Klant- en servicegericht telefoneren/Efficiënte telefonische service- en advies gesprekken/ Telefoontraining

Niveau
Tijdsduur
Trainers
Sjoerd Wenselaar+6
Startdatum en plaats
Logo van Coach + Result
Opleiderscore: starstarstarstarstar 9,6 Coach + Result heeft een gemiddelde beoordeling van 9,6 (uit 1.288 ervaringen)
Bovnl winner icon 2018Beste opleider van Nederland

Winnaar Beste opleider van Nederland 2018: #1 in Communicatie, #1 in Sales, #2 in Management en #2 in Opleiding & Onderwijs.

Winnaar Beste opleider van Nederland 2017: #1 in Secretarieel & Administratief, #1 in Sales, #2 in Opleiding & Onderwijs en #3 in Management.

Winnaar Beste opleider van Nederland 2016: #1 in Secretarieel & Administratief, #1 in Financieel, #1 in Sales, #2 in Communicatie en #3 overall.

Lees meer over Beste Opleider 2018.

Tip: meer info over het programma, startdatum, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

9,5
Gemiddeld cijfer voor Klant- en servicegericht telefoneren/Efficiënte telefonische service- en advies gesprekken/ Telefoontraining
Gebaseerd op 162 ervaringen Lees alle ervaringenchevron_right
starstarstarstarstar_border
Sabine Onderstal
Telefoniste & commercieel medewerker
8
Klant- en servicegericht telefoneren/Efficiënte telefonische service- en advies gesprekken/ Telefoontraining

"Mijn cursus 'Klant- en servicegericht telefoneren/Efficiënte telefonische service- en advies gesprekken Telefoontraining' viel uit boven mijn verwachtingen. Joyce is een hele leuke vrouw die de cursus op een leuke boeiende manier verteld. " - 13-02-2019 08:00

"Mijn cursus 'Klant- en servicegericht telefoneren/Efficiënte telefonische service- en advies gesprekken Telefoontraining' viel uit boven mij… alles lezen - 13-02-2019 08:00

Startdata en plaatsen

Breda (Ulvenhout)
11 apr. 2019
check_circle Start gegarandeerd
Breda (Ulvenhout)
18 jun. 2019
check_circle Start gegarandeerd

Beschrijving

Training: Klant- en servicegericht telefoneren

Wat is het doel van deze training?
U leert uw telefonische servicegesprekken op perfect verzorgde, professionele en efficiënte wijze af te handelen. Dit zorgt voor een representatieve en klantgerichte uitstraling richting klanten en relaties.

Wat is het resultaat?
Na afloop van deze training bent u o.a. in staat om:

  • Een klant- en servicegerichte houding aan te nemen
  • Een goede sfeer te creëren en de juiste ‘toon’ te zetten door te spiegelen aan de klant
  • De juiste telefoonetiquette te hanteren
  • Op de juiste wijze door te verbinden
  • Om te gaan met irritaties en ongenoegen
  • Om te gaan met verschillende klanttypen

Voor wie?
De training Klant- …

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen.  

Training: Klant- en servicegericht telefoneren

Wat is het doel van deze training?
U leert uw telefonische servicegesprekken op perfect verzorgde, professionele en efficiënte wijze af te handelen. Dit zorgt voor een representatieve en klantgerichte uitstraling richting klanten en relaties.

Wat is het resultaat?
Na afloop van deze training bent u o.a. in staat om:

  • Een klant- en servicegerichte houding aan te nemen
  • Een goede sfeer te creëren en de juiste ‘toon’ te zetten door te spiegelen aan de klant
  • De juiste telefoonetiquette te hanteren
  • Op de juiste wijze door te verbinden
  • Om te gaan met irritaties en ongenoegen
  • Om te gaan met verschillende klanttypen

Voor wie?
De training Klant- en servicegericht telefoneren is bedoeld voor iedere medewerker die inkomende telefoongesprekken voert met een dienstverlenend karakter. O.a. voor receptionisten, secretaressen, balie medewerkers, assistenten, klantenservice/customer service medewerkers, binnendienst medewerkers, administratief medewerkers, adviseurs etc.

Locatie

Trainingscentrum Coach + Result Breda. Bij voldoende interesse ook mogelijkheid tot training op locatie omgeving Utrecht. 

Direct inschrijven is mogelijk via onze website.

Trefwoorden: klantgericht telefoneren, service, klantvriendelijk, telefoniste, binnendienst, secretariaat, secretaresse, balie, receptie, receptioniste, inbound.

Coach + Result biedt resultaatgerichte en praktische trainings- en coachingtrajecten aan op het gebied van: Verkoop, Service + Klantbeleving, Management en Persoonlijke + Teamontwikkeling. Wij zijn specialist in het vergroten van commerciële slagkracht en het verhogen van klantbeleving, door het optimaliseren van (commercieel) klantcontact. 

Wij richten ons op het beïnvloeden van gedrag, Daarom zijn onze trainingen opgebouwd volgens drie bouwstenen: weten (kennis = wat), willen (motivatie = waarom) en kunnen (kunde = hoe). Wanneer u weet welke vaardigheden en technieken u kunt inzetten in uw contact met klanten, u weet wat dit u oplevert en u beschikt over de kunde om de vaardigheden en technieken daadwerkelijk toe te passen, dan pas kan de gewenste output gerealiseerd worden.

9,5
Gemiddeld cijfer voor Klant- en servicegericht telefoneren/Efficiënte telefonische service- en advies gesprekken/ Telefoontraining
Gebaseerd op 162 ervaringen
starstarstarstarstar_border
Sabine Onderstal
Telefoniste & commercieel medewerker
8
Klant- en servicegericht telefoneren/Efficiënte telefonische service- en advies gesprekken/ Telefoontraining

"Mijn cursus 'Klant- en servicegericht telefoneren/Efficiënte telefonische service- en advies gesprekken Telefoontraining' viel uit boven mijn verwachtingen. Joyce is een hele leuke vrouw die de cursus op een leuke boeiende manier verteld. " - 13-02-2019 08:00

"Mijn cursus 'Klant- en servicegericht telefoneren/Efficiënte telefonische service- en advies gesprekken Telefoontraining' viel uit boven mij… alles lezen - 13-02-2019 08:00

starstarstarstarstar
Beekman
Bestemmingsexpert
10
Klant- en servicegericht telefoneren/Efficiënte telefonische service- en advies gesprekken/ Telefoontraining

"Koen wist iedereen goed individueel aandacht te geven terwijl hij de groep een goede training gaf. Duidelijk, effectief met praktische tips. Voor zowel nieuwe als bestaande werknemers heel interessant. Een ontspannen sfeer met humor en laagdrempelig maakte het fijn om te leren van Koen." - 04-12-2018 15:28

"Koen wist iedereen goed individueel aandacht te geven terwijl hij de groep een goede training gaf. Duidelijk, effectief met praktische tips.… alles lezen - 04-12-2018 15:28

starstarstarstarstar
Vandenbergh
10
Klant- en servicegericht telefoneren/Efficiënte telefonische service- en advies gesprekken/ Telefoontraining

"Super interessante telefoontraining. De training vond plaats na mijn tweede werkweek en heeft me veel nieuwe inzichten gegeven in de telefonie. Het is een goede start en houvast voor mijn carriere in het bedrijf. Het was een zeer leerzame dag voor mij." - 04-12-2018 15:11

"Super interessante telefoontraining. De training vond plaats na mijn tweede werkweek en heeft me veel nieuwe inzichten gegeven in de telefon… alles lezen - 04-12-2018 15:11

starstarstarstarstar
Ismail Haji-Ali
Eerstelijns medewerker
10
Klant- en servicegericht telefoneren/Efficiënte telefonische service- en advies gesprekken/ Telefoontraining

"De training met Anouk heb ik als ontzettend leuk ervaren! Ik heb op geen enkel moment het gevoel gehad dat 'big brother' of in het geval van Anouk 'big sister' aan het meeluisteren was. Anouk creëert een ontspannen sfeer waarin ik mijzelf kon zijn. Ze legt de nadruk op de dingen die juist goed gaan en daardoor neem ik haar verbeter punten graag aan.
Verder heb ik aan aantal tools gekregen om een goede structuur aan te houden tijdens mijn gesprekken. Al met al een hele leuke ervaring!" - 30-11-2018 12:50

"De training met Anouk heb ik als ontzettend leuk ervaren! Ik heb op geen enkel moment het gevoel gehad dat 'big brother' of in het geval van… alles lezen - 30-11-2018 12:50

starstarstarstarstar
Daphne Jongejans
Verkoper
10
Klant- en servicegericht telefoneren/Efficiënte telefonische service- en advies gesprekken/ Telefoontraining

"Super enthousiaste mensen, heel veel geleerd en de koffie en thee met wat lekker staat altijd met een lekkere lunch of diner. Daarnaast een mooi gebouw. Liselot is echt een enthousiaste topper! " - 29-11-2018 15:40

"Super enthousiaste mensen, heel veel geleerd en de koffie en thee met wat lekker staat altijd met een lekkere lunch of diner. Daarnaast een … alles lezen - 29-11-2018 15:40

starstarstarstarstar
Sanne van Dalen
serviceadviseur
10
Klant- en servicegericht telefoneren/Efficiënte telefonische service- en advies gesprekken/ Telefoontraining

"De eerste coaching van Esther was vol humor en energie. Dit heb ik als zeer prettig ervaren. De open sfeer die zij creerde zorgde voor veel leerkansen.
De tweede coaching volgde ik bij Ivonne:
Haar stijl is te omschrijven als zeer warm, geinteresseerd en ze stelt je enorm op je gemak, het lijkt alsof ze gewoon je collega is: Haar manier van coachen is zeker dankzij de ontspannen huiskamersfeer een echte eyeopener waar je heerlijk door kunt leren. Wat een positieve ervaring!" - 24-11-2018 09:51

"De eerste coaching van Esther was vol humor en energie. Dit heb ik als zeer prettig ervaren. De open sfeer die zij creerde zorgde voor veel … alles lezen - 24-11-2018 09:51

starstarstarstarstar
Anita Peters
KAS/CCC
10
Klant- en servicegericht telefoneren/Efficiënte telefonische service- en advies gesprekken/ Telefoontraining

"Ontzettend positieve, krachtige en energieke training! Heel erg praktijk gericht, en meteen toe te passen. De beste sinds ja-ren!Ik hoop op een vervolg via deze trainer...Kan echt geen verbeterpunt verzinnen." - 20-11-2018 19:03

"Ontzettend positieve, krachtige en energieke training! Heel erg praktijk gericht, en meteen toe te passen. De beste sinds ja-ren!Ik hoop op… alles lezen - 20-11-2018 19:03

starstarstarstarstar_border
Dianne van Poppel
8
Klant- en servicegericht telefoneren/Efficiënte telefonische service- en advies gesprekken/ Telefoontraining

"Leuke training op het werk, met enthousiaste medewerker die ons heeft voorzien van bruikbare tips waarmee we meteen in de praktijk aan de slag kunnen.en die waarschijnlijk ook voor goedresultaat gaan zorgen" - 15-11-2018 16:23

"Leuke training op het werk, met enthousiaste medewerker die ons heeft voorzien van bruikbare tips waarmee we meteen in de praktijk aan de sl… alles lezen - 15-11-2018 16:23

starstarstarstarstar
Ellis Teunissen
medewerker Eerstelijns Service
10
Klant- en servicegericht telefoneren/Efficiënte telefonische service- en advies gesprekken/ Telefoontraining

"Anouk is goed. Ze stelt je op je gemak en schept vertrouwen. Door haar persoonlijke, lieve en positieve insteek komt haar feedback goed over. Dit motiveert om hier ook werkelijk iets mee te doen. En dat noem ik goed coachen." - 09-11-2018 12:46

"Anouk is goed. Ze stelt je op je gemak en schept vertrouwen. Door haar persoonlijke, lieve en positieve insteek komt haar feedback goed over… alles lezen - 09-11-2018 12:46

Leonie Kooijman
starstarstarstarstar
Leonie Kooijman
Travel Specialist bij Riksja Travel
10
Klant- en servicegericht telefoneren/Efficiënte telefonische service- en advies gesprekken/ Telefoontraining

"Super toffe en leerzame training gehad! Koen is een goede leraar en neemt de tijd om uit te leggen, maar vooral ook om te motiveren om het beste uit jezelf te halen. Na de training weet je precies hoe een goed verkoopgesprek te voeren, waarmee je ook echt veel meer uit je klant kunt halen. " - 08-11-2018 15:33

"Super toffe en leerzame training gehad! Koen is een goede leraar en neemt de tijd om uit te leggen, maar vooral ook om te motiveren om het b… alles lezen - 08-11-2018 15:33

starstarstarstarstar
Robert-Jan Trip
Reisspecialist
10
Klant- en servicegericht telefoneren/Efficiënte telefonische service- en advies gesprekken/ Telefoontraining

"Erg enthousiasmerend & leerzaam. Duidelijk in zijn verhaal en aanstekelijk. Mooie combinatie tussen theorie en praktijk. Neemt je mee en zorgt ervoor dat je er energie van krijgt. Een aanrader! " - 08-11-2018 14:54

"Erg enthousiasmerend & leerzaam. Duidelijk in zijn verhaal en aanstekelijk. Mooie combinatie tussen theorie en praktijk. Neemt je mee en zor… alles lezen - 08-11-2018 14:54

starstarstarstarstar_half
Richard den Hoed
Commercieel medewerker binnendienst
9
Klant- en servicegericht telefoneren/Efficiënte telefonische service- en advies gesprekken/ Telefoontraining

"Heldere uitleg met een flinke dosis positiviteit tijdens de cursus! Koen weet waar hij over praat en dat brengt hij dan ook over. Prima stof direct toepasbaar in mijn dagelijkse werkzaamheden. Ik zou deze partij zeker aanbevelen. " - 02-11-2018 11:38

"Heldere uitleg met een flinke dosis positiviteit tijdens de cursus! Koen weet waar hij over praat en dat brengt hij dan ook over. Prima stof… alles lezen - 02-11-2018 11:38

starstarstarstarstar
Mehtap Ulger
Debiteuren administratie & Orderacceptatie
10
Klant- en servicegericht telefoneren/Efficiënte telefonische service- en advies gesprekken/ Telefoontraining

"Je hebt alles super goed uitgelegd en verteld met trips & tricks. Het was een leuke ervaring met jou als coach en we hebben super veel genoten van jou spontaniteit.." - 02-11-2018 11:09

"Je hebt alles super goed uitgelegd en verteld met trips & tricks. Het was een leuke ervaring met jou als coach en we hebben super veel genot… alles lezen - 02-11-2018 11:09

starstarstarstarstar_half
Ine Oerlemans
Medeweker Backoffice
9
Klant- en servicegericht telefoneren/Efficiënte telefonische service- en advies gesprekken/ Telefoontraining

"Het was een leerzame training waarbij Anoek ons heel veel goede tips heeft gegeven die we zeer zeker kunnen gebruiken bij onze werkzaamheden. De rollenspellen hebben daar zeker aan bijgedragen.
Anouk wist iedereen enthousiast te maken om mee te doen zodat we goed konden oefenen. Van mij een 10!" - 01-11-2018 14:55

"Het was een leerzame training waarbij Anoek ons heel veel goede tips heeft gegeven die we zeer zeker kunnen gebruiken bij onze werkzaamheden… alles lezen - 01-11-2018 14:55

starstarstarstarstar
Lisa R.
Reisspecialist
10
Klant- en servicegericht telefoneren/Efficiënte telefonische service- en advies gesprekken/ Telefoontraining

"Ontzettend leuke en leerzame training op een erg enthousiasmerende manier. Goede combinatie van theorie en oefenen in de praktijk. Joyce coacht op een ontzettend fijne manier, goede opbouwende kritiek en fijne tips." - 31-10-2018 15:11

"Ontzettend leuke en leerzame training op een erg enthousiasmerende manier. Goede combinatie van theorie en oefenen in de praktijk. Joyce coa… alles lezen - 31-10-2018 15:11

starstarstarstarstar
De Waal
S&OP manager
10
Klant- en servicegericht telefoneren/Efficiënte telefonische service- en advies gesprekken/ Telefoontraining

"Zeer duidelijke structuur met hele goede praktijk voorbeelden. Joyce speelt snel en handig in op de rollenspellen. Hierbij haalt ze alle valkuilen van de cursisten naar boven en zorgt voor een directe praktijk gerichte terug koppeling." - 30-10-2018 15:29

"Zeer duidelijke structuur met hele goede praktijk voorbeelden. Joyce speelt snel en handig in op de rollenspellen. Hierbij haalt ze alle val… alles lezen - 30-10-2018 15:29

starstarstarstarstar
Sabine Wolfs
Teammanager Backoffice
10
Klant- en servicegericht telefoneren/Efficiënte telefonische service- en advies gesprekken/ Telefoontraining

"Een training valt of staat met de trainer die voor de groep staat.
Anouk heeft met haar energieke en oprechte uitstraling ervoor gezorgd dat de hele groep in beweging kwam en iedereen open stond voor nieuwe ideeën/werkwijzes. Ook na afloop van de trainingen bleven de werknemers enthousiast over de inhoud van de training en Anouk." - 26-10-2018 07:43

"Een training valt of staat met de trainer die voor de groep staat. Anouk heeft met haar energieke en oprechte uitstraling ervoor gezorgd d… alles lezen - 26-10-2018 07:43

starstarstarstarstar
Elvira Lans
Mederwerker backoffice
10
Klant- en servicegericht telefoneren/Efficiënte telefonische service- en advies gesprekken/ Telefoontraining

"2 halve dagen met veel plezier deelgenomen aan de training, veel geleerd. Ontspannen sfeer. Anouk geeft les met veel passie en ze weet waar over ze praat. Voor ieder aan te raden :) " - 26-10-2018 07:37

"2 halve dagen met veel plezier deelgenomen aan de training, veel geleerd. Ontspannen sfeer. Anouk geeft les met veel passie en ze weet waar … alles lezen - 26-10-2018 07:37

starstarstarstarstar
Esmée Hengeveld
10
Klant- en servicegericht telefoneren/Efficiënte telefonische service- en advies gesprekken/ Telefoontraining

"Vandaag de eerste keer een coaching training service gericht telefoneren gehad. Door de energie van Ivonne kreeg ik zelf ook energie om te luisteren, leren en direct toe te passen. Veel geleerd in een korte tijd en erg duidelijke feedback achteraf. top!" - 13-09-2018 14:08

"Vandaag de eerste keer een coaching training service gericht telefoneren gehad. Door de energie van Ivonne kreeg ik zelf ook energie om te l… alles lezen - 13-09-2018 14:08

starstarstarstarstar
Thom
Klantcontactmedewerker
10
Klant- en servicegericht telefoneren/Efficiënte telefonische service- en advies gesprekken/ Telefoontraining

"Leuke, energievolle training gehad. Ze weet op een positieve manier opbouwende feedback te geven. Goede combinatie van professionaliteit en gezelligheid! Zeker een aanrader de skills binnen een bedrijf naar een hoger level te krijgen." - 12-09-2018 18:34

"Leuke, energievolle training gehad. Ze weet op een positieve manier opbouwende feedback te geven. Goede combinatie van professionaliteit en … alles lezen - 12-09-2018 18:34

Sjoerd Wenselaar - 'Als je 90% van je aandacht richt op de 10% die niet goed gaat, ga je na verloop van tijd denken dat 90% niet goed gaat'
Sjoerd Wenselaar
'Als je 90% van je aandacht richt op de 10% die niet goed gaat, ga je na verloop van tijd denken dat 90% niet goed gaat'
9,9
Esther Noordhoek - 'Wat je beschouwt als de top is misschien alleen nog maar het opstapje'
Esther Noordhoek
'Wat je beschouwt als de top is misschien alleen nog maar het opstapje'
9,8
Ivonne van Raaij - 'Alles wat je écht wilt bereiken, ligt één stap buiten je comfort zone'
Ivonne van Raaij
'Alles wat je écht wilt bereiken, ligt één stap buiten je comfort zone'
9,7
Liselot van Gerwen - 'Je kunt pas iemand aansteken als je zelf brandt'
Liselot van Gerwen
'Je kunt pas iemand aansteken als je zelf brandt'
9,5
Joyce Michielsen - 'Groeien is springen in het onbekende, telkens weer'
Joyce Michielsen
'Groeien is springen in het onbekende, telkens weer'
9,7
Koen Faber - 'Je houdt jezelf voor de gek als je op dezelfde manier blijft verkopen en toch een hogere omzet verwacht'
Koen Faber
'Je houdt jezelf voor de gek als je op dezelfde manier blijft verkopen en toch een hogere omzet verwacht'
9,5
Anouk Smulders - ‘Niet elke verandering is een verbetering, maar elke verbetering is wel een verandering’
Anouk Smulders
‘Niet elke verandering is een verbetering, maar elke verbetering is wel een verandering’
9,8

Er zijn nog geen veelgestelde vragen.  

Download gratis en vrijblijvend de informatiebrochure

Aanhef
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
infoEr is een telefoonnummer vereist om deze informatieaanvraag in behandeling te nemen. (optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)

Heeft u nog vragen?

(optioneel)
We slaan je gegevens op om je via e-mail en evt. telefoon verder te helpen.
Meer info vind je in ons privacybeleid.