Klant- en servicegericht telefoneren / Efficiënte telefonische service- en advies gesprekken / Telefoontraining / Customer service / Klantenservice

Tijdsduur
Trainers
Ivonne van Raaij+12
Locatie
Op locatie, Online
Startdatum en plaats

Klant- en servicegericht telefoneren / Efficiënte telefonische service- en advies gesprekken / Telefoontraining / Customer service / Klantenservice

Coach+Result
Logo van Coach+Result
Opleiderscore: starstarstarstarstar 9,7 Coach+Result heeft een gemiddelde beoordeling van 9,7 (uit 2.254 ervaringen)
Beste opleider van Nederland

Winnaar Beste opleider van Nederland 2020: #1 in Sales, #1 in Secretarieel & Administratief, #1 beste trainer, #1 beste kleine opleider en #2 in Communicatie.

Winnaar Beste opleider van Nederland 2019: #1 in Sales, #1 in Secretarieel & Administratief, #1 beste trainer, #2 in Communicatie en #2 in Management.

Winnaar Beste opleider van Nederland 2018: #1 in Communicatie, #1 in Sales, #2 in Management en #2 in Opleiding & Onderwijs.

Winnaar Beste opleider van Nederland 2017: #1 in Secretarieel & Administratief, #1 in Sales, #2 in Opleiding & Onderwijs en #3 in Management.

Winnaar Beste opleider van Nederland 2016: #1 in Secretarieel & Administratief, #1 in Financieel, #1 in Sales, #2 in Communicatie en #3 overall.

Lees meer over Beste Opleider van Nederland 2020.

Tip: meer info over het programma, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

9,6
Gemiddeld cijfer voor Klant- en servicegericht telefoneren / Efficiënte telefonische service- en advies gesprekken / Telefoontraining / Customer service / Klantenservice
Gebaseerd op 377 ervaringen Lees alle ervaringenchevron_right
starstarstarstarstar_half
Judith van Kersbergen
Bestemmingsexpert
9
Klant- en servicegericht telefoneren / Efficiënte telefonische service- en advies gesprekken / Telefoontraining / Customer service / Klantenservice

"Super vriendelijke vrouw die je echt persoonlijk verder helpt. Ze heeft oog en aandacht voor je. Gaat in op je vragen en maakt daar ook tijd voor. Echt een aanrader!" - 11-01-2022 14:05

"Super vriendelijke vrouw die je echt persoonlijk verder helpt. Ze heeft oog en aandacht voor je. Gaat in op je vragen en maakt daar ook tijd… alles lezen - 11-01-2022 14:05

Startdata en plaatsen

placeBreda (Ulvenhout)
5 apr. 2022
check_circle Startgarantie
placeBreda (Ulvenhout)
16 jun. 2022
check_circle Startgarantie
placeBreda (Ulvenhout)
11 okt. 2022
check_circle Startgarantie
placeBreda (Ulvenhout)
13 dec. 2022
check_circle Startgarantie
placeBreda (Ulvenhout)
22 feb. 2023
check_circle Startgarantie

Beschrijving

Gesprek leiden en sturen, gespreksstructuur, telefoonetiquette, vraagtechnieken, efficiënt doorverbinden, spiegelen aan klanttypen, omgaan met irritatie en ongenoegen. 

Wat is het doel van deze training?
U leert uw telefonische servicegesprekken op perfect verzorgde, professionele en efficiënte wijze af te handelen. Dit zorgt voor een representatieve en klantgerichte uitstraling richting klanten en relaties.

Wat is het resultaat?
Na afloop van deze training bent u o.a. in staat om:

  • Een klant- en servicegerichte houding aan te nemen
  • Een goede sfeer te creëren en de juiste ‘toon’ te zetten door te spiegelen aan de klant
  • De juiste telefoonetiquette te hanteren
  • Op de juiste wijze door te v…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Nog niet gevonden wat je zocht? Bekijk deze onderwerpen: Klantenservice / Customer Service, Telefonische verkoop, Telefoneren, Klantgerichtheid en Klantgericht schrijven.

Gesprek leiden en sturen, gespreksstructuur, telefoonetiquette, vraagtechnieken, efficiënt doorverbinden, spiegelen aan klanttypen, omgaan met irritatie en ongenoegen. 

Wat is het doel van deze training?
U leert uw telefonische servicegesprekken op perfect verzorgde, professionele en efficiënte wijze af te handelen. Dit zorgt voor een representatieve en klantgerichte uitstraling richting klanten en relaties.

Wat is het resultaat?
Na afloop van deze training bent u o.a. in staat om:

  • Een klant- en servicegerichte houding aan te nemen
  • Een goede sfeer te creëren en de juiste ‘toon’ te zetten door te spiegelen aan de klant
  • De juiste telefoonetiquette te hanteren
  • Op de juiste wijze door te verbinden
  • Om te gaan met irritaties en ongenoegen
  • Om te gaan met verschillende klanttypen

Voor wie?
De training Klant- en servicegericht telefoneren is bedoeld voor iedere medewerker die inkomende telefoongesprekken voert met een dienstverlenend karakter. O.a. voor receptionisten, secretaressen, balie medewerkers, assistenten, klantenservice/customer service medewerkers, binnendienst medewerkers, administratief medewerkers, adviseurs etc.

Locatie

Trainingscentrum Coach + Result Breda. Bij voldoende interesse ook mogelijkheid tot training op locatie omgeving Utrecht. 

Direct inschrijven is mogelijk via onze website.

Trefwoorden: klantgericht telefoneren, service, klantvriendelijk, telefoniste, binnendienst, secretariaat, secretaresse, balie, receptie, receptioniste, inbound.

Coach + Result biedt resultaatgerichte en praktische trainings- en coachingtrajecten aan op het gebied van: Verkoop, Service + Klantbeleving, Management en Persoonlijke + Teamontwikkeling. Wij zijn specialist in het vergroten van commerciële slagkracht en het verhogen van klantbeleving, door het optimaliseren van (commercieel) klantcontact. 

Wij richten ons op het beïnvloeden van gedrag, Daarom zijn onze trainingen opgebouwd volgens drie bouwstenen: weten (kennis = wat), willen (motivatie = waarom) en kunnen (kunde = hoe). Wanneer u weet welke vaardigheden en technieken u kunt inzetten in uw contact met klanten, u weet wat dit u oplevert en u beschikt over de kunde om de vaardigheden en technieken daadwerkelijk toe te passen, dan pas kan de gewenste output gerealiseerd worden.

9,6
Gemiddeld cijfer voor Klant- en servicegericht telefoneren / Efficiënte telefonische service- en advies gesprekken / Telefoontraining / Customer service / Klantenservice
Gebaseerd op 377 ervaringen
starstarstarstarstar_half
Judith van Kersbergen
Bestemmingsexpert
9
Klant- en servicegericht telefoneren / Efficiënte telefonische service- en advies gesprekken / Telefoontraining / Customer service / Klantenservice

"Super vriendelijke vrouw die je echt persoonlijk verder helpt. Ze heeft oog en aandacht voor je. Gaat in op je vragen en maakt daar ook tijd voor. Echt een aanrader!" - 11-01-2022 14:05

"Super vriendelijke vrouw die je echt persoonlijk verder helpt. Ze heeft oog en aandacht voor je. Gaat in op je vragen en maakt daar ook tijd… alles lezen - 11-01-2022 14:05

starstarstarstarstar
brian vis
reisspecialist
10
Klant- en servicegericht telefoneren / Efficiënte telefonische service- en advies gesprekken / Telefoontraining / Customer service / Klantenservice

"Tijdens de training heb ik veel nieuwe manieren geleerd waarop ik beter mijn klantbestand kan benaderen, managen en overtuigen dat ze het product bij ons aan moeten schaffen. Hierdoor verwacht ik nog beter en klantgericht te handelen waardoor de slagingspercentage omhoog zal gaan." - 06-01-2022 16:05

"Tijdens de training heb ik veel nieuwe manieren geleerd waarop ik beter mijn klantbestand kan benaderen, managen en overtuigen dat ze het pr… alles lezen - 06-01-2022 16:05

Wouter Roozeboom
starstarstarstarstar
Wouter Roozeboom
Front-end Developer
10
Klant- en servicegericht telefoneren / Efficiënte telefonische service- en advies gesprekken / Telefoontraining / Customer service / Klantenservice

"Bas heeft mij en mijn collega's professioneel en enthousiast geholpen. Daarnaast was de training zelf makkelijk te begrijpen, goed te volgen en Bas stelde de training goed af op onze wensen en huidige vaardigheden." - 16-12-2021 14:50

"Bas heeft mij en mijn collega's professioneel en enthousiast geholpen. Daarnaast was de training zelf makkelijk te begrijpen, goed te volgen… alles lezen - 16-12-2021 14:50

starstarstarstarstar
Van Doormaal
Team coördinator
10
Klant- en servicegericht telefoneren / Efficiënte telefonische service- en advies gesprekken / Telefoontraining / Customer service / Klantenservice

"Bas heeft onze medewerkers getraind en gecoacht op gespreksvaardigheden. Zijn enthousiasme werkte aanstekelijk op alle deelnemers, en ze hebben veel geleerd, en voor ons is het makkelijk ook verder opvolging te geven" - 09-12-2021 07:17

"Bas heeft onze medewerkers getraind en gecoacht op gespreksvaardigheden. Zijn enthousiasme werkte aanstekelijk op alle deelnemers, en ze heb… alles lezen - 09-12-2021 07:17

Ly Phi Huynh
starstarstarstarstar
Ly Phi Huynh
Klantcontactcentrum Gemeente Tilburg
10
Klant- en servicegericht telefoneren / Efficiënte telefonische service- en advies gesprekken / Telefoontraining / Customer service / Klantenservice

"Bas is een vlotte enthousiaste trainer, motiveert en begeleidt de leerling goed. geeft goede tips aan de leerling en is goed betrokken bij de training. Vanuit zijn vak gebied weet hij waar hij over praat." - 08-12-2021 15:51

"Bas is een vlotte enthousiaste trainer, motiveert en begeleidt de leerling goed. geeft goede tips aan de leerling en is goed betrokken bij d… alles lezen - 08-12-2021 15:51

starstarstarstarstar
P van der Bruggen
Manager KlantContactCentrum gemeente Tilburg
10
Klant- en servicegericht telefoneren / Efficiënte telefonische service- en advies gesprekken / Telefoontraining / Customer service / Klantenservice

"Enthousiast, oprecht geïnteresseerd in de ontwikkeling van de mdw en wil daar een bijdrage aan leveren. Hij krijgt van de mdw terug wat hij zelf geeft namelijk een heel goed gevoel en een fijne leerzame ervaring waar je met voldoening op terugkijkt. Je hebt er werkelijk met de vele praktijk verwijzingen echt iets aan gehad." - 08-12-2021 06:58

"Enthousiast, oprecht geïnteresseerd in de ontwikkeling van de mdw en wil daar een bijdrage aan leveren. Hij krijgt van de mdw terug wat hij … alles lezen - 08-12-2021 06:58

starstarstarstarstar
Verdonk
10
Klant- en servicegericht telefoneren / Efficiënte telefonische service- en advies gesprekken / Telefoontraining / Customer service / Klantenservice

"Bas is een enthousiaste en motiverende trainer die iedereen weet te betrekken in een training. Hij is positief ingesteld en heeft altijd een glimlach op zijn gezicht als je hem ziet. " - 07-12-2021 07:48

"Bas is een enthousiaste en motiverende trainer die iedereen weet te betrekken in een training. Hij is positief ingesteld en heeft altijd een… alles lezen - 07-12-2021 07:48

starstarstarstarstar
Cynthia Snoeren
Medewerker Klantcontactcenter
10
Klant- en servicegericht telefoneren / Efficiënte telefonische service- en advies gesprekken / Telefoontraining / Customer service / Klantenservice

"Bas is een enthousiaste trainer met professionele adviezen voor betere gesprekken met burgers. Hij heeft me geleerd met kleine veranderingen in mijn gespreksstructuur burgers een nóg beter gevoel te geven over Gemeente Tilburg. Kan niet beter!" - 03-12-2021 10:58

"Bas is een enthousiaste trainer met professionele adviezen voor betere gesprekken met burgers. Hij heeft me geleerd met kleine veranderingen… alles lezen - 03-12-2021 10:58

starstarstarstarstar
Kim-Deja van der Linden
medewerker klantenservice telefonie
10
Klant- en servicegericht telefoneren / Efficiënte telefonische service- en advies gesprekken / Telefoontraining / Customer service / Klantenservice

"Super fijne training. De trainer Pauline is zeer vlot, vriendelijk en doortastend. Zodoende worden er heel rap verbeterpunten aangeboord die je zelf niet zo snel had kunnen bedenken. Dit geeft een zeer leerzame ervaring en één die mij ook gaat helpen om mijn kunde naar een hoger plan te tillen. De groepslessen waren alles behalve saai. Het wordt op dusdanige wijze gepresenteerd dat je als trainee heel erg bij de les blijft en er een vertrouwde ongedwongen sfeer ontstaat waarin je kan leren en proberen. En dat alles met een behoorlijk scheutje lol. Fijne vrouw, leerzame ervaring. Dit kan ik in mijn rugzak meenemen in mijn verdere ontwikkeling als telefoniste. " - 01-12-2021 17:37

"Super fijne training. De trainer Pauline is zeer vlot, vriendelijk en doortastend. Zodoende worden er heel rap verbeterpunten aangeboord die… alles lezen - 01-12-2021 17:37

starstarstarstarstar
Wilma de Boer
Klantsupport Specialist
10
Klant- en servicegericht telefoneren / Efficiënte telefonische service- en advies gesprekken / Telefoontraining / Customer service / Klantenservice

"Super leuke training gehad van Bas. Naast dat het leerzam was hebben we ook een leuke dag gehad en wil je het daarna graag zelf in de praktijk toepassen. Hij weet de hele dag de aandacht van iedereen erbij te houden door enthousiastme en iedereen persoonlijk erbij te betrekken door vragen te stellen." - 30-11-2021 11:50

"Super leuke training gehad van Bas. Naast dat het leerzam was hebben we ook een leuke dag gehad en wil je het daarna graag zelf in de prakti… alles lezen - 30-11-2021 11:50

Hasret Bulut
starstarstarstarstar
Hasret Bulut
10
Klant- en servicegericht telefoneren / Efficiënte telefonische service- en advies gesprekken / Telefoontraining / Customer service / Klantenservice

"Bas is een enthousiaste en positief ingestelde trainer met een glimlach op zijn gezicht weet hij het sfeer binnen het groep gezellig en boeiend te maken. Nogmaals bedankt voor alles!
Top Trainer " - 30-11-2021 11:37

"Bas is een enthousiaste en positief ingestelde trainer met een glimlach op zijn gezicht weet hij het sfeer binnen het groep gezellig en boei… alles lezen - 30-11-2021 11:37

starstarstarstarstar
Auke-Roel Wildschut
Klant support specialist
10
Klant- en servicegericht telefoneren / Efficiënte telefonische service- en advies gesprekken / Telefoontraining / Customer service / Klantenservice

"Bas is een hele enthousiaste trainer die ons goed heeft meegenomen in het voeren van klantgesprekken.
Hij luisterd naar onze vragen en geeft daar duidelijke antwoorden op.
Tijdens het oefenen vraagt hij feedback van de andere cursisten en geeft zoveel mogelijk positieve feedback, dit zorgt er voor dat je ook wilt leren van de zaken die nog niet helemaal goed gaan.
Al met al heb ik de training als zeer positief ervaren (ookal voer ik al jaren klantgesprekken) en ik verwacht de aandachtspunten veel te kunnen toepassen in mijn toekomstige gesprekken.

" - 30-11-2021 11:21

"Bas is een hele enthousiaste trainer die ons goed heeft meegenomen in het voeren van klantgesprekken. Hij luisterd naar onze vragen en gee… alles lezen - 30-11-2021 11:21

starstarstarstarstar
Twan Derks
10
Klant- en servicegericht telefoneren / Efficiënte telefonische service- en advies gesprekken / Telefoontraining / Customer service / Klantenservice

"Bedankt Sjoerd voor de leuke en leerzame trainingen! Je gaf goede tips. Daarnaast kan je het op een duidelijk en leuke manier overbrengen. Verder was alles goed geregeld op een mooie locatie." - 25-11-2021 14:12

"Bedankt Sjoerd voor de leuke en leerzame trainingen! Je gaf goede tips. Daarnaast kan je het op een duidelijk en leuke manier overbrengen. V… alles lezen - 25-11-2021 14:12

starstarstarstarstar_half
Van Raemdonck
Medewerker ServiceCenter
9
Klant- en servicegericht telefoneren / Efficiënte telefonische service- en advies gesprekken / Telefoontraining / Customer service / Klantenservice

"Een heel interessante telefoonopleiding gevolgd, die ons team verdergeholpen heeft in het nog beter uitvoeren van onze klantgesprekken. De juiste tools werden aangereikt in een fijn kader en Pauline is echt een toffe trainer!" - 22-11-2021 10:02

"Een heel interessante telefoonopleiding gevolgd, die ons team verdergeholpen heeft in het nog beter uitvoeren van onze klantgesprekken. De j… alles lezen - 22-11-2021 10:02

Lesly Sandelé
starstarstarstarstar
Lesly Sandelé
Schadeafhandelaar Cargarantie
10
Klant- en servicegericht telefoneren / Efficiënte telefonische service- en advies gesprekken / Telefoontraining / Customer service / Klantenservice

"In een rustig kader werden wij door Pauline op sleep genomen met uitleg, tips en tricks.
Pauline was zeer goed voorbereid in de materie van onze job.
Op die manier wist ik toch veel positieve werkwijzen toe te passen die ik vandaag meer en meer gebruik en die onze klanten als zeer positief ervaren" - 18-11-2021 20:31

"In een rustig kader werden wij door Pauline op sleep genomen met uitleg, tips en tricks. Pauline was zeer goed voorbereid in de materie van… alles lezen - 18-11-2021 20:31

starstarstarstarstar
Sabrina Bhoelai
Medewerker KCC
10
Klant- en servicegericht telefoneren / Efficiënte telefonische service- en advies gesprekken / Telefoontraining / Customer service / Klantenservice

"Pauline heeft ervoor gezorgd dat ik me heel erg om mn gemak voelde. Ze gaf me goede tips en tops waar ik in mijn werk heel veel mee kan. Ik hoop zeker dat zij mij in de toekomst nog een keer kan komen coachen. Top coach en bedrijf. Voor krijgen van mij een dikke 10!" - 17-11-2021 15:44

"Pauline heeft ervoor gezorgd dat ik me heel erg om mn gemak voelde. Ze gaf me goede tips en tops waar ik in mijn werk heel veel mee kan. Ik … alles lezen - 17-11-2021 15:44

starstarstarstarstar
Sura Ozturk
HR-medewerker
10
Klant- en servicegericht telefoneren / Efficiënte telefonische service- en advies gesprekken / Telefoontraining / Customer service / Klantenservice

"De training heb ik zelf als positief ervaren. Afwisselend programma waarbij er veel interactie is in plaats van enkel luisteren.

Ontzettend fijn ook dat Roy erg enthousiast is! ! ! " - 09-11-2021 14:54

"De training heb ik zelf als positief ervaren. Afwisselend programma waarbij er veel interactie is in plaats van enkel luisteren. Ontzett… alles lezen - 09-11-2021 14:54

Dank voor de mooie woorden Sura. Succes in je carrière!

- 09-11-2021 14:54
starstarstarstarstar
Maaike van Dalen
Hr medewerker
10
Klant- en servicegericht telefoneren / Efficiënte telefonische service- en advies gesprekken / Telefoontraining / Customer service / Klantenservice

"Goede duidelijke en een leuke training. Veel geleerd over hoe je een telefoon gesprek kan voeren en wat je in verschillende situaties kan doen. Aanrader om van Roy een training te volgen" - 09-11-2021 14:51

"Goede duidelijke en een leuke training. Veel geleerd over hoe je een telefoon gesprek kan voeren en wat je in verschillende situaties kan do… alles lezen - 09-11-2021 14:51

starstarstarstarstar
I Chenan
10
Klant- en servicegericht telefoneren / Efficiënte telefonische service- en advies gesprekken / Telefoontraining / Customer service / Klantenservice

"Het was een hartstikke energieke en leerzame ervaring! Roy heeft de leerdoelen van de groep als input tijdens de training gebruikt en dit resulteerde in een waardevolle training. Superfijn en bedankt Roy! De training is een dikke 10 waard " - 09-11-2021 14:49

"Het was een hartstikke energieke en leerzame ervaring! Roy heeft de leerdoelen van de groep als input tijdens de training gebruikt en dit re… alles lezen - 09-11-2021 14:49

starstarstarstarstar
Erna Struijlaart
KSS
10
Klant- en servicegericht telefoneren / Efficiënte telefonische service- en advies gesprekken / Telefoontraining / Customer service / Klantenservice

"Bas is een hele leuke enthousiaste gespreksleider/ trainer.
Hij motiveert mensen om spontaan mee te doen. Hij geeft de gelegenheid om aan te geven wat je zwakte en sterkte punten zijn en met de hele groep wordt dat van een ieder ook behandeld." - 28-10-2021 13:13

"Bas is een hele leuke enthousiaste gespreksleider/ trainer. Hij motiveert mensen om spontaan mee te doen. Hij geeft de gelegenheid om aan … alles lezen - 28-10-2021 13:13

Ivonne van Raaij
Ivonne van Raaij
'Alles wat je écht wilt bereiken, ligt één stap buiten je comfort zone'
9,8
Joyce Michielsen
Joyce Michielsen
'Groeien is springen in het onbekende, telkens weer'
9,7
Sjoerd Wenselaar
Sjoerd Wenselaar
'Als je 90% van je aandacht richt op de 10% die niet goed gaat, ga je na verloop van tijd denken dat 90% niet goed gaat'
9,9
Koen Faber
Koen Faber
'Je houdt jezelf voor de gek als je op dezelfde manier blijft verkopen en toch een hogere omzet verwacht'
9,5
Esther Noordhoek
Esther Noordhoek
'Wat je beschouwt als de top is misschien alleen nog maar het opstapje'
9,8
Anouk Smulders
Anouk Smulders
‘Niet elke verandering is een verbetering, maar elke verbetering is wel een verandering’
9,7
Maryam Leenheer
Maryam Leenheer
‘Life begins at the end of your comfort zone’
9,9
Myrinke van Werkum
Myrinke van Werkum
Trainer-Coach
9,8
Pieter Gilhuis
Pieter Gilhuis
Of je nu denkt dat je het kunt, of niet kunt. Je krijgt in beide gevallen gelijk
Roy van Maurik
Roy van Maurik
‘Niet elke verandering is een verbetering, maar elke verbetering is wel een verandering’
9,9
Astrid Bontenbal
Astrid Bontenbal
Trainer/ Coach
9,8

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Download gratis en vrijblijvend de informatiebrochure

Aanhef
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
We slaan je gegevens op, en delen ze met Coach+Result, om je via e-mail en evt. telefoon verder te helpen. Meer info vind je in ons privacybeleid.