Klantgericht werken en klanttevredenheid

Niveau
Tijdsduur
Locatie
Op locatie, Online
Startdatum en plaats

Klantgericht werken en klanttevredenheid

Learnit
Logo van Learnit
Opleiderscore: starstarstarstarstar_half 8,7 Learnit heeft een gemiddelde beoordeling van 8,7 (uit 706 ervaringen)

Tip: meer info over het programma, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

9,4
Gemiddeld cijfer voor Klantgericht werken en klanttevredenheid
Gebaseerd op 2 ervaringen Lees alle ervaringenchevron_right
starstarstarstarstar
Mozes
Werkvoorbereider
10
Klantgericht werken en klanttevredenheid

"Learnit is een fijne organisatie. Ik ben goed geïnformeerd. Hele fijne coach, duidelijke stof, goede opbouw van de training. Tevens een hele fijne afwisseling tussen theorie en praktijk! Prachtige locatie!!! Dit vanuit een hele tevreden cursist." - 20-12-2019 12:48

"Learnit is een fijne organisatie. Ik ben goed geïnformeerd. Hele fijne coach, duidelijke stof, goede opbouw van de training. Tevens een hele… alles lezen - 20-12-2019 12:48

Startdata en plaatsen

placeBreda
10 feb. 2023 tot 24 feb. 2023
placeUtrecht
13 feb. 2023 tot 27 feb. 2023
placeAmsterdam
14 feb. 2023 tot 28 feb. 2023
placeDen Haag
14 feb. 2023 tot 28 feb. 2023
placeAlkmaar
21 feb. 2023 tot 7 mrt. 2023
placeEindhoven
21 feb. 2023 tot 7 mrt. 2023
placeEindhoven
23 feb. 2023 tot 9 mrt. 2023
placeRotterdam
27 feb. 2023 tot 13 mrt. 2023
placeGroningen
28 feb. 2023 tot 14 mrt. 2023
placeRotterdam
28 feb. 2023 tot 14 mrt. 2023
placeUtrecht
28 feb. 2023 tot 14 mrt. 2023
placeZwolle
28 feb. 2023 tot 14 mrt. 2023
placeDen Haag
2 mrt. 2023 tot 16 mrt. 2023
computer Online: Virtuele locatie: Zoom
14 mrt. 2023 tot 21 mrt. 2023
placeAmsterdam
16 mrt. 2023 tot 30 mrt. 2023
placeDen Haag
16 mrt. 2023 tot 30 mrt. 2023
placeArnhem
17 mrt. 2023 tot 31 mrt. 2023
computer Online: Virtuele locatie: Zoom
20 mrt. 2023 tot 3 apr. 2023
placeZwolle
20 mrt. 2023 tot 3 apr. 2023
placeAmsterdam
22 mrt. 2023 tot 5 apr. 2023

Beschrijving

Learnit TrainingVolg al onze trainingen nu ook Live Online, comfortabel vanuit huis! 

Klanten hechten steeds meer belang aan organisaties die snappen wat hun behoeften zijn en daar op inspelen. Door een persoonlijke behandeling en de juiste service aan te bieden, kun je een positieve klantervaring realiseren. Dit houdt concreet in dat je goed moet luisteren naar wat de klant zegt, actief meedenkt en (waar mogelijk) voldoet aan de verwachtingen van de klant. Tegelijkertijd betekent dit dat je de regie zélf in handen moet houden, door haalbare oplossingen aan te dragen en helder te laten zien aan de klant wat er mogelijk is.

In de training Klantgericht werken en klanttevredenheid leer je je prettiger te voelen tijdens klantcontact en gemotiveerd te zijn om lastige situaties het…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Learnit TrainingVolg al onze trainingen nu ook Live Online, comfortabel vanuit huis! 

Klanten hechten steeds meer belang aan organisaties die snappen wat hun behoeften zijn en daar op inspelen. Door een persoonlijke behandeling en de juiste service aan te bieden, kun je een positieve klantervaring realiseren. Dit houdt concreet in dat je goed moet luisteren naar wat de klant zegt, actief meedenkt en (waar mogelijk) voldoet aan de verwachtingen van de klant. Tegelijkertijd betekent dit dat je de regie zélf in handen moet houden, door haalbare oplossingen aan te dragen en helder te laten zien aan de klant wat er mogelijk is.

In de training Klantgericht werken en klanttevredenheid leer je je prettiger te voelen tijdens klantcontact en gemotiveerd te zijn om lastige situaties het hoofd te bieden. Door je in te leven in de klant en een pro-actieve houding aan te nemen, leer je beter samen te werken met de klant. Bovendien creëer je hierdoor sneller win-win situaties, omdat klantbehoeften en bedrijfsdoelen worden verenigd.

Onderwerpen

  • Persoonlijke rol en kwaliteiten
  • Interne en externe klantgerichtheid
  • Communicatie en gesprekstechnieken
  • Het klantperspectief
  • Klantbehoeften en motivatoren
  • Lichaamstaal en houding
  • Bedekte signalen opvangen
  • Initiatief nemen
  • Samenwerking opbouwen
  • Gesprekken structureren
  • Keuzeprocessen begeleiden
  • Oplossingen presenteren
  • Klanttypen
  • Lastige situaties
  • Do's en don'ts
  • Reflectie en persoonlijk actieplan

Doelgroep

Deze training is bij uitstek geschikt voor deelnemers die onder deskundige begeleiding willen leren klantgericht(er) te werk te gaan.

Werkwijze

  • Maatwerk staat bij ons centraal: door een telefonisch intakegesprek inventariseert de trainer jouw persoonlijke leerdoelen. Op basis daarvan wordt het definitieve programma van de training bepaald.
  • We vinden een veilige trainingssfeer belangrijk, omdat je je prettig moet voelen bij het experimenteren met nieuwe kennis en vaardigheden.
  • We geloven sterk in het doen en ervaren, in plaats van vertellen over de inhoud van trainingen, waardoor al onze trainingen actief van aard zijn.
  • Om de kwaliteit van de training te kunnen garanderen, hanteren wij voor de training een maximale groepsgrootte van acht deelnemers, zodat we het leereffect en rendement kunnen waarborgen.
9,4
Gemiddeld cijfer voor Klantgericht werken en klanttevredenheid
Gebaseerd op 2 ervaringen
starstarstarstarstar
Mozes
Werkvoorbereider
10
Klantgericht werken en klanttevredenheid

"Learnit is een fijne organisatie. Ik ben goed geïnformeerd. Hele fijne coach, duidelijke stof, goede opbouw van de training. Tevens een hele fijne afwisseling tussen theorie en praktijk! Prachtige locatie!!! Dit vanuit een hele tevreden cursist." - 20-12-2019 12:48

"Learnit is een fijne organisatie. Ik ben goed geïnformeerd. Hele fijne coach, duidelijke stof, goede opbouw van de training. Tevens een hele… alles lezen - 20-12-2019 12:48

starstarstarstarstar_half
A. van Haren, Sociaal Economische Raad
8,8
Klantgericht werken en klanttevredenheid

"De interactie met de cursisten was erg goed! Goede docent met vakkennis en een duidelijke manier van uitleggen. Het les tempo en de afwisseling tussen theorie en praktijk was erg goed. " - 18-12-2008 14:30

"De interactie met de cursisten was erg goed! Goede docent met vakkennis en een duidelijke manier van uitleggen. Het les tempo en de afwissel… alles lezen - 18-12-2008 14:30

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Download gratis en vrijblijvend de informatiebrochure

(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)

Heb je nog vragen?

(optioneel)
We slaan je gegevens op om je via e-mail en evt. telefoon verder te helpen.
Meer info vind je in ons privacybeleid.