Coach + Result

Adres:

Anneville-laan 33
4851 CA Ulvenhout

9,6
Gemiddeld cijfer voor Coach + Result
Gebaseerd op 974 ervaringen Lees alle ervaringenchevron_right
starstarstarstarstar_border
Peter van Winden
8
Telefonisch verkopen/ Telefonische verkoopgesprekken/ Verkooptraining

"een leuke leerzame interessante cursus, voor mij een fijne opfriscursus van eerder gevolgde trainingen. Wij kregen deze cursus van een duidelijke enthousiaste Liselot van Gerwen.
de ruimte vond ik helaas wat te echo gevoelig." - 23-04-2018 13:32

"een leuke leerzame interessante cursus, voor mij een fijne opfriscursus van eerder gevolgde trainingen. Wij kregen deze cursus van een duide… alles lezen - 23-04-2018 13:32

Beschrijving

Specialist in het vergroten van commerciële slagkracht en verhogen van klantbeleving door de optimalisatie van klantcontact!

Beide woorden in onze bedrijfsnaam spreken voor zich, coachen op resultaat. Concrete verandering realiseren in de praktijk, dat is waar het om gaat. Wij geloven dat organisaties zich kunnen onderscheiden door middel van klantcontact, met andere woorden de manier waarop word…

Lees de volledige beschrijving

Default

Specialist in het vergroten van commerciële slagkracht en verhogen van klantbeleving door de optimalisatie van klantcontact!

Beide woorden in onze bedrijfsnaam spreken voor zich, coachen op resultaat. Concrete verandering realiseren in de praktijk, dat is waar het om gaat. Wij geloven dat organisaties zich kunnen onderscheiden door middel van klantcontact, met andere woorden de manier waarop wordt omgegaan met klanten. Klanten écht raken! Ons doel is een bijdrage te leveren aan het vergroten van de commerciële slagkracht en het verhogen van de klantbeleving!

Onze trainings- en coaching trajecten zijn opgebouwd volgens drie bouwstenen: weten (kennis=wat), willen (motivatie=waarom) en kunnen (kunde=hoe). Wanneer medewerkers weten welke vaardigheden en technieken zij kunnen inzetten in hun klantcontact, zij weten wat dit hen oplevert en zij beschikken over de kunde om de vaardigheden en technieken ook daadwerkelijk toe te passen, dan pas kan de gewenste output gerealiseerd worden.

Coach + Result werkt voor organisaties die hun medewerkers serieus nemen. Organisaties die op zoek zijn naar mogelijkheden om zich te verbeteren en die zich realiseren dat hun medewerkers de belangrijkste schakel zijn in het onderhouden en leggen van contacten met klanten/relaties.

Waar wij in geloven:

  • Training in combinatie met online ondersteuning en coaching
  • Focus op het individu; veel persoonlijke aandacht door het trainen in kleine groepen (max. 6 deelenmers!)
  • Individuele coaching op de werkplek
  • Leren met plezier; lachend leren
  • Werken met praktische en herkenbare voorbeelden
  • Het betrekken van het management in het gehele traject
9,6
Gemiddeld cijfer voor Coach + Result
Gebaseerd op 974 ervaringen
starstarstarstarstar_border
Peter van Winden
8
Telefonisch verkopen/ Telefonische verkoopgesprekken/ Verkooptraining

"een leuke leerzame interessante cursus, voor mij een fijne opfriscursus van eerder gevolgde trainingen. Wij kregen deze cursus van een duidelijke enthousiaste Liselot van Gerwen.
de ruimte vond ik helaas wat te echo gevoelig." - 23-04-2018 13:32

"een leuke leerzame interessante cursus, voor mij een fijne opfriscursus van eerder gevolgde trainingen. Wij kregen deze cursus van een duide… alles lezen - 23-04-2018 13:32

starstarstarstarstar
Judith Wlotzka
Junio Teamleider CSC
10
Coachend leidinggeven/Effectief coachen en begeleiden/ Managementtraining

"Enorm waardevolle training en het leukste is dat het echt interactief is en je zelf veel actief aan de slag gaat om geleerde theorie meteen toe te passen. Anouk is een authentieke en gepassioneerde trainer. Waardevolle en vooral praktische tips gekregen die makkelijk in de praktijk toegepast kunnen worden. Zeker een aanrader!" - 23-04-2018 09:29

"Enorm waardevolle training en het leukste is dat het echt interactief is en je zelf veel actief aan de slag gaat om geleerde theorie meteen … alles lezen - 23-04-2018 09:29

starstarstarstarstar
Bart Vlasman
10
Klant- en servicegericht telefoneren/Efficiënte telefonische service- en advies gesprekken/ Telefoontraining

"Koen is een trainer die je meeneemt naar situatie's die je ook echt meemaakt en je daar bij helpt om succesvol te zijn. Het is een leerzame training waar je echt iets mee kan. Koen bedankt. " - 19-04-2018 14:40

"Koen is een trainer die je meeneemt naar situatie's die je ook echt meemaakt en je daar bij helpt om succesvol te zijn. Het is een leerzame … alles lezen - 19-04-2018 14:40

starstarstarstarstar_half
Joke Meinders
commerciele gastvrouw
9
Telefonische acquisitie/ Telefonisch afspraken maken/ Telefonisch acquireren / Telefonisch acquisitiegesprek/ Verkooptraining

"Super training gehad weer vandaag. Koen us super enthousiast en neemt je mee waardoor je zin krijgt om weer te gaan bellen.
Herhalingsbeltraining. De lunch was ook fantastich. Al met al prima weer suppperrrrrr.
" - 19-04-2018 14:38

"Super training gehad weer vandaag. Koen us super enthousiast en neemt je mee waardoor je zin krijgt om weer te gaan bellen. Herhalingsbelt… alles lezen - 19-04-2018 14:38

starstarstarstarstar_half
Elles Lakerveld
Gastvrouw receptioniste
9
Telefonische acquisitie/Telefonisch afspraken maken / Telefonisch acquireren/ Telefoontraining

"Goede training weer!
Fijn alles weer te hebben doorgenomen met betrekking tot het maken van telefonische afspraken. De Do en de Don’ts. Dit kan ik weer toepassen in de showroom en met het maken van afspraken bij het Contact Challenge Center.

Al met al weer een goede opfris cursus.
Bedankt voor de leerzame dsg en heerlijke lunch.

Met vriendelijke groet
Elles Lakerveld" - 19-04-2018 14:38

"Goede training weer! Fijn alles weer te hebben doorgenomen met betrekking tot het maken van telefonische afspraken. De Do en de Don’ts. Dit… alles lezen - 19-04-2018 14:38

starstarstarstarstar
Marjan Van Cappellen
Gastvrouw
10
Klant- en servicegericht telefoneren/ Efficiënte afhandeling servicegesprekken/ Klantgericht communiceren aan de telefoon

"Duidelijk en verfrissende training. Koen is een enthousiast persoon en weet de training tot op het laatst boeiend te houden. De lunch was heerlijk en ondanks het mooie weer, fijn dat ik mocht deelnemen aan de training. Bedankt en graag tot de volgende keer. " - 19-04-2018 14:35

"Duidelijk en verfrissende training. Koen is een enthousiast persoon en weet de training tot op het laatst boeiend te houden. De lunch was he… alles lezen - 19-04-2018 14:35

Mandy Maas
starstarstarstarstar_half
Mandy Maas
Commerciële receptioniste/gastvrouw bij Tulp Keukens
9
Telefonische acquisitie/ Telefonisch afspraken maken/ Telefonisch acquireren / Telefonisch acquisitiegesprek/ Verkooptraining

"Inspirerende training met goede handvaten om toe te passen in de praktijk. Koen is super enthousiast en neemt je mee in zijn enthousiasme. Uiteraard alles goed verzorgd met een heerlijke lunch. " - 19-04-2018 14:34

"Inspirerende training met goede handvaten om toe te passen in de praktijk. Koen is super enthousiast en neemt je mee in zijn enthousiasme. U… alles lezen - 19-04-2018 14:34

starstarstarstarstar
Dennis van der Weck
Sales
10
Telefonische acquisitie/ Telefonisch afspraken maken/ Telefonisch acquireren / Telefonisch acquisitiegesprek/ Verkooptraining

"Gezellige training, enthousiast en zeer gedreven ik het overbrengen. Goede feedback en herhalingen van de stof. Heerlijke lunch en een mooie locatie. Al met al een leuke dag waar veel geleerd wordt. Aanrader.!" - 19-04-2018 14:34

"Gezellige training, enthousiast en zeer gedreven ik het overbrengen. Goede feedback en herhalingen van de stof. Heerlijke lunch en een mooie… alles lezen - 19-04-2018 14:34

justin case
starstarstarstarstar
justin case
Verkoper keukenmaxx
10
Telefonische acquisitie/ Telefonisch afspraken maken/ Telefonisch acquireren / Telefonisch acquisitiegesprek/ Verkooptraining

"Erg fijne dynamiek. Leuk samenspel en een goede onderbouwing van de geleerde stof. Veel kunnen oeffenen via echte telefoons en natuurlijk ook nog een heerlijke luxe lunch. Alles tot in de puntjes verzorgd" - 19-04-2018 14:32

"Erg fijne dynamiek. Leuk samenspel en een goede onderbouwing van de geleerde stof. Veel kunnen oeffenen via echte telefoons en natuurlijk oo… alles lezen - 19-04-2018 14:32

starstarstarstarstar_half
Laurenz Pero
Sales
9
Klant- en servicegericht telefoneren/ Efficiënte afhandeling servicegesprekken/ Klantgericht communiceren aan de telefoon

"Praktijkgericht in een kleine groep veel geleerd. Enthousiasme van Joyce liet de lestijd vliegen. Ik ben er veel wijzer van geworden en ga proberen alles in praktijk toe te passen. " - 19-04-2018 14:28

"Praktijkgericht in een kleine groep veel geleerd. Enthousiasme van Joyce liet de lestijd vliegen. Ik ben er veel wijzer van geworden en ga p… alles lezen - 19-04-2018 14:28

starstarstarstarstar_half
Puck Van rijn
Customer care
9
Klant- en servicegericht telefoneren/Efficiënte telefonische service- en advies gesprekken/ Telefoontraining

"Fijne en enthousiaste coach op een top locatie met parkeergelegenheid. Leerzame dag gehad en dit is een erg goede basistraining voor iedereen die meer te weten wil komen over telefonische klantenservice. Daarnaast ook een lekkere lunch gekregen, zeker een aanrader!" - 19-04-2018 14:21

"Fijne en enthousiaste coach op een top locatie met parkeergelegenheid. Leerzame dag gehad en dit is een erg goede basistraining voor iederee… alles lezen - 19-04-2018 14:21

starstarstarstarstar
Lisa Mink
Officemanager
10
Klant- en servicegericht telefoneren/ Efficiënte afhandeling servicegesprekken/ Klantgericht communiceren aan de telefoon

"Zeer leuke training en voornamelijk leerzaam. Legt de basis duidelijk uit. Joyce is een topper en doet haar uiterste best om iedereen op zijn of haar gemak te voelen! En ook de lunch was erg lekker. " - 19-04-2018 14:20

"Zeer leuke training en voornamelijk leerzaam. Legt de basis duidelijk uit. Joyce is een topper en doet haar uiterste best om iedereen op zij… alles lezen - 19-04-2018 14:20

starstarstarstarstar
Peggy Horbag
Coördinator Zorgservices
10
Klant- en servicegericht telefoneren/Efficiënte telefonische service- en advies gesprekken/ Telefoontraining

"Joyce geeft op een hele fijne manier de cursus. Ze zorgt ervoor dat ik mijn aandacht erbij hield. Een hele leuke leerzame training, waarmee ik in de toekomst zeker gebruik van ga maken. Bedankt Joyce!" - 18-04-2018 14:42

"Joyce geeft op een hele fijne manier de cursus. Ze zorgt ervoor dat ik mijn aandacht erbij hield. Een hele leuke leerzame training, waarmee … alles lezen - 18-04-2018 14:42

starstarstarstarstar
Youri van Kemenade
servicedesk medewerker
10
Klant- en servicegericht telefoneren/Efficiënte telefonische service- en advies gesprekken/ Telefoontraining

"Op een fijne manier geconfronteerd met de kleine foutjes in mijn gespreksstructuur. Joyce gaf de training met een positieve "mindset" en op een energieke manier. Al met al heb ik er veel van geleerd" - 18-04-2018 14:34

"Op een fijne manier geconfronteerd met de kleine foutjes in mijn gespreksstructuur. Joyce gaf de training met een positieve "mindset" en op … alles lezen - 18-04-2018 14:34

starstarstarstarstar
Roy Rutten
Coördinator Zorgservices
10
Klant- en servicegericht telefoneren/Efficiënte telefonische service- en advies gesprekken/ Telefoontraining

"Wat een leuke actieve training met heel veel handige tips, gegeven door een zeer positieve, vrolijke en enthousiaste trainster! Ik heb veel van deze training opgestoken en zal ook zeker veel gesprekstechnieken in de praktijk gaan toepassen..." - 18-04-2018 14:33

"Wat een leuke actieve training met heel veel handige tips, gegeven door een zeer positieve, vrolijke en enthousiaste trainster! Ik heb veel … alles lezen - 18-04-2018 14:33

starstarstarstarstar
Chantal Rothkrans
service desk medewerker
10
Klant- en servicegericht telefoneren/Efficiënte telefonische service- en advies gesprekken/ Telefoontraining

"Joyce is een hele enthousiaste en kundige trainer. Zij heeft veel geduld en zorg voor voldoende interactie. Ik heb een goed gevoel over de training overgehouden. Zelf hou ik niet van rollenspellen maar op deze manier viel dat enorm mee. Complimenten voor de postieve sfeer! " - 18-04-2018 14:30

"Joyce is een hele enthousiaste en kundige trainer. Zij heeft veel geduld en zorg voor voldoende interactie. Ik heb een goed gevoel over de t… alles lezen - 18-04-2018 14:30

Laura van Wolfen
starstarstarstarstar
Laura van Wolfen
Teamleider Univé - Winkel Arnhem
10
Coachend leidinggeven / Effectief coachen en begeleiden/ Management / Managementtraining

"Erg leerzame en leuke training. Met heel veel enthousiasme en energie gegeven, veel ruimte om te oefenen en van elkaar te leren. Het uitgangspunt is je sterke punten te leren kennen en van daaruit je leerpunten op te pakken. Positieve coaching waarbij plezier erg belangrijk is. " - 18-04-2018 08:59

"Erg leerzame en leuke training. Met heel veel enthousiasme en energie gegeven, veel ruimte om te oefenen en van elkaar te leren. Het uitgang… alles lezen - 18-04-2018 08:59

starstarstarstarstar
Shanna der Kinderen
Medewerker zorgservices
10
Klant- en servicegericht telefoneren/ Efficiënte afhandeling servicegesprekken/ Klantgericht communiceren aan de telefoon

"Joyce was enthousiast, vrolijk en gezellig. Hierdoor werd jezelf ook meegenomen in deze positieve flow. Ik vond de training erg leerzaam. Ik werk al 8 jaar bij Aevitae en dan merk je toch dat gesprekken automatisme worden. Ik heb dat door deze training en door Joyce zeker kunnen doorbreken. Bedankt " - 18-04-2018 06:12

"Joyce was enthousiast, vrolijk en gezellig. Hierdoor werd jezelf ook meegenomen in deze positieve flow. Ik vond de training erg leerzaam. Ik… alles lezen - 18-04-2018 06:12

starstarstarstarstar
Anne vocnken
adviseur
10
Klant- en servicegericht telefoneren/Efficiënte telefonische service- en advies gesprekken/ Telefoontraining

"Joyce geeft een leerzame training op een actieve manier en brengt positieve energie. Je hebt geen moment het idee dat je in 'slaap' valt. Ik heb zeker weten veel van deze training opestoken en kan nu gesprekstechniek toevoegen of anders toepassen. Ik verheug me erop om ermee aan de slag te gaan. " - 17-04-2018 14:28

"Joyce geeft een leerzame training op een actieve manier en brengt positieve energie. Je hebt geen moment het idee dat je in 'slaap' valt. Ik… alles lezen - 17-04-2018 14:28

starstarstarstarstar_half
Vivianne Smeets-Weijers
9
Klant- en servicegericht telefoneren/Efficiënte telefonische service- en advies gesprekken/ Telefoontraining

"Een hele leuke en leerzame training gehad van Joyce Michielsen. Ik kan dit zeker aanraden voor iedereen die in de klantenservice werkt!!!!
.... ..... ...... ..... ..... ....... .... .... ..." - 17-04-2018 14:28

"Een hele leuke en leerzame training gehad van Joyce Michielsen. Ik kan dit zeker aanraden voor iedereen die in de klantenservice werkt!!!! … alles lezen - 17-04-2018 14:28

Deel je ervaring

Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.

Anouk Smulders - ‘Niet elke verandering is een verbetering, maar elke verbetering is wel een verandering’
Anouk Smulders
‘Niet elke verandering is een verbetering, maar elke verbetering is wel een verandering’
9,8
Esther Noordhoek - 'Wat je beschouwt als de top is misschien alleen nog maar het opstapje'
Esther Noordhoek
'Wat je beschouwt als de top is misschien alleen nog maar het opstapje'
9,8
Ivonne van Raaij - 'Alles wat je écht wilt bereiken, ligt één stap buiten je comfort zone'
Ivonne van Raaij
'Alles wat je écht wilt bereiken, ligt één stap buiten je comfort zone'
9,6
Joyce Michielsen - 'Groeien is springen in het onbekende, telkens weer'
Joyce Michielsen
'Groeien is springen in het onbekende, telkens weer'
9,7
Koen Faber - 'Je houdt jezelf voor de gek als je op dezelfde manier blijft verkopen en toch een hogere omzet verwacht'
Koen Faber
'Je houdt jezelf voor de gek als je op dezelfde manier blijft verkopen en toch een hogere omzet verwacht'
9,5
Liselot van Gerwen - 'Je kunt pas iemand aansteken als je zelf brandt'
Liselot van Gerwen
'Je kunt pas iemand aansteken als je zelf brandt'
9,3
Rogier van Bossum - Als je nooit iets nieuws doet, ervaar je ook niet wat het oplevert
Rogier van Bossum
Als je nooit iets nieuws doet, ervaar je ook niet wat het oplevert
9,3
Sjoerd Wenselaar - 'Als je 90% van je aandacht richt op de 10% die niet goed gaat, ga je na verloop van tijd denken dat 90% niet goed gaat'
Sjoerd Wenselaar
'Als je 90% van je aandacht richt op de 10% die niet goed gaat, ga je na verloop van tijd denken dat 90% niet goed gaat'
9,8

Leerproducten (16)

Trainers

Sjoerd Wenselaar - 'Als je 90% van je aandacht richt op de 10% die niet goed gaat, ga je na verloop van tijd denken dat 90% niet goed gaat'
Sjoerd Wenselaar
'Als je 90% van je aandacht richt op de 10% die niet goed gaat, ga je na verloop van tijd denken dat 90% niet goed gaat'
9,8
Anouk Smulders - ‘Niet elke verandering is een verbetering, maar elke verbetering is wel een verandering’
Anouk Smulders
‘Niet elke verandering is een verbetering, maar elke verbetering is wel een verandering’
9,8
Esther Noordhoek - 'Wat je beschouwt als de top is misschien alleen nog maar het opstapje'
Esther Noordhoek
'Wat je beschouwt als de top is misschien alleen nog maar het opstapje'
9,8

Keurmerken