48 Klantenservice / Customer Service trainingen, cursussen & opleidingen
Bekijk ook: Klantgerichtheid, Klantgericht schrijven, Klantvriendelijkheid, Servicedesk Medewerker ICT, Klantenservice / Servicedesk Management, Aftersales, User Stories, Kassawerkzaamheden en Webcare.
Bekijk ook: Klantgerichtheid, Klantgericht schrijven en Klantvriendelijkheid.
Klantgerichte communicatie voor Customer Service en binnendienst Verkoop

EFFECTIEVER IN KLANTCONTACT “Vanuit aandacht en bewustzijn effectiever in contact met klanten” Bestemd voor De training is geschikt voor jo…
IT Helpdesk & Servicedesk

In de training IT Helpdesk & Servicedesk leer je om als medewerker van de helpdesk of servicedesk professioneel te communiceren met (intern…
Klantgericht communiceren op WhatsApp (Customer Service & Tone of voice training)

Ben jij aan de slag gegaan met een messaging kanaal voor klantcontact, maar loop je vast op de manier van communiceren? Leer nu hoe je de j…
Customer Service in Dynamics 365

DoelgroepKerngebruikers Dynamics365, functioneel beheerders, consultants (en ontwikkelaars) BeschrijvingU leert in deze cursus hoe de Servi…
Dynamics 365 for customer engagement for customer service | MB-230 | MB230

Dynamics 365 for customer engagement for customer service | MB-230 Microsoft Dynamics 365 for Customer Service offers any organization an o…
Microsoft 365 voor Key Users en Servicedesk (Virtueel)

Lesmethode : Virtueel Algemeen : In deze 1-daagse training maak je kennis met Microsoft 365 en leer je de (nieuwe) functies van Microsoft 3…
Microsoft 365 voor Key Users en Servicedesk

Lesmethode : Klassikaal Algemeen : In deze 1-daagse training maak je kennis met Microsoft 365 en leer je de (nieuwe) functies van Microsoft…
Young Professional in Customer Service & Operations

Young Professional in Customer Service & Operations 10 weekly modules on Customer Engagement Intensive live training & coaching program Lea…
CUSTOMER SERVICE MEDEWERKER / KLANTENSERVICE

Algemene informatie: De wijze waarop het telefonisch contact met je klant verloopt, bepaalt grotendeels het beeld van een organisatie. Vaak…
- 1 van 4
- Volgende chevron_right