Coach+Result

Coach+Result

Adres:

Anneville-laan 33
4851 CA Breda (Ulvenhout)

9,7
Gemiddeld cijfer voor Coach+Result
Gebaseerd op 2.467 ervaringen Lees alle ervaringenchevron_right
starstarstarstarstar
Ronald Soer
Ks
10
Klant- en servicegericht telefoneren / Efficiënte telefonische service- en advies gesprekken / Telefoontraining / Customer service / Klantenservice

"Tara is een superenthousiaste,vrolijke trainster die de training boeiend houdt met veel interactie en humor. De tijd vloog voorbij en waar normaal mijn gedachten nog wel eens afdwalen bij een training was er geen moment bij dat ik inkakte. Ondanks dat ik de training als oude rot al vaak heb gehad is het Tara gelukt om toch nog wat nieuwe dingen aan te leren waarvoor complimenten! Bedankt Tara, het was een feestje dat je er was." - 26-01-2023 22:02

"Tara is een superenthousiaste,vrolijke trainster die de training boeiend houdt met veel interactie en humor. De tijd vloog voorbij en waar n… alles lezen - 26-01-2023 22:02

Beschrijving

Specialist in het vergroten van commerciële slagkracht en verhogen van klantbeleving door de optimalisatie van klantcontact!

Beide woorden in onze bedrijfsnaam spreken voor zich, coachen op resultaat. Concrete verandering realiseren in de praktijk, dat is waar het om gaat. Wij geloven dat organisaties zich kunnen onderscheiden door middel van klantcontact, met andere woorden de manier waarop word…

Lees de volledige beschrijving

Specialist in het vergroten van commerciële slagkracht en verhogen van klantbeleving door de optimalisatie van klantcontact!

Beide woorden in onze bedrijfsnaam spreken voor zich, coachen op resultaat. Concrete verandering realiseren in de praktijk, dat is waar het om gaat. Wij geloven dat organisaties zich kunnen onderscheiden door middel van klantcontact, met andere woorden de manier waarop wordt omgegaan met klanten. Klanten écht raken! Ons doel is een bijdrage te leveren aan het vergroten van de commerciële slagkracht en het verhogen van de klantbeleving!

Onze trainings- en coaching trajecten zijn opgebouwd volgens drie bouwstenen: weten (kennis=wat), willen (motivatie=waarom) en kunnen (kunde=hoe). Wanneer medewerkers weten welke vaardigheden en technieken zij kunnen inzetten in hun klantcontact, zij weten wat dit hen oplevert en zij beschikken over de kunde om de vaardigheden en technieken ook daadwerkelijk toe te passen, dan pas kan de gewenste output gerealiseerd worden. 

Coach + Result werkt voor organisaties die hun medewerkers serieus nemen. Organisaties die op zoek zijn naar mogelijkheden om zich te verbeteren en die zich realiseren dat hun medewerkers de belangrijkste schakel zijn in het onderhouden en leggen van contacten met klanten/relaties.

Waar wij in geloven:

  • Training in combinatie met online ondersteuning en coaching
  • Focus op het individu; veel persoonlijke aandacht door het trainen in kleine groepen (max. 6 deelenmers!)
  • Individuele coaching op de werkplek
  • Leren met plezier; lachend leren
  • Werken met praktische en herkenbare voorbeelden
  • Het betrekken van het management in het gehele traject
9,7
Gemiddeld cijfer voor Coach+Result
Gebaseerd op 2.467 ervaringen
starstarstarstarstar
Ronald Soer
Ks
10
Klant- en servicegericht telefoneren / Efficiënte telefonische service- en advies gesprekken / Telefoontraining / Customer service / Klantenservice

"Tara is een superenthousiaste,vrolijke trainster die de training boeiend houdt met veel interactie en humor. De tijd vloog voorbij en waar normaal mijn gedachten nog wel eens afdwalen bij een training was er geen moment bij dat ik inkakte. Ondanks dat ik de training als oude rot al vaak heb gehad is het Tara gelukt om toch nog wat nieuwe dingen aan te leren waarvoor complimenten! Bedankt Tara, het was een feestje dat je er was." - 26-01-2023 22:02

"Tara is een superenthousiaste,vrolijke trainster die de training boeiend houdt met veel interactie en humor. De tijd vloog voorbij en waar n… alles lezen - 26-01-2023 22:02

starstarstarstarstar
Andrea Kools
Guest Experience Manager
10
Klant- en servicegericht telefoneren / Efficiënte telefonische service- en advies gesprekken / Telefoontraining / Customer service / Klantenservice

"Tara is een ontzettend gedreven en enthousiaste coach! Van begin tot eind wist zij de deelnemers te boeien. Wat ik vooral fijn vond is de goede voorbereiding en de praktische voorbeelden.
We zijn als team gegroeid door haar training!" - 13-01-2023 12:35

"Tara is een ontzettend gedreven en enthousiaste coach! Van begin tot eind wist zij de deelnemers te boeien. Wat ik vooral fijn vond is de go… alles lezen - 13-01-2023 12:35

starstarstarstarstar
Sander van Veggel
Accountmanager
10
Sales training: Telefonisch verkopen / Telefonische verkoopgesprekken / Verkooptraining

"De training heeft mij erg geholpen telefonische verkoopgesprekken structuur te geven. Er werd goed geluisterd naar de feedback die we als groep hadden. Daarnaast heb ik ook veel van Roy als persoon kunnen leren." - 23-12-2022 12:27

"De training heeft mij erg geholpen telefonische verkoopgesprekken structuur te geven. Er werd goed geluisterd naar de feedback die we als gr… alles lezen - 23-12-2022 12:27

starstarstarstarstar
Robin Gerritsen
Head of Sales
10
Sales training: Telefonisch verkopen / Telefonische verkoopgesprekken / Verkooptraining

"Goede structuur. Sterk praktijk georiënteerd. En goede handvaten hoe op te volgen als manager. Aanrader voor sales trainingen. Zowel telefonische trainingen als face-to-face. Ik heb met mijn team deze training gevolgd in dec 2022." - 22-12-2022 15:52

"Goede structuur. Sterk praktijk georiënteerd. En goede handvaten hoe op te volgen als manager. Aanrader voor sales trainingen. Zowel telefon… alles lezen - 22-12-2022 15:52

starstarstarstarstar
Jill Budy
Medewerker Klantenservice
10
Sales training: Telefonische acquisitie / Telefonisch afspraken maken / Telefoneren / Communicatie

"Hele leuke en zeer leerzame dag gehad met Nathalie. Legt duidelijk uit en past meteen de stof toe. Gewoonweg top. Later ook een certificaat gekregen met de bevestiging dat je goed geleerd hebt." - 14-12-2022 09:37

"Hele leuke en zeer leerzame dag gehad met Nathalie. Legt duidelijk uit en past meteen de stof toe. Gewoonweg top. Later ook een certificaat … alles lezen - 14-12-2022 09:37

starstarstarstarstar
Lourens Groenendijk
Senior accontmanager
10
Sales training: Face-to-face Acquisitie en Relatiebeheer / Verkoop- en Adviesgesprekken / Verkooptraining

"Na twee leerzamen trainings dagen ook op pad met een enthousiaste coach naar prospect . Veel genoegdoening uit gehaald voor mij en mijn collega’s waar we op voorruit kunnen borduren" - 13-12-2022 15:07

"Na twee leerzamen trainings dagen ook op pad met een enthousiaste coach naar prospect . Veel genoegdoening uit gehaald voor mij en mijn coll… alles lezen - 13-12-2022 15:07

starstarstarstarstar
Jella Nefs
Corporate Recruiter
10
Klant- en servicegericht telefoneren / Efficiënte telefonische service- en advies gesprekken / Telefoontraining / Customer service / Klantenservice

"De training was erg waardevol, omdat mijn persoonlijke doel behaald kan worden met de input van de training. Ik heb nu de nodige structuur in het eerste telefonische gesprek. Ik vond de dag voorbij vliegen en alles was tot in de puntjes verzorgd. Ik heb echt niks aan te merken op de trainingsdag, want ik ben met een heel voldaan gevoel richting huis gegaan. Bedankt Astrid!" - 12-12-2022 10:24

"De training was erg waardevol, omdat mijn persoonlijke doel behaald kan worden met de input van de training. Ik heb nu de nodige structuur i… alles lezen - 12-12-2022 10:24

starstarstarstarstar
Xhenita Vllasaliu
IT Recruiter
10
Sales training: Telefonische acquisitie / Telefonisch afspraken maken / Telefoneren / Communicatie

"Astrid heeft me geholpen om over mijn drempel heen te komen. Koud bellen heb ik nooit leuk gevonden, maar nu heb ik de handvatten gekregen waardoor het makkelijker en toch een stuk leuker voor mij is geworden om de telefoon op te pakken! Bedankt, Astrid!" - 08-12-2022 21:42

"Astrid heeft me geholpen om over mijn drempel heen te komen. Koud bellen heb ik nooit leuk gevonden, maar nu heb ik de handvatten gekregen w… alles lezen - 08-12-2022 21:42

starstarstarstarstar
Astrid Pieterse
Relatiebeheer
10
Sales training: Telefonische acquisitie / Telefonisch afspraken maken / Telefoneren / Communicatie

"Een hele leerzame dag gehad die met veel enthousiasme gegeven werd. We waren met een klein groepje en iedereen kreeg persoonlijke aandacht. Ik ben blij met de tips en adviezen die ik gekregen heb. Ook de lunch en versnaperingen waren goed verzorgd. Ik ga vol enthousiasme het geleerde in de praktijk brengen." - 08-12-2022 18:53

"Een hele leerzame dag gehad die met veel enthousiasme gegeven werd. We waren met een klein groepje en iedereen kreeg persoonlijke aandacht. … alles lezen - 08-12-2022 18:53

starstarstarstarstar
Olivier van der Meulen
Eigenaar
10
Sales training: Telefonische acquisitie / Telefonisch afspraken maken / Telefoneren / Communicatie

"Fijne daadkrachtige training. Zeer motiverend en enthousiasmerend. Professioneel verzorgd, ik kan het iedereen aanraden. Goed verzorgde lunch en goede kleine groepen. Met veel nieuwe kennis ga ik terug naar huis." - 08-12-2022 15:34

"Fijne daadkrachtige training. Zeer motiverend en enthousiasmerend. Professioneel verzorgd, ik kan het iedereen aanraden. Goed verzorgde lunc… alles lezen - 08-12-2022 15:34

starstarstarstarstar
Tim Cappendijk
Accountmanager
10
Sales training: Face-to-face acquisitie en relatiebeheer / Verkoopgesprek / Verkooptraining

"2 zeer leerzame dagen gehad in Ulvenhout, en 1 dag met Sjoer onderweg. Veel geleerd en een zeer duidelijke uitleg van zowel de plus en verbeter punten. Als team werken hierdoor nu al veel efficiënter!" - 08-12-2022 14:10

"2 zeer leerzame dagen gehad in Ulvenhout, en 1 dag met Sjoer onderweg. Veel geleerd en een zeer duidelijke uitleg van zowel de plus en verbe… alles lezen - 08-12-2022 14:10

starstarstarstarstar
Ferry Steenbrink
Accountmanager Utrecht
10
Sales training: Face-to-face Acquisitie en Relatiebeheer / Verkoop- en Adviesgesprekken / Verkooptraining

"Zeer fijne training welke je nog meer bewust maakt van de gesprekken die je voert. Fijne energieke trainer die ook de praktijk gebruikt als voorbeeld. De 2 dagen vlogen voorbij maar gaven erg veel info en inzichten." - 07-12-2022 09:33

"Zeer fijne training welke je nog meer bewust maakt van de gesprekken die je voert. Fijne energieke trainer die ook de praktijk gebruikt als … alles lezen - 07-12-2022 09:33

starstarstarstarstar
Evelien Dijt
Klantenservice medewerkster
10
Klant- en servicegericht telefoneren / Efficiënte telefonische service- en advies gesprekken / Telefoontraining / Customer service / Klantenservice

"Zeer veel nuttige en bruikbare informatie. Met de interactieve training hoor je ook wat je beter kan doen. Ook later nog een 1/1 training om de puntjes op de i te zetten. Dank je wel!" - 05-12-2022 11:57

"Zeer veel nuttige en bruikbare informatie. Met de interactieve training hoor je ook wat je beter kan doen. Ook later nog een 1/1 training om… alles lezen - 05-12-2022 11:57

starstarstarstarstar
Sem van Lith
Commercieel Adviseur Particulieren
10
Sales training: Face-to-face Acquisitie en Relatiebeheer / Verkoop- en Adviesgesprekken / Verkooptraining

"Leuke trainingen gehad voor het voeren van adviesgesprekken. Roy geeft op een enthousiaste manier training wat mij ook motiveerde. Mijn adviesgesprekken zijn nu meer gestructureerd, efficienter en ook vooral leuker. Bedankt Roy!" - 01-12-2022 11:09

"Leuke trainingen gehad voor het voeren van adviesgesprekken. Roy geeft op een enthousiaste manier training wat mij ook motiveerde. Mijn advi… alles lezen - 01-12-2022 11:09

starstarstarstarstar
Kevin Horsten
Senior Support Engineer
10
Klant- en servicegericht telefoneren / Efficiënte afhandeling servicegesprekken / Klantgericht communiceren aan de telefoon / Customer service / Klantenservice

"Pauline is heel enthousiast en weet altijd het positieve uit je te halen. Haar vrolijkheid en humor maakt de training leuk en prettig om te volgen. Ze geeft altijd advies wat bij je past als persoon." - 30-11-2022 15:59

"Pauline is heel enthousiast en weet altijd het positieve uit je te halen. Haar vrolijkheid en humor maakt de training leuk en prettig om te … alles lezen - 30-11-2022 15:59

starstarstarstarstar
Resie Molin
Receptioniste/ telefoniste
10
Klant- en servicegericht telefoneren / Efficiënte telefonische service- en advies gesprekken / Telefoontraining / Customer service / Klantenservice

"Enorm gedreven, professioneel, maar daarbij met zoveel enthousiasme, was een bijzondere training, veel geleerd, de training duurde de hele dag, maar voelde niet zo, vloog voorbij, vond het bijna jammer dat de dag afgerond werd, Tara is een topper!" - 30-11-2022 15:19

"Enorm gedreven, professioneel, maar daarbij met zoveel enthousiasme, was een bijzondere training, veel geleerd, de training duurde de hele d… alles lezen - 30-11-2022 15:19

starstarstarstarstar
Rob Oorbeek
Accountmanager
10
Sales training: Face-to-face Acquisitie en Relatiebeheer / Verkoop- en Adviesgesprekken / Verkooptraining

"Het is een leerzame ervaring geweest, wat uiteindelijk tot meer planning en structuur heeft geleid. Ik heb daarnaast meer tools gekregen om mijn functie goed uit te kunnen voeren en meer uit de verkoopgesprekken te halen." - 30-11-2022 14:44

"Het is een leerzame ervaring geweest, wat uiteindelijk tot meer planning en structuur heeft geleid. Ik heb daarnaast meer tools gekregen om … alles lezen - 30-11-2022 14:44

starstarstarstarstar
v.d. Boorn
10
Sales training: Telefonische acquisitie / Telefonisch afspraken maken / Telefoneren / Communicatie

"Tara is een hele energieke en enthousiaste trainster. Ze heeft me richtlijnen meegegeven die ik zowel zakelijk als privé kan toepassen. Er was voldoende interactie en de tijd vloog voorbij. Zeker een aanrader!" - 30-11-2022 14:36

"Tara is een hele energieke en enthousiaste trainster. Ze heeft me richtlijnen meegegeven die ik zowel zakelijk als privé kan toepassen. Er w… alles lezen - 30-11-2022 14:36

starstarstarstarstar
Alex Looijen
On-Site IT Engineer
10
Klant- en servicegericht telefoneren / Efficiënte telefonische service- en advies gesprekken / Telefoontraining / Customer service / Klantenservice

"we hebben 2 sessies gehad waarvan 1 groepssessie, als eerste dacht ik dat dit niet nodig zal zijn voor mijn werk, maar uiteindelijk waren er toch nog wat zaken waar we allemaal rekening mee konden houden. Pauline weet wat ze doet en geeft ook goed advies." - 30-11-2022 13:45

"we hebben 2 sessies gehad waarvan 1 groepssessie, als eerste dacht ik dat dit niet nodig zal zijn voor mijn werk, maar uiteindelijk waren er… alles lezen - 30-11-2022 13:45

starstarstarstarstar_border
Kevin
Senior Support Engineer
8
Klant- en servicegericht telefoneren / Efficiënte afhandeling servicegesprekken / Klantgericht communiceren aan de telefoon / Customer service / Klantenservice

"Pauline geeft duidelijke training. Het zijn leuke en interactieve sessies. Waarbij er ook gekeken wordt naar wat bij jou als persoon past en niet alleen hoe het in theorie zou moeten." - 30-11-2022 07:15

"Pauline geeft duidelijke training. Het zijn leuke en interactieve sessies. Waarbij er ook gekeken wordt naar wat bij jou als persoon past en… alles lezen - 30-11-2022 07:15

Deel je ervaring

Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.

Anouk Smulders
Anouk Smulders
‘Niet elke verandering is een verbetering, maar elke verbetering is wel een verandering’
9,7
Astrid Bontenbal
Astrid Bontenbal
Trainer/ Coach
9,7
Esther Noordhoek
Esther Noordhoek
'Wat je beschouwt als de top is misschien alleen nog maar het opstapje'
9,8
Ivonne van Raaij
Ivonne van Raaij
'Alles wat je écht wilt bereiken, ligt één stap buiten je comfort zone'
9,8
Joyce Michielsen
Joyce Michielsen
'Groeien is springen in het onbekende, telkens weer'
9,7
Nathalie Boons
Nathalie Boons
Je bent tot meer in staat dan je denkt!
10
Roy van Maurik
Roy van Maurik
‘Niet elke verandering is een verbetering, maar elke verbetering is wel een verandering’
9,9
Sjoerd Wenselaar
Sjoerd Wenselaar
'Als je 90% van je aandacht richt op de 10% die niet goed gaat, ga je na verloop van tijd denken dat 90% niet goed gaat'
9,9

Trainers

Nathalie Boons
Nathalie Boons
Je bent tot meer in staat dan je denkt!
10
Sjoerd Wenselaar
Sjoerd Wenselaar
'Als je 90% van je aandacht richt op de 10% die niet goed gaat, ga je na verloop van tijd denken dat 90% niet goed gaat'
9,9

Extra kenmerken