141 Cursussen Telefoneren - Telefonische klantenservice
Bekijk ook: Smalltalk / Kleine gesprekken, Telefonische verkoop, Telefoniste / Receptie- / Baliemedewerker, Telefoneren en Gespreksvaardigheden.
Bekijk ook: Smalltalk / Kleine gesprekken, Telefonische verkoop en Telefoniste / Receptie- / Baliemedewerker.
Telefonische acquisitie/Telefonisch afspraken maken / Telefonisch acquireren/ Telefoontraining

Gebruik triggers, vraag- en doorvraagtechnieken, presenteren USP's, commitment krijgen op afspraak, verkooptechnieken, omgaan met bezwaren,…
Klant- en servicegericht telefoneren/Efficiënte telefonische service- en advies gesprekken/ Telefoontraining

Gesprek leiden en sturen, gespreksstructuur, telefoonetiquette, vraagtechnieken, efficiënt doorverbinden, spiegelen aan klanttypen, omgaan m…
Professioneel Telefoneren, een training voor telefonisten, administatief medewerkers, receptie - en baliemedewerkers

Een training voor iedereen die regelmatig telefoongesprekken voert met klanten en collega’s. Van secretaresse tot management assistent. Van …
Telefonische incasso/ Telefonisch incasseren en debiteurenbeheer / Debiteurenbeheer/ Telefoontraining

Gespreksstructuur incassogesprek, gesprek leiden en sturen, omgaan met weerstand, commitment krijgen op betaling, doortastendheid en overtui…
Klant- en servicegericht telefoneren/ Efficiënte afhandeling servicegesprekken/ Klantgericht communiceren aan de telefoon

Gesprek leiden en sturen, telefoonetiquette, inventariseren klantvraag, vraagtechnieken, spiegelen aan klanttypen, omgaan met irritatie en o…
Klant- en Servicegericht Telefoneren (ook online virtual classroom)

Deze training is erop gericht om telefoongesprekken professioneel en klantgericht af te handelen. Je brengt je klanttevredenheid naar een ho…
Telefonische acquisitie/ Telefonisch afspraken maken/ Telefonisch acquireren / Telefonisch acquisitiegesprek/ Verkooptraining

Gebruik triggers, vraag- en doorvraagtechnieken, presenteren USP's, commitment krijgen op afspraak, verkooptechnieken, omgaan met bezwaren,…
Training Klantgericht Telefoneren

De training Klantgericht Telefoneren Hoe voer je klantgericht en professioneel een telefoongesprek? Wat is de invloed van jouw stemgebruik o…
Training Klantgericht Telefoneren Master

De Master Klantgericht Telefoneren in het kort: Hoe maak je de stap van klantvriendelijk naar klantgedreven contact met klanten? Hoe vergroo…
Klantvriendelijk telefoneren

Tijdens de training Klantvriendelijk telefoneren leer je om klantvriendelijk de telefoon aan te nemen, wensen te inventariseren en klachten…
Klantvriendelijk telefoneren in het Engels

Tijdens de training Klantvriendelijk telefoneren in het Engels leer je te voorkomen dat je door taal- en cultuurverschillen (potentiële) kl…
Telefoontraining Treffend Telefoneren

Telefoontraining Bellen met uw organisatie wordt een bondig feest U heeft telefonisch contact met burgers, cliënten, klanten, patiënten, enz…
- 1 van 10
- Volgende chevron_right