Coach+Result

Coach+Result

Adres:

Anneville-laan 33
4851 CA Breda (Ulvenhout)

9,7
Gemiddeld cijfer voor Coach+Result
Gebaseerd op 2.378 ervaringen Lees alle ervaringenchevron_right
starstarstarstarstar
Diana Leusink
Verzekeringsadviseur
10
Sales training: Face-to-face Acquisitie en Relatiebeheer / Verkoop- en Adviesgesprekken / Verkooptraining

"Het waren twee mooie dagen Roy!☺ Zeer fijne training die mij weer veel handvatten heeft gegeven. Heel positief ervaren, zeer leerzaam en verhelderend. Kortom top training met een top trainer!" - 19-09-2022 10:12

"Het waren twee mooie dagen Roy!☺ Zeer fijne training die mij weer veel handvatten heeft gegeven. Heel positief ervaren, zeer leerzaam en ver… alles lezen - 19-09-2022 10:12

Beschrijving

Specialist in het vergroten van commerciële slagkracht en verhogen van klantbeleving door de optimalisatie van klantcontact!

Beide woorden in onze bedrijfsnaam spreken voor zich, coachen op resultaat. Concrete verandering realiseren in de praktijk, dat is waar het om gaat. Wij geloven dat organisaties zich kunnen onderscheiden door middel van klantcontact, met andere woorden de manier waarop word…

Lees de volledige beschrijving

Specialist in het vergroten van commerciële slagkracht en verhogen van klantbeleving door de optimalisatie van klantcontact!

Beide woorden in onze bedrijfsnaam spreken voor zich, coachen op resultaat. Concrete verandering realiseren in de praktijk, dat is waar het om gaat. Wij geloven dat organisaties zich kunnen onderscheiden door middel van klantcontact, met andere woorden de manier waarop wordt omgegaan met klanten. Klanten écht raken! Ons doel is een bijdrage te leveren aan het vergroten van de commerciële slagkracht en het verhogen van de klantbeleving!

Onze trainings- en coaching trajecten zijn opgebouwd volgens drie bouwstenen: weten (kennis=wat), willen (motivatie=waarom) en kunnen (kunde=hoe). Wanneer medewerkers weten welke vaardigheden en technieken zij kunnen inzetten in hun klantcontact, zij weten wat dit hen oplevert en zij beschikken over de kunde om de vaardigheden en technieken ook daadwerkelijk toe te passen, dan pas kan de gewenste output gerealiseerd worden. 

Coach + Result werkt voor organisaties die hun medewerkers serieus nemen. Organisaties die op zoek zijn naar mogelijkheden om zich te verbeteren en die zich realiseren dat hun medewerkers de belangrijkste schakel zijn in het onderhouden en leggen van contacten met klanten/relaties.

Waar wij in geloven:

  • Training in combinatie met online ondersteuning en coaching
  • Focus op het individu; veel persoonlijke aandacht door het trainen in kleine groepen (max. 6 deelenmers!)
  • Individuele coaching op de werkplek
  • Leren met plezier; lachend leren
  • Werken met praktische en herkenbare voorbeelden
  • Het betrekken van het management in het gehele traject
9,7
Gemiddeld cijfer voor Coach+Result
Gebaseerd op 2.378 ervaringen
starstarstarstarstar
Diana Leusink
Verzekeringsadviseur
10
Sales training: Face-to-face Acquisitie en Relatiebeheer / Verkoop- en Adviesgesprekken / Verkooptraining

"Het waren twee mooie dagen Roy!☺ Zeer fijne training die mij weer veel handvatten heeft gegeven. Heel positief ervaren, zeer leerzaam en verhelderend. Kortom top training met een top trainer!" - 19-09-2022 10:12

"Het waren twee mooie dagen Roy!☺ Zeer fijne training die mij weer veel handvatten heeft gegeven. Heel positief ervaren, zeer leerzaam en ver… alles lezen - 19-09-2022 10:12

starstarstarstarstar_half
Rens Koolen
Teamleider financiële administratie
9
Management training: Effectief coachen en begeleiden / Managementvaardigheden / Leidinggeven / Leiderschap / Motiveren

"Astrid heeft kennis van zaken en zorgt met interactieve trainingen ervoor dat de aangeleerde vaardigheden blijven hangen en in de praktijk gebracht kunnen worden. Ze gebruikt in haar trainingen ervaringen van de cursisten om de training extra leerzaam te maken." - 16-09-2022 20:03

"Astrid heeft kennis van zaken en zorgt met interactieve trainingen ervoor dat de aangeleerde vaardigheden blijven hangen en in de praktijk g… alles lezen - 16-09-2022 20:03

starstarstarstarstar
Remco Janssen
Teamleider Debiteuren
10
Management training: Effectief coachen en begeleiden / Managementvaardigheden / Leidinggeven / Leiderschap / Motiveren

"Astrid is een hele goede coach die buigt op heel veel ervaring. Ze traint op een hele fijne manier en dat heeft mij persoonlijk heel veel gebracht. Haar inzet en bezieling werkt heel verfrissend en geeft ook een goede kijk op hoe je mensen coacht." - 16-09-2022 12:52

"Astrid is een hele goede coach die buigt op heel veel ervaring. Ze traint op een hele fijne manier en dat heeft mij persoonlijk heel veel ge… alles lezen - 16-09-2022 12:52

starstarstarstarstar
Astrid van Berkel
Klantenservice medewerker
10
Sales training: Telefonisch verkopen / Telefonische verkoopgesprekken / Verkooptraining

"Leerzame training die zeker in de praktijk toe te passen is. Enthousiaste Pauline heeft veel handvaten aangereikt! Haar enthousiasme werkt zeer motiverend. Ze heeft geduld en geeft een duidelijke uitleg met goeie praktijk voorbeelden. Bedankt Pauline" - 14-09-2022 15:04

"Leerzame training die zeker in de praktijk toe te passen is. Enthousiaste Pauline heeft veel handvaten aangereikt! Haar enthousiasme werkt z… alles lezen - 14-09-2022 15:04

Remco IJpelaar
starstarstarstarstar_half
Remco IJpelaar
Sales Office Small & Media Enterprises (Alphabet)
9
Klant- en servicegericht telefoneren / Efficiënte telefonische service- en advies gesprekken / Telefoontraining / Customer service / Klantenservice

"Leuke en leerzame training waarin er direct wordt ingegaan op hoe het in de praktijk kan worden toegepast. Er is ook veel ruimte voor onderlinge interactie waarin gelukkig ook niet te veel rolspellen worden geoefend." - 13-09-2022 18:37

"Leuke en leerzame training waarin er direct wordt ingegaan op hoe het in de praktijk kan worden toegepast. Er is ook veel ruimte voor onderl… alles lezen - 13-09-2022 18:37

starstarstarstarstar
Owen van 't Hof
Functioneel SAP consultant
10
Klant- en servicegericht telefoneren / Efficiënte telefonische service- en advies gesprekken / Telefoontraining / Customer service / Klantenservice

"Fijne manier van informatie overdracht met een enorm enthousiasme. Goede toepasbaarheid van de cursus in realiteit. Niet alleen in de business, maar ook in privesferen.
Daarnaast een aantal leuke tips mogen ontvangen om daadwerkelijk te verbeteren in de communicatie" - 26-08-2022 14:27

"Fijne manier van informatie overdracht met een enorm enthousiasme. Goede toepasbaarheid van de cursus in realiteit. Niet alleen in de busine… alles lezen - 26-08-2022 14:27

starstarstarstarstar
Robin Heemskerk
Functioneel consultant
10
Klant- en servicegericht telefoneren / Efficiënte telefonische service- en advies gesprekken / Telefoontraining / Customer service / Klantenservice

"Super enthousiaste en gezellige dame die alles afweet over communicatie. Veel praktische tips geleerd in de cursus die ik zowel persoonlijk als zakelijk kan gaan toepassen. Zeker de moeite waard!" - 26-08-2022 14:18

"Super enthousiaste en gezellige dame die alles afweet over communicatie. Veel praktische tips geleerd in de cursus die ik zowel persoonlijk … alles lezen - 26-08-2022 14:18

starstarstarstarstar
Jori van de Loo
SAP Consultant
10
Klant- en servicegericht telefoneren / Efficiënte telefonische service- en advies gesprekken / Telefoontraining / Customer service / Klantenservice

"Een leuke, actieve dag waarin veel nuttige informatie werd gegeven die dagelijks gebruikt kan worden. Zeker veel dingen die ik persoonlijk en zakelijk zal meenemen. De lunch was ook erg lekker" - 26-08-2022 14:17

"Een leuke, actieve dag waarin veel nuttige informatie werd gegeven die dagelijks gebruikt kan worden. Zeker veel dingen die ik persoonlijk e… alles lezen - 26-08-2022 14:17

starstarstarstarstar
Frans P.
Medewerker Incasso
10
Incasso training: Financieel / Telefonisch incasseren en debiteurenbeheer / Debiteurenbeheer/ Telefoontraining / Telefoneren

"Roy heeft mij daadwerkelijk geïnspireerd en verbeterpunten gegeven. Dit is de beste training welke ik op dit vlak genoten heb. . . . . . . . . . ." - 11-07-2022 09:20

"Roy heeft mij daadwerkelijk geïnspireerd en verbeterpunten gegeven. Dit is de beste training welke ik op dit vlak genoten heb. . . . . . . .… alles lezen - 11-07-2022 09:20

Dank voor de review, dat geeft een goed gevoel Frans!

- 11-07-2022 09:20
Marco Veenendaal
starstarstarstarstar
Marco Veenendaal
collector
10
Klant- en servicegericht telefoneren / Efficiënte telefonische service- en advies gesprekken / Telefoontraining / Customer service / Klantenservice

"Roy is een bevlogen trainer vol enthousiasme en vaart. De trainingsdag werkt naar nieuwe inzichten toe en is goed toepasbaar in de dagelijkse werksituatie. Zeer aan te bevelen! Alom lof!" - 08-07-2022 06:05

"Roy is een bevlogen trainer vol enthousiasme en vaart. De trainingsdag werkt naar nieuwe inzichten toe en is goed toepasbaar in de dagelijks… alles lezen - 08-07-2022 06:05

Dank voor de lovende woorden. Het was een plezier je in de training te hebben.

- 08-07-2022 06:05
starstarstarstarstar_half
A. van de Water
9
Klant- en servicegericht telefoneren / Efficiënte afhandeling servicegesprekken / Klantgericht communiceren aan de telefoon / Customer service / Klantenservice

"De training door Roy van Maurik was vol passie, gedrevenheid en met een mix van humor gegeven. Hierdoor heb ik de dag ervaren als zeer positief, leerzaam en verhelderend.

Bedankt Roy" - 07-07-2022 17:40

"De training door Roy van Maurik was vol passie, gedrevenheid en met een mix van humor gegeven. Hierdoor heb ik de dag ervaren als zeer posit… alles lezen - 07-07-2022 17:40

Fijn om dit te horen, dank voor de review en veel plezier in de komende tijd!

- 07-07-2022 17:40
starstarstarstarstar
Kenny Montulet
10
Klant- en servicegericht telefoneren / Efficiënte telefonische service- en advies gesprekken / Telefoontraining / Customer service / Klantenservice

"Goede manier van training geven. Luchtig maar wel serieus.

Hij heeft goede tips en brengt het op een heel leuke enthousiaste manier.

Hierdoor blijft het leuk om te volgen en is het ook leerzaam. " - 30-06-2022 14:47

"Goede manier van training geven. Luchtig maar wel serieus. Hij heeft goede tips en brengt het op een heel leuke enthousiaste manier. … alles lezen - 30-06-2022 14:47

Remi van Buul
starstarstarstarstar
Remi van Buul
10
Sales training: Telefonische acquisitie / Telefonisch afspraken maken / Telefoneren / Communicatie

"Top training gehad van Astrid met cases gericht op eigen branche en praktijk. Super gestructureerd en verhelderend, zodat dit direct in de praktijk toe te passen is. Enorm leerzaam en goed begeleid." - 30-06-2022 14:30

"Top training gehad van Astrid met cases gericht op eigen branche en praktijk. Super gestructureerd en verhelderend, zodat dit direct in de p… alles lezen - 30-06-2022 14:30

starstarstarstarstar
Jesse Fredriksz
Recruitment consultant IT
10
Klant- en servicegericht telefoneren / Efficiënte telefonische service- en advies gesprekken / Telefoontraining / Customer service / Klantenservice

"Astrid is een erg aangename coach welke haar tijd neemt om stil te staan bij de verschillende stappen die je doorgaat bij een telefonisch gesprek.
Ze geeft tevens de ruimte om jezelf te ontwikkelen en oefenen door een casus na te spelen. Er is ruimte voor vragen en ze bejegend iedereen positief waardoor je als trainee het gevoel krijgt dat je jezelf echt aan het ontwikkelen bent." - 30-06-2022 14:29

"Astrid is een erg aangename coach welke haar tijd neemt om stil te staan bij de verschillende stappen die je doorgaat bij een telefonisch ge… alles lezen - 30-06-2022 14:29

starstarstarstarstar_half
Ilona van de Klundert
Recruitment Consultant IT
9
Sales training: Telefonische acquisitie / Telefonisch afspraken maken / Telefoneren / Communicatie

"Fijne rustige uitleg, met oog voor alle deelnemers. Stelt iedereen gerust. Zorgt ervoor dat er geen ongemakkelijke situaties ontstaan, maar toch dat je veilig kan oefenen. En genoeg handvaten krijgt om mee aan de slag te gaan. Toppertje" - 30-06-2022 14:28

"Fijne rustige uitleg, met oog voor alle deelnemers. Stelt iedereen gerust. Zorgt ervoor dat er geen ongemakkelijke situaties ontstaan, maar … alles lezen - 30-06-2022 14:28

starstarstarstarstar_half
Dennis Kerkhof
Junior Recruiter
9
Sales training: Telefonische acquisitie / Telefonisch afspraken maken / Telefoneren / Communicatie

"Energieke en leuke training. Theorie word op pakkende wijze gepresenteerd en verder was het heel interactief. Zeker nuttig om bij aanwezig te zijn geweest. Ga dit zo snel mogelijk in de praktijk toepassen en mee oefenen." - 30-06-2022 14:26

"Energieke en leuke training. Theorie word op pakkende wijze gepresenteerd en verder was het heel interactief. Zeker nuttig om bij aanwezig t… alles lezen - 30-06-2022 14:26

starstarstarstarstar
Pascal Geurtz
Teamlead Servicedesk
10
Management training: Effectief coachen en begeleiden / Managementvaardigheden / Leidinggeven / Leiderschap / Motiveren

"Wat een powertraining :)
Esther legt dingen erg goed uit, heeft perfecte voorbeelden voor welk scenario dan ook en leert je alles wat nodig is.
Deze training is voor iedereen aan te raden die begint met coachen en/of begeleiden of voor de ervaren" - 29-06-2022 07:53

"Wat een powertraining :) Esther legt dingen erg goed uit, heeft perfecte voorbeelden voor welk scenario dan ook en leert je alles wat nodig… alles lezen - 29-06-2022 07:53

Pascal, wat goed om te lezen! Dank je wel voor deze mooie review, erg blij mee! Veel succes en plezier met toepassen en ik weet zeker dat jij er veel mooie gesprekken en resultaten mee gaat hebben.

- 29-06-2022 07:53
starstarstarstarstar
Pascal Geurtz
Teamlead Servicedesk
10
Klant- en servicegericht telefoneren / Efficiënte telefonische service- en advies gesprekken / Telefoontraining / Customer service / Klantenservice

"Ik vond de training er goed!
Bas bracht alles positief en zat veel energie in de training waardoor dit echt heel prettig was om te volgen en om aan mee te doen." - 28-06-2022 10:45

"Ik vond de training er goed! Bas bracht alles positief en zat veel energie in de training waardoor dit echt heel prettig was om te volgen e… alles lezen - 28-06-2022 10:45

starstarstarstarstar
Jaap Kuipers
Adviseur MKB
10
Sales training: Face-to-face acquisitie en relatiebeheer / Verkoopgesprek / Verkooptraining

"Sjoerd is een goede cursusleider, die handvaten aanreikt om de structuur in verkoopgesprekken aan te scherpen. Leuk om dat met elkaar te oefenen, maar vooral ook praktisch bruikbaar. Sjoerd verdiept zich op een leuke manier in de dagelijkse praktijk van het bedrijf waar hij de training verzorgt." - 27-06-2022 17:47

"Sjoerd is een goede cursusleider, die handvaten aanreikt om de structuur in verkoopgesprekken aan te scherpen. Leuk om dat met elkaar te oef… alles lezen - 27-06-2022 17:47

starstarstarstarstar
Simone Zebeda
Accountmanager Food & Agri
10
Sales training: Face-to-face acquisitie en relatiebeheer / Verkoopgesprek / Verkooptraining

"Goede opbouw en inhoud van de training. Goede en gestructureerde technieken. Ook het oefenen van de theorie aan de hand van rollenspel is verhelderend. De feedback die je terugkrijgt is op maat en goed op te volgen." - 27-06-2022 14:55

"Goede opbouw en inhoud van de training. Goede en gestructureerde technieken. Ook het oefenen van de theorie aan de hand van rollenspel is ve… alles lezen - 27-06-2022 14:55

Deel je ervaring

Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.

Anouk Smulders
Anouk Smulders
‘Niet elke verandering is een verbetering, maar elke verbetering is wel een verandering’
9,7
Astrid Bontenbal
Astrid Bontenbal
Trainer/ Coach
9,7
Esther Noordhoek
Esther Noordhoek
'Wat je beschouwt als de top is misschien alleen nog maar het opstapje'
9,8
Ivonne van Raaij
Ivonne van Raaij
'Alles wat je écht wilt bereiken, ligt één stap buiten je comfort zone'
9,8
Joyce Michielsen
Joyce Michielsen
'Groeien is springen in het onbekende, telkens weer'
9,7
Koen Faber
Koen Faber
'Je houdt jezelf voor de gek als je op dezelfde manier blijft verkopen en toch een hogere omzet verwacht'
9,5
Maryam Leenheer
Maryam Leenheer
‘Life begins at the end of your comfort zone’
9,9
Myrinke van Werkum
Myrinke van Werkum
Trainer-Coach
9,8
Pieter Gilhuis
Pieter Gilhuis
Of je nu denkt dat je het kunt, of niet kunt. Je krijgt in beide gevallen gelijk
Roy van Maurik
Roy van Maurik
‘Niet elke verandering is een verbetering, maar elke verbetering is wel een verandering’
9,9
Sjoerd Wenselaar
Sjoerd Wenselaar
'Als je 90% van je aandacht richt op de 10% die niet goed gaat, ga je na verloop van tijd denken dat 90% niet goed gaat'
9,9

Trainers

Sjoerd Wenselaar
Sjoerd Wenselaar
'Als je 90% van je aandacht richt op de 10% die niet goed gaat, ga je na verloop van tijd denken dat 90% niet goed gaat'
9,9
Roy van Maurik
Roy van Maurik
‘Niet elke verandering is een verbetering, maar elke verbetering is wel een verandering’
9,9

Extra kenmerken