Coach+Result

Adres:

Anneville-laan 33
4851 CA Breda (Ulvenhout)

9,7
Gemiddeld cijfer voor Coach+Result
Gebaseerd op 1.730 ervaringen Lees alle ervaringenchevron_right
starstarstarstarstar
Lisette Hartzuiker
Adviseur op locatie
10
Face-to-face acquisitie en relatiebeheer / Relatiebeheer/ Verkoop en acquisitie/ Face-to-face verkoopgesprekken/ Verkooptraining

"Al 2 keer 2 trainingsdagen/coaching gehad van Anouk. Ze doet dit met veel enthousiastere en zorgt voor een prettige en veilige leeromgeving. De aangepaste training voor ons sluit precies aan bij waar we dagelijks mee bezig zijn en tegenaan lopen. Kei fijn dat Anouk zich zo goed in kan beelden in onze werkzaamheden waardoor de lessen super leerzaam zijn. " - 23-10-2020 11:35

"Al 2 keer 2 trainingsdagen/coaching gehad van Anouk. Ze doet dit met veel enthousiastere en zorgt voor een prettige en veilige leeromgeving.… alles lezen - 23-10-2020 11:35

Beschrijving

Specialist in het vergroten van commerciële slagkracht en verhogen van klantbeleving door de optimalisatie van klantcontact!

Beide woorden in onze bedrijfsnaam spreken voor zich, coachen op resultaat. Concrete verandering realiseren in de praktijk, dat is waar het om gaat. Wij geloven dat organisaties zich kunnen onderscheiden door middel van klantcontact, met andere woorden de manier waarop word…

Lees de volledige beschrijving

Specialist in het vergroten van commerciële slagkracht en verhogen van klantbeleving door de optimalisatie van klantcontact!

Beide woorden in onze bedrijfsnaam spreken voor zich, coachen op resultaat. Concrete verandering realiseren in de praktijk, dat is waar het om gaat. Wij geloven dat organisaties zich kunnen onderscheiden door middel van klantcontact, met andere woorden de manier waarop wordt omgegaan met klanten. Klanten écht raken! Ons doel is een bijdrage te leveren aan het vergroten van de commerciële slagkracht en het verhogen van de klantbeleving!

Onze trainings- en coaching trajecten zijn opgebouwd volgens drie bouwstenen: weten (kennis=wat), willen (motivatie=waarom) en kunnen (kunde=hoe). Wanneer medewerkers weten welke vaardigheden en technieken zij kunnen inzetten in hun klantcontact, zij weten wat dit hen oplevert en zij beschikken over de kunde om de vaardigheden en technieken ook daadwerkelijk toe te passen, dan pas kan de gewenste output gerealiseerd worden. 

Coach + Result werkt voor organisaties die hun medewerkers serieus nemen. Organisaties die op zoek zijn naar mogelijkheden om zich te verbeteren en die zich realiseren dat hun medewerkers de belangrijkste schakel zijn in het onderhouden en leggen van contacten met klanten/relaties.

Waar wij in geloven:

  • Training in combinatie met online ondersteuning en coaching
  • Focus op het individu; veel persoonlijke aandacht door het trainen in kleine groepen (max. 6 deelenmers!)
  • Individuele coaching op de werkplek
  • Leren met plezier; lachend leren
  • Werken met praktische en herkenbare voorbeelden
  • Het betrekken van het management in het gehele traject
9,7
Gemiddeld cijfer voor Coach+Result
Gebaseerd op 1.730 ervaringen
starstarstarstarstar
Lisette Hartzuiker
Adviseur op locatie
10
Face-to-face acquisitie en relatiebeheer / Relatiebeheer/ Verkoop en acquisitie/ Face-to-face verkoopgesprekken/ Verkooptraining

"Al 2 keer 2 trainingsdagen/coaching gehad van Anouk. Ze doet dit met veel enthousiastere en zorgt voor een prettige en veilige leeromgeving. De aangepaste training voor ons sluit precies aan bij waar we dagelijks mee bezig zijn en tegenaan lopen. Kei fijn dat Anouk zich zo goed in kan beelden in onze werkzaamheden waardoor de lessen super leerzaam zijn. " - 23-10-2020 11:35

"Al 2 keer 2 trainingsdagen/coaching gehad van Anouk. Ze doet dit met veel enthousiastere en zorgt voor een prettige en veilige leeromgeving.… alles lezen - 23-10-2020 11:35

starstarstarstarstar
Bart den Elzen
Accountmanager
10
Face-to-face acquisitie en relatiebeheer / Relatiebeheer/ Verkoop en acquisitie/ Face-to-face verkoopgesprekken/ Verkooptraining

"Het waren 2 leerzame trainingsdagen. Dag 2 was via Teams i.v.m. Covid-19. Maar de kwaliteit van de training was nog steeds heel goed. Erg blij met Maryam als trainer. Ze legde alles duidelijk uit." - 22-10-2020 14:22

"Het waren 2 leerzame trainingsdagen. Dag 2 was via Teams i.v.m. Covid-19. Maar de kwaliteit van de training was nog steeds heel goed. Erg bl… alles lezen - 22-10-2020 14:22

starstarstarstarstar
Frederique van Betten
Accountmanager
10
Face-to-face acquisitie en relatiebeheer / Relatiebeheer/ Verkoop en acquisitie/ Face-to-face verkoopgesprekken/ Verkooptraining

"2 dagen training gehad van Maryam, een keer in Ulvenhout, een keer (door Corona) via Teams. Beide trainingen waren erg leerzaam en vooral interactief wat de dagen voorbij liet vliegen. Er is structuur aangebracht in de afspraken, rust teruggebracht en ik weet nu zeker dat ik mijn dienst verkocht krijg door deze training!" - 22-10-2020 14:19

"2 dagen training gehad van Maryam, een keer in Ulvenhout, een keer (door Corona) via Teams. Beide trainingen waren erg leerzaam en vooral in… alles lezen - 22-10-2020 14:19

starstarstarstarstar
Nico van der Kallen
Adviseur op locatie
10
Face-to-face acquisitie en relatiebeheer / Relatiebeheer/ Verkoop en acquisitie/ Face-to-face verkoopgesprekken/ Verkooptraining

"Ik heb veel waardevolle feedback gehad.
Fijne positieve insteek van coachen.
Belangrijkste is dat we dieper op het brengen van de juiste boodschap in zijn gegaan en waar de meeste winst is te behalen." - 22-10-2020 10:09

"Ik heb veel waardevolle feedback gehad. Fijne positieve insteek van coachen. Belangrijkste is dat we dieper op het brengen van de juiste … alles lezen - 22-10-2020 10:09

starstarstarstarstar
Paul Evenwel-Bezemer
medewerker klantenservice
10
Klant- en servicegericht telefoneren/Efficiënte telefonische service- en advies gesprekken/ Telefoontraining

"Wat een enthousiasme en een goed onderbouwde training. De duidelijke uitleg en meegetrokken door het enthousiasme van Ivonne maakte deze dagen zeer leerzaam, verhelderend en duidelijk. Ook de cursus map was zeer duidelijk en blijft een mooi naslag werk. " - 19-10-2020 10:55

"Wat een enthousiasme en een goed onderbouwde training. De duidelijke uitleg en meegetrokken door het enthousiasme van Ivonne maakte deze dag… alles lezen - 19-10-2020 10:55

starstarstarstarstar
patrick straten
operational manager
10
Klant- en servicegericht telefoneren/Efficiënte telefonische service- en advies gesprekken/ Telefoontraining

"Met het team Klantenservice een "corona-proof" 2-daagse training bij Coach+Result gevolgd. Ivonne heeft ons inzichten en handvatten gegeven die we niet eerder hadden gezien. Het was de investering dubbel en dwars waard, Ivonne slaat de spijker op zijn kop." - 19-10-2020 07:58

"Met het team Klantenservice een "corona-proof" 2-daagse training bij Coach+Result gevolgd. Ivonne heeft ons inzichten en handvatten gegeven … alles lezen - 19-10-2020 07:58

Patrick, het was fijn werken met jou en je team! Iedereen staat open om het beste uit het klantcontact te halen en nieuwe vaardigheden toe te passen! Chapeau! Veel plezier en succes in het toepassen van de nieuwe vaardigheden!

- 19-10-2020 07:58
Jolanda van den Berg
starstarstarstarstar
Jolanda van den Berg
Assistent Accountmanager Private Banking
10
Telefonische acquisitie/Telefonisch afspraken maken / Telefonisch acquireren/ Telefoontraining

"Hele leerzame en actieve trainingsdag gehad via Teams. Gespreksstructuur voor inkomende en uitgaande telefoongesprekken uitvoerig besproken en geoefend en hoe ga je om met bezwaren. Ik ga het geleerde zeker toepassen in de praktijk." - 16-10-2020 13:17

"Hele leerzame en actieve trainingsdag gehad via Teams. Gespreksstructuur voor inkomende en uitgaande telefoongesprekken uitvoerig besproken … alles lezen - 16-10-2020 13:17

Super om te lezen Jolanda! Veel succes en plezier met toepassen!

- 16-10-2020 13:17
Arjan Scholtens EFA-SEH
starstarstarstarstar
Arjan Scholtens EFA-SEH
Financieel Adviseur
10
Telefonische acquisitie/Telefonisch afspraken maken / Telefonisch acquireren/ Telefoontraining

"Een hele leuke en leerzame training gehad Van Esther Noordhoek. Ondanks dit online was via videoverbinding was het een mooie training. Esther hield de training levendig en er was voldoende ruimte voor eigen inbreng." - 16-10-2020 12:38

"Een hele leuke en leerzame training gehad Van Esther Noordhoek. Ondanks dit online was via videoverbinding was het een mooie training. Esthe… alles lezen - 16-10-2020 12:38

Suepr goed om te lezen! Met veel plezier gedaan! Succes en vooral ook veel plezier met toepassen!!

- 16-10-2020 12:38
starstarstarstarstar
Kaya Ideler
10
Klant- en servicegericht telefoneren/Efficiënte telefonische service- en advies gesprekken/ Telefoontraining

"Het was een leerzame ervaring. Anouk is erg enthousiast en haar uitleg is zeer duidelijk. je merkt dat zij veel ervaring heeft. Heb de training als prettig ervaren en zou het aan iedereen zeker aanreden. " - 08-10-2020 13:59

"Het was een leerzame ervaring. Anouk is erg enthousiast en haar uitleg is zeer duidelijk. je merkt dat zij veel ervaring heeft. Heb de train… alles lezen - 08-10-2020 13:59

René Heemskerk
starstarstarstarstar
René Heemskerk
Technical maintenance officer
10
Time Management/ Efficiënt en effectief benutten van (werk-)tijd/ Plannen en organiseren

"Zeer leerzaam, erg handige handvatten op een duidelijke manier uitgelegd, de locatie is ook prachtig, ruimte voor vragen en praktijkoegeningen, heel gastvrij, heerlijke lunch, koffie en thee genoeg, ik zou dit iedereen aanraden!" - 06-10-2020 14:07

"Zeer leerzaam, erg handige handvatten op een duidelijke manier uitgelegd, de locatie is ook prachtig, ruimte voor vragen en praktijkoegening… alles lezen - 06-10-2020 14:07

Peter Verschoor
starstarstarstarstar
Peter Verschoor
IT Support
10
Time Management/ Efficiënt en effectief benutten van (werk-)tijd/ Plannen en organiseren

"Anouk is een goede en enthousiaste trainer met een goede praktijkgerichte aanpak. Met de vele handvatten en tips kun je daarna direct aan de slag.
Goede faciliteiten op de locatie en een heerlijke lunch." - 06-10-2020 14:04

"Anouk is een goede en enthousiaste trainer met een goede praktijkgerichte aanpak. Met de vele handvatten en tips kun je daarna direct aan de… alles lezen - 06-10-2020 14:04

Angela Steenvoorden-Platteel
starstarstarstarstar
Angela Steenvoorden-Platteel
10
Managementtraining / Managementvaardigheden/ Coachend leidinggeven/Effectief coachen en begeleiden

"Echt een super leuke en leerzame training. Goede mix tussen interactie en theorie. Leuk om met Ivonne te sparren wat het beste werkt. Dank Ivonne voor je geduld. Deze training is zeker een aanrader!" - 01-10-2020 17:23

"Echt een super leuke en leerzame training. Goede mix tussen interactie en theorie. Leuk om met Ivonne te sparren wat het beste werkt. Dank I… alles lezen - 01-10-2020 17:23

Joeri van Helden
starstarstarstarstar
Joeri van Helden
Accountmanager MKB
10
Verkoop- en Adviesgesprekken/ Acquisitiegesprekken en relatiebeheer/ Verkooptraining

"Fantastische training waarin een goede balans is tussen interactie en theorie. Er komen meer dan voldoende aspecten aan bod. Tijdens ieder onderdeel is er voldoende ruimte voor vragen, extra oefeningen of om te sparren. Een absolute aanrader!" - 01-10-2020 15:11

"Fantastische training waarin een goede balans is tussen interactie en theorie. Er komen meer dan voldoende aspecten aan bod. Tijdens ieder o… alles lezen - 01-10-2020 15:11

Wat een mooie review en super dat wij elkaar na 6 jaar hier weer tegen komen! Veel plezier en succes met inzetten van de vaardigheden en ik zeg tot de volgende keer!

- 01-10-2020 15:11
Carla Baert
starstarstarstarstar
Carla Baert
Accountmanager MKB
10
Face-to-face acquisitie en relatiebeheer / Relatiebeheer/ Verkoop en acquisitie/ Face-to-face verkoopgesprekken/ Verkooptraining

"Ik heb deze training videobellen, ondanks de afstandelijke maatschappij waar we momenteel mee moeten dealen, als dichtbij ervaren. Mede veroorzaakt door de enthousiaste trainster Esther Noordhoek. Een hele waardevolle aanvulling voor het thuiswerken, het nieuwe “normaal”. " - 01-10-2020 14:40

"Ik heb deze training videobellen, ondanks de afstandelijke maatschappij waar we momenteel mee moeten dealen, als dichtbij ervaren. Mede vero… alles lezen - 01-10-2020 14:40

Wat fijn om te lezen Carla. Wij hebben samen een mooi traject opgezet en ik wens je veel succes en plezier met het toepassen van de besproken onderwerpen. En.. ik verheug mij op een vervolg, ik zeg tot dan! Gr Esther

- 01-10-2020 14:40
Yama Radfar
starstarstarstarstar
Yama Radfar
Accountmanager Rabobank Breda
10
Face-to-face acquisitie en relatiebeheer / Relatiebeheer/ Verkoop en acquisitie/ Face-to-face verkoopgesprekken/ Verkooptraining

"Ik heb van Esther Noordhoek online cursus klant gesprekken gehad. Esther heeft op een professionele, leerzame en leuke manier uitgelegd wat de online technieken zijn. Esther, bedankt voor de cursus!" - 01-10-2020 14:36

"Ik heb van Esther Noordhoek online cursus klant gesprekken gehad. Esther heeft op een professionele, leerzame en leuke manier uitgelegd wat … alles lezen - 01-10-2020 14:36

Dank je wel Yama, heel graag gedaan! Veel plezier en succes met het inzetten van de besproken onderdelen.

- 01-10-2020 14:36
starstarstarstarstar
Wilma Jelsma
Secretaresse MT BIS
10
Persoonlijke groei / Persoonlijke ontwikkeling / Persoonlijke drijfveren

"Geweldige training waar je veel leert over jezelf en de diverse types die je kunt tegenkomen in je leven. Echt eye openers en fijne handvatten waar je daadwerkelijk iets aan hebt. Geweldige trainer!" - 17-09-2020 06:41

"Geweldige training waar je veel leert over jezelf en de diverse types die je kunt tegenkomen in je leven. Echt eye openers en fijne handvatt… alles lezen - 17-09-2020 06:41

Wilma, wat een mooie review! Dank je wel daarvoor!! Wie weet tot een andere keer?! Groeten

- 17-09-2020 06:41
starstarstarstarstar
Maikel Gelens
10
Persoonlijke groei / Persoonlijke ontwikkeling / Persoonlijke drijfveren

"Mooie training van esther met voldoende uitdaging voor jezelf om te ontwikkelen . Veel interactie tussen trainer en deelnemers in een fijne setting . Ook facilitair tot in de puntjes verzorgd . " - 16-09-2020 15:01

"Mooie training van esther met voldoende uitdaging voor jezelf om te ontwikkelen . Veel interactie tussen trainer en deelnemers in een fijne… alles lezen - 16-09-2020 15:01

Super review, Dank je wel! Tot een volgende keer Maikel!

- 16-09-2020 15:01
starstarstarstarstar
Isabelle Bergs
Comercial and finance employee
10
Telefonische incasso/ Telefonisch incasseren en debiteurenbeheer / Debiteurenbeheer/ Telefoontraining

"Cursus was zeer leervol. Goede tips en trucs ontvangen over hoe je het gesprek met een klant of collega's aan gaat. Ik kan dit zeker gebruiken in mijn dagelijkse werk. Daarnaast deed Maryam het onwijs leuk en heeft ze een hele dag curus als 2 uur laten voelen. Zeker een aanrader voor andere mensen! " - 15-09-2020 14:28

"Cursus was zeer leervol. Goede tips en trucs ontvangen over hoe je het gesprek met een klant of collega's aan gaat. Ik kan dit zeker gebruik… alles lezen - 15-09-2020 14:28

starstarstarstarstar
Marieke De Heer
HR Assistant
10
Time Management/ Efficiënt en effectief benutten van (werk-)tijd/ Plannen en organiseren

"Superleuke, enthousiaste en professionele trainster! Goede opbouw en structuur van de training met veel interactie met de groep. Veel handige en praktische tips gekregen met goede uitleg hoe dit aan te pakken. Direct toepasbaar in de praktijk. Ben superblij met deze leerzame en inspirerende dag. Dank je wel, Maryam!" - 08-09-2020 15:07

"Superleuke, enthousiaste en professionele trainster! Goede opbouw en structuur van de training met veel interactie met de groep. Veel hand… alles lezen - 08-09-2020 15:07

starstarstarstarstar
Carol Liberton
10
Time Management/ Efficiënt en effectief benutten van (werk-)tijd/ Plannen en organiseren

"Deze Time Management training is erg leerzaam en uitgebreid. Goede en duidelijke voorbeelden worden gebruikt en sluiten aan bij je zwakkere punten. Ook het materiaal wat wordt aangeboden is compleet. Maryam (trainer) is een mondig, vrolijk en kundig." - 08-09-2020 15:07

"Deze Time Management training is erg leerzaam en uitgebreid. Goede en duidelijke voorbeelden worden gebruikt en sluiten aan bij je zwakkere… alles lezen - 08-09-2020 15:07

Deel je ervaring

Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.

Anouk Smulders - ‘Niet elke verandering is een verbetering, maar elke verbetering is wel een verandering’
Anouk Smulders
‘Niet elke verandering is een verbetering, maar elke verbetering is wel een verandering’
9,7
Esther Noordhoek - 'Wat je beschouwt als de top is misschien alleen nog maar het opstapje'
Esther Noordhoek
'Wat je beschouwt als de top is misschien alleen nog maar het opstapje'
9,8
Ivonne van Raaij - 'Alles wat je écht wilt bereiken, ligt één stap buiten je comfort zone'
Ivonne van Raaij
'Alles wat je écht wilt bereiken, ligt één stap buiten je comfort zone'
9,7
Joyce Michielsen - 'Groeien is springen in het onbekende, telkens weer'
Joyce Michielsen
'Groeien is springen in het onbekende, telkens weer'
9,7
Koen Faber - 'Je houdt jezelf voor de gek als je op dezelfde manier blijft verkopen en toch een hogere omzet verwacht'
Koen Faber
'Je houdt jezelf voor de gek als je op dezelfde manier blijft verkopen en toch een hogere omzet verwacht'
9,5
Maryam Leenheer - ‘Life begins at the end of your comfort zone’
Maryam Leenheer
‘Life begins at the end of your comfort zone’
9,9
Myrinke van Werkum - Trainer-Coach
Myrinke van Werkum
Trainer-Coach
9,8
Sjoerd Wenselaar - 'Als je 90% van je aandacht richt op de 10% die niet goed gaat, ga je na verloop van tijd denken dat 90% niet goed gaat'
Sjoerd Wenselaar
'Als je 90% van je aandacht richt op de 10% die niet goed gaat, ga je na verloop van tijd denken dat 90% niet goed gaat'
9,9

Producten (24)

Trainers

Sjoerd Wenselaar - 'Als je 90% van je aandacht richt op de 10% die niet goed gaat, ga je na verloop van tijd denken dat 90% niet goed gaat'
Sjoerd Wenselaar
'Als je 90% van je aandacht richt op de 10% die niet goed gaat, ga je na verloop van tijd denken dat 90% niet goed gaat'
9,9
Maryam Leenheer - ‘Life begins at the end of your comfort zone’
Maryam Leenheer
‘Life begins at the end of your comfort zone’
9,9
Esther Noordhoek - 'Wat je beschouwt als de top is misschien alleen nog maar het opstapje'
Esther Noordhoek
'Wat je beschouwt als de top is misschien alleen nog maar het opstapje'
9,8

Extra kenmerken