom zijn onze trainingen opgebouwd volgens drie bouwstenen: weten (kennis = wat), willen (motivatie = waarom) en kunnen (kunde = hoe). Wanneer u weet welke vaardigheden en technieken u kunt inzetten in uw contact met klanten, u weet wat dit u oplevert en u beschikt over de kunde om de vaardigheden en technieken daadwerkelijk toe te passen, dan pas kan de gewenste output gerealiseerd worden.

9,6
Gemiddeld cijfer voor Klant- en servicegericht telefoneren/Efficiënte telefonische service- en advies gesprekken/ Telefoontraining
Gebaseerd op 288 ervaringen
starstarstarstarstar
van barneveld
10
Klant- en servicegericht telefoneren/Efficiënte telefonische service- en advies gesprekken/ Telefoontraining

"Efficient en effectief workshop.Ik vind interactief opname van stemmen en terugluisteren erg nuttig voor inzicht op jezelf te krijgen.Duidelijk, vriendelijk en goed articulerende trainer.goede tips en oefening opdrachten, ik zal hier zeker gebruik van maken. " - 14-04-2021 14:23

"Efficient en effectief workshop.Ik vind interactief opname van stemmen en terugluisteren erg nuttig voor inzicht op jezelf te krijgen.Duidel… alles lezen - 14-04-2021 14:23

starstarstarstarstar
Linda Berkhout
Anesthesiemedewerker
10
Klant- en servicegericht telefoneren/Efficiënte telefonische service- en advies gesprekken/ Telefoontraining

"Hele leuke workshop, voor iedereen toegankelijk, met veel tips en tricks waar ik zeker veel aan heb tijdens mijn telefonische consulten. Ik zal mijn manier van gesprekken voeren zeker ietwat veranderen om de klanttevredenheid te laten stijgen. Een waardevolle aanvulling op mijn ervaring.
" - 14-04-2021 11:10

"Hele leuke workshop, voor iedereen toegankelijk, met veel tips en tricks waar ik zeker veel aan heb tijdens mijn telefonische consulten. Ik … alles lezen - 14-04-2021 11:10

starstarstarstarstar
Nick van Steen
10
Klant- en servicegericht telefoneren/Efficiënte telefonische service- en advies gesprekken/ Telefoontraining

"Roy is een enthousiaste trainer die mij aan nieuwe verkooptechnieken heeft geholpen. Zijn methode gaat mij helpen in mijn dagelijkse werkzaamheden om nog beter te worden in het voeren van acquisitiegesprekken. Dank Roy!" - 08-04-2021 14:28

"Roy is een enthousiaste trainer die mij aan nieuwe verkooptechnieken heeft geholpen. Zijn methode gaat mij helpen in mijn dagelijkse werkzaa… alles lezen - 08-04-2021 14:28

starstarstarstarstar
Bianca Landlust
Klant adviseur sociaal meldpunt
10
Klant- en servicegericht telefoneren/Efficiënte telefonische service- en advies gesprekken/ Telefoontraining

"Bas is enthousiast en inlevend. Hij geeft je de ruimte om te groeien en doet dit met positieve feedback. Hij werkt met humor en legt de cursus overzichtelijk en laagdrempelig uit. Een leuke en fijne manier van training! " - 30-03-2021 06:30

"Bas is enthousiast en inlevend. Hij geeft je de ruimte om te groeien en doet dit met positieve feedback. Hij werkt met humor en legt de curs… alles lezen - 30-03-2021 06:30

starstarstarstarstar
Judith van Kesteren
medewerker Debiteurenbeheer
10
Klant- en servicegericht telefoneren/Efficiënte telefonische service- en advies gesprekken/ Telefoontraining

"Bas is een zeer competente trainer. Hij ziet waar weerstand is, en waar op gestuurd kan worden. Die fijngevoeligheid heeft niet iedereen, hulde hiervoor! Hij anticipeert snel, met veel enthousiasme en positieve feedback." - 29-03-2021 08:34

"Bas is een zeer competente trainer. Hij ziet waar weerstand is, en waar op gestuurd kan worden. Die fijngevoeligheid heeft niet iedereen, hu… alles lezen - 29-03-2021 08:34

starstarstarstarstar
Carola van Erkelens
klantadviseur
10
Klant- en servicegericht telefoneren/Efficiënte telefonische service- en advies gesprekken/ Telefoontraining

"Relaxte, enthousiaste en vriendelijke trainer. Twee hele leuke en vooral leerzame dagen gehad. Bas geeft goeie en eerlijke feedback. Veel geleerd in een ongedwongen sfeer. Ik ga ermee aan de slag" - 24-03-2021 13:11

"Relaxte, enthousiaste en vriendelijke trainer. Twee hele leuke en vooral leerzame dagen gehad. Bas geeft goeie en eerlijke feedback. Veel ge… alles lezen - 24-03-2021 13:11

Birgit van Veen
starstarstarstarstar
Birgit van Veen
Klantadviseur
10
Klant- en servicegericht telefoneren/Efficiënte telefonische service- en advies gesprekken/ Telefoontraining

"Leuke, enthousiaste trainer die ook openstaat voor andere meningen en daarop in kan spelen. Geeft goede en eerlijke feedback. Na bijna 7 jaar werkzaam te zijn in het callcenter toch echt weer nieuwe dingen geleerd. " - 11-03-2021 14:51

"Leuke, enthousiaste trainer die ook openstaat voor andere meningen en daarop in kan spelen. Geeft goede en eerlijke feedback. Na bijna 7 jaa… alles lezen - 11-03-2021 14:51

starstarstarstarstar
Margreet Ouwens
Senior Klantadviseur
10
Klant- en servicegericht telefoneren/Efficiënte telefonische service- en advies gesprekken/ Telefoontraining

"Wat een leuke training. Mede door de trainer! Bas is zelf relaxed en stelt je op je gemak. Door op een positieve manier feedback te geven ga je vanzelf je best doen om het geleerde gelijk in de praktijk toe te passen. Dankjewel Bas :) " - 11-03-2021 14:37

"Wat een leuke training. Mede door de trainer! Bas is zelf relaxed en stelt je op je gemak. Door op een positieve manier feedback te geven ga… alles lezen - 11-03-2021 14:37

starstarstarstarstar
Petra Diepenhorst
klantadviseur
10
Klant- en servicegericht telefoneren/Efficiënte telefonische service- en advies gesprekken/ Telefoontraining

"Bas heeft een open sympathieke manier van lesgeven .Je kan jezelf zijn .Hij heeft mij mede door zijn positieve instelling veel geleerd .Het was een geslaagde training
Met vriendelijke groet
Petra Diepenhorst" - 09-03-2021 15:38

"Bas heeft een open sympathieke manier van lesgeven .Je kan jezelf zijn .Hij heeft mij mede door zijn positieve instelling veel geleerd .Het … alles lezen - 09-03-2021 15:38

starstarstarstarstar
Renate Plooij
klantadviseur
10
Klant- en servicegericht telefoneren/Efficiënte telefonische service- en advies gesprekken/ Telefoontraining

"Een sympathieke trainer, best relaxed en niet te overdreven. Is enthousiast en stelt je op je gemak ook qua rollenspellen, wat toch niet altijd favoriet is. Al met al 2 leuke dagen en weer wat geleerd !! " - 09-03-2021 15:36

"Een sympathieke trainer, best relaxed en niet te overdreven. Is enthousiast en stelt je op je gemak ook qua rollenspellen, wat toch niet alt… alles lezen - 09-03-2021 15:36

starstarstarstarstar
Margreet Kempen
Callcentermedewerker
10
Klant- en servicegericht telefoneren/Efficiënte telefonische service- en advies gesprekken/ Telefoontraining

"Enthousiaste, positieve, uiterst vriendelijke, relaxte trainer, stelt je op je gemak. Heb weer het één en ander opgestoken, heb weer een aantal tips & tricks geleerd, ondanks 8 jaar telefoonervaring. " - 09-03-2021 13:52

"Enthousiaste, positieve, uiterst vriendelijke, relaxte trainer, stelt je op je gemak. Heb weer het één en ander opgestoken, heb weer een aan… alles lezen - 09-03-2021 13:52

starstarstarstarstar
Rixt de Jong
Relatiebeheerder
10
Klant- en servicegericht telefoneren/Efficiënte telefonische service- en advies gesprekken/ Telefoontraining

"Gisteren de tweede training met Ivonne afgerond. Ik ben twee middagen individueel door haar getraind. Ivonne haar enthousiasme en vrolijkheid zorgt ervoor dat je op je gemak bent en je zelf ook enthousiast wordt. Erg leuke ervaring waar ik veel aan heb gehad om nu bij mijn nieuwe werkgever aan de slag te gaan. Een aanrader! " - 29-01-2021 08:14

"Gisteren de tweede training met Ivonne afgerond. Ik ben twee middagen individueel door haar getraind. Ivonne haar enthousiasme en vrolijkhei… alles lezen - 29-01-2021 08:14

Angelo Soerjaman
starstarstarstarstar
Angelo Soerjaman
cloud support engineer
10
Klant- en servicegericht telefoneren/Efficiënte telefonische service- en advies gesprekken/ Telefoontraining

"heb de training vanaf thuis gevolgt. heb de training ervaren als een mooi leermoment om mijn min punten kunnen te verbeteren. hiernaast was het een informatieve training met leuke rollspelen die ook echt toe behoorde aan mijn functie." - 27-01-2021 15:28

"heb de training vanaf thuis gevolgt. heb de training ervaren als een mooi leermoment om mijn min punten kunnen te verbeteren. hiernaast was … alles lezen - 27-01-2021 15:28

starstarstarstarstar
Melissa Manoukian
10
Klant- en servicegericht telefoneren/Efficiënte telefonische service- en advies gesprekken/ Telefoontraining

"Super leuke en leerzame training gehad van Roy. Heel enthousiast en goed ingespeeld op alle situaties die voor (ons) mij van belang zijn/waren. Veel goede tips gekregen om mee aan de slag te gaan! Hartstikke bedankt. " - 14-12-2020 15:11

"Super leuke en leerzame training gehad van Roy. Heel enthousiast en goed ingespeeld op alle situaties die voor (ons) mij van belang zijn/war… alles lezen - 14-12-2020 15:11

Hallo Melissa, Ontzettend bedankt voor je lovende woorden. Ik heb de training met jou en je collega's van Sepay als heel leuk en inspirerend ervaren. Succes met toepassen in de praktijk! Groeten, Roy

- 14-12-2020 15:11
Laure van de Watering
starstarstarstarstar_half
Laure van de Watering
9
Klant- en servicegericht telefoneren/Efficiënte telefonische service- en advies gesprekken/ Telefoontraining

"Samen met mijn collega's van Azalp hebben wij deze training gehad. Het was een hele leuke en leerzame training!
Ik kijk er zeer positief op terug. We hebben leuke dagen gehad." - 02-12-2020 15:35

"Samen met mijn collega's van Azalp hebben wij deze training gehad. Het was een hele leuke en leerzame training! Ik kijk er zeer positief op… alles lezen - 02-12-2020 15:35

raoul dorst
starstarstarstarstar
raoul dorst
Commercieel medewerker
10
Klant- en servicegericht telefoneren/Efficiënte telefonische service- en advies gesprekken/ Telefoontraining

"Cursus gevolgd met 3 collega's. De training duurde in totaal 4 dagen, en ik kijk terug op 4 erg leerzame dagen.
Maryam legt alles duidelijk uit op een leuke manier. Zeker aan te raden!" - 02-12-2020 15:35

"Cursus gevolgd met 3 collega's. De training duurde in totaal 4 dagen, en ik kijk terug op 4 erg leerzame dagen. Maryam legt alles duidelij… alles lezen - 02-12-2020 15:35

Sophie van Oers
starstarstarstarstar
Sophie van Oers
10
Klant- en servicegericht telefoneren/Efficiënte telefonische service- en advies gesprekken/ Telefoontraining

"Samen met mijn collega's van Azalp heb ik deze training klant- en service gericht telefoneren gevolgd. Het was een zeer leuke en leerzame training! Ik kijk er zeer positief op terug!" - 02-12-2020 15:33

"Samen met mijn collega's van Azalp heb ik deze training klant- en service gericht telefoneren gevolgd. Het was een zeer leuke en leerzame tr… alles lezen - 02-12-2020 15:33

starstarstarstarstar
Jade Bartman
Expert medewerker
10
Klant- en servicegericht telefoneren/Efficiënte telefonische service- en advies gesprekken/ Telefoontraining

"Ik heb de training live gevolgd met 7 andere collega’s. Maryam is Energiek en geeft een leerzame training! Ik heb een fijne en waardevolle dag gehad. Ik zie uit naar het vervolg van onze training." - 26-11-2020 15:45

"Ik heb de training live gevolgd met 7 andere collega’s. Maryam is Energiek en geeft een leerzame training! Ik heb een fijne en waardevolle d… alles lezen - 26-11-2020 15:45

starstarstarstarstar
Saskia ter Haar
Expert medewerker Memira by BergmanClinics
10
Klant- en servicegericht telefoneren/Efficiënte telefonische service- en advies gesprekken/ Telefoontraining

"Ik heb wederom een fantastische trainingsdag gehad van Maryam Leenheer. Mijn tweede top training in totaal van Coaching & Result.
Haar enthousiasme is erg aanstekelijk en ga zeker met de handvatten aan de slag die ik vandaag ontvangen heb. " - 26-11-2020 15:44

"Ik heb wederom een fantastische trainingsdag gehad van Maryam Leenheer. Mijn tweede top training in totaal van Coaching & Result. Haar ent… alles lezen - 26-11-2020 15:44

starstarstarstarstar
Martine Van Etten
Expertmedewerkster
10
Klant- en servicegericht telefoneren/Efficiënte telefonische service- en advies gesprekken/ Telefoontraining

"Vandaag training gehad van Maryam. Ze is een enthousiaste trainster die duidelijk en leuk de training geeft. Ik kijk heel positief op de training terug en zie uit naar het vervolg." - 26-11-2020 15:43

"Vandaag training gehad van Maryam. Ze is een enthousiaste trainster die duidelijk en leuk de training geeft. Ik kijk heel positief op de tra… alles lezen - 26-11-2020 15:43

Ivonne van Raaij - 'Alles wat je écht wilt bereiken, ligt één stap buiten je comfort zone'
Ivonne van Raaij
'Alles wat je écht wilt bereiken, ligt één stap buiten je comfort zone'
9,8
Joyce Michielsen - 'Groeien is springen in het onbekende, telkens weer'
Joyce Michielsen
'Groeien is springen in het onbekende, telkens weer'
9,7
Sjoerd Wenselaar - 'Als je 90% van je aandacht richt op de 10% die niet goed gaat, ga je na verloop van tijd denken dat 90% niet goed gaat'
Sjoerd Wenselaar
'Als je 90% van je aandacht richt op de 10% die niet goed gaat, ga je na verloop van tijd denken dat 90% niet goed gaat'
9,9
Koen Faber - 'Je houdt jezelf voor de gek als je op dezelfde manier blijft verkopen en toch een hogere omzet verwacht'
Koen Faber
'Je houdt jezelf voor de gek als je op dezelfde manier blijft verkopen en toch een hogere omzet verwacht'
9,5
Esther Noordhoek - 'Wat je beschouwt als de top is misschien alleen nog maar het opstapje'
Esther Noordhoek
'Wat je beschouwt als de top is misschien alleen nog maar het opstapje'
9,8
Anouk Smulders - ‘Niet elke verandering is een verbetering, maar elke verbetering is wel een verandering’
Anouk Smulders
‘Niet elke verandering is een verbetering, maar elke verbetering is wel een verandering’
9,7
Maryam Leenheer - ‘Life begins at the end of your comfort zone’
Maryam Leenheer
‘Life begins at the end of your comfort zone’
9,9
Myrinke van Werkum - Trainer-Coach
Myrinke van Werkum
Trainer-Coach
9,8
Pieter Gilhuis - Of je nu denkt dat je het kunt, of niet kunt. Je krijgt in beide gevallen gelijk
Pieter Gilhuis
Of je nu denkt dat je het kunt, of niet kunt. Je krijgt in beide gevallen gelijk
Roy van Maurik - ‘Niet elke verandering is een verbetering, maar elke verbetering is wel een verandering’
Roy van Maurik
‘Niet elke verandering is een verbetering, maar elke verbetering is wel een verandering’
9,9

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Download gratis en vrijblijvend de informatiebrochure

Aanhef
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)

Heb je nog vragen?

(optioneel)
We slaan je gegevens op om je via e-mail en evt. telefoon verder te helpen.
Meer info vind je in ons privacybeleid.