Bas de Kroon
Bas de Kroon

Bas de Kroon

9,9
Gemiddeld cijfer voor Bas de Kroon
Gebaseerd op 62 ervaringen Bekijk alle ervaringenchevron_right
starstarstarstarstar
Wilma de Boer
Klantsupport Specialist
10
Klant- en servicegericht telefoneren / Efficiënte telefonische service- en advies gesprekken / Telefoontraining / Customer service / Klantenservice

"Super leuke training gehad van Bas. Naast dat het leerzam was hebben we ook een leuke dag gehad en wil je het daarna graag zelf in de praktijk toepassen. Hij weet de hele dag de aandacht van iedereen erbij te houden door enthousiastme en iedereen persoonlijk erbij te betrekken door vragen te stellen." - 30-11-2021 11:50

"Super leuke training gehad van Bas. Naast dat het leerzam was hebben we ook een leuke dag gehad en wil je het daarna graag zelf in de prakti… alles lezen - 30-11-2021 11:50

Bas is van jongs af aan al geïnteresseerd in commercie. Door zijn liefde voor sport en sponsoring is hij terecht gekomen in de evenementenbranche waar hij de nodige ervaring heeft op gedaan op het gebied van sales. Mensen samen brengen, verbinden en kennis uitwisselen is zijn kracht. Daarnaast heeft Bas veel ervaring opgedaan binnen Learning & Development waar hij mensen en organisaties adviseerde over het ultieme leerplatform.

Enthousiast, open, optimistisch en resultaat gericht zijn eigenschappen die bij Bas passen. Wat hij zo mooi vindt aan zijn rol als accountmanager / trainer-coach is dat hij enerzijds commerciële vaardigheden zelf blijft trainen en anderzijds dit direct kan inzetten in de dagelijkse praktijk. “Zelfs ‘s werelds beste sporter die het hoogste resultaat heeft behaald, blijft trainen om daar te zijn waar hij/zij wilt zijn.” Het maakt de cirkel helemaal rond dat Bas andere mensen hiermee verder kan helpen. “Train insane or remain the same.”

9,9
Gemiddeld cijfer voor Bas de Kroon
Gebaseerd op 62 ervaringen
starstarstarstarstar
Wilma de Boer
Klantsupport Specialist
10
Klant- en servicegericht telefoneren / Efficiënte telefonische service- en advies gesprekken / Telefoontraining / Customer service / Klantenservice

"Super leuke training gehad van Bas. Naast dat het leerzam was hebben we ook een leuke dag gehad en wil je het daarna graag zelf in de praktijk toepassen. Hij weet de hele dag de aandacht van iedereen erbij te houden door enthousiastme en iedereen persoonlijk erbij te betrekken door vragen te stellen." - 30-11-2021 11:50

"Super leuke training gehad van Bas. Naast dat het leerzam was hebben we ook een leuke dag gehad en wil je het daarna graag zelf in de prakti… alles lezen - 30-11-2021 11:50

Hasret Bulut
starstarstarstarstar
Hasret Bulut
10
Klant- en servicegericht telefoneren / Efficiënte telefonische service- en advies gesprekken / Telefoontraining / Customer service / Klantenservice

"Bas is een enthousiaste en positief ingestelde trainer met een glimlach op zijn gezicht weet hij het sfeer binnen het groep gezellig en boeiend te maken. Nogmaals bedankt voor alles!
Top Trainer " - 30-11-2021 11:37

"Bas is een enthousiaste en positief ingestelde trainer met een glimlach op zijn gezicht weet hij het sfeer binnen het groep gezellig en boei… alles lezen - 30-11-2021 11:37

starstarstarstarstar
Auke-Roel Wildschut
Klant support specialist
10
Klant- en servicegericht telefoneren / Efficiënte telefonische service- en advies gesprekken / Telefoontraining / Customer service / Klantenservice

"Bas is een hele enthousiaste trainer die ons goed heeft meegenomen in het voeren van klantgesprekken.
Hij luisterd naar onze vragen en geeft daar duidelijke antwoorden op.
Tijdens het oefenen vraagt hij feedback van de andere cursisten en geeft zoveel mogelijk positieve feedback, dit zorgt er voor dat je ook wilt leren van de zaken die nog niet helemaal goed gaan.
Al met al heb ik de training als zeer positief ervaren (ookal voer ik al jaren klantgesprekken) en ik verwacht de aandachtspunten veel te kunnen toepassen in mijn toekomstige gesprekken.

" - 30-11-2021 11:21

"Bas is een hele enthousiaste trainer die ons goed heeft meegenomen in het voeren van klantgesprekken. Hij luisterd naar onze vragen en gee… alles lezen - 30-11-2021 11:21

starstarstarstarstar
Erna Struijlaart
KSS
10
Klant- en servicegericht telefoneren / Efficiënte telefonische service- en advies gesprekken / Telefoontraining / Customer service / Klantenservice

"Bas is een hele leuke enthousiaste gespreksleider/ trainer.
Hij motiveert mensen om spontaan mee te doen. Hij geeft de gelegenheid om aan te geven wat je zwakte en sterkte punten zijn en met de hele groep wordt dat van een ieder ook behandeld." - 28-10-2021 13:13

"Bas is een hele leuke enthousiaste gespreksleider/ trainer. Hij motiveert mensen om spontaan mee te doen. Hij geeft de gelegenheid om aan … alles lezen - 28-10-2021 13:13

starstarstarstarstar
Karel Dubbeld
Klant Support Specialist
10
Klant- en servicegericht telefoneren / Efficiënte telefonische service- en advies gesprekken / Telefoontraining / Customer service / Klantenservice

"Bas is één van de trainers bij Coach en Result. In Juli/september heb ik (online) een telefonietraining gevolgd bij Coach en Result die gegeven werd door Bas. Dit ging in een lekker strak tempo en vooral het enthousiasme van Bas zal mij nog lang bijblijven." - 27-09-2021 08:48

"Bas is één van de trainers bij Coach en Result. In Juli/september heb ik (online) een telefonietraining gevolgd bij Coach en Result die gege… alles lezen - 27-09-2021 08:48

starstarstarstarstar_half
Sander van der Star
KlatnSupport medewerker
9
Klant- en servicegericht telefoneren / Efficiënte telefonische service- en advies gesprekken / Telefoontraining / Customer service / Klantenservice

"Leuke enthousiast trainer. Staat open voor feedback en traint of een formele en grappige manier. Geeft goede tips, deelt de samenvattingen na de training en helpt je echt te verbeteren." - 23-09-2021 15:34

"Leuke enthousiast trainer. Staat open voor feedback en traint of een formele en grappige manier. Geeft goede tips, deelt de samenvattingen n… alles lezen - 23-09-2021 15:34

starstarstarstarstar
Christel Janssen
10
Klant- en servicegericht telefoneren / Efficiënte telefonische service- en advies gesprekken / Telefoontraining / Customer service / Klantenservice

"Ik heb een fijne training gehad. Dat is zeker de verdienste van de trainer. Veel interactie met de hele groep. En ondanks dat de training via Teams gegeven werd, was iedereen zeer betrokken. Ik zou een training met Bas de Kroon zeker aanraden." - 23-09-2021 15:16

"Ik heb een fijne training gehad. Dat is zeker de verdienste van de trainer. Veel interactie met de hele groep. En ondanks dat de training vi… alles lezen - 23-09-2021 15:16

starstarstarstarstar
Sabine Vlaskamp
Klantsupport specialist
10
Klant- en servicegericht telefoneren / Efficiënte telefonische service- en advies gesprekken / Telefoontraining / Customer service / Klantenservice

"Wat een enthousiaste trainer is Bas. Hij neemt je actief mee in de theorie en zorgt ervoor dat er een fijne sfeer is om te oefenen. Dit op een positieve en opbouwende manier. " - 23-09-2021 10:22

"Wat een enthousiaste trainer is Bas. Hij neemt je actief mee in de theorie en zorgt ervoor dat er een fijne sfeer is om te oefenen. Dit op e… alles lezen - 23-09-2021 10:22

starstarstarstarstar
Yvonne van den Beuken
Klant support specialist Rabobank
10
Klant- en servicegericht telefoneren / Efficiënte telefonische service- en advies gesprekken / Telefoontraining / Customer service / Klantenservice

"Bas is zeer gemotiveerd, weet een groep mensen op een enthousiaste manier mee te nemen, is duidelijk in zijn uitleg en geeft op een positieve manier feedback en feedforward aan elke deelnemer van een training." - 23-09-2021 10:22

"Bas is zeer gemotiveerd, weet een groep mensen op een enthousiaste manier mee te nemen, is duidelijk in zijn uitleg en geeft op een positiev… alles lezen - 23-09-2021 10:22

starstarstarstarstar
Maurice Risse
Commercieel Binnendienst
10
Sales training: Telefonisch verkopen / Telefonische verkoopgesprekken / Verkooptraining

"Het was een leerzame training. Legde alles goed uit en heb hier veel van opgestoken. De training begon goed, aangezien hij graag bij PSV komt, en wij afgelopen zondag 0-4 gewonnen hebben ;) Dus de ban was gelijk gebroken. Door deze training krijg je tips en tricks die je kan meenemen in je telefoongesprekken." - 21-09-2021 11:22

"Het was een leerzame training. Legde alles goed uit en heb hier veel van opgestoken. De training begon goed, aangezien hij graag bij PSV kom… alles lezen - 21-09-2021 11:22

Deel je ervaring

Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.