Roy van Maurik
Roy van Maurik

Roy van Maurik

‘Niet elke verandering is een verbetering, maar elke verbetering is wel een verandering’

9,9
Gemiddeld cijfer voor Roy van Maurik
Gebaseerd op 40 ervaringen Bekijk alle ervaringenchevron_right
starstarstarstarstar
Sura Ozturk
HR-medewerker
10
Klant- en servicegericht telefoneren / Efficiënte telefonische service- en advies gesprekken / Telefoontraining / Customer service / Klantenservice

"De training heb ik zelf als positief ervaren. Afwisselend programma waarbij er veel interactie is in plaats van enkel luisteren.

Ontzettend fijn ook dat Roy erg enthousiast is! ! ! " - 09-11-2021 14:54

"De training heb ik zelf als positief ervaren. Afwisselend programma waarbij er veel interactie is in plaats van enkel luisteren. Ontzett… alles lezen - 09-11-2021 14:54

Trainer | Coach 

Coach + Result 

Ulvenhout

9,9
Gemiddeld cijfer voor Roy van Maurik
Gebaseerd op 40 ervaringen
starstarstarstarstar
Sura Ozturk
HR-medewerker
10
Klant- en servicegericht telefoneren / Efficiënte telefonische service- en advies gesprekken / Telefoontraining / Customer service / Klantenservice

"De training heb ik zelf als positief ervaren. Afwisselend programma waarbij er veel interactie is in plaats van enkel luisteren.

Ontzettend fijn ook dat Roy erg enthousiast is! ! ! " - 09-11-2021 14:54

"De training heb ik zelf als positief ervaren. Afwisselend programma waarbij er veel interactie is in plaats van enkel luisteren. Ontzett… alles lezen - 09-11-2021 14:54

starstarstarstarstar_half
Carmen van Knegsel
HR medewerker
9
Klant- en servicegericht telefoneren / Efficiënte afhandeling servicegesprekken / Klantgericht communiceren aan de telefoon / Customer service / Klantenservice

"Het was een interactieve en interessante training. Roy past de training aan opde persoonlijke leerdoelen van de cursisten waardoor de gehele training boeiend blijft. Daarbij is er voldoende ruimte voor eigen inbreng en vragen." - 09-11-2021 14:52

"Het was een interactieve en interessante training. Roy past de training aan opde persoonlijke leerdoelen van de cursisten waardoor de gehele… alles lezen - 09-11-2021 14:52

starstarstarstarstar
Maaike van Dalen
Hr medewerker
10
Klant- en servicegericht telefoneren / Efficiënte telefonische service- en advies gesprekken / Telefoontraining / Customer service / Klantenservice

"Goede duidelijke en een leuke training. Veel geleerd over hoe je een telefoon gesprek kan voeren en wat je in verschillende situaties kan doen. Aanrader om van Roy een training te volgen" - 09-11-2021 14:51

"Goede duidelijke en een leuke training. Veel geleerd over hoe je een telefoon gesprek kan voeren en wat je in verschillende situaties kan do… alles lezen - 09-11-2021 14:51

starstarstarstarstar
I Chenan
10
Klant- en servicegericht telefoneren / Efficiënte telefonische service- en advies gesprekken / Telefoontraining / Customer service / Klantenservice

"Het was een hartstikke energieke en leerzame ervaring! Roy heeft de leerdoelen van de groep als input tijdens de training gebruikt en dit resulteerde in een waardevolle training. Superfijn en bedankt Roy! De training is een dikke 10 waard " - 09-11-2021 14:49

"Het was een hartstikke energieke en leerzame ervaring! Roy heeft de leerdoelen van de groep als input tijdens de training gebruikt en dit re… alles lezen - 09-11-2021 14:49

starstarstarstarstar
Martin Timmer
Financieel Adviseur B
10
Communicatie training: Omgaan met agressie en emotie / Omgaan met grensoverschrijdend gedrag

"Na je eerdere training over on-line advies was het vandaag ook weer dik in orde. Je hebt aandacht voor iedereen en het energieniveau tijdens de dag bleef goed! Trek in bier gekregen." - 11-10-2021 14:04

"Na je eerdere training over on-line advies was het vandaag ook weer dik in orde. Je hebt aandacht voor iedereen en het energieniveau tijdens… alles lezen - 11-10-2021 14:04

starstarstarstarstar
Djörvin Rijnders
Private Banker
10
Communicatie training: Omgaan met agressie en emotie / Omgaan met grensoverschrijdend gedrag

"Energie in de groep bij van aanvang van de dag was er nog steeds volop aan het einde van de dag. Verder wil ik je een compliment geven voor de interactie tussen trainer en deelnemer." - 07-10-2021 14:15

"Energie in de groep bij van aanvang van de dag was er nog steeds volop aan het einde van de dag. Verder wil ik je een compliment geven voor … alles lezen - 07-10-2021 14:15

Dank voor jóuw energie Djörvin. Daar heb ik van genoten. Succes met je carrière én met kitesurfen ook!

- 07-10-2021 14:15
starstarstarstarstar
Wilfred Boers
Financieel adviseur
10
Online Communicatievaardigheden / Online Klantcontact / Klantgericht Online Communiceren / Impactvol Online Klantcontact

"Online training van Roy gehad over .... online klantcontact.

Roy heeft onze groep met een goeie dosis energie de kneepjes geleerd en de punten op de i gezet.

Dit doet hij met een goed en interactief praktijkgericht programma.

In ons geval (Rabobank-groep) ook nog heel specifiek toegespitst op onze "echte praktijk", zelfs met oog voor verschillende functies !

Verfrissend, energiek, nuttig, leerzaam en, ook niet onbelangrijk, gewoon leuk !!
" - 05-10-2021 15:03

"Online training van Roy gehad over .... online klantcontact. Roy heeft onze groep met een goeie dosis energie de kneepjes geleerd en de… alles lezen - 05-10-2021 15:03

starstarstarstarstar
Lars Pitlo
Adviseur Dagelijkse Bankzaken
10
Online Communicatievaardigheden / Online Klantcontact / Klantgericht Online Communiceren / Impactvol Online Klantcontact

"Twee fantastische trainingsdagen gehad met Roy. Zijn enthousiasme en energie is aanstekelijk en zorgt voor een leuke en actieve sfeer binnen de trainingsgroep. Hij geeft handvaten waar je mee verder kan in de praktijk en hij daagt je tijdens de training uit om jezelf te verbeteren." - 05-10-2021 14:19

"Twee fantastische trainingsdagen gehad met Roy. Zijn enthousiasme en energie is aanstekelijk en zorgt voor een leuke en actieve sfeer binnen… alles lezen - 05-10-2021 14:19

starstarstarstarstar
Jamal Chouay
Medewerker dagelijkse bankzaken.
10
Online Communicatievaardigheden / Online Klantcontact / Klantgericht Online Communiceren / Impactvol Online Klantcontact

"Het was een leuke interactieve training waar veel ruimte was voor vragen en interactie vanuit medecursisten. Met de poititieve energie van Roy fiets je snel de dag door. dankjewel Roy." - 05-10-2021 14:16

"Het was een leuke interactieve training waar veel ruimte was voor vragen en interactie vanuit medecursisten. Met de poititieve energie van R… alles lezen - 05-10-2021 14:16

starstarstarstarstar
Khalid Bouhab
Medewerker Dagelijkse bankzaken
10
Communicatie training: Omgaan met agressie en emotie / Omgaan met grensoverschrijdend gedrag

"Leerzame dag gehad mede dankzij de heldere en interactieve sessie van Roy die gericht is op de praktijk! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! !! ! ! ! ! !" - 04-10-2021 14:09

"Leerzame dag gehad mede dankzij de heldere en interactieve sessie van Roy die gericht is op de praktijk! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! !! ! ! … alles lezen - 04-10-2021 14:09

Wow Khalid, dank voor je lovende woorden. En dank voor je deelname vandaag. Succes!

- 04-10-2021 14:09

Deel je ervaring

Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.