Omgaan met klachten - nu ook online: virtual classroom!

Niveau
Tijdsduur
Locatie
Op locatie, Online
Startdatum en plaats
Logo van Input Support BV
Opleiderscore: starstarstarstarstar_half 9,0 Input Support BV heeft een gemiddelde beoordeling van 9,0 (uit 112 ervaringen)

Tip: meer info over het programma, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

9,3
Gemiddeld cijfer voor Omgaan met klachten - nu ook online: virtual classroom!
Gebaseerd op 3 ervaringen Lees alle ervaringenchevron_right
starstarstarstarstar_half
Anoniem
9
Omgaan met klachten - nu ook online: virtual classroom!

"Super training met veel praktijk voorbeelden en persoonlijke aandacht. Ik durfde te vragen wat ik nodig had en de trainer had alle tijd voor mij Veel tips gekregen die ik tijdens mijn werk nog steeds gebruik. " - 22-04-2021 10:27

"Super training met veel praktijk voorbeelden en persoonlijke aandacht. Ik durfde te vragen wat ik nodig had en de trainer had alle tijd voor… alles lezen - 22-04-2021 10:27

Startdata en plaatsen

placeNootdorp
19 mei. 2021
check_circle Startgarantie
computer Online: online - virtual classroom
20 mei. 2021
placeUtrecht
20 mei. 2021
placeEindhoven
21 mei. 2021
computer Online: online - virtual classroom
21 mei. 2021
placeNootdorp
2 jun. 2021
computer Online: online - virtual classroom
2 jun. 2021
computer Online: online - virtual classroom
3 jun. 2021
placeUtrecht
3 jun. 2021
placeEindhoven
4 jun. 2021
computer Online: online - virtual classroom
4 jun. 2021
placeAmsterdam
9 jun. 2021
computer Online: online - virtual classroom
9 jun. 2021
placeEindhoven
10 jun. 2021
computer Online: online - virtual classroom
10 jun. 2021
computer Online: online - virtual classroom
11 jun. 2021
placeUtrecht
11 jun. 2021
placeNootdorp
16 jun. 2021
check_circle Startgarantie
placeAmsterdam
17 jun. 2021
computer Online: online - virtual classroom
17 jun. 2021

Beschrijving

Voordelen van Input Support

> Doorgaans kleine groepen: 1 tot 3 deelnemers
> Een praktische en praktijkgerichte aanpak
> Trainer(s) met veel vakkennis en jarenlange ervaring
> Hoge waardering door cursisten op Springest.nl

Omgaan met klachten

Kennis en inzicht zijn essentieel om klachten goed en professioneel te kunnen interpreteren en af te handelen. Klachten zijn vaak lastig en tijdverslindend maar leveren het bedrijf ook nuttige informatie op over dingen die vaak meerdere malen fout gaan. Het efficiënt aanpakken van deze klachtenbronnen kan tijd en geld besparen en de oplossingen van klachten moeten gebruikt worden om bedrijfs- en productieprocessen kwalitatief te verbeteren.

Maar het meest belangrijke is om ervoor te zorgen dat je klanten zich begrepen voelen en niet bij je weglopen. Een klacht is vaak een roep om aandacht. Een geuite klacht is een signaal dat er iets mis is gegaan en geeft aan dat er on…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Nog niet gevonden wat je zocht? Bekijk deze onderwerpen: Klachtenbehandeling, Omgaan met, Service level (agreement) management, Stress en Omgaan met weerstand.

Voordelen van Input Support

> Doorgaans kleine groepen: 1 tot 3 deelnemers
> Een praktische en praktijkgerichte aanpak
> Trainer(s) met veel vakkennis en jarenlange ervaring
> Hoge waardering door cursisten op Springest.nl

Omgaan met klachten

Kennis en inzicht zijn essentieel om klachten goed en professioneel te kunnen interpreteren en af te handelen. Klachten zijn vaak lastig en tijdverslindend maar leveren het bedrijf ook nuttige informatie op over dingen die vaak meerdere malen fout gaan. Het efficiënt aanpakken van deze klachtenbronnen kan tijd en geld besparen en de oplossingen van klachten moeten gebruikt worden om bedrijfs- en productieprocessen kwalitatief te verbeteren.

Maar het meest belangrijke is om ervoor te zorgen dat je klanten zich begrepen voelen en niet bij je weglopen. Een klacht is vaak een roep om aandacht. Een geuite klacht is een signaal dat er iets mis is gegaan en geeft aan dat er onduidelijkheid is over wat er is afgesproken of wat geleverd zou worden.

De afhandeling van klachten loopt in vele bedrijven regelmatig mis, omdat er geen sluitend protocol is of, omdat klachten niet altijd serieus worden genomen. Klachten – klanten - dienen aandacht te krijgen. Daarna volgt het constateren wat er nu daadwerkelijk fout ging en wie daar verder iets aan zal moeten gaan doen.

Na de training

Deelnemers leren het herkennen van oorzaken van klachten; het behandelen van een klacht in stappen; omgaan met bijzondere klachtsituaties; Terechte en onterechte klachten; het vastleggen en schrijven van correcte reacties op klachten.

Onderwerpen

• Ideeën en suggesties om klachten op een positieve manier af te handelen
• Neem je klanten en hun klachten serieus
• Klachten afhandelen - terecht of onterecht
• Maak je klagende klant een vaste klant
• Succesvol omgaan met klagende klanten – do’s en dont’s
• Eén front vormen naar de klant – niet de schuld geven aan een ander
• Communicatie technieken
• Structurele oplossingen: bedrijfs- en productieprocessen verbeteren

Inclusief

• Trainingsmaterialen en syllabus.
• Cursisten ontvangen na afloop een ingelijst certificaat.
• Voor trainingen in Nootdorp: lunch, koffie/thee/water en gratis parkeren voor de deur.

Exclusief

• Het tarief is exclusief BTW en reiskosten a € 0,19 per gereden kilometer.

9,3
Gemiddeld cijfer voor Omgaan met klachten - nu ook online: virtual classroom!
Gebaseerd op 3 ervaringen
starstarstarstarstar_half
Anoniem
9
Omgaan met klachten - nu ook online: virtual classroom!

"Super training met veel praktijk voorbeelden en persoonlijke aandacht. Ik durfde te vragen wat ik nodig had en de trainer had alle tijd voor mij Veel tips gekregen die ik tijdens mijn werk nog steeds gebruik. " - 22-04-2021 10:27

"Super training met veel praktijk voorbeelden en persoonlijke aandacht. Ik durfde te vragen wat ik nodig had en de trainer had alle tijd voor… alles lezen - 22-04-2021 10:27

starstarstarstarstar
Rick Scheven
10
Omgaan met klachten - nu ook online: virtual classroom!

"Frank is een zeer kundig man met veel praktijk ervaring. Wij kregen een zeer gerichte training waardoor wij als team goed getraind werden. Kregen veel handvaten toegereikt waar we mee verder kunnen. Een echte aanrader. " - 03-08-2020 07:48

"Frank is een zeer kundig man met veel praktijk ervaring. Wij kregen een zeer gerichte training waardoor wij als team goed getraind werden. K… alles lezen - 03-08-2020 07:48

starstarstarstarstar_half
Magdalena van de Nadort
9
Omgaan met klachten - nu ook online: virtual classroom!

"Zeer leerzame training waardoor je toch anders gaat kijken naar klachten. De trainer was professioneel, kon veel praktijkvoorbeelden noemen en probeerde zich echt te richten op de informatie die ik specifiek nodig had voor mijn werk. " - 13-05-2019 07:33

"Zeer leerzame training waardoor je toch anders gaat kijken naar klachten. De trainer was professioneel, kon veel praktijkvoorbeelden noemen … alles lezen - 13-05-2019 07:33

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Download gratis en vrijblijvend de informatiebrochure

Aanhef
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
We slaan je gegevens op, en delen ze met Input Support BV, om je via e-mail en evt. telefoon verder te helpen. Meer info vind je in ons privacybeleid.