Tara O'Neill
Tara O'Neill

Tara O'Neill

9,5
Gemiddeld cijfer voor Tara O'Neill
Gebaseerd op 8 ervaringen Bekijk alle ervaringenchevron_right
starstarstarstarstar_half
Claudia Boyd
Hostess, KSV medewerker
9
Klant- en servicegericht telefoneren / Efficiënte telefonische service- en advies gesprekken / Telefoontraining / Customer service / Klantenservice

"Vandaag een training van Tara gehad!. Deze gaf zij met veel aandacht, enthousiasme en professionallitiet. Ik heb veel geleerd in 1 dag. Ga zo door Tara!! Je bent een topper." - 07-02-2023 18:14

"Vandaag een training van Tara gehad!. Deze gaf zij met veel aandacht, enthousiasme en professionallitiet. Ik heb veel geleerd in 1 dag. Ga z… alles lezen - 07-02-2023 18:14

Soms moet je veranderen om jezelf te blijven.

Tara heeft zowel binnen de toeristische branche als de zakelijke dienstverlening ervaring opgedaan als sales en servicemanager. Haar commerciële vaardigheden zijn ontzettend ontwikkeld en kan zich inleven in diverse klantcontacten. Met haar enthousiasme weet ze iedereen mee te krijgen en het uiterste uit de cursisten te halen.

Door haar nuchtere maar krachtige aanpak weet ze cursisten ieder op hun eigen niveau in zijn/haar groeiproces te verbeteren. Ze deinst niet terug voor uitdagingen en het ontdekken van nieuwe kwaliteiten.

9,5
Gemiddeld cijfer voor Tara O'Neill
Gebaseerd op 8 ervaringen
starstarstarstarstar_half
Claudia Boyd
Hostess, KSV medewerker
9
Klant- en servicegericht telefoneren / Efficiënte telefonische service- en advies gesprekken / Telefoontraining / Customer service / Klantenservice

"Vandaag een training van Tara gehad!. Deze gaf zij met veel aandacht, enthousiasme en professionallitiet. Ik heb veel geleerd in 1 dag. Ga zo door Tara!! Je bent een topper." - 07-02-2023 18:14

"Vandaag een training van Tara gehad!. Deze gaf zij met veel aandacht, enthousiasme en professionallitiet. Ik heb veel geleerd in 1 dag. Ga z… alles lezen - 07-02-2023 18:14

starstarstarstarstar_half
Anne-Karen van Doorn
Front Office Medewerkster
9
Klant- en servicegericht telefoneren / Efficiënte telefonische service- en advies gesprekken / Telefoontraining / Customer service / Klantenservice

"Met veel enthousiasme heeft Tara ons geleerd hoe wij onze telefoongesprekken efficiënter kunnen afhandelen en managen. De lesmodules worden meteen in de praktijk gebracht door te oefenen met Tara. We zijn bij Coach+Result warm ontvangen op een mooie locatie. Alles bij elkaar een leuke en leerzame dag gehad! " - 06-02-2023 09:11

"Met veel enthousiasme heeft Tara ons geleerd hoe wij onze telefoongesprekken efficiënter kunnen afhandelen en managen. De lesmodules worden … alles lezen - 06-02-2023 09:11

starstarstarstarstar
Ronald Soer
Ks
10
Klant- en servicegericht telefoneren / Efficiënte telefonische service- en advies gesprekken / Telefoontraining / Customer service / Klantenservice

"Tara is een superenthousiaste,vrolijke trainster die de training boeiend houdt met veel interactie en humor. De tijd vloog voorbij en waar normaal mijn gedachten nog wel eens afdwalen bij een training was er geen moment bij dat ik inkakte. Ondanks dat ik de training als oude rot al vaak heb gehad is het Tara gelukt om toch nog wat nieuwe dingen aan te leren waarvoor complimenten! Bedankt Tara, het was een feestje dat je er was." - 26-01-2023 22:02

"Tara is een superenthousiaste,vrolijke trainster die de training boeiend houdt met veel interactie en humor. De tijd vloog voorbij en waar n… alles lezen - 26-01-2023 22:02

starstarstarstarstar
Andrea Kools
Guest Experience Manager
10
Klant- en servicegericht telefoneren / Efficiënte telefonische service- en advies gesprekken / Telefoontraining / Customer service / Klantenservice

"Tara is een ontzettend gedreven en enthousiaste coach! Van begin tot eind wist zij de deelnemers te boeien. Wat ik vooral fijn vond is de goede voorbereiding en de praktische voorbeelden.
We zijn als team gegroeid door haar training!" - 13-01-2023 12:35

"Tara is een ontzettend gedreven en enthousiaste coach! Van begin tot eind wist zij de deelnemers te boeien. Wat ik vooral fijn vond is de go… alles lezen - 13-01-2023 12:35

starstarstarstarstar
Resie Molin
Receptioniste/ telefoniste
10
Klant- en servicegericht telefoneren / Efficiënte telefonische service- en advies gesprekken / Telefoontraining / Customer service / Klantenservice

"Enorm gedreven, professioneel, maar daarbij met zoveel enthousiasme, was een bijzondere training, veel geleerd, de training duurde de hele dag, maar voelde niet zo, vloog voorbij, vond het bijna jammer dat de dag afgerond werd, Tara is een topper!" - 30-11-2022 15:19

"Enorm gedreven, professioneel, maar daarbij met zoveel enthousiasme, was een bijzondere training, veel geleerd, de training duurde de hele d… alles lezen - 30-11-2022 15:19

starstarstarstarstar
v.d. Boorn
10
Sales training: Telefonische acquisitie / Telefonisch afspraken maken / Telefoneren / Communicatie

"Tara is een hele energieke en enthousiaste trainster. Ze heeft me richtlijnen meegegeven die ik zowel zakelijk als privé kan toepassen. Er was voldoende interactie en de tijd vloog voorbij. Zeker een aanrader!" - 30-11-2022 14:36

"Tara is een hele energieke en enthousiaste trainster. Ze heeft me richtlijnen meegegeven die ik zowel zakelijk als privé kan toepassen. Er w… alles lezen - 30-11-2022 14:36

starstarstarstarstar_half
Simone van de Velden
medewerker bedrijfsbureau
9
Sales training: Telefonische acquisitie / Telefonisch afspraken maken / Telefoneren / Communicatie

"Top training. Gebracht door een zeer kundige coach met super aanstekelijk enthousiasme.
Uitstekende handvatten aangereikt gekregen die in de praktijk makkelijk toepasbaar zijn. Fijne online trainingsomgeving is een prima aanvulling op het lesboek." - 24-11-2022 14:37

"Top training. Gebracht door een zeer kundige coach met super aanstekelijk enthousiasme. Uitstekende handvatten aangereikt gekregen die in d… alles lezen - 24-11-2022 14:37

starstarstarstarstar_half
Felix Schiffler
Medewerker KCC
9
Klant- en servicegericht telefoneren / Efficiënte afhandeling servicegesprekken / Klantgericht communiceren aan de telefoon / Customer service / Klantenservice

"De training klant- en servicegericht telefoneren is een fijne training met goede voorbeelden. Er wordt organisatiegericht gewerkt. Het is prettig om samen te werken met Tara. Haar uitleg is prettig, met soms een kleine kwinkslag." - 23-11-2022 16:01

"De training klant- en servicegericht telefoneren is een fijne training met goede voorbeelden. Er wordt organisatiegericht gewerkt. Het is pr… alles lezen - 23-11-2022 16:01

Deel je ervaring

Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.