Pauline Speijer
Pauline Speijer

Pauline Speijer

9,5
Gemiddeld cijfer voor Pauline Speijer
Gebaseerd op 40 ervaringen Bekijk alle ervaringenchevron_right
starstarstarstarstar
Masha Alwel
Medewerker KCC
10
Klant- en servicegericht telefoneren / Efficiënte telefonische service- en advies gesprekken / Telefoontraining / Customer service / Klantenservice

"De training over klant en servicegericht telefoneren was heel professioneel en ook fun. Na de training kwam er een vervolg middels coaching op gesprekken. De feedback daarvan is prettig en concreet en "on the job". Welke daardoor meteen toepasbaar is." - 19-05-2022 15:02

"De training over klant en servicegericht telefoneren was heel professioneel en ook fun. Na de training kwam er een vervolg middels coaching … alles lezen - 19-05-2022 15:02

Pauline heeft binnen de toeristische branche op diverse niveaus als sales & service manager gewerkt. Naast haar leidinggevende skills is ze commercieel sterk onderlegd en weet ze als geen ander om het maximale uit haar klantencontact te halen.

Het is haar passie om te bewegen en om andere mensen in beweging te krijgen. Door goed te luisteren en een betrokken trainer te zijn, weet ze op de juiste manier te ondersteunen en draagvlak te creëren.

Pauline is een energieke en krachtig persoon die streeft naar groei en ontwikkeling om samen de beste resultaten te realiseren. Als trainer-coach faciliteert zij cursisten, ieder op het eigen niveau, in hun groeiproces.

9,5
Gemiddeld cijfer voor Pauline Speijer
Gebaseerd op 40 ervaringen
starstarstarstarstar
Masha Alwel
Medewerker KCC
10
Klant- en servicegericht telefoneren / Efficiënte telefonische service- en advies gesprekken / Telefoontraining / Customer service / Klantenservice

"De training over klant en servicegericht telefoneren was heel professioneel en ook fun. Na de training kwam er een vervolg middels coaching op gesprekken. De feedback daarvan is prettig en concreet en "on the job". Welke daardoor meteen toepasbaar is." - 19-05-2022 15:02

"De training over klant en servicegericht telefoneren was heel professioneel en ook fun. Na de training kwam er een vervolg middels coaching … alles lezen - 19-05-2022 15:02

starstarstarstarstar_border
Irene de Nijs
Medewerker Klantcontactcentrum
8
Klant- en servicegericht telefoneren / Efficiënte telefonische service- en advies gesprekken / Telefoontraining / Customer service / Klantenservice

"De inhoud van de training in Ulvenhout was goed. Aan de hand van rollenspellen werd je meegenomen in gesprekstechnieken. Dit was soms wel pittig. Aan het begeleidende cursusboek moest je buiten de cursusdag nog wel wat tijd besteden. De training on the job was ook zeer waardevol. Er werden nog handvatten aangereikt, waarmee je aan de slag kunt gaan. De cursus werd gegeven door Pauline Speijer." - 19-05-2022 13:51

"De inhoud van de training in Ulvenhout was goed. Aan de hand van rollenspellen werd je meegenomen in gesprekstechnieken. Dit was soms wel pi… alles lezen - 19-05-2022 13:51

starstarstarstarstar
Margo van Nijnatten
Medewerker kcc en reparatie
10
Klant- en servicegericht telefoneren / Efficiënte afhandeling servicegesprekken / Klantgericht communiceren aan de telefoon / Customer service / Klantenservice

"Fijne coaching met positieve en opbouwende feedback. Het leert je meer structuur in je gesprek te krijgen en de klantvraag goed te beantwoorden. Mooie locatie en fijn de training in de praktijk na een dag theorie. Hierdoor kun je de theorie goed in praktijk oefenen." - 19-05-2022 13:26

"Fijne coaching met positieve en opbouwende feedback. Het leert je meer structuur in je gesprek te krijgen en de klantvraag goed te beantwoor… alles lezen - 19-05-2022 13:26

starstarstarstarstar
Astrid Liebregts
KCC medewerker
10
Klant- en servicegericht telefoneren / Efficiënte telefonische service- en advies gesprekken / Telefoontraining / Customer service / Klantenservice

"Fijne enthousiaste trainster. Goed niveau met goede feedback tijdens de training en een op een coaching. Een goede een op een training op je eigen werkplek. Je kan de Tips en Tops meteen toepassen in de praktijk." - 17-05-2022 13:18

"Fijne enthousiaste trainster. Goed niveau met goede feedback tijdens de training en een op een coaching. Een goede een op een training op je… alles lezen - 17-05-2022 13:18

starstarstarstarstar
Nian van Oers
medewerker KlantContactCenter
10
Klant- en servicegericht telefoneren / Efficiënte telefonische service- en advies gesprekken / Telefoontraining / Customer service / Klantenservice

"Training was heel fijn, prettig en heel leerzaam. De tips en advies werken echt. De trainer is echt goed. De locactie ontvangst en verzorging was top! Ook al heb je veel telefoonervaring dan is deze training echt een opfrisser en zeker goed om te doen." - 17-05-2022 09:11

"Training was heel fijn, prettig en heel leerzaam. De tips en advies werken echt. De trainer is echt goed. De locactie ontvangst en verzorgin… alles lezen - 17-05-2022 09:11

starstarstarstarstar_half
Monique Van Houts
Back & Frontoffice medewerker
9
Sales training: Telefonische acquisitie / Telefonisch afspraken maken / Telefoneren / Communicatie

"Dit was een leerzame toegankelijke training, pauline geeft op een positieve manier les met fijne feedback en goede tips & tricks. Ik ga het zeker toepassen in mijn dagelijkse werk." - 16-05-2022 18:21

"Dit was een leerzame toegankelijke training, pauline geeft op een positieve manier les met fijne feedback en goede tips & tricks. Ik ga het … alles lezen - 16-05-2022 18:21

starstarstarstarstar_half
Patty Harks
Medewerker Klant Contact Centrum
9
Klant- en servicegericht telefoneren / Efficiënte telefonische service- en advies gesprekken / Telefoontraining / Customer service / Klantenservice

"Pauline is een toegankelijke trainster, ze geeft heldere uitleg en begeleiding. Goede feedback en bij de 'oefen' gesprekken gaat ze diep in op de stof waardoor ze het pittig maakt en je uitdaging geeft om jezelf te verbeteren." - 12-05-2022 13:36

"Pauline is een toegankelijke trainster, ze geeft heldere uitleg en begeleiding. Goede feedback en bij de 'oefen' gesprekken gaat ze diep in … alles lezen - 12-05-2022 13:36

starstarstarstarstar_border
B van Sprundel
Medewerker klantcontactcentrum
8
Klant- en servicegericht telefoneren / Efficiënte telefonische service- en advies gesprekken / Telefoontraining / Customer service / Klantenservice

"Fijne training - zowel gezamenlijk met collega's als de Individuele coaching. Feedback ontvangen op n fijne manier. Ook goede tips gekregen. Weer even bewust van de manier van gesprekken voeren." - 10-05-2022 10:49

"Fijne training - zowel gezamenlijk met collega's als de Individuele coaching. Feedback ontvangen op n fijne manier. Ook goede tips gekregen.… alles lezen - 10-05-2022 10:49

starstarstarstarstar
Anita Slooter
KCC medewerker
10
Klant- en servicegericht telefoneren / Efficiënte telefonische service- en advies gesprekken / Telefoontraining / Customer service / Klantenservice

"Het was een leerzame cursus/training. Er wordt op een luchtige manier uitleg gegeven, laagdrempelig en er wordt ook begrip getoond. Ik heb goede tips en handvatten gekregen waarmee ik op mijn eigen persoonlijke manier toch een goed en duidelijk gesprek kan voeren." - 10-05-2022 09:14

"Het was een leerzame cursus/training. Er wordt op een luchtige manier uitleg gegeven, laagdrempelig en er wordt ook begrip getoond. Ik heb g… alles lezen - 10-05-2022 09:14

starstarstarstarstar
Alma Slutter
medewerkster klantenservice
10
Klant- en servicegericht telefoneren / Efficiënte telefonische service- en advies gesprekken / Telefoontraining / Customer service / Klantenservice

"ik vond het een hele prettige cursus, Pauline is een vriendelijk en betrokken persoon, je voelt je gelijk thuis bij haar, groot compliment voor haar!!! Je voelt je vrij om je te uiten!" - 14-04-2022 13:45

"ik vond het een hele prettige cursus, Pauline is een vriendelijk en betrokken persoon, je voelt je gelijk thuis bij haar, groot compliment v… alles lezen - 14-04-2022 13:45

Deel je ervaring

Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.