Pauline Speijer
Pauline Speijer

Pauline Speijer

9,5
Gemiddeld cijfer voor Pauline Speijer
Gebaseerd op 64 ervaringen Bekijk alle ervaringenchevron_right
starstarstarstarstar
Kevin Horsten
Senior Support Engineer
10
Klant- en servicegericht telefoneren / Efficiënte afhandeling servicegesprekken / Klantgericht communiceren aan de telefoon / Customer service / Klantenservice

"Pauline is heel enthousiast en weet altijd het positieve uit je te halen. Haar vrolijkheid en humor maakt de training leuk en prettig om te volgen. Ze geeft altijd advies wat bij je past als persoon." - 30-11-2022 15:59

"Pauline is heel enthousiast en weet altijd het positieve uit je te halen. Haar vrolijkheid en humor maakt de training leuk en prettig om te … alles lezen - 30-11-2022 15:59

Pauline heeft binnen de toeristische branche op diverse niveaus als sales & service manager gewerkt. Naast haar leidinggevende skills is ze commercieel sterk onderlegd en weet ze als geen ander om het maximale uit haar klantencontact te halen.

Het is haar passie om te bewegen en om andere mensen in beweging te krijgen. Door goed te luisteren en een betrokken trainer te zijn, weet ze op de juiste manier te ondersteunen en draagvlak te creëren.

Pauline is een energieke en krachtig persoon die streeft naar groei en ontwikkeling om samen de beste resultaten te realiseren. Als trainer-coach faciliteert zij cursisten, ieder op het eigen niveau, in hun groeiproces.

9,5
Gemiddeld cijfer voor Pauline Speijer
Gebaseerd op 64 ervaringen
starstarstarstarstar
Kevin Horsten
Senior Support Engineer
10
Klant- en servicegericht telefoneren / Efficiënte afhandeling servicegesprekken / Klantgericht communiceren aan de telefoon / Customer service / Klantenservice

"Pauline is heel enthousiast en weet altijd het positieve uit je te halen. Haar vrolijkheid en humor maakt de training leuk en prettig om te volgen. Ze geeft altijd advies wat bij je past als persoon." - 30-11-2022 15:59

"Pauline is heel enthousiast en weet altijd het positieve uit je te halen. Haar vrolijkheid en humor maakt de training leuk en prettig om te … alles lezen - 30-11-2022 15:59

starstarstarstarstar
Alex Looijen
On-Site IT Engineer
10
Klant- en servicegericht telefoneren / Efficiënte telefonische service- en advies gesprekken / Telefoontraining / Customer service / Klantenservice

"we hebben 2 sessies gehad waarvan 1 groepssessie, als eerste dacht ik dat dit niet nodig zal zijn voor mijn werk, maar uiteindelijk waren er toch nog wat zaken waar we allemaal rekening mee konden houden. Pauline weet wat ze doet en geeft ook goed advies." - 30-11-2022 13:45

"we hebben 2 sessies gehad waarvan 1 groepssessie, als eerste dacht ik dat dit niet nodig zal zijn voor mijn werk, maar uiteindelijk waren er… alles lezen - 30-11-2022 13:45

starstarstarstarstar_border
Kevin
Senior Support Engineer
8
Klant- en servicegericht telefoneren / Efficiënte afhandeling servicegesprekken / Klantgericht communiceren aan de telefoon / Customer service / Klantenservice

"Pauline geeft duidelijke training. Het zijn leuke en interactieve sessies. Waarbij er ook gekeken wordt naar wat bij jou als persoon past en niet alleen hoe het in theorie zou moeten." - 30-11-2022 07:15

"Pauline geeft duidelijke training. Het zijn leuke en interactieve sessies. Waarbij er ook gekeken wordt naar wat bij jou als persoon past en… alles lezen - 30-11-2022 07:15

starstarstarstarstar
Marcel Jansen
Senior support engineer
10
Klant- en servicegericht telefoneren / Efficiënte telefonische service- en advies gesprekken / Telefoontraining / Customer service / Klantenservice

""Goede en duidelijke training. Veel geleerd m.b.t doorvragen, zekerheid uitstralen over de telefoon en de regie nemen. Pauline is een vrolijk en positief persoon waar je graag naar luistert.
Ik denk dat iedereen wel iets heeft aan dit soort trainingen" - 29-11-2022 12:39

""Goede en duidelijke training. Veel geleerd m.b.t doorvragen, zekerheid uitstralen over de telefoon en de regie nemen. Pauline is een vrolij… alles lezen - 29-11-2022 12:39

starstarstarstarstar
Pieter Hulscher
support engineer
10
Klant- en servicegericht telefoneren / Efficiënte telefonische service- en advies gesprekken / Telefoontraining / Customer service / Klantenservice

"Goede en duidelijke training. Veel geleerd m.b.t doorvragen, zekerheid uitstralen over de telefoon en de regie nemen. Pauline is een vrolijk en positief persoon waar je graag naar luistert.
Ik denk dat iedereen wel iets heeft aan dit soort trainingen." - 29-11-2022 12:29

"Goede en duidelijke training. Veel geleerd m.b.t doorvragen, zekerheid uitstralen over de telefoon en de regie nemen. Pauline is een vrolijk… alles lezen - 29-11-2022 12:29

starstarstarstarstar_border
van Son
8
Klant- en servicegericht telefoneren / Efficiënte telefonische service- en advies gesprekken / Telefoontraining / Customer service / Klantenservice

"Pauline weet waar ze het over heeft en kan gemakkelijk adviezen en tips geven. Erg prettig contact. Pauline benadrukt dat je bij jezelf moet blijven en zaken niet goed of fout zijn. Zeer positieve insteek. Complimenten!" - 24-11-2022 08:52

"Pauline weet waar ze het over heeft en kan gemakkelijk adviezen en tips geven. Erg prettig contact. Pauline benadrukt dat je bij jezelf moet… alles lezen - 24-11-2022 08:52

starstarstarstarstar
Huigen
10
Klant- en servicegericht telefoneren / Efficiënte telefonische service- en advies gesprekken / Telefoontraining / Customer service / Klantenservice

"Pauline maakt de trainingen leuk door ze interactief te maken, en niet te serieus. De trainingen zijn uitstekend verzorgd, je wordt voorzien van goede en nuttige feedback en er wordt zo goed mogelijk gekeken naar wat jij nodig hebt." - 23-11-2022 15:40

"Pauline maakt de trainingen leuk door ze interactief te maken, en niet te serieus. De trainingen zijn uitstekend verzorgd, je wordt voorzien… alles lezen - 23-11-2022 15:40

starstarstarstarstar
Jeffrey Franken
Support Engineer
10
Klant- en servicegericht telefoneren / Efficiënte telefonische service- en advies gesprekken / Telefoontraining / Customer service / Klantenservice

"Pauline geeft op een rustige maar duidelijke manier inzicht in jouw gedrag wanneer je communiceert. Dit is erg waardevol! Zowel je kracht als je verbeterpunten worden behandeld en ze geeft tips hoe je hier optimaal mee om kunt gaan en hoe je kan verbeteren." - 23-11-2022 15:30

"Pauline geeft op een rustige maar duidelijke manier inzicht in jouw gedrag wanneer je communiceert. Dit is erg waardevol! Zowel je kracht al… alles lezen - 23-11-2022 15:30

starstarstarstarstar_border
Jay Pluymaeckers
Support Engineer
8
Klant- en servicegericht telefoneren / Efficiënte telefonische service- en advies gesprekken / Telefoontraining / Customer service / Klantenservice

"Begeleiding is prima en effectief.

Er wordt duidelijk aangegeven welke verbeterpunten aanwezig zijn, zonder vooroordelen over de huidige manier van communiceren.

De training is volledig gebaseerd op het verbeteren van de communicatie van de persoon welke begeleid wordt, zonder te proberen de communicatievorm van de persoon aan te passen." - 23-11-2022 13:38

"Begeleiding is prima en effectief. Er wordt duidelijk aangegeven welke verbeterpunten aanwezig zijn, zonder vooroordelen over de huidige … alles lezen - 23-11-2022 13:38

starstarstarstarstar
Debbie Bargmann
Senior poli ogen Amsterdam
10
Klant- en servicegericht telefoneren / Efficiënte telefonische service- en advies gesprekken / Telefoontraining / Customer service / Klantenservice

"Ontzettend fijn om van Pauline tools aangereikt te krijgen om onze afdeling telefonie nog efficiënter te laten verlopen.
Geweldig om haar op onze locatie te hebben mogen ontvangen.
Alle collega's stonden er van tevoren in als
" ach ik weet het allemaal wel" maar dankzij Pauline weten zij toch de training goed toe te passen, dank daarvoor!" - 18-11-2022 09:11

"Ontzettend fijn om van Pauline tools aangereikt te krijgen om onze afdeling telefonie nog efficiënter te laten verlopen. Geweldig om haar o… alles lezen - 18-11-2022 09:11

Deel je ervaring

Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.