Klantgericht werken en klanttevredenheid

Niveau
Tijdsduur
Locatie
Op locatie, Online
Startdatum en plaats
Logo van Learnit
Opleiderscore: starstarstarstarstar_half 8,6 Learnit heeft een gemiddelde beoordeling van 8,6 (uit 532 ervaringen)

Tip: meer info over het programma, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

9,4
Gemiddeld cijfer voor Klantgericht werken en klanttevredenheid
Gebaseerd op 2 ervaringen Lees alle ervaringenchevron_right
starstarstarstarstar
Mozes
Werkvoorbereider
10
Klantgericht werken en klanttevredenheid

"Learnit is een fijne organisatie. Ik ben goed geïnformeerd. Hele fijne coach, duidelijke stof, goede opbouw van de training. Tevens een hele fijne afwisseling tussen theorie en praktijk! Prachtige locatie!!! Dit vanuit een hele tevreden cursist." - 20-12-2019 12:48

"Learnit is een fijne organisatie. Ik ben goed geïnformeerd. Hele fijne coach, duidelijke stof, goede opbouw van de training. Tevens een hele… alles lezen - 20-12-2019 12:48

Startdata en plaatsen

placeHeerenveen
25 mei. 2021 tot 8 jun. 2021
placeAlkmaar
28 mei. 2021 tot 11 jun. 2021
placeRotterdam
1 jun. 2021 tot 15 jun. 2021
placeUtrecht
3 jun. 2021 tot 17 jun. 2021
placeArnhem
4 jun. 2021 tot 18 jun. 2021
placeDen Haag
8 jun. 2021 tot 22 jun. 2021
placeGroningen
8 jun. 2021 tot 22 jun. 2021
placeNijmegen
8 jun. 2021 tot 22 jun. 2021
placeBreda
15 jun. 2021 tot 29 jun. 2021
placeEindhoven
18 jun. 2021 tot 2 jul. 2021
placeAmsterdam
22 jun. 2021 tot 6 jul. 2021
placeMaastricht
22 jun. 2021 tot 6 jul. 2021
computer Online: Virtuele locatie: Zoom
22 jun. 2021 tot 13 jul. 2021
placeZwolle
22 jun. 2021 tot 6 jul. 2021
placeAmersfoort
29 jun. 2021 tot 13 jul. 2021
placeRotterdam
29 jun. 2021 tot 13 jul. 2021
placeUtrecht
29 jun. 2021 tot 13 jul. 2021
placeDen Bosch
2 jul. 2021 tot 16 jul. 2021
10% korting
placeDen Haag
8 jul. 2021 tot 22 jul. 2021
10% korting
placeGroningen
8 jul. 2021 tot 22 jul. 2021
10% korting

Beschrijving

Learnit TrainingVolg al onze trainingen nu ook Live Online, comfortabel vanuit huis! 

Klanten hechten steeds meer belang aan organisaties die snappen wat hun behoeften zijn en daar op inspelen. Door een persoonlijke behandeling en de juiste service aan te bieden, kun je een positieve klantervaring realiseren. Dit houdt concreet in dat je goed moet luisteren naar wat de klant zegt, actief meedenkt en (waar mogelijk) voldoet aan de verwachtingen van de klant. Tegelijkertijd betekent dit dat je de regie zélf in handen moet houden, door haalbare oplossingen aan te dragen en helder te laten zien aan de klant wat er mogelijk is.

In de training Klantgericht werken en klanttevredenheid leer je je prettiger te voelen tijdens klantcontact en gemotiveerd te zijn om lastige situaties het…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Nog niet gevonden wat je zocht? Bekijk deze onderwerpen: Klantgerichtheid, Accountmanagement, Contractmanagement, Klantvriendelijkheid en Klantgerichte Sales.

Learnit TrainingVolg al onze trainingen nu ook Live Online, comfortabel vanuit huis! 

Klanten hechten steeds meer belang aan organisaties die snappen wat hun behoeften zijn en daar op inspelen. Door een persoonlijke behandeling en de juiste service aan te bieden, kun je een positieve klantervaring realiseren. Dit houdt concreet in dat je goed moet luisteren naar wat de klant zegt, actief meedenkt en (waar mogelijk) voldoet aan de verwachtingen van de klant. Tegelijkertijd betekent dit dat je de regie zélf in handen moet houden, door haalbare oplossingen aan te dragen en helder te laten zien aan de klant wat er mogelijk is.

In de training Klantgericht werken en klanttevredenheid leer je je prettiger te voelen tijdens klantcontact en gemotiveerd te zijn om lastige situaties het hoofd te bieden. Door je in te leven in de klant en een pro-actieve houding aan te nemen, leer je beter samen te werken met de klant. Bovendien creëer je hierdoor sneller win-win situaties, omdat klantbehoeften en bedrijfsdoelen worden verenigd.

Onderwerpen

  • Persoonlijke rol en kwaliteiten
  • Interne en externe klantgerichtheid
  • Communicatie en gesprekstechnieken
  • Het klantperspectief
  • Klantbehoeften en motivatoren
  • Lichaamstaal en houding
  • Bedekte signalen opvangen
  • Initiatief nemen
  • Samenwerking opbouwen
  • Gesprekken structureren
  • Keuzeprocessen begeleiden
  • Oplossingen presenteren
  • Klanttypen
  • Lastige situaties
  • Do's en don'ts
  • Reflectie en persoonlijk actieplan

Doelgroep

Deze training is bij uitstek geschikt voor deelnemers die onder deskundige begeleiding willen leren klantgericht(er) te werk te gaan.

Werkwijze

  • Maatwerk staat bij ons centraal: door een telefonisch intakegesprek inventariseert de trainer jouw persoonlijke leerdoelen. Op basis daarvan wordt het definitieve programma van de training bepaald.
  • We vinden een veilige trainingssfeer belangrijk, omdat je je prettig moet voelen bij het experimenteren met nieuwe kennis en vaardigheden.
  • We geloven sterk in het doen en ervaren, in plaats van vertellen over de inhoud van trainingen, waardoor al onze trainingen actief van aard zijn.
  • Om de kwaliteit van de training te kunnen garanderen, hanteren wij voor de training een maximale groepsgrootte van acht deelnemers, zodat we het leereffect en rendement kunnen waarborgen.
9,4
Gemiddeld cijfer voor Klantgericht werken en klanttevredenheid
Gebaseerd op 2 ervaringen
starstarstarstarstar
Mozes
Werkvoorbereider
10
Klantgericht werken en klanttevredenheid

"Learnit is een fijne organisatie. Ik ben goed geïnformeerd. Hele fijne coach, duidelijke stof, goede opbouw van de training. Tevens een hele fijne afwisseling tussen theorie en praktijk! Prachtige locatie!!! Dit vanuit een hele tevreden cursist." - 20-12-2019 12:48

"Learnit is een fijne organisatie. Ik ben goed geïnformeerd. Hele fijne coach, duidelijke stof, goede opbouw van de training. Tevens een hele… alles lezen - 20-12-2019 12:48

starstarstarstarstar_half
A. van Haren, Sociaal Economische Raad
8,8
Klantgericht werken en klanttevredenheid

"De interactie met de cursisten was erg goed! Goede docent met vakkennis en een duidelijke manier van uitleggen. Het les tempo en de afwisseling tussen theorie en praktijk was erg goed. " - 18-12-2008 14:30

"De interactie met de cursisten was erg goed! Goede docent met vakkennis en een duidelijke manier van uitleggen. Het les tempo en de afwissel… alles lezen - 18-12-2008 14:30

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Download gratis en vrijblijvend de informatiebrochure

Aanhef
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)

Heb je nog vragen?

(optioneel)
We slaan je gegevens op om je via e-mail en evt. telefoon verder te helpen.
Meer info vind je in ons privacybeleid.