Omgaan met klachten - nu ook online: virtual classroom!

Niveau
Tijdsduur
Locatie
Op locatie, Online
Startdatum en plaats

Omgaan met klachten - nu ook online: virtual classroom!

Input Support BV
Logo van Input Support BV
Opleiderscore: starstarstarstarstar_half 9,0 Input Support BV heeft een gemiddelde beoordeling van 9,0 (uit 119 ervaringen)

Tip: meer info over het programma, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

9,5
Gemiddeld cijfer voor Omgaan met klachten - nu ook online: virtual classroom!
Gebaseerd op 4 ervaringen Lees alle ervaringenchevron_right
starstarstarstarstar
Desirée Kool
10
Omgaan met klachten - nu ook online: virtual classroom!

"een hele fijne dag gehad. er werd de tijd genomen om verhalen aan te horen. ik had het geluk dat ik die dag alleen was , wat het eigenlijk nog fijner maakte. mooie mensen in een mooi bedrijf" - 21-12-2021 10:46

"een hele fijne dag gehad. er werd de tijd genomen om verhalen aan te horen. ik had het geluk dat ik die dag alleen was , wat het eigenlijk n… alles lezen - 21-12-2021 10:46

Startdata en plaatsen

placeEindhoven
7 jul. 2022
computer Online: online - virtual classroom
7 jul. 2022
placeAmsterdam
8 jul. 2022
computer Online: online - virtual classroom
8 jul. 2022
computer Online: online - virtual classroom
13 jul. 2022
placeUtrecht
13 jul. 2022
placeNootdorp
14 jul. 2022
check_circle Startgarantie
computer Online: online - virtual classroom
14 jul. 2022
placeEindhoven
15 jul. 2022
computer Online: online - virtual classroom
15 jul. 2022
placeAmsterdam
20 jul. 2022
computer Online: online - virtual classroom
20 jul. 2022
placeNootdorp
21 jul. 2022
computer Online: online - virtual classroom
21 jul. 2022
computer Online: online - virtual classroom
22 jul. 2022
placeUtrecht
22 jul. 2022
placeEindhoven
27 jul. 2022
computer Online: online - virtual classroom
27 jul. 2022
placeAmsterdam
28 jul. 2022
computer Online: online - virtual classroom
28 jul. 2022

Beschrijving

Voordelen van Input Support

> Doorgaans kleine groepen: 1 tot 3 deelnemers
> Een praktische en praktijkgerichte aanpak
> Trainer(s) met veel vakkennis en jarenlange ervaring
> Hoge waardering door cursisten op Springest.nl

Omgaan met klachten

Elk bedrijf heeft ermee te maken. Ontevreden klanten die zeuren aan de telefoon en mailen over iets wat er volgens hen niet goed is gegaan... Super vervelend... Toch?

Niets is minder waar. Klachten zijn kansen. Een klacht kan (en moet) je organisatie verbeteren. Een goed behandelde klacht betekent een klant voor het leven.

Kennis en inzicht zijn essentieel om klachten goed en professioneel te kunnen interpreteren en af te handelen. Klachten zijn vaak lastig en zeer tijdverslindend maar leveren het bedrijf ook nuttige informatie op over dingen die vaak meerdere malen fout gaan.

Aan het einde van deze training kun jij de oorzaken van klachten herkennen, weet jij de stap…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Nog niet gevonden wat je zocht? Bekijk deze onderwerpen: Klachtenbehandeling, Omgaan met, Service level (agreement) management, Stress en Omgaan met weerstand.

Voordelen van Input Support

> Doorgaans kleine groepen: 1 tot 3 deelnemers
> Een praktische en praktijkgerichte aanpak
> Trainer(s) met veel vakkennis en jarenlange ervaring
> Hoge waardering door cursisten op Springest.nl

Omgaan met klachten

Elk bedrijf heeft ermee te maken. Ontevreden klanten die zeuren aan de telefoon en mailen over iets wat er volgens hen niet goed is gegaan... Super vervelend... Toch?

Niets is minder waar. Klachten zijn kansen. Een klacht kan (en moet) je organisatie verbeteren. Een goed behandelde klacht betekent een klant voor het leven.

Kennis en inzicht zijn essentieel om klachten goed en professioneel te kunnen interpreteren en af te handelen. Klachten zijn vaak lastig en zeer tijdverslindend maar leveren het bedrijf ook nuttige informatie op over dingen die vaak meerdere malen fout gaan.

Aan het einde van deze training kun jij de oorzaken van klachten herkennen, weet jij de stappen om een klacht te behandelen en hoe om te gaan met bijzondere klachtsituaties. Je leert een klacht efficiënt op te lossen en te gebruiken om bedrijfs- en productie processen kwalitatief te verbeteren.

Onderwerpen

• Ideeën en suggesties om klachten op een positieve manier af te handelen
• Neem je klanten en hun klachten serieus
• Klachten afhandelen - terecht of onterecht
• Maak je klagende klant een vaste klant
• Succesvol omgaan met klagende klanten – do’s en dont’s
• Eén front vormen naar de klant – niet de schuld geven aan een ander
• Communicatie technieken
• Structurele oplossingen: bedrijfs- en productieprocessen verbeteren

Inclusief

• Trainingsmaterialen en syllabus.
• Cursisten ontvangen na afloop een ingelijst certificaat.
• Voor trainingen in Nootdorp: lunch, koffie/thee/water en gratis parkeren voor de deur.

Exclusief

• Het tarief is exclusief BTW en reiskosten a € 0,19 per gereden kilometer.

9,5
Gemiddeld cijfer voor Omgaan met klachten - nu ook online: virtual classroom!
Gebaseerd op 4 ervaringen
starstarstarstarstar
Desirée Kool
10
Omgaan met klachten - nu ook online: virtual classroom!

"een hele fijne dag gehad. er werd de tijd genomen om verhalen aan te horen. ik had het geluk dat ik die dag alleen was , wat het eigenlijk nog fijner maakte. mooie mensen in een mooi bedrijf" - 21-12-2021 10:46

"een hele fijne dag gehad. er werd de tijd genomen om verhalen aan te horen. ik had het geluk dat ik die dag alleen was , wat het eigenlijk n… alles lezen - 21-12-2021 10:46

starstarstarstarstar_half
Anoniem
9
Omgaan met klachten - nu ook online: virtual classroom!

"Super training met veel praktijk voorbeelden en persoonlijke aandacht. Ik durfde te vragen wat ik nodig had en de trainer had alle tijd voor mij Veel tips gekregen die ik tijdens mijn werk nog steeds gebruik. " - 22-04-2021 10:27

"Super training met veel praktijk voorbeelden en persoonlijke aandacht. Ik durfde te vragen wat ik nodig had en de trainer had alle tijd voor… alles lezen - 22-04-2021 10:27

starstarstarstarstar
Rick Scheven
10
Omgaan met klachten - nu ook online: virtual classroom!

"Frank is een zeer kundig man met veel praktijk ervaring. Wij kregen een zeer gerichte training waardoor wij als team goed getraind werden. Kregen veel handvaten toegereikt waar we mee verder kunnen. Een echte aanrader. " - 03-08-2020 07:48

"Frank is een zeer kundig man met veel praktijk ervaring. Wij kregen een zeer gerichte training waardoor wij als team goed getraind werden. K… alles lezen - 03-08-2020 07:48

starstarstarstarstar_half
Magdalena van de Nadort
9
Omgaan met klachten - nu ook online: virtual classroom!

"Zeer leerzame training waardoor je toch anders gaat kijken naar klachten. De trainer was professioneel, kon veel praktijkvoorbeelden noemen en probeerde zich echt te richten op de informatie die ik specifiek nodig had voor mijn werk. " - 13-05-2019 07:33

"Zeer leerzame training waardoor je toch anders gaat kijken naar klachten. De trainer was professioneel, kon veel praktijkvoorbeelden noemen … alles lezen - 13-05-2019 07:33

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Download gratis en vrijblijvend de informatiebrochure

(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
infoEr is een telefoonnummer vereist om deze informatieaanvraag in behandeling te nemen. (optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
We slaan je gegevens op, en delen ze met Input Support BV, om je via e-mail en evt. telefoon verder te helpen. Meer info vind je in ons privacybeleid.