Coach+Result

Coach+Result

Adres:

Anneville-laan 33
4851 CABreda (Ulvenhout)

9,7
Gemiddeld cijfer voor Coach+Result
Gebaseerd op 2.213 ervaringen Lees alle ervaringenchevron_right
starstarstarstarstar
Yasmine Vermeer
Medewerker KCC
10
Klant- en servicegericht telefoneren / Efficiënte afhandeling servicegesprekken / Klantgericht communiceren aan de telefoon / Customer service / Klantenservice

"Bas is een enthousiaste trainer die mensen weet te motiveren en enthousiasmeren. Hij gaat graag het gesprek aan en luistert daarbij ook naar jouw standpunt, zodat hij de situatie echt leert begrijpen en hier op door kan gaan." - 03-12-2021 12:41

"Bas is een enthousiaste trainer die mensen weet te motiveren en enthousiasmeren. Hij gaat graag het gesprek aan en luistert daarbij ook naar… alles lezen - 03-12-2021 12:41

Beschrijving

Specialist in het vergroten van commerciële slagkracht en verhogen van klantbeleving door de optimalisatie van klantcontact!

Beide woorden in onze bedrijfsnaam spreken voor zich, coachen op resultaat. Concrete verandering realiseren in de praktijk, dat is waar het om gaat. Wij geloven dat organisaties zich kunnen onderscheiden door middel van klantcontact, met andere woorden de manier waarop word…

Lees de volledige beschrijving

Specialist in het vergroten van commerciële slagkracht en verhogen van klantbeleving door de optimalisatie van klantcontact!

Beide woorden in onze bedrijfsnaam spreken voor zich, coachen op resultaat. Concrete verandering realiseren in de praktijk, dat is waar het om gaat. Wij geloven dat organisaties zich kunnen onderscheiden door middel van klantcontact, met andere woorden de manier waarop wordt omgegaan met klanten. Klanten écht raken! Ons doel is een bijdrage te leveren aan het vergroten van de commerciële slagkracht en het verhogen van de klantbeleving!

Onze trainings- en coaching trajecten zijn opgebouwd volgens drie bouwstenen: weten (kennis=wat), willen (motivatie=waarom) en kunnen (kunde=hoe). Wanneer medewerkers weten welke vaardigheden en technieken zij kunnen inzetten in hun klantcontact, zij weten wat dit hen oplevert en zij beschikken over de kunde om de vaardigheden en technieken ook daadwerkelijk toe te passen, dan pas kan de gewenste output gerealiseerd worden. 

Coach + Result werkt voor organisaties die hun medewerkers serieus nemen. Organisaties die op zoek zijn naar mogelijkheden om zich te verbeteren en die zich realiseren dat hun medewerkers de belangrijkste schakel zijn in het onderhouden en leggen van contacten met klanten/relaties.

Waar wij in geloven:

  • Training in combinatie met online ondersteuning en coaching
  • Focus op het individu; veel persoonlijke aandacht door het trainen in kleine groepen (max. 6 deelenmers!)
  • Individuele coaching op de werkplek
  • Leren met plezier; lachend leren
  • Werken met praktische en herkenbare voorbeelden
  • Het betrekken van het management in het gehele traject
9,7
Gemiddeld cijfer voor Coach+Result
Gebaseerd op 2.213 ervaringen
starstarstarstarstar
Yasmine Vermeer
Medewerker KCC
10
Klant- en servicegericht telefoneren / Efficiënte afhandeling servicegesprekken / Klantgericht communiceren aan de telefoon / Customer service / Klantenservice

"Bas is een enthousiaste trainer die mensen weet te motiveren en enthousiasmeren. Hij gaat graag het gesprek aan en luistert daarbij ook naar jouw standpunt, zodat hij de situatie echt leert begrijpen en hier op door kan gaan." - 03-12-2021 12:41

"Bas is een enthousiaste trainer die mensen weet te motiveren en enthousiasmeren. Hij gaat graag het gesprek aan en luistert daarbij ook naar… alles lezen - 03-12-2021 12:41

starstarstarstarstar
Cynthia Snoeren
Medewerker Klantcontactcenter
10
Klant- en servicegericht telefoneren / Efficiënte telefonische service- en advies gesprekken / Telefoontraining / Customer service / Klantenservice

"Bas is een enthousiaste trainer met professionele adviezen voor betere gesprekken met burgers. Hij heeft me geleerd met kleine veranderingen in mijn gespreksstructuur burgers een nóg beter gevoel te geven over Gemeente Tilburg. Kan niet beter!" - 03-12-2021 10:58

"Bas is een enthousiaste trainer met professionele adviezen voor betere gesprekken met burgers. Hij heeft me geleerd met kleine veranderingen… alles lezen - 03-12-2021 10:58

Seda Kaya
starstarstarstarstar_half
Seda Kaya
Manager Sales & Relations
9
Management training: Effectief coachen en begeleiden / Managementvaardigheden / Effectief Leidinggeven / Leiderschap / Motiveren

"Ik ben meestal niet snel tevreden maar bij Maryam en de rest van Coach+Result wel! Het is niet alleen theorie maar juist toepasbaar in de praktijk. Zij betrekt de deelnemers en houdt de aandacht goed vast met haar energie. Ik verwacht door deze training meer commitment te krijgen binnen het bedrijf door op de geleerde wijze te coachen. Aanrader!" - 02-12-2021 18:55

"Ik ben meestal niet snel tevreden maar bij Maryam en de rest van Coach+Result wel! Het is niet alleen theorie maar juist toepasbaar in de pr… alles lezen - 02-12-2021 18:55

starstarstarstarstar_half
Colinda Friggen
9
Management training: Effectief coachen en begeleiden / Managementvaardigheden / Leidinggeven / Leiderschap / Motiveren

"Cofronterend op een superleuke manier. Erg leerzaam. Nu nog zelf veel gaan oefenen. De uitleg was heel duidelijk. De leerstof is goed beschreven. Ook de cursusdagen zelf zijn omgevlogen. En het oefenen van rollenspellen was erg leuk oom. Goede feedback ontvangen ook." - 02-12-2021 15:39

"Cofronterend op een superleuke manier. Erg leerzaam. Nu nog zelf veel gaan oefenen. De uitleg was heel duidelijk. De leerstof is goed beschr… alles lezen - 02-12-2021 15:39

starstarstarstarstar_half
fons gerrits
project mgr
9
Management training: Effectief coachen en begeleiden / Managementvaardigheden / Leidinggeven / Leiderschap / Motiveren

"concreet bruikbare cursus voor de basis van een goed coachingsgesprek. cursus is gericht op mbo niveau. voor hbo is verdere verdieping nodig. maryam is open en doelgericht. ze laat je veel oefenen waardoor het geleerde direct toegepast kan worden.top top top top top top top top " - 02-12-2021 15:39

"concreet bruikbare cursus voor de basis van een goed coachingsgesprek. cursus is gericht op mbo niveau. voor hbo is verdere verdieping nodig… alles lezen - 02-12-2021 15:39

starstarstarstarstar
Tjeerd Stap
10
Management training: Effectief coachen en begeleiden / Managementvaardigheden / Leidinggeven / Leiderschap / Motiveren

"Elkaar leren kennen op de Learning week van AAB en daar was ik al enthousiast. De praktijk doet hier niets aan af: goed tempo, lekkere energie en duidelijk een vakkundige cursusleidster. Tot de volgende cursus over 2 weken!! " - 02-12-2021 15:36

"Elkaar leren kennen op de Learning week van AAB en daar was ik al enthousiast. De praktijk doet hier niets aan af: goed tempo, lekkere energ… alles lezen - 02-12-2021 15:36

starstarstarstarstar_half
Gijs Vreeburg
9
Management training: Effectief coachen en begeleiden / Managementvaardigheden / Leidinggeven / Leiderschap / Motiveren

"Nuttige training die genoeg handvatten geeft om in de praktijk te brengen. Hiermee verwacht ik een betere gesprekspartner te worden in coach gesprekken.

Het enthousiasme van Maryam werkt aanstekelijk en zorgt er ook voor dat je betrokken blijft." - 02-12-2021 15:35

"Nuttige training die genoeg handvatten geeft om in de praktijk te brengen. Hiermee verwacht ik een betere gesprekspartner te worden in coach… alles lezen - 02-12-2021 15:35

starstarstarstarstar
Hans Mooren
Sales manager
10
Management training: Effectief coachen en begeleiden / Managementvaardigheden / Leidinggeven / Leiderschap / Motiveren

"Zeer professionele benadering van het coachingstraject met leerzame stof en erg energieke docente. Het geeft mij een sterk positief gevoel om hiermee in de praktijk mee aan de slag te gaan." - 02-12-2021 15:33

"Zeer professionele benadering van het coachingstraject met leerzame stof en erg energieke docente. Het geeft mij een sterk positief gevoel o… alles lezen - 02-12-2021 15:33

starstarstarstarstar
Kim Bloemen
10
Communicatie training: Presenteren / Presentatievaardigheden / Pitchen / Overtuigen

"Twee leuke maar zeker ook leerzame trainingsdagen gehad. Ivonne is een goede trainster met oog voor iedere cursist. Zij geeft je aan de hand van opdrachten goede feedback en handvaten die in de praktijk gelijk toegepast kunnen worden." - 02-12-2021 12:56

"Twee leuke maar zeker ook leerzame trainingsdagen gehad. Ivonne is een goede trainster met oog voor iedere cursist. Zij geeft je aan de hand… alles lezen - 02-12-2021 12:56

starstarstarstarstar
Maijers
10
Communicatie training: Presenteren / Presentatievaardigheden / Pitchen / Overtuigen

"Het was een zeer leerzame, interactieve training van Ivonne, die met het juiste portie enthousiasme iedereen betrokken weet te houden.

Hier gaan mijn collega's en ​ik zeker profijt van hebben in de toekomst!" - 02-12-2021 12:35

"Het was een zeer leerzame, interactieve training van Ivonne, die met het juiste portie enthousiasme iedereen betrokken weet te houden. H… alles lezen - 02-12-2021 12:35

starstarstarstarstar
Kristel Van Doormaal
Team coördinator
10
Management training: Effectief coachen en begeleiden / Managementvaardigheden / Leidinggeven / Leiderschap / Motiveren

"Maryam is een enthousiaste, motiverende en inspirerende coach! Met realistische rollenspellen, kun je het geleerde meteen in de praktijk brengen. Ook denkt ze 'out of the box' met je mee als je zelf vragen hebt die misschien niet helemaal binnen het curriculum vallen. Top!" - 02-12-2021 11:18

"Maryam is een enthousiaste, motiverende en inspirerende coach! Met realistische rollenspellen, kun je het geleerde meteen in de praktijk bre… alles lezen - 02-12-2021 11:18

starstarstarstarstar
P van der Bruggen
Manager KlantContactCentrum gemeente Tilburg
10
Management training: Effectief coachen en begeleiden / Managementvaardigheden / Effectief Leidinggeven / Leiderschap / Motiveren

"Een heel inspirerende coachingsdag gehad van de zeer bevlogen coach Maryam. Zeer interactief , to the point met voorbeelden van de praktijk wat voor iedereen duidelijk verbinding geeft met het werk van alle dag. Al veel coachings en management training gezien maar deze onderscheid zich op een zeer positieve manier." - 02-12-2021 08:26

"Een heel inspirerende coachingsdag gehad van de zeer bevlogen coach Maryam. Zeer interactief , to the point met voorbeelden van de praktijk … alles lezen - 02-12-2021 08:26

starstarstarstarstar
Carati
Consultant
10
Sales training: Face-to-face Acquisitie en Relatiebeheer / Relatiemanagement / Acquisitie / Klantgerichtheid

"We hebben een tweedaagse training van Sjoerd gehad. Ik vond het een erg waardevolle training, Sjoerd is enthousiast en heeft duidelijk erg veel ervaring. Hij weet goed iedereen te betrekken en er is veel interactie met de groep. Ik zou in de toekomst graag nog een training van Sjoerd volgen." - 01-12-2021 19:32

"We hebben een tweedaagse training van Sjoerd gehad. Ik vond het een erg waardevolle training, Sjoerd is enthousiast en heeft duidelijk erg v… alles lezen - 01-12-2021 19:32

starstarstarstarstar
Kim-Deja van der Linden
medewerker klantenservice telefonie
10
Klant- en servicegericht telefoneren / Efficiënte telefonische service- en advies gesprekken / Telefoontraining / Customer service / Klantenservice

"Super fijne training. De trainer Pauline is zeer vlot, vriendelijk en doortastend. Zodoende worden er heel rap verbeterpunten aangeboord die je zelf niet zo snel had kunnen bedenken. Dit geeft een zeer leerzame ervaring en één die mij ook gaat helpen om mijn kunde naar een hoger plan te tillen. De groepslessen waren alles behalve saai. Het wordt op dusdanige wijze gepresenteerd dat je als trainee heel erg bij de les blijft en er een vertrouwde ongedwongen sfeer ontstaat waarin je kan leren en proberen. En dat alles met een behoorlijk scheutje lol. Fijne vrouw, leerzame ervaring. Dit kan ik in mijn rugzak meenemen in mijn verdere ontwikkeling als telefoniste. " - 01-12-2021 17:37

"Super fijne training. De trainer Pauline is zeer vlot, vriendelijk en doortastend. Zodoende worden er heel rap verbeterpunten aangeboord die… alles lezen - 01-12-2021 17:37

starstarstarstarstar
Wilma de Boer
Klantsupport Specialist
10
Klant- en servicegericht telefoneren / Efficiënte telefonische service- en advies gesprekken / Telefoontraining / Customer service / Klantenservice

"Super leuke training gehad van Bas. Naast dat het leerzam was hebben we ook een leuke dag gehad en wil je het daarna graag zelf in de praktijk toepassen. Hij weet de hele dag de aandacht van iedereen erbij te houden door enthousiastme en iedereen persoonlijk erbij te betrekken door vragen te stellen." - 30-11-2021 11:50

"Super leuke training gehad van Bas. Naast dat het leerzam was hebben we ook een leuke dag gehad en wil je het daarna graag zelf in de prakti… alles lezen - 30-11-2021 11:50

Hasret Bulut
starstarstarstarstar
Hasret Bulut
10
Klant- en servicegericht telefoneren / Efficiënte telefonische service- en advies gesprekken / Telefoontraining / Customer service / Klantenservice

"Bas is een enthousiaste en positief ingestelde trainer met een glimlach op zijn gezicht weet hij het sfeer binnen het groep gezellig en boeiend te maken. Nogmaals bedankt voor alles!
Top Trainer " - 30-11-2021 11:37

"Bas is een enthousiaste en positief ingestelde trainer met een glimlach op zijn gezicht weet hij het sfeer binnen het groep gezellig en boei… alles lezen - 30-11-2021 11:37

starstarstarstarstar
Auke-Roel Wildschut
Klant support specialist
10
Klant- en servicegericht telefoneren / Efficiënte telefonische service- en advies gesprekken / Telefoontraining / Customer service / Klantenservice

"Bas is een hele enthousiaste trainer die ons goed heeft meegenomen in het voeren van klantgesprekken.
Hij luisterd naar onze vragen en geeft daar duidelijke antwoorden op.
Tijdens het oefenen vraagt hij feedback van de andere cursisten en geeft zoveel mogelijk positieve feedback, dit zorgt er voor dat je ook wilt leren van de zaken die nog niet helemaal goed gaan.
Al met al heb ik de training als zeer positief ervaren (ookal voer ik al jaren klantgesprekken) en ik verwacht de aandachtspunten veel te kunnen toepassen in mijn toekomstige gesprekken.

" - 30-11-2021 11:21

"Bas is een hele enthousiaste trainer die ons goed heeft meegenomen in het voeren van klantgesprekken. Hij luisterd naar onze vragen en gee… alles lezen - 30-11-2021 11:21

starstarstarstarstar
Twan Derks
10
Klant- en servicegericht telefoneren / Efficiënte telefonische service- en advies gesprekken / Telefoontraining / Customer service / Klantenservice

"Bedankt Sjoerd voor de leuke en leerzame trainingen! Je gaf goede tips. Daarnaast kan je het op een duidelijk en leuke manier overbrengen. Verder was alles goed geregeld op een mooie locatie." - 25-11-2021 14:12

"Bedankt Sjoerd voor de leuke en leerzame trainingen! Je gaf goede tips. Daarnaast kan je het op een duidelijk en leuke manier overbrengen. V… alles lezen - 25-11-2021 14:12

starstarstarstarstar
Ruben Verwayen
Inbound Marketing & Inbound Sales
10
Sales training: Face-to-face Acquisitie en Relatiebeheer / Relatiemanagement / Acquisitie / Klantgerichtheid

"Erg leuke, leerzame en nuttige training gehad. Er is veel besproken wat in mijn dagelijkse werkzaamheden terugkomt, dus deze training zal zeer goed van pas komen. Ik heb Sjoerd als een prettige coach ervaren die alles duidelijk uitlegt en voor iedereen de tijd neemt. Daarnaast was het op een mooie locatie waar alles tot in de puntjes was verzorgd." - 25-11-2021 11:54

"Erg leuke, leerzame en nuttige training gehad. Er is veel besproken wat in mijn dagelijkse werkzaamheden terugkomt, dus deze training zal ze… alles lezen - 25-11-2021 11:54

starstarstarstarstar
Indra Pinsel
Front-end developer
10
Klant- en servicegericht telefoneren / Efficiënte afhandeling servicegesprekken / Klantgericht communiceren aan de telefoon / Customer service / Klantenservice

"Een goed verzorgde training om communicatief beter met klanten en prospects om te gaan. Veel handvatten mee gekregen om de dienstverlening te verbeteren en onze eigen service / klantenservice te verbeteren en optimaliseren. De Coach Sjoerd van Coach+Result heeft ook een hele positieve en fijne uitstraling en komt goed en duidelijk over. Bedankt!" - 25-11-2021 11:53

"Een goed verzorgde training om communicatief beter met klanten en prospects om te gaan. Veel handvatten mee gekregen om de dienstverlening t… alles lezen - 25-11-2021 11:53

Deel je ervaring

Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.

Anouk Smulders
Anouk Smulders
‘Niet elke verandering is een verbetering, maar elke verbetering is wel een verandering’
9,7
Astrid Bontenbal
Astrid Bontenbal
Trainer/ Coach
9,8
Esther Noordhoek
Esther Noordhoek
'Wat je beschouwt als de top is misschien alleen nog maar het opstapje'
9,8
Ivonne van Raaij
Ivonne van Raaij
'Alles wat je écht wilt bereiken, ligt één stap buiten je comfort zone'
9,8
Joyce Michielsen
Joyce Michielsen
'Groeien is springen in het onbekende, telkens weer'
9,7
Koen Faber
Koen Faber
'Je houdt jezelf voor de gek als je op dezelfde manier blijft verkopen en toch een hogere omzet verwacht'
9,5
Maryam Leenheer
Maryam Leenheer
‘Life begins at the end of your comfort zone’
9,9
Myrinke van Werkum
Myrinke van Werkum
Trainer-Coach
9,8
Pieter Gilhuis
Pieter Gilhuis
Of je nu denkt dat je het kunt, of niet kunt. Je krijgt in beide gevallen gelijk
Roy van Maurik
Roy van Maurik
‘Niet elke verandering is een verbetering, maar elke verbetering is wel een verandering’
9,9
Sjoerd Wenselaar
Sjoerd Wenselaar
'Als je 90% van je aandacht richt op de 10% die niet goed gaat, ga je na verloop van tijd denken dat 90% niet goed gaat'
9,9

Trainers

Roy van Maurik
Roy van Maurik
‘Niet elke verandering is een verbetering, maar elke verbetering is wel een verandering’
9,9
Sjoerd Wenselaar
Sjoerd Wenselaar
'Als je 90% van je aandacht richt op de 10% die niet goed gaat, ga je na verloop van tijd denken dat 90% niet goed gaat'
9,9

Extra kenmerken