school

Alles waarvan je verder kunt leren

Meer dan 55.000 cursussen & opleidingen.

121 Cursussen Telefoneren - Telefonische klantenservice

Bekijk ook: Telemarketing & telesales, Telefonische verkoop, Telefoniste / Receptie- / Baliemedewerker, Telefoneren en Tactvol.

Bekijk ook: Telemarketing & telesales, Telefonische verkoop en Telefoniste / Receptie- / Baliemedewerker.

check_box_outline_blank

Klant- en servicegericht telefoneren / Efficiënte telefonische service- en advies gesprekken / Telefoontraining / Customer service / Klante…

Logo van Coach+Result
Niet Goed Geld Terug
Startgarantie
placeDinsdag 4 april 2023 in Breda (Ulvenhout) en 4 andere datums

Gesprek leiden en sturen, gespreksstructuur, telefoonetiquette, vraagtechnieken, efficiënt doorverbinden, spiegelen aan klanttypen, omgaan …

check_box_outline_blank

Sales training: Telefonische acquisitie / Telefonisch afspraken maken / Telefoneren / Communicatie

Logo van Coach+Result
Niet Goed Geld Terug
6 gegarandeerde startdata
placeDinsdag 14 februari 2023 in Breda (Ulvenhout) en 6 andere datums

Wat is het doel van deze eendaagse training?In deze training leert u hoe u resultaatgerichte en professionele telefoongesprekken moet voeren…

check_box_outline_blank

Sales training: Telefonische verkooptraining / Telefoneren / Telesales / Commerciële vaardigheden

Logo van Coach+Result
Niet Goed Geld Terug
place's-Hertogenbosch, Alkmaar en 44 andere regio's

bedoeld voor binnen- en buitendienst medewerkers, accountmanagers, verkoop/sales medewerkers, telemarketeers, callcenter medewerkers etc. Vo…

check_box_outline_blank

8 Verkoopmethoden Masterclass - Verkoopvaardigheden - Consultative Selling - Adviserend verkopen - Basiskennis Sales - Verkoopgesprek - Aft…

Logo van Graham Hulsebos Verkooptraining Sales Training
place's-Hertogenbosch, Alkmaar en 44 andere regio's

In deze 8 Verkoopmethoden Masterclass sales training transformeer ik met mijn unieke formule verkopers naar experts om écht succesvol advis…

check_box_outline_blank

Klant- en servicegericht telefoneren / Efficiënte afhandeling servicegesprekken / Klantgericht communiceren aan de telefoon / Customer serv…

Logo van Coach+Result
place's-Hertogenbosch, Alkmaar en 44 andere regio's

Gesprek leiden en sturen, telefoonetiquette, inventariseren klantvraag, vraagtechnieken, spiegelen aan klanttypen, omgaan met irritatie en …

check_box_outline_blank

Sales training: Telefonische acquisitie / Telefonisch afspraken maken/ Telefonisch acquisitiegesprek / Verkooptraining / Telefoneren

Logo van Coach+Result
place's-Hertogenbosch, Alkmaar en 44 andere regio's

Uw medewerkers leren op resultaatgerichte en professionele wijze uitgaande telefoongesprekken voeren, met als doel het maken van afspraken b…

check_box_outline_blank

Incasso training: Financieel / Telefonisch incasseren en debiteurenbeheer / Debiteurenbeheer/ Telefoontraining / Telefoneren

Logo van Coach+Result
Niet Goed Geld Terug
2 gegarandeerde startdata
placeWoensdag 15 februari 2023 in Breda (Ulvenhout) en 4 andere datums

Gespreksstructuur incassogesprek, gesprek leiden en sturen, omgaan met weerstand, commitment krijgen op betaling, doortastendheid en overtui…

check_box_outline_blank

Telefonische Verkoop Masterclass - Sales Training - Verkooptraining - Telemarketing & telesales - Acquisitie - Cold Calling - Aftersales - …

Logo van Graham Hulsebos Verkooptraining Sales Training
Niet Goed Geld Terug
Startgarantie
placeWoensdag 8 februari 2023 in Zwolle en 28 andere datums

In deze Telefonische Verkoop Masterclass sales training transformeer ik met mijn unieke formule telefonische verkopers naar experts om écht…

check_box_outline_blank

Klantgericht telefoneren

Logo van Feedback Training & Consulting
Niet Goed Geld Terug
placeAmersfoort, Antwerpen en 4 andere regio's

Luister veel, spreek op het juiste moment. Dat is de kunst. Hoe je dat doet, leer je in de training Klantgericht telefoneren. Doel Na de tr…

check_box_outline_blank

Professioneel Telefoneren, een training voor telefonisten, administatief medewerkers, receptie - en baliemedewerkers

Logo van Kura Training - Coaching - Advies
Niet Goed Geld Terug
placeDelft, Den Haag en 7 andere regio's

Een training voor iedereen die regelmatig telefoongesprekken voert met klanten en collega’s. Van secretaresse tot management assistent. Van …

check_box_outline_blank

Telefonische Verkoop Masterclass - Sales Training - Verkooptraining - Telemarketing & telesales - Acquisitie - Cold Calling - Aftersales - …

Logo van Graham Hulsebos Verkooptraining Sales Training
place's-Hertogenbosch, Alkmaar en 44 andere regio's

In deze Telefonische Verkoop Masterclass sales training transformeer ik met mijn unieke formule telefonische verkopers naar experts om écht…

check_box_outline_blank

Klant- en Servicegericht Telefoneren

Logo van ICM opleidingen & trainingen
Niet Goed Geld Terug
STAP-budget erkend
placeVrijdag 14 april 2023 in Amsterdam en 89 andere datums

Deze training is erop gericht om telefoongesprekken professioneel en klantgericht af te handelen. Je brengt je klanttevredenheid naar een ho…

check_box_outline_blank

Training Klantgericht Telefoneren

Logo van XL10 Training|Opleiding
Niet Goed Geld Terug
placeWoensdag 22 maart 2023 in Amsterdam, Arnhem, Eindhoven, Hengelo, Rotterdam, Utrecht en Zwolle en 1 andere datum

De training Klantgericht Telefoneren Hoe voer je klantgericht en professioneel een telefoongesprek? Wat is de invloed van jouw stemgebruik o…

check_box_outline_blank

Klantvriendelijk telefoneren - klantgericht telefoneren - Hospitality aan de telefoon - telefoniste en receptioniste training

Logo van Hospitality Coaching & Trainingen
STAP-budget erkend
place's-Hertogenbosch, Alkmaar en 39 andere regio's

Voor wie? Alle functies, die regelmatig telefonisch contact hebben met klanten. Van KCC medewerkers tot verzekeringsadviseurs, van secretar…

check_box_outline_blank

Klantvriendelijk telefoneren

Logo van MKB Cursus & Training
Niet Goed Geld Terug
placeDonderdag 2 maart 2023 in Utrecht en 1 andere datum

Tijdens de training Klantvriendelijk telefoneren leer je om klantvriendelijk de telefoon aan te nemen, wensen te inventariseren en klachten …