Coach+Result

Adres:

Anneville-laan 33
4851 CA Breda (Ulvenhout)

9,6
Gemiddeld cijfer voor Coach+Result
Gebaseerd op 1.640 ervaringen Lees alle ervaringenchevron_right
starstarstarstarstar
Valentina Blonda
Brand Marketing Coordinator
10
Interne Communicatie / Effectief Communiceren / Communicatie Technieken

"De training interne communicatie is alles behalve hetgeen wat je waarschijnlijk in eerste instantie verwacht, in positieve zin. Het is een diepgaande cursus waarbij Ivonne de juiste vragen weet te stellen en te prikken daar waar het nodig is. Het is persoonlijk, doordacht en de essentie van de cursus wordt geraakt; vertrouwen onderling krijgen door je open te stellen naar elkaar. Een echte eye-opener voor ieder bedrijf! " - 21-02-2020 15:42

"De training interne communicatie is alles behalve hetgeen wat je waarschijnlijk in eerste instantie verwacht, in positieve zin. Het is een d… alles lezen - 21-02-2020 15:42

Beschrijving

Specialist in het vergroten van commerciële slagkracht en verhogen van klantbeleving door de optimalisatie van klantcontact!

Beide woorden in onze bedrijfsnaam spreken voor zich, coachen op resultaat. Concrete verandering realiseren in de praktijk, dat is waar het om gaat. Wij geloven dat organisaties zich kunnen onderscheiden door middel van klantcontact, met andere woorden de manier waarop word…

Lees de volledige beschrijving

Specialist in het vergroten van commerciële slagkracht en verhogen van klantbeleving door de optimalisatie van klantcontact!

Beide woorden in onze bedrijfsnaam spreken voor zich, coachen op resultaat. Concrete verandering realiseren in de praktijk, dat is waar het om gaat. Wij geloven dat organisaties zich kunnen onderscheiden door middel van klantcontact, met andere woorden de manier waarop wordt omgegaan met klanten. Klanten écht raken! Ons doel is een bijdrage te leveren aan het vergroten van de commerciële slagkracht en het verhogen van de klantbeleving!

Onze trainings- en coaching trajecten zijn opgebouwd volgens drie bouwstenen: weten (kennis=wat), willen (motivatie=waarom) en kunnen (kunde=hoe). Wanneer medewerkers weten welke vaardigheden en technieken zij kunnen inzetten in hun klantcontact, zij weten wat dit hen oplevert en zij beschikken over de kunde om de vaardigheden en technieken ook daadwerkelijk toe te passen, dan pas kan de gewenste output gerealiseerd worden. 

Coach + Result werkt voor organisaties die hun medewerkers serieus nemen. Organisaties die op zoek zijn naar mogelijkheden om zich te verbeteren en die zich realiseren dat hun medewerkers de belangrijkste schakel zijn in het onderhouden en leggen van contacten met klanten/relaties.

Waar wij in geloven:

  • Training in combinatie met online ondersteuning en coaching
  • Focus op het individu; veel persoonlijke aandacht door het trainen in kleine groepen (max. 6 deelenmers!)
  • Individuele coaching op de werkplek
  • Leren met plezier; lachend leren
  • Werken met praktische en herkenbare voorbeelden
  • Het betrekken van het management in het gehele traject
9,6
Gemiddeld cijfer voor Coach+Result
Gebaseerd op 1.640 ervaringen
starstarstarstarstar
Valentina Blonda
Brand Marketing Coordinator
10
Interne Communicatie / Effectief Communiceren / Communicatie Technieken

"De training interne communicatie is alles behalve hetgeen wat je waarschijnlijk in eerste instantie verwacht, in positieve zin. Het is een diepgaande cursus waarbij Ivonne de juiste vragen weet te stellen en te prikken daar waar het nodig is. Het is persoonlijk, doordacht en de essentie van de cursus wordt geraakt; vertrouwen onderling krijgen door je open te stellen naar elkaar. Een echte eye-opener voor ieder bedrijf! " - 21-02-2020 15:42

"De training interne communicatie is alles behalve hetgeen wat je waarschijnlijk in eerste instantie verwacht, in positieve zin. Het is een d… alles lezen - 21-02-2020 15:42

starstarstarstarstar_half
angelique van de haar
9
Klant- en servicegericht telefoneren/Efficiënte telefonische service- en advies gesprekken/ Telefoontraining

"Mijn ervaring met haar is top, wat een leuk mens, ik heb een telefoonangst maar mede door haar wordt het steeds minder, de training vond ik erg leuk en gezellig. ze doet het zo leuk." - 21-02-2020 12:54

"Mijn ervaring met haar is top, wat een leuk mens, ik heb een telefoonangst maar mede door haar wordt het steeds minder, de training vond ik … alles lezen - 21-02-2020 12:54

starstarstarstarstar
Dominique Berende
E-Commerce Representative
10
Interne Communicatie / Effectief Communiceren / Communicatie Technieken

"De training 'Interne Communicatie' was erg interessant en leerzaam. Ivonne wist een hele enthousiaste en positieve sfeer te creëren. Tevens zorgde ze voor voldoende interactie in de groep door telkens prikkelende vragen te stellen." - 21-02-2020 11:05

"De training 'Interne Communicatie' was erg interessant en leerzaam. Ivonne wist een hele enthousiaste en positieve sfeer te creëren. Tevens … alles lezen - 21-02-2020 11:05

starstarstarstarstar
Lieke Tax
E-commerce coördinator
10
Interne Communicatie / Effectief Communiceren / Communicatie Technieken

"Hele interessante training! De training heeft veel diepgang Ivonne weet op het juiste moment door te vragen. Ik had een theoretische cursus verwacht maar het ging juist in op de personen die in de groep zaten. Een aanrader voor ieder bedrijf. " - 21-02-2020 07:07

"Hele interessante training! De training heeft veel diepgang Ivonne weet op het juiste moment door te vragen. Ik had een theoretische cursus … alles lezen - 21-02-2020 07:07

starstarstarstarstar_half
Esmae Schipper
S&CS medewerker
9
Telefonisch verkopen/ Telefonische verkoopgesprekken/ Verkooptraining

"Maryam heeft de training uitstekend gedaan! Ze is heel duidelijk en heeft veel kennis. Maryam is prettig in de omgang en erg open voor alle vragen die ik had. Wat ik ook fijn vind is dat wij een map hebben gekregen met alle stof die we behandeld hebben zodat ik het allemaal nog eens kan nalezen. " - 20-02-2020 15:14

"Maryam heeft de training uitstekend gedaan! Ze is heel duidelijk en heeft veel kennis. Maryam is prettig in de omgang en erg open voor alle … alles lezen - 20-02-2020 15:14

Esther Gulinski
starstarstarstarstar
Esther Gulinski
Allround Marketing Coordinator bij VIA VAI
10
Interne Communicatie / Effectief Communiceren / Communicatie Technieken

"Gisteren heb ik met enthousiasme de cursus Interne Communicatie gevolgd. Ivonne was erg duidelijk in haar communicatie en zorgde voor voldoende interactie. Ik kijk er naar uit om hier een vervolg op te krijgen om nog dieper op het feedback geven in te gaan, zodat we nog meer handvatten krijgen. " - 20-02-2020 09:15

"Gisteren heb ik met enthousiasme de cursus Interne Communicatie gevolgd. Ivonne was erg duidelijk in haar communicatie en zorgde voor voldoe… alles lezen - 20-02-2020 09:15

starstarstarstarstar
Roy Martens
Commercieel medewerker binnendienst
10
Telefonisch verkopen/ Telefonische verkoopgesprekken/ Verkooptraining

"Deze training met veel plezier afgerond bij Coach+result. De aangeleerde technieken gaan ons zeer zeker van pas komen om nog klantgerichter te werk te gaan. Maryam weet met een zeer goede energieke werkwijze iedereen mee te nemen in de training. Tevens mag je ook in de toekomst altijd nog contact opnemen mocht je nog vragen hebben of er niet uit komen. Deze training is wat mij betreft zeker een aanrader!" - 19-02-2020 15:15

"Deze training met veel plezier afgerond bij Coach+result. De aangeleerde technieken gaan ons zeer zeker van pas komen om nog klantgerichter … alles lezen - 19-02-2020 15:15

Dank je wel Roy en inderdaad, je weet me te vinden!

- 19-02-2020 15:15
Jasper Reijnen
starstarstarstarstar
Jasper Reijnen
Sales Agent
10
Telefonisch verkopen/ Telefonische verkoopgesprekken/ Verkooptraining

"Zeer leuke en leerzame dagen gehad in Ulvenhout. Leuke ontvangst en een lekkere lunch. Voor iedereen aan te raden! Bedankt Maryam voor jouw enthousiasme en begeleiding! Ga zo door! Team Salesupply " - 19-02-2020 15:12

"Zeer leuke en leerzame dagen gehad in Ulvenhout. Leuke ontvangst en een lekkere lunch. Voor iedereen aan te raden! Bedankt Maryam voor jouw … alles lezen - 19-02-2020 15:12

starstarstarstarstar
Melissa Bolwerk
Azalp Customer Service
10
Telefonisch verkopen/ Telefonische verkoopgesprekken/ Verkooptraining

"Maryam is een heel fijn en enthousiaste coach waar je direct een goed gevoel van krijgt. Ze pakt het direct op waar jij tegen aan loopt en hoe je dit het beste kan aanpakken/veranderen. Enorm leerzaam en ik merk al verbetering door Maryam. Bedankt daarvoor en ga zo door!" - 19-02-2020 15:12

"Maryam is een heel fijn en enthousiaste coach waar je direct een goed gevoel van krijgt. Ze pakt het direct op waar jij tegen aan loopt en h… alles lezen - 19-02-2020 15:12

Wat goed Melissa. Zeker merkbaar dat je al veel hebt opgepikt. Veel succes nog en lekker blijven oefenen.

- 19-02-2020 15:12
starstarstarstarstar
Lennard van den Boogaard
10
Telefonisch verkopen/ Telefonische verkoopgesprekken/ Verkooptraining

"Met tegenzin een leuke en leerzame dag gehad. Handige en makkelijke nieuwe technieken geleerd, zodat we in de toekomst een veel betere en uiteraard ook veel meer sales gaan halen " - 19-02-2020 15:11

"Met tegenzin een leuke en leerzame dag gehad. Handige en makkelijke nieuwe technieken geleerd, zodat we in de toekomst een veel betere en ui… alles lezen - 19-02-2020 15:11

Bart van der Aa
starstarstarstarstar
Bart van der Aa
Commercieel medewerker
10
Telefonisch verkopen/ Telefonische verkoopgesprekken/ Verkooptraining

"Deze vrouw is absoluut de meest enthousiaste trainer die ik ontmoet heb. Super duidelijke uitleg en erg goede voorbeelden. In voor een grap tussendoor en toch die grap weer gebruiken in de uitleg richting de student. Erg aan te raden de training via Maryam te volgen!" - 19-02-2020 15:11

"Deze vrouw is absoluut de meest enthousiaste trainer die ik ontmoet heb. Super duidelijke uitleg en erg goede voorbeelden. In voor een grap … alles lezen - 19-02-2020 15:11

Haha wat leuk Bart. Dank je wel!

- 19-02-2020 15:11
Linda Schakenraad-Van Dijk
starstarstarstarstar
Linda Schakenraad-Van Dijk
Teamlead customer care
10
Telefonisch verkopen/ Telefonische verkoopgesprekken/ Verkooptraining

"Maryam is onwijs energiek en enthousiast! Dankjewel voor deze leerzame training! Een aanrader om bewust te worden van bepaalde technieken en kennis op te bouwen van verschillende klanten, daarnaast een prettig bedrijf om naar toe te gaan, je voelt je er erg welkom!" - 19-02-2020 15:11

"Maryam is onwijs energiek en enthousiast! Dankjewel voor deze leerzame training! Een aanrader om bewust te worden van bepaalde technieken en… alles lezen - 19-02-2020 15:11

Wat leuk Linda! Dank je wel en je bent zeker nog een keer welkom!

- 19-02-2020 15:11
Tiddo Hartman
starstarstarstarstar
Tiddo Hartman
General Manager
10
Interne Communicatie / Effectief Communiceren / Communicatie Technieken

"Echt een aanrader voor alle mogelijke soorten teams die er binnen organisaties kunnen zijn. Ivonne is vrij duidelijk, observeert sterk en deinst niet terug om even door te gaan wanneer dit nodig is. Dit geeft een krachtige en interactieve dynamiek en mooie inzichten in elkaar. " - 19-02-2020 07:21

"Echt een aanrader voor alle mogelijke soorten teams die er binnen organisaties kunnen zijn. Ivonne is vrij duidelijk, observeert sterk en de… alles lezen - 19-02-2020 07:21

starstarstarstarstar
Mieke Seijfarth
michelderuwe@eurocept.nl
10
Klant- en servicegericht telefoneren/Efficiënte telefonische service- en advies gesprekken/ Telefoontraining

"Anouk is een enthousiaste trainer, die op een positieve manier feedback geeft. Door haar manier van feedback geven leer je op een plezierige manier verbeteringen aanbrengen in je klantgericht telefoongebruik. " - 18-02-2020 14:41

"Anouk is een enthousiaste trainer, die op een positieve manier feedback geeft. Door haar manier van feedback geven leer je op een plezierige… alles lezen - 18-02-2020 14:41

starstarstarstarstar
Petra Vaessen
medewerker Customer Service
10
Klant- en servicegericht telefoneren/Efficiënte telefonische service- en advies gesprekken/ Telefoontraining

"Anouk heeft zich goed verdiept in ons werk om daarmee een training op maat aan te bieden.
Door in kleine groepen te oefenen, creëert ze een situatie waardoor je zelf gaat nadenken en met verbeterpunten komt.
De coaching on the job (als vervolg op de eerste trainingsdag) is er leerzaam. De insteek is positief, het geeft je vertrouwen en energie.
Alles is erop gericht je bewust te maken van wat je al heel goed doet, en waar je je nog kunt verbeteren.
Waardevol is ook dat ze samen met je op zoek gaat naar iets wat bij je past, zodat het geen kunstje wordt.
Anouk heeft hart voor haar werk en geeft de training met passie!
" - 18-02-2020 14:09

"Anouk heeft zich goed verdiept in ons werk om daarmee een training op maat aan te bieden. Door in kleine groepen te oefenen, creëert ze ee… alles lezen - 18-02-2020 14:09

starstarstarstarstar
Chaima Nosairi
apotheekassistent
10
Klant- en servicegericht telefoneren/Efficiënte telefonische service- en advies gesprekken/ Telefoontraining

"Zeer goede en leuke training gehad van Anouk. Je sterke punten worden benoemd en ontvangt goede tricks. Dank je wel Anouk voor de leuke training. Ga zo door.Je doet het geweldig!" - 18-02-2020 13:46

"Zeer goede en leuke training gehad van Anouk. Je sterke punten worden benoemd en ontvangt goede tricks. Dank je wel Anouk voor de leuke trai… alles lezen - 18-02-2020 13:46

starstarstarstarstar
Bianca Kooij
10
Klant- en servicegericht telefoneren/Efficiënte telefonische service- en advies gesprekken/ Telefoontraining

"Wat een waardevolle training, ontzettend veel aan gehad! Anouk geeft veel positieve feedback en goede voorbeelden waar je echt wat mee kunt. De dag vliegt zo voorbij, geen langdradige stof of saaie momenten. Een aanrader!" - 18-02-2020 11:23

"Wat een waardevolle training, ontzettend veel aan gehad! Anouk geeft veel positieve feedback en goede voorbeelden waar je echt wat mee kunt.… alles lezen - 18-02-2020 11:23

starstarstarstarstar
Jolanda Stekelenburg
Apothekersassistente
10
Klant- en servicegericht telefoneren/Efficiënte telefonische service- en advies gesprekken/ Telefoontraining

"Ik heb de training als heel leerzaam ervaren. Anouk kijkt naar wat goed gaat en geeft tips bij wat minder goed gaat. Op deze manier vind ik een communicatietraining leuk om te volgen.

" - 18-02-2020 10:18

"Ik heb de training als heel leerzaam ervaren. Anouk kijkt naar wat goed gaat en geeft tips bij wat minder goed gaat. Op deze manier vind ik … alles lezen - 18-02-2020 10:18

starstarstarstarstar
Jannie Hofstede
medewerker Customer Service
10
Klant- en servicegericht telefoneren/Efficiënte telefonische service- en advies gesprekken/ Telefoontraining

"Anouk maakt van de training een waar feestje. Van begin tot het einde weet ze te boeien en je bij de leest te houden. Ik heb veel van haar geleerd." - 17-02-2020 15:23

"Anouk maakt van de training een waar feestje. Van begin tot het einde weet ze te boeien en je bij de leest te houden. Ik heb veel van haar g… alles lezen - 17-02-2020 15:23

starstarstarstarstar_half
Petra meerwijk
9
Klant- en servicegericht telefoneren/Efficiënte telefonische service- en advies gesprekken/ Telefoontraining

"Goede training gehad met veel informatie en goede voorbeelden. Dit komt ook door de trainster die erg enthousiast was en op ontspannende wijze door middel van kleine rollespelen met ons oefende ." - 17-02-2020 15:21

"Goede training gehad met veel informatie en goede voorbeelden. Dit komt ook door de trainster die erg enthousiast was en op ontspannende wij… alles lezen - 17-02-2020 15:21

Deel je ervaring

Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.

Anouk Smulders - ‘Niet elke verandering is een verbetering, maar elke verbetering is wel een verandering’
Anouk Smulders
‘Niet elke verandering is een verbetering, maar elke verbetering is wel een verandering’
9,7
Esther Noordhoek - 'Wat je beschouwt als de top is misschien alleen nog maar het opstapje'
Esther Noordhoek
'Wat je beschouwt als de top is misschien alleen nog maar het opstapje'
9,8
Ivonne van Raaij - 'Alles wat je écht wilt bereiken, ligt één stap buiten je comfort zone'
Ivonne van Raaij
'Alles wat je écht wilt bereiken, ligt één stap buiten je comfort zone'
9,7
Joyce Michielsen - 'Groeien is springen in het onbekende, telkens weer'
Joyce Michielsen
'Groeien is springen in het onbekende, telkens weer'
9,7
Koen Faber - 'Je houdt jezelf voor de gek als je op dezelfde manier blijft verkopen en toch een hogere omzet verwacht'
Koen Faber
'Je houdt jezelf voor de gek als je op dezelfde manier blijft verkopen en toch een hogere omzet verwacht'
9,5
Maryam Leenheer - ‘Life begins at the end of your comfort zone’
Maryam Leenheer
‘Life begins at the end of your comfort zone’
9,8
Myrinke van Werkum - Trainer-Coach
Myrinke van Werkum
Trainer-Coach
Sjoerd Wenselaar - 'Als je 90% van je aandacht richt op de 10% die niet goed gaat, ga je na verloop van tijd denken dat 90% niet goed gaat'
Sjoerd Wenselaar
'Als je 90% van je aandacht richt op de 10% die niet goed gaat, ga je na verloop van tijd denken dat 90% niet goed gaat'
9,9

Producten (23)

Trainers

Sjoerd Wenselaar - 'Als je 90% van je aandacht richt op de 10% die niet goed gaat, ga je na verloop van tijd denken dat 90% niet goed gaat'
Sjoerd Wenselaar
'Als je 90% van je aandacht richt op de 10% die niet goed gaat, ga je na verloop van tijd denken dat 90% niet goed gaat'
9,9
Maryam Leenheer - ‘Life begins at the end of your comfort zone’
Maryam Leenheer
‘Life begins at the end of your comfort zone’
9,8
Esther Noordhoek - 'Wat je beschouwt als de top is misschien alleen nog maar het opstapje'
Esther Noordhoek
'Wat je beschouwt als de top is misschien alleen nog maar het opstapje'
9,8

Extra kenmerken