Coach+Result

Coach+Result

Adres:

Anneville-laan 33
4851 CA Breda (Ulvenhout)

9,7
Gemiddeld cijfer voor Coach+Result
Gebaseerd op 2.720 ervaringen Lees alle ervaringenchevron_right
starstarstarstarstar
Martijn Koster
Commercial Officer
10
Klant- en servicegericht telefoneren / Efficiënte telefonische service- en advies gesprekken / Telefoontraining / Customer service / Klantenservice

"Een fijne ervaring, met een fijne trainer, op een fijne locatie! De juiste balans in theorie en praktijk en een goede energie. Inhoudelijk interessant en mede door de expertise van de trainer en leerzame dag." - 17-05-2024 13:14

"Een fijne ervaring, met een fijne trainer, op een fijne locatie! De juiste balans in theorie en praktijk en een goede energie. Inhoudelijk i… alles lezen - 17-05-2024 13:14

Beschrijving

Specialist in het vergroten van commerciële slagkracht en verhogen van klantbeleving door de optimalisatie van klantcontact!

Beide woorden in onze bedrijfsnaam spreken voor zich, coachen op resultaat. Concrete verandering realiseren in de praktijk, dat is waar het om gaat. Wij geloven dat organisaties zich kunnen onderscheiden door middel van klantcontact, met andere woorden de manier waarop word…

Lees de volledige beschrijving

Specialist in het vergroten van commerciële slagkracht en verhogen van klantbeleving door de optimalisatie van klantcontact!

Beide woorden in onze bedrijfsnaam spreken voor zich, coachen op resultaat. Concrete verandering realiseren in de praktijk, dat is waar het om gaat. Wij geloven dat organisaties zich kunnen onderscheiden door middel van klantcontact, met andere woorden de manier waarop wordt omgegaan met klanten. Klanten écht raken! Ons doel is een bijdrage te leveren aan het vergroten van de commerciële slagkracht en het verhogen van de klantbeleving!

Onze trainings- en coaching trajecten zijn opgebouwd volgens drie bouwstenen: weten (kennis=wat), willen (motivatie=waarom) en kunnen (kunde=hoe). Wanneer medewerkers weten welke vaardigheden en technieken zij kunnen inzetten in hun klantcontact, zij weten wat dit hen oplevert en zij beschikken over de kunde om de vaardigheden en technieken ook daadwerkelijk toe te passen, dan pas kan de gewenste output gerealiseerd worden. 

Coach + Result werkt voor organisaties die hun medewerkers serieus nemen. Organisaties die op zoek zijn naar mogelijkheden om zich te verbeteren en die zich realiseren dat hun medewerkers de belangrijkste schakel zijn in het onderhouden en leggen van contacten met klanten/relaties.

Waar wij in geloven:

  • Training in combinatie met online ondersteuning en coaching
  • Focus op het individu; veel persoonlijke aandacht door het trainen in kleine groepen (max. 6 deelenmers!)
  • Individuele coaching op de werkplek
  • Leren met plezier; lachend leren
  • Werken met praktische en herkenbare voorbeelden
  • Het betrekken van het management in het gehele traject
9,7
Gemiddeld cijfer voor Coach+Result
Gebaseerd op 2.720 ervaringen
starstarstarstarstar
Martijn Koster
Commercial Officer
10
Klant- en servicegericht telefoneren / Efficiënte telefonische service- en advies gesprekken / Telefoontraining / Customer service / Klantenservice

"Een fijne ervaring, met een fijne trainer, op een fijne locatie! De juiste balans in theorie en praktijk en een goede energie. Inhoudelijk interessant en mede door de expertise van de trainer en leerzame dag." - 17-05-2024 13:14

"Een fijne ervaring, met een fijne trainer, op een fijne locatie! De juiste balans in theorie en praktijk en een goede energie. Inhoudelijk i… alles lezen - 17-05-2024 13:14

starstarstarstarstar_half
Johnny Goole
Accountmanager
9
Sales training: Face-to-face acquisitie en relatiebeheer / Verkoopgesprek / Verkooptraining

"Pauline is een echt powerhouse vond haar energie geweldig niks aan veranderen 👍👍
Gebruik de training best vaak in het echte leven wat soms heel goed uitpakt.
Vind het wel behoorlijk wat info om te verwerken maar verder heel tevreden over de gegeven lessen.

Ga zo door" - 17-05-2024 12:04

"Pauline is een echt powerhouse vond haar energie geweldig niks aan veranderen 👍👍 Gebruik de training best vaak in het echte leven wat soms … alles lezen - 17-05-2024 12:04

starstarstarstarstar
Julie van Hoof
medewerker klantcontactcentrum
10
Klant- en servicegericht telefoneren / Efficiënte telefonische service- en advies gesprekken / Telefoontraining / Customer service / Klantenservice

"Leuke afwisselende training op een mooie locatie! Het oefenen met andere geeft goede inzichten en is heel leerzaam. De training had een goede opbouw en was niet te langdradig. Ook was alles super geregeld!" - 16-05-2024 14:53

"Leuke afwisselende training op een mooie locatie! Het oefenen met andere geeft goede inzichten en is heel leerzaam. De training had een goed… alles lezen - 16-05-2024 14:53

starstarstarstarstar
Sarah Dijkstra
10
Klant- en servicegericht telefoneren / Efficiënte telefonische service- en advies gesprekken / Telefoontraining / Customer service / Klantenservice

"Tara's training was top! Heel informatief en dankzij haar enthousiasme en leuke manier van lesgeven vloog de tijd voorbij. Waardevolle tips en tricks gekregen die gemakkelijk toe te passen zijn." - 14-05-2024 15:12

"Tara's training was top! Heel informatief en dankzij haar enthousiasme en leuke manier van lesgeven vloog de tijd voorbij. Waardevolle tips … alles lezen - 14-05-2024 15:12

starstarstarstarstar
Anne Van Asseldonk
Account director
10
Sales training: Face-to-face Acquisitie en Relatiebeheer / Verkoop- en Adviesgesprekken / Verkooptraining

"Zeer goede training, met direct veel toepasbare handvatten. Goede praktijkopdrachten, fijne opbouw van de training, interactief. Goed verzorgd, alles op orde en netjes georganiseerd. Training kan op gedurende de dagen op maat worden gemaakt, erg prettig." - 14-05-2024 14:18

"Zeer goede training, met direct veel toepasbare handvatten. Goede praktijkopdrachten, fijne opbouw van de training, interactief. Goed verzor… alles lezen - 14-05-2024 14:18

starstarstarstarstar
Nanouk Bel
Projectmanager
10
Sales training: Face-to-face Acquisitie en Relatiebeheer / Verkoop- en Adviesgesprekken / Verkooptraining

"In drie dagen veel praktische tips ontvangen voor klantgesprekken. Anouk luistert goed en vangt veel op waardoor de training echt persoonlijk wordt. De rollenspellen zijn altijd spannend eerst, maar door positieve feedback en tips blijft de sfeer goed.
Goede lunch ook ;)" - 14-05-2024 14:16

"In drie dagen veel praktische tips ontvangen voor klantgesprekken. Anouk luistert goed en vangt veel op waardoor de training echt persoonlij… alles lezen - 14-05-2024 14:16

starstarstarstarstar
Willemijn van Eeghen
Account Director
10
Sales training: Face-to-face Acquisitie en Relatiebeheer / Verkoop- en Adviesgesprekken / Verkooptraining

"Hele praktische, leuke en leerzame training, die veel handvatten geeft. Anouk past gaandeweg de training flexibel aan aan onze wensen en vragen. Ze is een fijn persoon en zorgt voor een ontspannen en open sfeer." - 14-05-2024 14:15

"Hele praktische, leuke en leerzame training, die veel handvatten geeft. Anouk past gaandeweg de training flexibel aan aan onze wensen en vra… alles lezen - 14-05-2024 14:15

starstarstarstarstar
Jerry Bergwerff
Contentmanager
10
Sales training: Face-to-face Acquisitie en Relatiebeheer / Verkoop- en Adviesgesprekken / Verkooptraining

"Supergoede training gehad van Anouk. Ik ging er sceptisch in, maar echt enorm goede handvatten gehad waar je in de praktijk ook echt wat aan hebt. Het is oprecht jammer dat de training tot einde is gekomen." - 14-05-2024 14:14

"Supergoede training gehad van Anouk. Ik ging er sceptisch in, maar echt enorm goede handvatten gehad waar je in de praktijk ook echt wat aan… alles lezen - 14-05-2024 14:14

Roy Niemantsverdriet
starstarstarstarstar
Roy Niemantsverdriet
Managing Director
10
Management training: Effectief coachen en begeleiden / Managementvaardigheden / Leidinggeven / Leiderschap / Motiveren

"Hele goed praktische training, waarbij de theorie direct in de praktijk gebracht kan worden. Met rolspellen kon je direct goed oefenen en kreeg je goede tips mee. Ivonne is een enthousiaste trainster die een op positieve manier coacht, maar zeker ook goed aan kan geven wat er beter kan. Al met al een leerzame training waar ik mee verder kan in mijn dagelijkse werk. " - 08-05-2024 07:51

"Hele goed praktische training, waarbij de theorie direct in de praktijk gebracht kan worden. Met rolspellen kon je direct goed oefenen en kr… alles lezen - 08-05-2024 07:51

starstarstarstarstar
Kirsten Deelen
Medewerker Klantenservice
10
warning Klant- en servicegericht telefoneren / Efficiënte telefonische service- en advies gesprekken / Telefoontraining / Customer service / Klantenservice is niet meer beschikbaar

"Tara is een enthousiaste trainer en straalt plezier en deskundigheid uit. Haar ervaring met klantcontact hoor je terug in haar eigen voorbeelden en het coachen tijdens het rollenspel. De training is toegankelijk, leerzame, tips, technieken en oefeningen en de theorie is begrijpelijk en doordracht." - 03-05-2024 15:39

"Tara is een enthousiaste trainer en straalt plezier en deskundigheid uit. Haar ervaring met klantcontact hoor je terug in haar eigen voorbee… alles lezen - 03-05-2024 15:39

Patrick Bonora
starstarstarstarstar
Patrick Bonora
Design director
10
Management training: Effectief coachen en begeleiden / Managementvaardigheden / Leidinggeven / Leiderschap / Motiveren

"De training was goed opgebouwd met een goede mix van theorie en praktijk oefeningen. Alles wat aan bod kwam was behapbaar en hierdoor direct toepasbaar in de praktijk. Ivonne was een bron aan kennis, behulpzaam en lekker energiek! Bedankt voor twee leerzame en leuke dagen." - 03-05-2024 07:56

"De training was goed opgebouwd met een goede mix van theorie en praktijk oefeningen. Alles wat aan bod kwam was behapbaar en hierdoor direct… alles lezen - 03-05-2024 07:56

Twan Rieswijk
starstarstarstarstar_half
Twan Rieswijk
assistent accountant
9
Sales training: Face-to-face Acquisitie en Relatiebeheer / Verkoop- en Adviesgesprekken / Verkooptraining

"Roy wist ons op een interactieve en interessante wijze bij te scholen op het gebied van adviesvaardigheden. De training werd gegeven in een fijne omgeving waarbij we telkens hartelijk werden ontvangen." - 03-05-2024 06:28

"Roy wist ons op een interactieve en interessante wijze bij te scholen op het gebied van adviesvaardigheden. De training werd gegeven in een … alles lezen - 03-05-2024 06:28

starstarstarstarstar
Veseli
10
Communicatie training: Interne Communicatie / Effectief Communiceren / Overtuigen / Feedback geven

"De training was zeer waardevol. De coach was deskundig en wist de stof op een boeiende manier te presenteren, waardoor ik veel kennis heb opgedaan die ik in mijn werk kan gebruiken. Ik kijk uit naar de volgende cursus 'Adviesvaardigheden Gevorderd'. De locatie en faciliteiten waren prima in orde. Een goede keuze voor wie zijn vaardigheden wil uitbreiden!" - 02-05-2024 11:23

"De training was zeer waardevol. De coach was deskundig en wist de stof op een boeiende manier te presenteren, waardoor ik veel kennis heb op… alles lezen - 02-05-2024 11:23

starstarstarstarstar_half
Anouschka Schepers
9
Klant- en servicegericht telefoneren / Efficiënte telefonische service- en advies gesprekken / Telefoontraining / Customer service / Klantenservice

"Leerzame, praktijkgerichte en gezellige training gehad van Tara! Tara luistert goed en geeft je vervolgens handige tips. Tara weet waar zij over praat maar beperkt de theorie tot het noodzakelijke en gaat gelijk aan de slag." - 29-04-2024 11:06

"Leerzame, praktijkgerichte en gezellige training gehad van Tara! Tara luistert goed en geeft je vervolgens handige tips. Tara weet waar zij … alles lezen - 29-04-2024 11:06

starstarstarstarstar
niels de Wit
10
Communicatie training: Assertief en effectief communiceren

"De training "Assertief en Effectief Communiceren" bood waardevolle en praktische vaardigheden. Ivonne was een fijne trainer. De inhoud was bruikbaar voor zowel professionele als persoonlijke situaties. Een aanrader voor wie assertiever wil worden!" - 22-04-2024 12:56

"De training "Assertief en Effectief Communiceren" bood waardevolle en praktische vaardigheden. Ivonne was een fijne trainer. De inhoud was b… alles lezen - 22-04-2024 12:56

starstarstarstarstar
Regina Ripson
woonconsultant Waal
10
Communicatie training: Assertief en effectief communiceren

"Een super leerzame dag gehad van Ivonne van Raaij. Ivonne haar enthousiasme werkt aanstekelijk! Een hele interessante training waar ik zeker mee aan de slag ga voor de toekomst. Niet alleen zakelijk maar ook zeker prive heb je hier heel veel aan. Bedankt Ivonne voor je tijd." - 22-04-2024 11:30

"Een super leerzame dag gehad van Ivonne van Raaij. Ivonne haar enthousiasme werkt aanstekelijk! Een hele interessante training waar ik zeker… alles lezen - 22-04-2024 11:30

starstarstarstarstar
Sonja Dillisse
Receptioniste/ Telefoniste
10
Communicatie training: Assertief en effectief communiceren

"Ik heb de training van Ivonne als heel duidelijk. echt heel leerzaam en zeer positief ervaren.
Wat een powervrouw.
Ze brengt het beste van je naar boven en ondersteunt je in alles.
Ook de aangeboden nazorg vind ik erg belangrijk.
De locatie zit in een mooi pand, goed verzorgde lunch. aam alles is gedacht." - 22-04-2024 08:11

"Ik heb de training van Ivonne als heel duidelijk. echt heel leerzaam en zeer positief ervaren. Wat een powervrouw. Ze brengt het beste van… alles lezen - 22-04-2024 08:11

starstarstarstarstar
Rokus Janssen
Accountmanager
10
Communicatie training: Assertief en effectief communiceren

"Onwijs energiek en enthousiaste hoe Ivonne haar kennis overbrengt. Ze heeft een enorme drive om mensen te ondersteunen in hun eigen ontwikkeling. Echt een aanrader deze cursus voor iedereen die beter wil communiceren." - 19-04-2024 09:13

"Onwijs energiek en enthousiaste hoe Ivonne haar kennis overbrengt. Ze heeft een enorme drive om mensen te ondersteunen in hun eigen ontwikke… alles lezen - 19-04-2024 09:13

starstarstarstarstar
Sjoerd Kirkels
Category Manager
10
Management training: Effectief coachen en begeleiden / Managementvaardigheden / Effectief Leidinggeven / Leiderschap / Motiveren

"Een enthousiaste, zeer gedreven en motiverende trainer die op basis van veel praktijk situaties de geleerde theorie verduidelijkt. In een ongedwongen sfeer wordt de groep uitgedaagd om zijn of haar persoonlijke doelen en wensen te realiseren. Na 2 sessies overtuigd van het feit dat de geleerde stof bij gaat dragen aan mijn dagelijkse werk" - 10-04-2024 08:35

"Een enthousiaste, zeer gedreven en motiverende trainer die op basis van veel praktijk situaties de geleerde theorie verduidelijkt. In een on… alles lezen - 10-04-2024 08:35

Marly van der Poel
starstarstarstarstar
Marly van der Poel
Marketeer
10
Persoonlijk Leiderschap: Persoonlijke effectiviteit / Persoonlijke ontwikkeling / Persoonlijke groei / Zelfkennis / Zelfinzicht

"De openheid van Ivonne en de sturing die zij gaf tijdens de training waren erg fijn! Het gaf mij de uitnodiging om ook open te zijn en binnen onze groep gaf het, het vertrouwen om samen iets te bereiken. Heel waardevol!
" - 08-04-2024 06:57

"De openheid van Ivonne en de sturing die zij gaf tijdens de training waren erg fijn! Het gaf mij de uitnodiging om ook open te zijn en binne… alles lezen - 08-04-2024 06:57

Deel je ervaring

Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.

Anouk Smulders
Anouk Smulders
‘Niet elke verandering is een verbetering, maar elke verbetering is wel een verandering’
9,7
Astrid Bontenbal
Astrid Bontenbal
Trainer/ Coach
9,7
Esther Noordhoek
Esther Noordhoek
'Wat je beschouwt als de top is misschien alleen nog maar het opstapje'
9,8
Ivonne van Raaij
Ivonne van Raaij
'Alles wat je écht wilt bereiken, ligt één stap buiten je comfort zone'
9,8
Joyce Michielsen
Joyce Michielsen
'Groeien is springen in het onbekende, telkens weer'
9,7
Michèle van Beekum
Michèle van Beekum
''Je bent nooit uitgeleerd''
9,3
Roy van Maurik
Roy van Maurik
‘Niet elke verandering is een verbetering, maar elke verbetering is wel een verandering’
9,9
Sjoerd Wenselaar
Sjoerd Wenselaar
'Als je 90% van je aandacht richt op de 10% die niet goed gaat, ga je na verloop van tijd denken dat 90% niet goed gaat'
9,9

Trainers

Roy van Maurik
Roy van Maurik
‘Niet elke verandering is een verbetering, maar elke verbetering is wel een verandering’
9,9
Sjoerd Wenselaar
Sjoerd Wenselaar
'Als je 90% van je aandacht richt op de 10% die niet goed gaat, ga je na verloop van tijd denken dat 90% niet goed gaat'
9,9

Extra kenmerken