Telefonisch verkopen/ Telefonische verkoopgesprekken/ Verkooptraining

Type product
Tijdsduur
Trainers
Sjoerd Wenselaar+10
Logo van Coach+Result
Opleiderscore: starstarstarstarstar 9,7 Coach+Result heeft een gemiddelde beoordeling van 9,7 (uit 1.905 ervaringen)
Beste opleider van Nederland

Winnaar Beste opleider van Nederland 2020: #1 in Sales, #1 in Secretarieel & Administratief, #1 beste trainer, #1 beste kleine opleider en #2 in Communicatie.

Winnaar Beste opleider van Nederland 2019: #1 in Sales, #1 in Secretarieel & Administratief, #1 beste trainer, #2 in Communicatie en #2 in Management.

Winnaar Beste opleider van Nederland 2018: #1 in Communicatie, #1 in Sales, #2 in Management en #2 in Opleiding & Onderwijs.

Winnaar Beste opleider van Nederland 2017: #1 in Secretarieel & Administratief, #1 in Sales, #2 in Opleiding & Onderwijs en #3 in Management.

Winnaar Beste opleider van Nederland 2016: #1 in Secretarieel & Administratief, #1 in Financieel, #1 in Sales, #2 in Communicatie en #3 overall.

Lees meer over Beste Opleider van Nederland 2020.

Tip: incompany training nodig? Vraag een offerte aan bij meerdere aanbieders!

9,7
Gemiddeld cijfer voor Telefonisch verkopen/ Telefonische verkoopgesprekken/ Verkooptraining
Gebaseerd op 138 ervaringen Lees alle ervaringenchevron_right
starstarstarstarstar
Sonja Kasteel
10
Telefonisch verkopen/ Telefonische verkoopgesprekken/ Verkooptraining

"Ik heb het als zeer prettig en leerzaam ervaren. Kort en krachtig geeft ze aan wat je verbeterpunten zijn en hoe je die eenvoudig kan veranderen. Je merkt zelf meteen al in de praktijk dat het resultaat heeft. Dank je wel Maryam voor deze fijne powercoaching " - 02-04-2021 13:16

"Ik heb het als zeer prettig en leerzaam ervaren. Kort en krachtig geeft ze aan wat je verbeterpunten zijn en hoe je die eenvoudig kan verand… alles lezen - 02-04-2021 13:16

Beschrijving

Eerste indruk, krachtig positioneren, efficiënt inventariseren behoeften, klantspecifiek presenteren USP's, commitment krijgen op (aankoop-)beslissing, cross-selling en upgrading, verkoop- en afsluittechnieken. 

Wat is het doel van deze training?
Uw verkooprendement verbeteren? Uw medewerkers leren op resultaatgerichte en efficiënte wijze uitgaande telefoongesprekken voeren, met als doel uw producten en/of diensten op professionele wijze te verkopen. 

Wat is het resultaat?
Na afloop van deze training zijn uw medewerkers onder andere in staat om:

  • Meer omzet te genereren uit telefonische verkoopgesprekken
  • Uw organisatie en zichzelf krachtig te positioneren in de beginfase van het gesprek m…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Nog niet gevonden wat je zocht? Bekijk deze onderwerpen: Sales management, Telefonische verkoop, Sales Training, NIMA A Sales en NIMA B Sales.

Eerste indruk, krachtig positioneren, efficiënt inventariseren behoeften, klantspecifiek presenteren USP's, commitment krijgen op (aankoop-)beslissing, cross-selling en upgrading, verkoop- en afsluittechnieken. 

Wat is het doel van deze training?
Uw verkooprendement verbeteren? Uw medewerkers leren op resultaatgerichte en efficiënte wijze uitgaande telefoongesprekken voeren, met als doel uw producten en/of diensten op professionele wijze te verkopen. 

Wat is het resultaat?
Na afloop van deze training zijn uw medewerkers onder andere in staat om:

  • Meer omzet te genereren uit telefonische verkoopgesprekken
  • Uw organisatie en zichzelf krachtig te positioneren in de beginfase van het gesprek met behulp van een one-minute story
  • De eigenschappen van uw producten/diensten op de juiste wijze te vertalen naar specifieke voordelen voor de klant
  • Commitment te verkrijgen op de order en verschillende verkooptechnieken in te zetten om resultaat te boeken
  • Omgaan met verschillende klanttypen

Voor wie?
De training Telefonisch verkopen/ Telefonische verkoopgesrpekken is o.a. bedoeld voor binnen- en buitendienst medewerkers, accountmanagers, verkoop/sales medewerkers, telemarketeers, callcenter medewerkers etc. Voor iedereen die meer omzet wil realiseren met zijn/haar telefonische verkoopgesprekken.

Coaching op de werkplek
Na afronding van de maatwerktraining advisren wij een individuele coachingsessie op de werkplek, om de nieuw aangeleerde vaardigheden binnen uw organisatie te borgen. Tijdens de coachinssessie wordt direct de vertaalslag  gemaakt van de training naar de dagelijkse praktijk van uw medewerkers. Samen met de trainer-coach worden concrete doelen en acties overeengekomen en spreken zij af wanneer zij de voortgang gaan evalueren. Elke deelnemer ontvangt een uitgebreide, individuele rapportage van al wat tijdens de coachingsessie is besproken. Op overeengekomen tijdstippen hebben de deelnemers contact met de trainer-coach, waarin zij hun vorderingen bespreken.

Benieuwd naar de mogelijkheden van training en coaching binnen uw organisatie? Neem contact op met een van onze trainer-coaches voor een vrijblijvend advies!

Trefwoorden: telefoon, telefoontraining, coaching, on the job, begeleiding, klantcontact, service, advies, klantgericht, klantvriendelijk, commercieel, verkoop, telefonische verkoop, telefonische acquisitie, sales, binnendienst, cross-sell, cross sell, cross-selling, inbound, outbound, acquisitie, incasso, debiteurenbeheer, debiteuren, credit management, callcenter, call center, call-center

Coach + Result biedt resultaatgerichte en praktische trainings- en coachingtrajecten aan op het gebied van: Verkoop, Service + Klantbeleving, Management en Persoonlijke + Teamontwikkeling. Wij zijn specialist in het vergroten van commerciële slagkracht en het verhogen van klantbeleving, door het optimaliseren van (commercieel) klantcontact. 

Wij richten ons op het beïnvloeden van gedrag, Daarom zijn onze trainingen opgebouwd volgens drie bouwstenen: weten (kennis = wat), willen (motivatie = waarom) en kunnen (kunde = hoe). Wanneer u weet welke vaardigheden en technieken u kunt inzetten in uw contact met klanten, u weet wat dit u oplevert en u beschikt over de kunde om de vaardigheden en technieken daadwerkelijk toe te passen, dan pas kan de gewenste output gerealiseerd worden.

9,7
Gemiddeld cijfer voor Telefonisch verkopen/ Telefonische verkoopgesprekken/ Verkooptraining
Gebaseerd op 138 ervaringen
starstarstarstarstar
Sonja Kasteel
10
Telefonisch verkopen/ Telefonische verkoopgesprekken/ Verkooptraining

"Ik heb het als zeer prettig en leerzaam ervaren. Kort en krachtig geeft ze aan wat je verbeterpunten zijn en hoe je die eenvoudig kan veranderen. Je merkt zelf meteen al in de praktijk dat het resultaat heeft. Dank je wel Maryam voor deze fijne powercoaching " - 02-04-2021 13:16

"Ik heb het als zeer prettig en leerzaam ervaren. Kort en krachtig geeft ze aan wat je verbeterpunten zijn en hoe je die eenvoudig kan verand… alles lezen - 02-04-2021 13:16

Senna Leijten
starstarstarstarstar
Senna Leijten
Accountmanager Inside-Sales
10
Telefonisch verkopen/ Telefonische verkoopgesprekken/ Verkooptraining

"Onwijs leuke en leerzame dag gehad! Training vol diepgang en de opgedane kennis gelijk in praktijk gebracht. Goed verzorgd met een lekkere lunch op een super mooie locatie. Kortom, ik zou deze training met Ivonne zeker aan iedereen aanraden. " - 01-04-2021 14:47

"Onwijs leuke en leerzame dag gehad! Training vol diepgang en de opgedane kennis gelijk in praktijk gebracht. Goed verzorgd met een lekkere l… alles lezen - 01-04-2021 14:47

Kimberly van den Elsen
starstarstarstarstar
Kimberly van den Elsen
Account manager inside sales
10
Telefonisch verkopen/ Telefonische verkoopgesprekken/ Verkooptraining

"Ivonne heeft gezorgd voor enthousiaste en persoonlijke begeleiding. Ze zorgt ervoor dat het materiaal behapbaar word en ik het nu makkelijk in de praktijk kan toepassen. De hele dag is super verzorgd!" - 01-04-2021 14:37

"Ivonne heeft gezorgd voor enthousiaste en persoonlijke begeleiding. Ze zorgt ervoor dat het materiaal behapbaar word en ik het nu makkelijk … alles lezen - 01-04-2021 14:37

starstarstarstarstar
Thalita Derksen
10
Telefonisch verkopen/ Telefonische verkoopgesprekken/ Verkooptraining

"Geleerd hoe bewust te zijn van hoe je werkt, en ook verbeterpunten gegeven dat ik weet waar ik op moet letten. Maar belangrijker er word ook duidelijk aangegeven wat je al heel goed doet. " - 01-04-2021 14:14

"Geleerd hoe bewust te zijn van hoe je werkt, en ook verbeterpunten gegeven dat ik weet waar ik op moet letten. Maar belangrijker er word ook… alles lezen - 01-04-2021 14:14

starstarstarstarstar
Sabine Welgraven
Senior Customer Service Center
10
Telefonisch verkopen/ Telefonische verkoopgesprekken/ Verkooptraining

"Een inspirerende training gevolgd van Maryam. kortom een aanrader. Haar positieve, energieke energie werkt aanstekend. handvatten gekregen die ik zeker ga toepassen. Ik hoop in de toekomst nogmaals een training van je te mogen volgen. Heel erg bedankt!" - 01-04-2021 12:23

"Een inspirerende training gevolgd van Maryam. kortom een aanrader. Haar positieve, energieke energie werkt aanstekend. handvatten gekregen … alles lezen - 01-04-2021 12:23

Emma Brand
starstarstarstarstar
Emma Brand
Klantadviseur
10
Telefonisch verkopen/ Telefonische verkoopgesprekken/ Verkooptraining

"Leuke en gezellige trainer. Geeft duidelijke uitleg over wat je moet doen. Voor vragen kan je altijd bij hem terecht en geeft duidelijke feedback over wat wel en niet goed gaat. Ik heb tijdens de training veel van hem geleerd en dit zorgt voor verbetering op de werkvloer. " - 23-03-2021 13:22

"Leuke en gezellige trainer. Geeft duidelijke uitleg over wat je moet doen. Voor vragen kan je altijd bij hem terecht en geeft duidelijke fee… alles lezen - 23-03-2021 13:22

starstarstarstarstar
C Gerritsen
10
Telefonisch verkopen/ Telefonische verkoopgesprekken/ Verkooptraining

"Maryam geeft een interactieve training met veel energie. Handige tips & tools waar je verder mee komt, ookal heb je al veel sales ervaring. Tot slot is het leuk om te zien dat ze haar kennis niet alleen deelt, maar ook zelf in de praktijk brengt, wat vervolgens ook werkt. Top training!" - 23-02-2021 11:37

"Maryam geeft een interactieve training met veel energie. Handige tips & tools waar je verder mee komt, ookal heb je al veel sales ervaring. … alles lezen - 23-02-2021 11:37

starstarstarstarstar
Roy Martens
Teamleader CS
10
Telefonisch verkopen/ Telefonische verkoopgesprekken/ Verkooptraining

"Omdat wij uiterst tevreden zijn over eerdere trainingen die Maryam heeft gegeven, zijn we dit jaar weer een nieuw traject aangegaan. Steeds zijn het energieke trainingen waarin ze het beste in ons naar boven haalt. Door de trainingen en aangeleerdere technieken zijn onze verkoop gesprekken weer sterk verbeterd!" - 17-02-2021 15:38

"Omdat wij uiterst tevreden zijn over eerdere trainingen die Maryam heeft gegeven, zijn we dit jaar weer een nieuw traject aangegaan. Steeds … alles lezen - 17-02-2021 15:38

raoul dorst
starstarstarstarstar
raoul dorst
Commercieël medewerker
10
Telefonisch verkopen/ Telefonische verkoopgesprekken/ Verkooptraining

"Tijdens onze training enorm veel geleerd wat ik in de praktijk kan toepassen. Door het enthousiasme van Maryam blijf je heel de tijd actief bezig en geconcentreerd. Zeker aan te raden!" - 17-02-2021 15:38

"Tijdens onze training enorm veel geleerd wat ik in de praktijk kan toepassen. Door het enthousiasme van Maryam blijf je heel de tijd actief … alles lezen - 17-02-2021 15:38

Bart van der Aa
starstarstarstarstar
Bart van der Aa
Commercieel medewerker
10
Telefonisch verkopen/ Telefonische verkoopgesprekken/ Verkooptraining

"Hele leerzame en actieve training gehad. Veel tips en trick en vertaald deze naar een praktijksituatie gericht op jouw branche. Er word tijdens deze training veel gebruik gemaakt van rollenspellen, hierin zorgt Maryam voor veel verschillende situaties." - 17-02-2021 15:37

"Hele leerzame en actieve training gehad. Veel tips en trick en vertaald deze naar een praktijksituatie gericht op jouw branche. Er word tijd… alles lezen - 17-02-2021 15:37

Evy van Overveld
starstarstarstarstar
Evy van Overveld
Customer Service medewerker
10
Telefonisch verkopen/ Telefonische verkoopgesprekken/ Verkooptraining

"De training van Maryam is altijd leuk en leerzaam. Ze maakt mij bewust van de voordelen die ik toe kan passen. Ze kan alles goed beargumenteren en zo kan ik efficiënter en beter mijn werk doen. " - 17-02-2021 15:35

"De training van Maryam is altijd leuk en leerzaam. Ze maakt mij bewust van de voordelen die ik toe kan passen. Ze kan alles goed beargumente… alles lezen - 17-02-2021 15:35

starstarstarstarstar
Imke van Gisbergen
Specialist XPC Azalp
10
Telefonisch verkopen/ Telefonische verkoopgesprekken/ Verkooptraining

"Hele heldere en energieke training, veel ruimte om meteen te oefenen en vragen te stellen. Maryam geeft een duidelijke uitleg, elke keer even een recap van de vorige training of het vorige dagdeel. Veel handige tools om toe te passen in de praktijk. " - 17-02-2021 15:35

"Hele heldere en energieke training, veel ruimte om meteen te oefenen en vragen te stellen. Maryam geeft een duidelijke uitleg, elke keer eve… alles lezen - 17-02-2021 15:35

starstarstarstarstar
Hatice Esma Kirat
Customer Service
10
Telefonisch verkopen/ Telefonische verkoopgesprekken/ Verkooptraining

"Met Anouk heb ik de trainingen als proactief ervaren, ze is heel energiek als persoon en zorgt ervoor dat je bij de les blijft op een leuke manier, inhoudelijk leer je erg veel wat je in de praktijk kan toepassen op een natuurlijke manier, komt niet geforceerd over. Kortom; trainingen bij Anouk zijn top!!" - 01-02-2021 15:34

"Met Anouk heb ik de trainingen als proactief ervaren, ze is heel energiek als persoon en zorgt ervoor dat je bij de les blijft op een leuke … alles lezen - 01-02-2021 15:34

starstarstarstarstar
Mandy de Graaf
Medewerker Infobalie
10
Telefonisch verkopen/ Telefonische verkoopgesprekken/ Verkooptraining

"Je kunt duidelijk merken dat Maryam zich heeft verdiept in ons bedrijf. Hierdoor is het een zeer bedrijfsgerichte cursus geworden! Door de Coronamaatregelen werd het een online cursus. Maryam heeft dit tot een boeiende en gezellige cursus weten te maken vol met bruikbare tips die in de praktijk toegepast kunnen gaan worden. Echte aanrader!" - 04-01-2021 08:59

"Je kunt duidelijk merken dat Maryam zich heeft verdiept in ons bedrijf. Hierdoor is het een zeer bedrijfsgerichte cursus geworden! Door de C… alles lezen - 04-01-2021 08:59

Bertina van der Wal
starstarstarstarstar
Bertina van der Wal
Controller
10
Telefonisch verkopen/ Telefonische verkoopgesprekken/ Verkooptraining

"Maryam is een inspirerende, professionele, enthousiaste en overtuigende coach. Het team heeft vaardigheden geleerd die ze direct in de praktijk kunnen toepassen. Ze heeft echt maatwerk geleverd waardoor de cases heel herkenbaar waren vanuit de eigen praktijk." - 15-12-2020 15:45

"Maryam is een inspirerende, professionele, enthousiaste en overtuigende coach. Het team heeft vaardigheden geleerd die ze direct in de prakt… alles lezen - 15-12-2020 15:45

starstarstarstarstar
H. Luimstra
10
Telefonisch verkopen/ Telefonische verkoopgesprekken/ Verkooptraining

"Ik heb de training als erg leerzaam ervaren en kan de leerdoelen goed gebruiken in mijn werk als Medewerker Infobalie.
Ondanks de lockdown in verband met Corona kon de training online gewoon doorgaan.
" - 15-12-2020 15:44

"Ik heb de training als erg leerzaam ervaren en kan de leerdoelen goed gebruiken in mijn werk als Medewerker Infobalie. Ondanks de lockdown… alles lezen - 15-12-2020 15:44

Arjen Slagman
starstarstarstarstar
Arjen Slagman
10
Telefonisch verkopen/ Telefonische verkoopgesprekken/ Verkooptraining

"Erg enthousiast en energieke cursus met leerzame lesstof. Beddrijfsgerichte situaties behandeld waardoor het erg toepasselijk wordt voor de praktijk. Maryam is erg enthousiast, gedreven en heeft kennis van zaken en ervaring. " - 15-12-2020 15:42

"Erg enthousiast en energieke cursus met leerzame lesstof. Beddrijfsgerichte situaties behandeld waardoor het erg toepasselijk wordt voor de … alles lezen - 15-12-2020 15:42

Jildou Dijk
starstarstarstarstar_half
Jildou Dijk
9
Telefonisch verkopen/ Telefonische verkoopgesprekken/ Verkooptraining

"Maryam geeft op een leuke, interactieve en boeiende manier de training. Je krijgt duidelijke handvaten en instructies, die passen bij het bedrijf. Deze tools kun je meteen in de praktijk toepassen. Een training waar je echt iets aan hebt. " - 15-12-2020 15:42

"Maryam geeft op een leuke, interactieve en boeiende manier de training. Je krijgt duidelijke handvaten en instructies, die passen bij het be… alles lezen - 15-12-2020 15:42

starstarstarstarstar
Lysbeth Welling
Management Assistent/ medewerker infobalie
10
Telefonisch verkopen/ Telefonische verkoopgesprekken/ Verkooptraining

"Heel erg goed! Duidelijk, effectief en leerzaam en je hebt er direct wat aan. Gericht op de praktijk en vooral oplossingsgericht. De dag vloog om en dat bij een online-cursus!!!" - 15-12-2020 15:42

"Heel erg goed! Duidelijk, effectief en leerzaam en je hebt er direct wat aan. Gericht op de praktijk en vooral oplossingsgericht. De dag vlo… alles lezen - 15-12-2020 15:42

starstarstarstarstar
Aukema
Verhuuradviseur
10
Telefonisch verkopen/ Telefonische verkoopgesprekken/ Verkooptraining

"Maryam was heel duidelijk en bracht alles super enthousiast.
Ik heb hier enorm veel aan gehad! ze helpt je goed op weg en geeft goede handvaten, waardoor ik zelfverzekerder ben in een telefoongesprek met een klant. Top!" - 15-12-2020 15:41

"Maryam was heel duidelijk en bracht alles super enthousiast. Ik heb hier enorm veel aan gehad! ze helpt je goed op weg en geeft goede hand… alles lezen - 15-12-2020 15:41

Sjoerd Wenselaar - 'Als je 90% van je aandacht richt op de 10% die niet goed gaat, ga je na verloop van tijd denken dat 90% niet goed gaat'
Sjoerd Wenselaar
'Als je 90% van je aandacht richt op de 10% die niet goed gaat, ga je na verloop van tijd denken dat 90% niet goed gaat'
9,9
Ivonne van Raaij - 'Alles wat je écht wilt bereiken, ligt één stap buiten je comfort zone'
Ivonne van Raaij
'Alles wat je écht wilt bereiken, ligt één stap buiten je comfort zone'
9,8
Esther Noordhoek - 'Wat je beschouwt als de top is misschien alleen nog maar het opstapje'
Esther Noordhoek
'Wat je beschouwt als de top is misschien alleen nog maar het opstapje'
9,8
Joyce Michielsen - 'Groeien is springen in het onbekende, telkens weer'
Joyce Michielsen
'Groeien is springen in het onbekende, telkens weer'
9,7
Koen Faber - 'Je houdt jezelf voor de gek als je op dezelfde manier blijft verkopen en toch een hogere omzet verwacht'
Koen Faber
'Je houdt jezelf voor de gek als je op dezelfde manier blijft verkopen en toch een hogere omzet verwacht'
9,5
Maryam Leenheer - ‘Life begins at the end of your comfort zone’
Maryam Leenheer
‘Life begins at the end of your comfort zone’
9,9
Anouk Smulders - ‘Niet elke verandering is een verbetering, maar elke verbetering is wel een verandering’
Anouk Smulders
‘Niet elke verandering is een verbetering, maar elke verbetering is wel een verandering’
9,7
Myrinke van Werkum - Trainer-Coach
Myrinke van Werkum
Trainer-Coach
9,8
Pieter Gilhuis - Of je nu denkt dat je het kunt, of niet kunt. Je krijgt in beide gevallen gelijk
Pieter Gilhuis
Of je nu denkt dat je het kunt, of niet kunt. Je krijgt in beide gevallen gelijk
Roy van Maurik - ‘Niet elke verandering is een verbetering, maar elke verbetering is wel een verandering’
Roy van Maurik
‘Niet elke verandering is een verbetering, maar elke verbetering is wel een verandering’
9,9

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.