star

Ervaringen van deelnemers

Ruim 96.000 onafhankelijke ervaringen.

120 Cursussen Telefoneren - Telefonische klantenservice

Bekijk ook: Smalltalk / Kleine gesprekken, Telefonische verkoop, Telefoniste / Receptie- / Baliemedewerker, Telefoneren en Gespreksvaardigheden.

Bekijk ook: Smalltalk / Kleine gesprekken, Telefonische verkoop en Telefoniste / Receptie- / Baliemedewerker.

check_box_outline_blank

Professioneel Telefoneren, een training voor telefonisten, administatief medewerkers, receptie - en baliemedewerkers

Logo van Kura Training - Coaching - Advies
Niet Goed Geld Terug
placeDinsdag 27 oktober 2020 in Breda (Ulvenhout) en 4 andere datums

Een training voor iedereen die regelmatig telefoongesprekken voert met klanten en collega’s. Van secretaresse tot management assistent. Van …

check_box_outline_blank

Training Klantgericht Telefoneren

Logo van XL10 Training|Opleiding
Niet Goed Geld Terug
placeDinsdag 23 maart 2021 in Breda (Ulvenhout)

De training Klantgericht Telefoneren Hoe voer je klantgericht en professioneel een telefoongesprek? Wat is de invloed van jouw stemgebruik …

check_box_outline_blank

Klantvriendelijk telefoneren - klantgericht telefoneren - Hospitality aan de telefoon - telefoniste en receptioniste training

Logo van Hospitality Trainingen
placeWoensdag 28 oktober 2020 in Breda (Ulvenhout) en 4 andere datums

Dit zijn de elementen, die er toe doen: “Gastvrijheid aan de telefoon = Klant + Ik + Team + Omgeving & processen” Welke onderwerpen/vaardigh…

check_box_outline_blank

Klantvriendelijk telefoneren

Logo van MKB Cursus & Training
Niet Goed Geld Terug
place's-Hertogenbosch, Alkmaar en 44 andere regio's

Tijdens de training Klantvriendelijk telefoneren leer je om klantvriendelijk de telefoon aan te nemen, wensen te inventariseren en klachten…

check_box_outline_blank

Training Klantgericht Telefoneren Master

Logo van XL10 Training|Opleiding
Niet Goed Geld Terug
placeOktober 2020 in Datum in overleg en 2 andere datums

De Master Klantgericht Telefoneren in het kort: Hoe maak je de stap van klantvriendelijk naar klantgedreven contact met klanten? Hoe vergro…

check_box_outline_blank

Klantvriendelijk telefoneren in het Engels

Logo van MKB Cursus & Training
Niet Goed Geld Terug
placeDelft, Den Haag en 7 andere regio's

Tijdens de training Klantvriendelijk telefoneren in het Engels leer je te voorkomen dat je door taal- en cultuurverschillen (potentiële) kl…

check_box_outline_blank

Klantgericht telefoneren

Logo van Extra Trainers
place's-Hertogenbosch, Alkmaar en 44 andere regio's

Je spreekt dagelijks meerdere mensen aan de telefoon. Klanten, prospects, leveranciers… Allemaal willen ze graag vriendelijk en goed geholpe…

check_box_outline_blank

Telefoontraining Treffend Telefoneren

Logo van Richmond Training BV
placeOp locatie: dinsdag 24 november 2020 in Amsterdam en 63 andere datums
computerOnline: dinsdag 24 november 2020 en 7 andere datums

Telefoontraining Bellen met uw organisatie wordt een bondig feest U heeft telefonisch contact met burgers, cliënten, klanten, patiënten, enz…

check_box_outline_blank

Telefonische acquisitie/Telefonisch afspraken maken / Telefonisch acquireren/ Telefoontraining

Logo van Coach+Result
Niet Goed Geld Terug
Startgarantie

Wat is het doel van deze eendaagse training?In deze training leert u hoe u resultaatgerichte en professionele telefoongesprekken moet voeren…

check_box_outline_blank

Telefonische incasso/ Telefonisch incasseren en debiteurenbeheer / Debiteurenbeheer/ Telefoontraining

Logo van Coach+Result
Niet Goed Geld Terug
Startgarantie
place's-Hertogenbosch, Alkmaar en 39 andere regio's

Gespreksstructuur incassogesprek, gesprek leiden en sturen, omgaan met weerstand, commitment krijgen op betaling, doortastendheid en overtui…

check_box_outline_blank

Klant- en servicegericht telefoneren/Efficiënte telefonische service- en advies gesprekken/ Telefoontraining

Logo van Coach+Result
Niet Goed Geld Terug
Startgarantie
placeDonderdag 5 november 2020 in Zoetermeer

Gesprek leiden en sturen, gespreksstructuur, telefoonetiquette, vraagtechnieken, efficiënt doorverbinden, spiegelen aan klanttypen, omgaan m…

check_box_outline_blank

Klant- en servicegericht telefoneren/ Efficiënte afhandeling servicegesprekken/ Klantgericht communiceren aan de telefoon

Logo van Coach+Result

Gesprek leiden en sturen, telefoonetiquette, inventariseren klantvraag, vraagtechnieken, spiegelen aan klanttypen, omgaan met irritatie en o…

check_box_outline_blank

Eendaagse Training | Telefoneren | Receptie

Logo van Sunny Training
Niet Goed Geld Terug
Startgarantie
place's-Hertogenbosch, Alkmaar en 39 andere regio's

Deze training is voor jou als je veel klanten aan de telefoon te woord staat. In deze training houden we de geldende etiquette tegen het lic…

check_box_outline_blank

Telefonische acquisitie/ Telefonisch afspraken maken/ Telefonisch acquireren / Telefonisch acquisitiegesprek/ Verkooptraining

Logo van Coach+Result

Uw medewerkers leren op resultaatgerichte en professionele wijze uitgaande telefoongesprekken voeren, met als doel het maken van afspraken b…

check_box_outline_blank

Klant- en Servicegericht Telefoneren (ook online virtual classroom)

Logo van ICM opleidingen & trainingen
Niet Goed Geld Terug

Deze training is erop gericht om telefoongesprekken professioneel en klantgericht af te handelen. Je brengt je klanttevredenheid naar een ho…