Sjoerd Wenselaar
Sjoerd Wenselaar

Sjoerd Wenselaar

'Als je 90% van je aandacht richt op de 10% die niet goed gaat, ga je na verloop van tijd denken dat 90% niet goed gaat'

9,9
Gemiddeld cijfer voor Sjoerd Wenselaar
Gebaseerd op 236 ervaringen Bekijk alle ervaringenchevron_right
starstarstarstarstar
Carati
Consultant
10
Sales training: Face-to-face Acquisitie en Relatiebeheer / Relatiemanagement / Acquisitie / Klantgerichtheid

"We hebben een tweedaagse training van Sjoerd gehad. Ik vond het een erg waardevolle training, Sjoerd is enthousiast en heeft duidelijk erg veel ervaring. Hij weet goed iedereen te betrekken en er is veel interactie met de groep. Ik zou in de toekomst graag nog een training van Sjoerd volgen." - 01-12-2021 19:32

"We hebben een tweedaagse training van Sjoerd gehad. Ik vond het een erg waardevolle training, Sjoerd is enthousiast en heeft duidelijk erg v… alles lezen - 01-12-2021 19:32

'Als je 90% van je aandacht richt op de 10% die niet goed gaat, ga je na verloop van tijd denken dat 90% niet goed gaat'

Ik ben de oprichter en eigenaar van Coach + Result en zelf actief als trainer-coach voor onze opdrachtgevers. Inmidels heb ik meer dan 15 jaren ervaring als trainer - consultant, ik heb aan den lijve ondervonden dat er meer dan alleen een training nodig is om mensen echt te 'raken'. Hieruit zijn dan ook de verbeterprogramma's ontstaan die ik dagelijks implementeer bij gerenommeerde bedrijven. Ik ben voor hen een kritische, realistische en optimistische sparringpartner en motivator.

Naast mijn activiteiten als trainer-coach ben ik actief bezig met de algehele bedrijfsvoering, het ontwikkelen van nieuwe programma's en bewaak ik de continuïteit en kwaliteit van Coach + Result

9,9
Gemiddeld cijfer voor Sjoerd Wenselaar
Gebaseerd op 236 ervaringen
starstarstarstarstar
Carati
Consultant
10
Sales training: Face-to-face Acquisitie en Relatiebeheer / Relatiemanagement / Acquisitie / Klantgerichtheid

"We hebben een tweedaagse training van Sjoerd gehad. Ik vond het een erg waardevolle training, Sjoerd is enthousiast en heeft duidelijk erg veel ervaring. Hij weet goed iedereen te betrekken en er is veel interactie met de groep. Ik zou in de toekomst graag nog een training van Sjoerd volgen." - 01-12-2021 19:32

"We hebben een tweedaagse training van Sjoerd gehad. Ik vond het een erg waardevolle training, Sjoerd is enthousiast en heeft duidelijk erg v… alles lezen - 01-12-2021 19:32

starstarstarstarstar
Twan Derks
10
Klant- en servicegericht telefoneren / Efficiënte telefonische service- en advies gesprekken / Telefoontraining / Customer service / Klantenservice

"Bedankt Sjoerd voor de leuke en leerzame trainingen! Je gaf goede tips. Daarnaast kan je het op een duidelijk en leuke manier overbrengen. Verder was alles goed geregeld op een mooie locatie." - 25-11-2021 14:12

"Bedankt Sjoerd voor de leuke en leerzame trainingen! Je gaf goede tips. Daarnaast kan je het op een duidelijk en leuke manier overbrengen. V… alles lezen - 25-11-2021 14:12

starstarstarstarstar
Ruben Verwayen
Inbound Marketing & Inbound Sales
10
Sales training: Face-to-face Acquisitie en Relatiebeheer / Relatiemanagement / Acquisitie / Klantgerichtheid

"Erg leuke, leerzame en nuttige training gehad. Er is veel besproken wat in mijn dagelijkse werkzaamheden terugkomt, dus deze training zal zeer goed van pas komen. Ik heb Sjoerd als een prettige coach ervaren die alles duidelijk uitlegt en voor iedereen de tijd neemt. Daarnaast was het op een mooie locatie waar alles tot in de puntjes was verzorgd." - 25-11-2021 11:54

"Erg leuke, leerzame en nuttige training gehad. Er is veel besproken wat in mijn dagelijkse werkzaamheden terugkomt, dus deze training zal ze… alles lezen - 25-11-2021 11:54

starstarstarstarstar
Indra Pinsel
Front-end developer
10
Klant- en servicegericht telefoneren / Efficiënte afhandeling servicegesprekken / Klantgericht communiceren aan de telefoon / Customer service / Klantenservice

"Een goed verzorgde training om communicatief beter met klanten en prospects om te gaan. Veel handvatten mee gekregen om de dienstverlening te verbeteren en onze eigen service / klantenservice te verbeteren en optimaliseren. De Coach Sjoerd van Coach+Result heeft ook een hele positieve en fijne uitstraling en komt goed en duidelijk over. Bedankt!" - 25-11-2021 11:53

"Een goed verzorgde training om communicatief beter met klanten en prospects om te gaan. Veel handvatten mee gekregen om de dienstverlening t… alles lezen - 25-11-2021 11:53

starstarstarstarstar
Michiel Thomassen
Ux-designer
10
Communicatie training: Interne Communicatie / Effectief Communiceren / Overtuigen / Feedback geven

"Een prettige cursus waarin mooie handvatten gegeven worden om beter te communiceren met klanten en ze zo nog beter te kunnen helpen. Sjoerd geeft bevlogen les en legt alles duidelijk uit. " - 25-11-2021 11:52

"Een prettige cursus waarin mooie handvatten gegeven worden om beter te communiceren met klanten en ze zo nog beter te kunnen helpen. Sjoerd … alles lezen - 25-11-2021 11:52

Emma van Weelden
starstarstarstarstar
Emma van Weelden
Inbound Marketeer
10
Sales training: Face-to-face Acquisitie en Relatiebeheer / Verkoop- en Adviesgesprekken / Verkooptraining

"Zeer interessante training gehad. Enorm veel geleerd over technieken die we kunnen toepassen. Eigenlijk het hele traject van klantgesprekken doorlopen met Sjoerd.

Daarnaast veel geleerd door ook daadwerkelijk te oefenen met rollenspellen. " - 25-11-2021 11:50

"Zeer interessante training gehad. Enorm veel geleerd over technieken die we kunnen toepassen. Eigenlijk het hele traject van klantgesprekken… alles lezen - 25-11-2021 11:50

starstarstarstarstar_half
Bakker
Manager
9
Management training: Effectief coachen en begeleiden / Managementvaardigheden / Effectief Leidinggeven / Leiderschap / Motiveren

"Wat een enthousiasme van Sjoerd! 3 online bijeenkomsten gehad met goede inhoud, energie en praktische tips/leidraad die ik meteen in de praktijk kan brengen. Een online dag training heeft geen moment gevoeld als vermoeiend, te veel of vervelend. En de laatste bijeenkomst heeft Sjoerd alleen voor mij gefaciliteerd. Top service en meedenken! Dank je wel!!!" - 28-10-2021 14:58

"Wat een enthousiasme van Sjoerd! 3 online bijeenkomsten gehad met goede inhoud, energie en praktische tips/leidraad die ik meteen in de prak… alles lezen - 28-10-2021 14:58

starstarstarstarstar
van Wijgerden
10
Management training: Effectief coachen en begeleiden / Managementvaardigheden / Effectief Leidinggeven / Leiderschap / Motiveren

"Zeer leerzame training gevolgd bij Coach+Result. Sjoerd is een fantastisch persoon, die met zijn enthousiasme iedereen mee krijgt. Zelfs met een teams sessie van een hele dag weet hij iedereen erbij te houden." - 15-10-2021 07:07

"Zeer leerzame training gevolgd bij Coach+Result. Sjoerd is een fantastisch persoon, die met zijn enthousiasme iedereen mee krijgt. Zelfs met… alles lezen - 15-10-2021 07:07

starstarstarstarstar
Peter Tukker
Manager Klantsupport
10
Management training: Effectief coachen en begeleiden / Managementvaardigheden / Effectief Leidinggeven / Leiderschap / Motiveren

"Zeer prettige trainer die op een leuke manier de stof overbrengt. De rollenspellen zijn waarheidsgetrouw en zorgen voor een goede kennisoverdracht. Ik zou een ieder een training bij Coach & Result aanbevelen" - 29-09-2021 15:22

"Zeer prettige trainer die op een leuke manier de stof overbrengt. De rollenspellen zijn waarheidsgetrouw en zorgen voor een goede kennisover… alles lezen - 29-09-2021 15:22

starstarstarstarstar
Marthilde Kappers
Manager Klantsupport
10
Management training: Effectief coachen en begeleiden / Managementvaardigheden / Effectief Leidinggeven / Leiderschap / Motiveren

"Super leerzame trainingen.Goed van opzet met veel oefen mogelijkhedengericht die echt gericht zijn op de praktijk. Enorm enthousiaste trainer(s) die helder en duidelijk uitleggen. Heb 2 trainingen mogen volgen (Effectief tel. communiceren met relaties en een training 'coachen en begeleiden'. Bij beide trainingen heb ik echt enorm veel geleerd. Trainingsdag(en) vliegen voorbij. Ik kan iedereen aanraden om training te volgen bij Coach en Result. Ik heb als enige verbetering dat er qua planning voor grote groepen er gebruik gemaakt zou kunnen worden van een inschrijftool waarin deelnemers zelf kunnen aanmelden/inschrijven. Verder geen verbetertips." - 29-09-2021 14:13

"Super leerzame trainingen.Goed van opzet met veel oefen mogelijkhedengericht die echt gericht zijn op de praktijk. Enorm enthousiaste traine… alles lezen - 29-09-2021 14:13

Deel je ervaring

Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.