Klant- en servicegericht telefoneren / Efficiënte telefonische service- en advies gesprekken / Telefoontraining / Customer service / Klantenservice

Tijdsduur
Trainers
Ivonne van Raaij+10
Locatie
Op locatie, Online
Startdatum en plaats

Klant- en servicegericht telefoneren / Efficiënte telefonische service- en advies gesprekken / Telefoontraining / Customer service / Klantenservice

Coach+Result
Logo van Coach+Result
Opleiderscore: starstarstarstarstar 9,7 Coach+Result heeft een gemiddelde beoordeling van 9,7 (uit 2.445 ervaringen)
Beste opleider van Nederland

Winnaar Beste opleider van Nederland 2020: #1 in Sales, #1 in Secretarieel & Administratief, #1 beste trainer, #1 beste kleine opleider en #2 in Communicatie.

Winnaar Beste opleider van Nederland 2019: #1 in Sales, #1 in Secretarieel & Administratief, #1 beste trainer, #2 in Communicatie en #2 in Management.

Winnaar Beste opleider van Nederland 2018: #1 in Communicatie, #1 in Sales, #2 in Management en #2 in Opleiding & Onderwijs.

Winnaar Beste opleider van Nederland 2017: #1 in Secretarieel & Administratief, #1 in Sales, #2 in Opleiding & Onderwijs en #3 in Management.

Winnaar Beste opleider van Nederland 2016: #1 in Secretarieel & Administratief, #1 in Financieel, #1 in Sales, #2 in Communicatie en #3 overall.

Lees meer over Beste Opleider van Nederland 2020.

Tip: meer info over het programma, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

9,6
Gemiddeld cijfer voor Klant- en servicegericht telefoneren / Efficiënte telefonische service- en advies gesprekken / Telefoontraining / Customer service / Klantenservice
Gebaseerd op 421 ervaringen Lees alle ervaringenchevron_right
starstarstarstarstar_border
van Son
8
Klant- en servicegericht telefoneren / Efficiënte telefonische service- en advies gesprekken / Telefoontraining / Customer service / Klantenservice

"Pauline weet waar ze het over heeft en kan gemakkelijk adviezen en tips geven. Erg prettig contact. Pauline benadrukt dat je bij jezelf moet blijven en zaken niet goed of fout zijn. Zeer positieve insteek. Complimenten!" - 24-11-2022 08:52

"Pauline weet waar ze het over heeft en kan gemakkelijk adviezen en tips geven. Erg prettig contact. Pauline benadrukt dat je bij jezelf moet… alles lezen - 24-11-2022 08:52

Startdata en plaatsen

placeBreda (Ulvenhout)
14 dec. 2022
Vol
check_circle Startgarantie
placeBreda (Ulvenhout)
2 feb. 2023
check_circle Startgarantie
placeBreda (Ulvenhout)
4 apr. 2023
check_circle Startgarantie
placeBreda (Ulvenhout)
9 mei. 2023
check_circle Startgarantie
placeBreda (Ulvenhout)
5 sep. 2023
check_circle Startgarantie
placeBreda (Ulvenhout)
3 okt. 2023
check_circle Startgarantie
placeBreda (Ulvenhout)
6 dec. 2023
check_circle Startgarantie

Beschrijving

Gesprek leiden en sturen, gespreksstructuur, telefoonetiquette, vraagtechnieken, efficiënt doorverbinden, spiegelen aan klanttypen, omgaan met irritatie en ongenoegen. 

Wat is het doel van deze training?
U leert uw telefonische servicegesprekken op perfect verzorgde, professionele en efficiënte wijze af te handelen. Dit zorgt voor een representatieve en klantgerichte uitstraling richting klanten en relaties.

Wat is het resultaat?
Na afloop van deze training bent u o.a. in staat om:

  • Een klant- en servicegerichte houding aan te nemen
  • Een goede sfeer te creëren en de juiste ‘toon’ te zetten door te spiegelen aan de klant
  • De juiste telefoonetiquette te hanteren
  • Op de juiste wijze door te v…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Nog niet gevonden wat je zocht? Bekijk deze onderwerpen: Klantenservice / Customer Service, Telefonische verkoop, Telefoneren, Klantgerichtheid en Klantgericht schrijven.

Gesprek leiden en sturen, gespreksstructuur, telefoonetiquette, vraagtechnieken, efficiënt doorverbinden, spiegelen aan klanttypen, omgaan met irritatie en ongenoegen. 

Wat is het doel van deze training?
U leert uw telefonische servicegesprekken op perfect verzorgde, professionele en efficiënte wijze af te handelen. Dit zorgt voor een representatieve en klantgerichte uitstraling richting klanten en relaties.

Wat is het resultaat?
Na afloop van deze training bent u o.a. in staat om:

  • Een klant- en servicegerichte houding aan te nemen
  • Een goede sfeer te creëren en de juiste ‘toon’ te zetten door te spiegelen aan de klant
  • De juiste telefoonetiquette te hanteren
  • Op de juiste wijze door te verbinden
  • Om te gaan met irritaties en ongenoegen
  • Om te gaan met verschillende klanttypen

Voor wie?
De training Klant- en servicegericht telefoneren is bedoeld voor iedere medewerker die inkomende telefoongesprekken voert met een dienstverlenend karakter. O.a. voor receptionisten, secretaressen, balie medewerkers, assistenten, klantenservice/customer service medewerkers, binnendienst medewerkers, administratief medewerkers, adviseurs etc.

Locatie

Trainingscentrum Coach + Result Breda. Bij voldoende interesse ook mogelijkheid tot training op locatie omgeving Utrecht. 

Direct inschrijven is mogelijk via onze website.

Trefwoorden: klantgericht telefoneren, service, klantvriendelijk, telefoniste, binnendienst, secretariaat, secretaresse, balie, receptie, receptioniste, inbound.

Coach + Result biedt resultaatgerichte en praktische trainings- en coachingtrajecten aan op het gebied van: Verkoop, Service + Klantbeleving, Management en Persoonlijke + Teamontwikkeling. Wij zijn specialist in het vergroten van commerciële slagkracht en het verhogen van klantbeleving, door het optimaliseren van (commercieel) klantcontact. 

Wij richten ons op het beïnvloeden van gedrag, Daarom zijn onze trainingen opgebouwd volgens drie bouwstenen: weten (kennis = wat), willen (motivatie = waarom) en kunnen (kunde = hoe). Wanneer u weet welke vaardigheden en technieken u kunt inzetten in uw contact met klanten, u weet wat dit u oplevert en u beschikt over de kunde om de vaardigheden en technieken daadwerkelijk toe te passen, dan pas kan de gewenste output gerealiseerd worden.

9,6
Gemiddeld cijfer voor Klant- en servicegericht telefoneren / Efficiënte telefonische service- en advies gesprekken / Telefoontraining / Customer service / Klantenservice
Gebaseerd op 421 ervaringen
starstarstarstarstar_border
van Son
8
Klant- en servicegericht telefoneren / Efficiënte telefonische service- en advies gesprekken / Telefoontraining / Customer service / Klantenservice

"Pauline weet waar ze het over heeft en kan gemakkelijk adviezen en tips geven. Erg prettig contact. Pauline benadrukt dat je bij jezelf moet blijven en zaken niet goed of fout zijn. Zeer positieve insteek. Complimenten!" - 24-11-2022 08:52

"Pauline weet waar ze het over heeft en kan gemakkelijk adviezen en tips geven. Erg prettig contact. Pauline benadrukt dat je bij jezelf moet… alles lezen - 24-11-2022 08:52

starstarstarstarstar
Huigen
10
Klant- en servicegericht telefoneren / Efficiënte telefonische service- en advies gesprekken / Telefoontraining / Customer service / Klantenservice

"Pauline maakt de trainingen leuk door ze interactief te maken, en niet te serieus. De trainingen zijn uitstekend verzorgd, je wordt voorzien van goede en nuttige feedback en er wordt zo goed mogelijk gekeken naar wat jij nodig hebt." - 23-11-2022 15:40

"Pauline maakt de trainingen leuk door ze interactief te maken, en niet te serieus. De trainingen zijn uitstekend verzorgd, je wordt voorzien… alles lezen - 23-11-2022 15:40

starstarstarstarstar
Jeffrey Franken
Support Engineer
10
Klant- en servicegericht telefoneren / Efficiënte telefonische service- en advies gesprekken / Telefoontraining / Customer service / Klantenservice

"Pauline geeft op een rustige maar duidelijke manier inzicht in jouw gedrag wanneer je communiceert. Dit is erg waardevol! Zowel je kracht als je verbeterpunten worden behandeld en ze geeft tips hoe je hier optimaal mee om kunt gaan en hoe je kan verbeteren." - 23-11-2022 15:30

"Pauline geeft op een rustige maar duidelijke manier inzicht in jouw gedrag wanneer je communiceert. Dit is erg waardevol! Zowel je kracht al… alles lezen - 23-11-2022 15:30

starstarstarstarstar_border
Jay Pluymaeckers
Support Engineer
8
Klant- en servicegericht telefoneren / Efficiënte telefonische service- en advies gesprekken / Telefoontraining / Customer service / Klantenservice

"Begeleiding is prima en effectief.

Er wordt duidelijk aangegeven welke verbeterpunten aanwezig zijn, zonder vooroordelen over de huidige manier van communiceren.

De training is volledig gebaseerd op het verbeteren van de communicatie van de persoon welke begeleid wordt, zonder te proberen de communicatievorm van de persoon aan te passen." - 23-11-2022 13:38

"Begeleiding is prima en effectief. Er wordt duidelijk aangegeven welke verbeterpunten aanwezig zijn, zonder vooroordelen over de huidige … alles lezen - 23-11-2022 13:38

starstarstarstarstar
Debbie Bargmann
Senior poli ogen Amsterdam
10
Klant- en servicegericht telefoneren / Efficiënte telefonische service- en advies gesprekken / Telefoontraining / Customer service / Klantenservice

"Ontzettend fijn om van Pauline tools aangereikt te krijgen om onze afdeling telefonie nog efficiënter te laten verlopen.
Geweldig om haar op onze locatie te hebben mogen ontvangen.
Alle collega's stonden er van tevoren in als
" ach ik weet het allemaal wel" maar dankzij Pauline weten zij toch de training goed toe te passen, dank daarvoor!" - 18-11-2022 09:11

"Ontzettend fijn om van Pauline tools aangereikt te krijgen om onze afdeling telefonie nog efficiënter te laten verlopen. Geweldig om haar o… alles lezen - 18-11-2022 09:11

starstarstarstarstar_half
van den Broek
9
Klant- en servicegericht telefoneren / Efficiënte telefonische service- en advies gesprekken / Telefoontraining / Customer service / Klantenservice

"Pauline geeft super individueel advies, en gaat ook echt in op punten die aandacht nodig hebben. Daarnaast benadrukt ze ook dingen die wel goed gaan, wat ervoor zorgt dat de training een goede balans heeft." - 25-10-2022 14:38

"Pauline geeft super individueel advies, en gaat ook echt in op punten die aandacht nodig hebben. Daarnaast benadrukt ze ook dingen die wel g… alles lezen - 25-10-2022 14:38

starstarstarstarstar
Caroline van Driel van Valen
Medewerker Klantenservice
10
Klant- en servicegericht telefoneren / Efficiënte telefonische service- en advies gesprekken / Telefoontraining / Customer service / Klantenservice

"Super training. Pauline brengt alles met veel enthousiasme en positiviteit. Fijn om bewust bezig te zijn met de gesprekken die je voert en zo de klant nog beter van dienst te kunnen zijn." - 25-10-2022 11:52

"Super training. Pauline brengt alles met veel enthousiasme en positiviteit. Fijn om bewust bezig te zijn met de gesprekken die je voert en z… alles lezen - 25-10-2022 11:52

starstarstarstarstar_half
Jolijn Janssen
Klantenservice medewerker
9
Klant- en servicegericht telefoneren / Efficiënte telefonische service- en advies gesprekken / Telefoontraining / Customer service / Klantenservice

"Een erg interessante training waarin je je bewust wordt van je eigen woorden, intonatie en de toon waarop je een gesprek voert. Pauline geeft deze training met veel enthousiasme en je wordt getriggerd om mee te blijven doen. Dit doet ze erg goed. Er wordt ook op persoonlijk niveau meegekeken waardoor je de tijd hebt om goed te kijken naar je eigen ontwikkeling en leerpunten." - 25-10-2022 11:02

"Een erg interessante training waarin je je bewust wordt van je eigen woorden, intonatie en de toon waarop je een gesprek voert. Pauline geef… alles lezen - 25-10-2022 11:02

starstarstarstarstar_half
Marianne van der Eerden
Klantenservice medewerkster
9
Klant- en servicegericht telefoneren / Efficiënte telefonische service- en advies gesprekken / Telefoontraining / Customer service / Klantenservice

"Je brengt alles op een leuke en enthousiaste manier. Ook heb je er geen zin in, dan krijg je het wel. Super!
Verder is het een leuke refreshing voor mij dus ik vond het leerzaam." - 20-10-2022 11:02

"Je brengt alles op een leuke en enthousiaste manier. Ook heb je er geen zin in, dan krijg je het wel. Super! Verder is het een leuke refres… alles lezen - 20-10-2022 11:02

starstarstarstarstar
nwoezik@ van woezik
klantenservice medewerker
10
Klant- en servicegericht telefoneren / Efficiënte telefonische service- en advies gesprekken / Telefoontraining / Customer service / Klantenservice

"Met Pauline was de cursus erg leerzaam, en voelde niet echt als een cursus maar meer als een gezellig dagje uit waar ik ontzettend veel van geleerd heb. Pauline is erg professioneel en staat open voor suggesties. Dank je wel voor alle goede zorgen en ik hoop op een vervolg van deze cursus." - 20-10-2022 09:17

"Met Pauline was de cursus erg leerzaam, en voelde niet echt als een cursus maar meer als een gezellig dagje uit waar ik ontzettend veel van … alles lezen - 20-10-2022 09:17

starstarstarstarstar
Karin Kuypers
Medewerkster Klantenservice
10
Klant- en servicegericht telefoneren / Efficiënte telefonische service- en advies gesprekken / Telefoontraining / Customer service / Klantenservice

"Was heel leerzaam, goede tips gekregen welke in eerste instantie omslachtig lijken maar wonderbaarlijk genoeg écht werken! Scheelt vervolgens telefoontjes/ mails met nieuwe vragen. Klantgerichter en geeft meer rust van beide kanten." - 18-10-2022 13:46

"Was heel leerzaam, goede tips gekregen welke in eerste instantie omslachtig lijken maar wonderbaarlijk genoeg écht werken! Scheelt vervolgen… alles lezen - 18-10-2022 13:46

starstarstarstarstar
Judith van der Avoort
Customer Care bij Lekkerland Nederland B.V.
10
Klant- en servicegericht telefoneren / Efficiënte telefonische service- en advies gesprekken / Telefoontraining / Customer service / Klantenservice

"Na een super leerzame training in Ulvenhout, is Pauline vandaag bij ons op kantoor geweest om met mij mee te luisteren en de puntjes op de i te zetten. Haar feedback is echt super fijn en geeft mij genoeg input voor toekomstige gesprekken." - 18-10-2022 10:16

"Na een super leerzame training in Ulvenhout, is Pauline vandaag bij ons op kantoor geweest om met mij mee te luisteren en de puntjes op de i… alles lezen - 18-10-2022 10:16

Remco IJpelaar
starstarstarstarstar_half
Remco IJpelaar
Sales Office Small & Media Enterprises (Alphabet)
9
Klant- en servicegericht telefoneren / Efficiënte telefonische service- en advies gesprekken / Telefoontraining / Customer service / Klantenservice

"Leuke en leerzame training waarin er direct wordt ingegaan op hoe het in de praktijk kan worden toegepast. Er is ook veel ruimte voor onderlinge interactie waarin gelukkig ook niet te veel rolspellen worden geoefend." - 13-09-2022 18:37

"Leuke en leerzame training waarin er direct wordt ingegaan op hoe het in de praktijk kan worden toegepast. Er is ook veel ruimte voor onderl… alles lezen - 13-09-2022 18:37

starstarstarstarstar
Owen van 't Hof
Functioneel SAP consultant
10
Klant- en servicegericht telefoneren / Efficiënte telefonische service- en advies gesprekken / Telefoontraining / Customer service / Klantenservice

"Fijne manier van informatie overdracht met een enorm enthousiasme. Goede toepasbaarheid van de cursus in realiteit. Niet alleen in de business, maar ook in privesferen.
Daarnaast een aantal leuke tips mogen ontvangen om daadwerkelijk te verbeteren in de communicatie" - 26-08-2022 14:27

"Fijne manier van informatie overdracht met een enorm enthousiasme. Goede toepasbaarheid van de cursus in realiteit. Niet alleen in de busine… alles lezen - 26-08-2022 14:27

starstarstarstarstar
Robin Heemskerk
Functioneel consultant
10
Klant- en servicegericht telefoneren / Efficiënte telefonische service- en advies gesprekken / Telefoontraining / Customer service / Klantenservice

"Super enthousiaste en gezellige dame die alles afweet over communicatie. Veel praktische tips geleerd in de cursus die ik zowel persoonlijk als zakelijk kan gaan toepassen. Zeker de moeite waard!" - 26-08-2022 14:18

"Super enthousiaste en gezellige dame die alles afweet over communicatie. Veel praktische tips geleerd in de cursus die ik zowel persoonlijk … alles lezen - 26-08-2022 14:18

starstarstarstarstar
Jori van de Loo
SAP Consultant
10
Klant- en servicegericht telefoneren / Efficiënte telefonische service- en advies gesprekken / Telefoontraining / Customer service / Klantenservice

"Een leuke, actieve dag waarin veel nuttige informatie werd gegeven die dagelijks gebruikt kan worden. Zeker veel dingen die ik persoonlijk en zakelijk zal meenemen. De lunch was ook erg lekker" - 26-08-2022 14:17

"Een leuke, actieve dag waarin veel nuttige informatie werd gegeven die dagelijks gebruikt kan worden. Zeker veel dingen die ik persoonlijk e… alles lezen - 26-08-2022 14:17

Marco Veenendaal
starstarstarstarstar
Marco Veenendaal
collector
10
Klant- en servicegericht telefoneren / Efficiënte telefonische service- en advies gesprekken / Telefoontraining / Customer service / Klantenservice

"Roy is een bevlogen trainer vol enthousiasme en vaart. De trainingsdag werkt naar nieuwe inzichten toe en is goed toepasbaar in de dagelijkse werksituatie. Zeer aan te bevelen! Alom lof!" - 08-07-2022 06:05

"Roy is een bevlogen trainer vol enthousiasme en vaart. De trainingsdag werkt naar nieuwe inzichten toe en is goed toepasbaar in de dagelijks… alles lezen - 08-07-2022 06:05

Dank voor de lovende woorden. Het was een plezier je in de training te hebben.

- 08-07-2022 06:05
starstarstarstarstar
Kenny Montulet
10
Klant- en servicegericht telefoneren / Efficiënte telefonische service- en advies gesprekken / Telefoontraining / Customer service / Klantenservice

"Goede manier van training geven. Luchtig maar wel serieus.

Hij heeft goede tips en brengt het op een heel leuke enthousiaste manier.

Hierdoor blijft het leuk om te volgen en is het ook leerzaam. " - 30-06-2022 14:47

"Goede manier van training geven. Luchtig maar wel serieus. Hij heeft goede tips en brengt het op een heel leuke enthousiaste manier. … alles lezen - 30-06-2022 14:47

starstarstarstarstar
Jesse Fredriksz
Recruitment consultant IT
10
Klant- en servicegericht telefoneren / Efficiënte telefonische service- en advies gesprekken / Telefoontraining / Customer service / Klantenservice

"Astrid is een erg aangename coach welke haar tijd neemt om stil te staan bij de verschillende stappen die je doorgaat bij een telefonisch gesprek.
Ze geeft tevens de ruimte om jezelf te ontwikkelen en oefenen door een casus na te spelen. Er is ruimte voor vragen en ze bejegend iedereen positief waardoor je als trainee het gevoel krijgt dat je jezelf echt aan het ontwikkelen bent." - 30-06-2022 14:29

"Astrid is een erg aangename coach welke haar tijd neemt om stil te staan bij de verschillende stappen die je doorgaat bij een telefonisch ge… alles lezen - 30-06-2022 14:29

starstarstarstarstar
Pascal Geurtz
Teamlead Servicedesk
10
Klant- en servicegericht telefoneren / Efficiënte telefonische service- en advies gesprekken / Telefoontraining / Customer service / Klantenservice

"Ik vond de training er goed!
Bas bracht alles positief en zat veel energie in de training waardoor dit echt heel prettig was om te volgen en om aan mee te doen." - 28-06-2022 10:45

"Ik vond de training er goed! Bas bracht alles positief en zat veel energie in de training waardoor dit echt heel prettig was om te volgen e… alles lezen - 28-06-2022 10:45

Ivonne van Raaij
Ivonne van Raaij
'Alles wat je écht wilt bereiken, ligt één stap buiten je comfort zone'
9,8
Joyce Michielsen
Joyce Michielsen
'Groeien is springen in het onbekende, telkens weer'
9,7
Sjoerd Wenselaar
Sjoerd Wenselaar
'Als je 90% van je aandacht richt op de 10% die niet goed gaat, ga je na verloop van tijd denken dat 90% niet goed gaat'
9,9
Esther Noordhoek
Esther Noordhoek
'Wat je beschouwt als de top is misschien alleen nog maar het opstapje'
9,8
Anouk Smulders
Anouk Smulders
‘Niet elke verandering is een verbetering, maar elke verbetering is wel een verandering’
9,7
Roy van Maurik
Roy van Maurik
‘Niet elke verandering is een verbetering, maar elke verbetering is wel een verandering’
9,9
Astrid Bontenbal
Astrid Bontenbal
Trainer/ Coach
9,7
Nathalie Boons
Nathalie Boons
Je bent tot meer in staat dan je denkt!
10

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Download gratis en vrijblijvend de informatiebrochure

(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
We slaan je gegevens op, en delen ze met Coach+Result, om je via e-mail en evt. telefoon verder te helpen. Meer info vind je in ons privacybeleid.