Bas de Kroon
Bas de Kroon

Bas de Kroon

9,9
Gemiddeld cijfer voor Bas de Kroon
Gebaseerd op 80 ervaringen Bekijk alle ervaringenchevron_right
starstarstarstarstar
Kenny Montulet
10
Klant- en servicegericht telefoneren / Efficiënte telefonische service- en advies gesprekken / Telefoontraining / Customer service / Klantenservice

"Goede manier van training geven. Luchtig maar wel serieus.

Hij heeft goede tips en brengt het op een heel leuke enthousiaste manier.

Hierdoor blijft het leuk om te volgen en is het ook leerzaam. " - 30-06-2022 14:47

"Goede manier van training geven. Luchtig maar wel serieus. Hij heeft goede tips en brengt het op een heel leuke enthousiaste manier. … alles lezen - 30-06-2022 14:47

Bas is van jongs af aan al geïnteresseerd in commercie. Door zijn liefde voor sport en sponsoring is hij terecht gekomen in de evenementenbranche waar hij de nodige ervaring heeft op gedaan op het gebied van sales. Mensen samen brengen, verbinden en kennis uitwisselen is zijn kracht. Daarnaast heeft Bas veel ervaring opgedaan binnen Learning & Development waar hij mensen en organisaties adviseerde over het ultieme leerplatform.

Enthousiast, open, optimistisch en resultaat gericht zijn eigenschappen die bij Bas passen. Wat hij zo mooi vindt aan zijn rol als accountmanager / trainer-coach is dat hij enerzijds commerciële vaardigheden zelf blijft trainen en anderzijds dit direct kan inzetten in de dagelijkse praktijk. “Zelfs ‘s werelds beste sporter die het hoogste resultaat heeft behaald, blijft trainen om daar te zijn waar hij/zij wilt zijn.” Het maakt de cirkel helemaal rond dat Bas andere mensen hiermee verder kan helpen. “Train insane or remain the same.”

9,9
Gemiddeld cijfer voor Bas de Kroon
Gebaseerd op 80 ervaringen
starstarstarstarstar
Kenny Montulet
10
Klant- en servicegericht telefoneren / Efficiënte telefonische service- en advies gesprekken / Telefoontraining / Customer service / Klantenservice

"Goede manier van training geven. Luchtig maar wel serieus.

Hij heeft goede tips en brengt het op een heel leuke enthousiaste manier.

Hierdoor blijft het leuk om te volgen en is het ook leerzaam. " - 30-06-2022 14:47

"Goede manier van training geven. Luchtig maar wel serieus. Hij heeft goede tips en brengt het op een heel leuke enthousiaste manier. … alles lezen - 30-06-2022 14:47

starstarstarstarstar
Pascal Geurtz
Teamlead Servicedesk
10
Klant- en servicegericht telefoneren / Efficiënte telefonische service- en advies gesprekken / Telefoontraining / Customer service / Klantenservice

"Ik vond de training er goed!
Bas bracht alles positief en zat veel energie in de training waardoor dit echt heel prettig was om te volgen en om aan mee te doen." - 28-06-2022 10:45

"Ik vond de training er goed! Bas bracht alles positief en zat veel energie in de training waardoor dit echt heel prettig was om te volgen e… alles lezen - 28-06-2022 10:45

starstarstarstarstar
Andre Schloesser
Helpdeskmedewerker
10
Klant- en servicegericht telefoneren / Efficiënte telefonische service- en advies gesprekken / Telefoontraining / Customer service / Klantenservice

"Allereerst wil ik mijn dank overbrengen voor een zeer goede training!
Ik heb genoten van de energie, humor en tips en trucs die je meekrijgt.
Het niveau van de training is hoog, coaching is altijd op een positieve manier wat instant resultaat oplevert." - 27-06-2022 07:48

"Allereerst wil ik mijn dank overbrengen voor een zeer goede training! Ik heb genoten van de energie, humor en tips en trucs die je meekrijg… alles lezen - 27-06-2022 07:48

starstarstarstarstar
Freek Verkennis
Sales support officer
10
Sales training: Telefonische acquisitie / Telefonisch afspraken maken / Telefoneren / Communicatie

"Een goede Leerdag waarin persoonlijke leerdoelen centraal worden gesteld. Leuke interactie met humor en goed ingaan op de materie. Bas stelt veel controle vragen zodat we continue op één lijn zitten en een prettige structuur in de totale dag zit." - 13-04-2022 18:58

"Een goede Leerdag waarin persoonlijke leerdoelen centraal worden gesteld. Leuke interactie met humor en goed ingaan op de materie. Bas stelt… alles lezen - 13-04-2022 18:58

starstarstarstarstar
Nathan Kruis
Sales
10
Sales training: Telefonische acquisitie / Telefonisch afspraken maken / Telefoneren / Communicatie

"De Training door Bas was op een enthousiaste maar vooral leerzame manier. Bas geeft ieder persoon de ruimte om te leren en zijn of haar mening te delen.

Zijn manier van training geven is erg prettig en ik kom graag nog een keer langs!" - 13-04-2022 12:18

"De Training door Bas was op een enthousiaste maar vooral leerzame manier. Bas geeft ieder persoon de ruimte om te leren en zijn of haar meni… alles lezen - 13-04-2022 12:18

starstarstarstarstar
Jalila Didou
Financiele medewerker
10
Incasso training: Financieel / Telefonisch incasseren en debiteurenbeheer / Debiteurenbeheer/ Telefoontraining / Telefoneren

"Ik vond het een hele leerzame training veel geleerd en duidelijke oefeningen. Bas is een prettige trainer die de training keurig heeft afgestemd op mijn werk. Ik raad andere deze training zeker aan. Bedankt!" - 29-03-2022 10:36

"Ik vond het een hele leerzame training veel geleerd en duidelijke oefeningen. Bas is een prettige trainer die de training keurig heeft afges… alles lezen - 29-03-2022 10:36

Wouter Roozeboom
starstarstarstarstar
Wouter Roozeboom
Front-end Developer
10
Klant- en servicegericht telefoneren / Efficiënte telefonische service- en advies gesprekken / Telefoontraining / Customer service / Klantenservice

"Bas heeft mij en mijn collega's professioneel en enthousiast geholpen. Daarnaast was de training zelf makkelijk te begrijpen, goed te volgen en Bas stelde de training goed af op onze wensen en huidige vaardigheden." - 16-12-2021 14:50

"Bas heeft mij en mijn collega's professioneel en enthousiast geholpen. Daarnaast was de training zelf makkelijk te begrijpen, goed te volgen… alles lezen - 16-12-2021 14:50

Damiën van Gageldonk
starstarstarstarstar
Damiën van Gageldonk
Support & DevOps
10
warning Klant- en servicegericht Telefoneren is niet meer beschikbaar

"Heel tof om meegemaakt te hebben. Fijne aan de training is niet alleen de training op locatie in Ulvenhout, maar ook het op kantoor aansluiten en in echte situaties kijken wat er beter kan." - 16-12-2021 14:20

"Heel tof om meegemaakt te hebben. Fijne aan de training is niet alleen de training op locatie in Ulvenhout, maar ook het op kantoor aansluit… alles lezen - 16-12-2021 14:20

starstarstarstarstar
Bouchra Bayouni
Teamleider inside sales
10
Sales training: Telefonische acquisitie / Telefonisch afspraken maken / Telefoneren / Communicatie

"Genoten en veel plezier gehad bij de training vandaag. De wijze waarop Bas de training geeft is geweldig en houdt je de hele dag geboeid. Je leert technieken toepassen die voor jouw werk persoonlijk nuttig zijn. Bedankt voor deze leerzame dag!" - 14-12-2021 22:34

"Genoten en veel plezier gehad bij de training vandaag. De wijze waarop Bas de training geeft is geweldig en houdt je de hele dag geboeid. Je… alles lezen - 14-12-2021 22:34

starstarstarstarstar
ubi deroey
10
Sales training: Telefonische acquisitie / Telefonisch afspraken maken / Telefoneren / Communicatie

"Bas heeft de coaching sessie vandaag perfect behandeld. Hij bezit de capaciteit om mensen geïnteresseerd te houden in zijn verhaal en dit over te brengen op zijn participanten. De coaching was zeer leerrijk en toe te passen in de praktijk! " - 14-12-2021 22:19

"Bas heeft de coaching sessie vandaag perfect behandeld. Hij bezit de capaciteit om mensen geïnteresseerd te houden in zijn verhaal en dit ov… alles lezen - 14-12-2021 22:19

Deel je ervaring

Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.