CUSTOMER SERVICE MEDEWERKER / KLANTENSERVICE

Type product
Niveau

CUSTOMER SERVICE MEDEWERKER / KLANTENSERVICE

Move the Crowd BV
Logo van Move the Crowd BV
Opleiderscore: starstarstarstarstar 9,6 Move the Crowd BV heeft een gemiddelde beoordeling van 9,6 (uit 216 ervaringen)
Beste opleider van Nederland

Winnaar Beste opleider van Nederland 2020: #3 in Marketing en #3 in Sales.

Winnaar Beste opleider van Nederland 2019: #2 in Marketing en #3 in Sales.

Winnaar Beste opleider van Nederland 2018: #2 in Marketing en #2 in Sales.

Winnaar Beste opleider van Nederland 2017: #2 in Sales en #3 in Marketing.

Lees meer over Beste Opleider van Nederland 2020.

Tip: meer info over het programma, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

Beschrijving

Move the Crowd is Winnaar Beste Opleider 2020, 2019, 2018 en 2017. We zijn NRTO, NOLOC, NIMA en ADR gecertificeerd. Move the Crowd werkt met De 3 Zekerheden:

  1. diplomagarantie
  2. kort(st)e doorlooptijd
  3. laagste prijsgarantie. 

Algemene informatie:

De wijze waarop het telefonisch contact met je klant verloopt, bepaalt grotendeels het beeld van een organisatie. Vaak is dit een belangrijk visitekaartje. Wil je weten en leren hoe je professioneel en vriendelijk een telefoongesprek voert met je klanten? Hoe je structuur en duidelijkheid in je telefoongesprek aanbrengt? En hoe je effectief kunt omgaan met klachten en lastige klanten? Dan is de Leerlijn Telefonisch klantcontact uitermate geschikt voor jou. De training is erop gericht om telefoongesprekken professioneel en klantgericht af te handelen. Je brengt je klanttevredenheid naar een hoger niveau.

Doelgroep:

De leerlijn Telefonisch klantcontact is geschikt voor …

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Move the Crowd is Winnaar Beste Opleider 2020, 2019, 2018 en 2017. We zijn NRTO, NOLOC, NIMA en ADR gecertificeerd. Move the Crowd werkt met De 3 Zekerheden:

  1. diplomagarantie
  2. kort(st)e doorlooptijd
  3. laagste prijsgarantie. 

Algemene informatie:

De wijze waarop het telefonisch contact met je klant verloopt, bepaalt grotendeels het beeld van een organisatie. Vaak is dit een belangrijk visitekaartje. Wil je weten en leren hoe je professioneel en vriendelijk een telefoongesprek voert met je klanten? Hoe je structuur en duidelijkheid in je telefoongesprek aanbrengt? En hoe je effectief kunt omgaan met klachten en lastige klanten? Dan is de Leerlijn Telefonisch klantcontact uitermate geschikt voor jou. De training is erop gericht om telefoongesprekken professioneel en klantgericht af te handelen. Je brengt je klanttevredenheid naar een hoger niveau.

Doelgroep:

De leerlijn Telefonisch klantcontact is geschikt voor iedereen die in zijn of haar werk telefoongesprekken voert met interne en/of externe klanten.

Resultaten:

Deze opleiding zorgt voor de volgende resultaten:

  • Op zakelijke en klantgerichte wijze te telefoneren
  • Op professionele en aangename wijze een telefoongesprek te voeren
  • Klantverwachtingen overstijgen
  • Je klantgerichtheid en klanttevredenheid te verbeteren
  • Effectieve vraag- en luistertechnieken  toe te passen
  • Meer tevreden klanten
  • Meer omzet, meer winst!
  • Leuker werk!

Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen

Er zijn nog geen ervaringen.

Deel je ervaring

Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Download gratis en vrijblijvend de informatiebrochure

(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
We slaan je gegevens op, en delen ze met Move the Crowd BV, om je via e-mail en evt. telefoon verder te helpen. Meer info vind je in ons privacybeleid.