Online Communicatievaardigheden / Online Klantcontact / Klantgericht Online Communiceren / Impactvol Online Klantcontact

Niveau
Tijdsduur
Trainers
Ivonne van Raaij+10
Locatie
Op locatie, Online
Startdatum en plaats
Logo van Coach+Result
Opleiderscore: starstarstarstarstar 9,7 Coach+Result heeft een gemiddelde beoordeling van 9,7 (uit 1.907 ervaringen)
Beste opleider van Nederland

Winnaar Beste opleider van Nederland 2020: #1 in Sales, #1 in Secretarieel & Administratief, #1 beste trainer, #1 beste kleine opleider en #2 in Communicatie.

Winnaar Beste opleider van Nederland 2019: #1 in Sales, #1 in Secretarieel & Administratief, #1 beste trainer, #2 in Communicatie en #2 in Management.

Winnaar Beste opleider van Nederland 2018: #1 in Communicatie, #1 in Sales, #2 in Management en #2 in Opleiding & Onderwijs.

Winnaar Beste opleider van Nederland 2017: #1 in Secretarieel & Administratief, #1 in Sales, #2 in Opleiding & Onderwijs en #3 in Management.

Winnaar Beste opleider van Nederland 2016: #1 in Secretarieel & Administratief, #1 in Financieel, #1 in Sales, #2 in Communicatie en #3 overall.

Lees meer over Beste Opleider van Nederland 2020.

Tip: meer info over het programma, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

10
Gemiddeld cijfer voor Online Communicatievaardigheden / Online Klantcontact / Klantgericht Online Communiceren / Impactvol Online Klantcontact
Gebaseerd op 6 ervaringen Lees alle ervaringenchevron_right
starstarstarstarstar
Bilal Atabey
klantadviseur MKB Banking
10
Online Communicatievaardigheden / Online Klantcontact / Klantgericht Online Communiceren / Impactvol Online Klantcontact

"Ik vond deze training erg prettig. Maryam straalt positieve energie uit en ik had niet het idee van; de training duurt zo lang; nee, ik kreeg er juist energie van! Ik heb goede handvatten gekregen die ik ga toepassen in de praktijk. Bedankt Maryam!" - 23-02-2021 15:02

"Ik vond deze training erg prettig. Maryam straalt positieve energie uit en ik had niet het idee van; de training duurt zo lang; nee, ik kree… alles lezen - 23-02-2021 15:02

Startdata en plaatsen

placeBreda (Ulvenhout)
18 mei. 2021
check_circle Startgarantie
placeBreda (Ulvenhout)
30 sep. 2021
check_circle Startgarantie
placeBreda (Ulvenhout)
16 nov. 2021
check_circle Startgarantie

Beschrijving

Gespreksstructuur online gesprek, online-etiquette, gewenste reactiesnelheid, spiegelen, klant- en servicegericht woordgebruik, omgaan met klanttypen, omgaan met irritatie en ongenoegen, schakelen tussen online kanalen.

Wat is het doel van deze training?
U leert professioneel en efficiënt klantgesprekken voeren via online kanalen als chat, WhatsApp, Facebook, Twitter en e-mail, zodat de kwaliteit en het resultaat van uw gesprekken verbetert. En een representatieve en klantgerichte uitstraling richting klanten en relaties.

Wat is het resultaat?
In deze training leert u o.a.:

  • Hoe u een online klantgesprek goed voorbereidt en wat een goede voorbereiding u oplevert
  • Efficiënter werken door he…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Gespreksstructuur online gesprek, online-etiquette, gewenste reactiesnelheid, spiegelen, klant- en servicegericht woordgebruik, omgaan met klanttypen, omgaan met irritatie en ongenoegen, schakelen tussen online kanalen.

Wat is het doel van deze training?
U leert professioneel en efficiënt klantgesprekken voeren via online kanalen als chat, WhatsApp, Facebook, Twitter en e-mail, zodat de kwaliteit en het resultaat van uw gesprekken verbetert. En een representatieve en klantgerichte uitstraling richting klanten en relaties.

Wat is het resultaat?
In deze training leert u o.a.:

  • Hoe u een online klantgesprek goed voorbereidt en wat een goede voorbereiding u oplevert
  • Efficiënter werken door het leiden en sturen van het gesprek
  • Een online-gesprek gestructureerd opbouwen volgens een gespreksstructuur
  • Wat de online-etiquette zijn en hoe u deze op de juiste manier toepast
  • Hoe actief en doelgericht online te 'luisteren' en beantwoorden
  • Klant- en servicegericht woordgebruik te hanteren
  • Hoe je een goede sfeer kunt creëren door spiegelgedrag
  • De juiste vragen stellen op het juiste moment
  • Omgaan met verschillende klanttypen
  • Professioneel omgaan met irritatie en ongenoegen
  • Schakelen tussen verschillen tussen de verschillende online-media


Voor wie?
De training Online Klantcontact is bestemd voor iedere medewerker die zich bezighoudt met online klantcontact/online communicatie met klanten. Denk hierbij onder andere aan medewerkers klantenservice, binnendienst medewerkers die verantwoordelijk zijn voor de communicatie via online kanalen als chat, WhatsApp, e-mail, Facebook en Twitter.

Data op aanvraag

Coach + Result biedt resultaatgerichte en praktische trainings- en coachingtrajecten aan op het gebied van: Verkoop, Service + Klantbeleving, Management en Persoonlijke + Teamontwikkeling. Wij zijn specialist in het vergroten van commerciële slagkracht en het verhogen van klantbeleving, door het optimaliseren van (commercieel) klantcontact. 

Wij richten ons op het beïnvloeden van gedrag, Daarom zijn onze trainingen opgebouwd volgens drie bouwstenen: weten (kennis = wat), willen (motivatie = waarom) en kunnen (kunde = hoe). Wanneer u weet welke vaardigheden en technieken u kunt inzetten in uw contact met klanten, u weet wat dit u oplevert en u beschikt over de kunde om de vaardigheden en technieken daadwerkelijk toe te passen, dan pas kan de gewenste output gerealiseerd worden.

10
Gemiddeld cijfer voor Online Communicatievaardigheden / Online Klantcontact / Klantgericht Online Communiceren / Impactvol Online Klantcontact
Gebaseerd op 6 ervaringen
starstarstarstarstar
Bilal Atabey
klantadviseur MKB Banking
10
Online Communicatievaardigheden / Online Klantcontact / Klantgericht Online Communiceren / Impactvol Online Klantcontact

"Ik vond deze training erg prettig. Maryam straalt positieve energie uit en ik had niet het idee van; de training duurt zo lang; nee, ik kreeg er juist energie van! Ik heb goede handvatten gekregen die ik ga toepassen in de praktijk. Bedankt Maryam!" - 23-02-2021 15:02

"Ik vond deze training erg prettig. Maryam straalt positieve energie uit en ik had niet het idee van; de training duurt zo lang; nee, ik kree… alles lezen - 23-02-2021 15:02

starstarstarstarstar
Marien Wallink
Klantadviseur MKB Banking Abn Amro
10
Online Communicatievaardigheden / Online Klantcontact / Klantgericht Online Communiceren / Impactvol Online Klantcontact

"Maryam is een prettige trainer en geeft voldoende ruimte om je eigen ervaringen te delen. Ik heb zeer nuttige tips ontvangen om mijn online communicatievaardigheden verder aan te scherpen en vond deze training dan ook zeker de moeite waard! " - 23-02-2021 15:01

"Maryam is een prettige trainer en geeft voldoende ruimte om je eigen ervaringen te delen. Ik heb zeer nuttige tips ontvangen om mijn online … alles lezen - 23-02-2021 15:01

starstarstarstarstar
Gunnar De Lepeleire
Sales Manager
10
Online Communicatievaardigheden / Online Klantcontact / Klantgericht Online Communiceren / Impactvol Online Klantcontact

"Eerst en vooral is er het enthousiasme van Ivonne dat ik als Belg enorm apprecieer. Zij beschikt over een zeer goede expertise, betrekt ons goed in de interactie waardoor de concentratie van begin tot einde zeer hoog ligt. Productief en efficiënt!" - 01-02-2021 07:22

"Eerst en vooral is er het enthousiasme van Ivonne dat ik als Belg enorm apprecieer. Zij beschikt over een zeer goede expertise, betrekt ons … alles lezen - 01-02-2021 07:22

starstarstarstarstar
Isalien Van Laere
Junior Sales M365
10
Online Communicatievaardigheden / Online Klantcontact / Klantgericht Online Communiceren / Impactvol Online Klantcontact

"Ivonne haar enthousiasme doet al de helft van het werk: ieders aandacht bij de les houden. Ze geeft haar positieve vibe gewoon door, ook online. Het was een zeer interessante en aangename middag. Ik kijk al uit naar de volgende sessie!" - 29-01-2021 08:42

"Ivonne haar enthousiasme doet al de helft van het werk: ieders aandacht bij de les houden. Ze geeft haar positieve vibe gewoon door, ook onl… alles lezen - 29-01-2021 08:42

starstarstarstarstar
Danny Westdijk
Adviseur Private Banking
10
Online Communicatievaardigheden / Online Klantcontact / Klantgericht Online Communiceren / Impactvol Online Klantcontact

"Eg nuttige en verrassend leuke opleiding! Dankzij de enthousiaste, ontwapenende en verbindende wijze van online lesgeven door Ivonne en de praktisch eenvoudig toepasbare aangereikte inzichten geeft deze tweedaagse training meer rust, vertrouwen en impact met videobellen. Deze verfrissende cursus had ik niet willen missen!" - 18-12-2020 08:32

"Eg nuttige en verrassend leuke opleiding! Dankzij de enthousiaste, ontwapenende en verbindende wijze van online lesgeven door Ivonne en de p… alles lezen - 18-12-2020 08:32

starstarstarstarstar
Jeanet van Rhijn
10
Online Communicatievaardigheden / Online Klantcontact / Klantgericht Online Communiceren / Impactvol Online Klantcontact

"Vandaag een leuke en leerzame online training gehad. Cursus werd gegeven door een enthousiaste en inspirerende Maryam.
Ik heb er zin en vertrouwen in om de nieuwe vaardigheden in de praktijk te gaan gebruiken.

" - 08-04-2020 09:45

"Vandaag een leuke en leerzame online training gehad. Cursus werd gegeven door een enthousiaste en inspirerende Maryam. Ik heb er zin en ve… alles lezen - 08-04-2020 09:45

Dank voor je inzet ook. Succes met alles in de praktijk gebruiken en we spreken elkaar snel.

- 08-04-2020 09:45
Ivonne van Raaij - 'Alles wat je écht wilt bereiken, ligt één stap buiten je comfort zone'
Ivonne van Raaij
'Alles wat je écht wilt bereiken, ligt één stap buiten je comfort zone'
9,8
Joyce Michielsen - 'Groeien is springen in het onbekende, telkens weer'
Joyce Michielsen
'Groeien is springen in het onbekende, telkens weer'
9,7
Koen Faber - 'Je houdt jezelf voor de gek als je op dezelfde manier blijft verkopen en toch een hogere omzet verwacht'
Koen Faber
'Je houdt jezelf voor de gek als je op dezelfde manier blijft verkopen en toch een hogere omzet verwacht'
9,5
Anouk Smulders - ‘Niet elke verandering is een verbetering, maar elke verbetering is wel een verandering’
Anouk Smulders
‘Niet elke verandering is een verbetering, maar elke verbetering is wel een verandering’
9,7
Sjoerd Wenselaar - 'Als je 90% van je aandacht richt op de 10% die niet goed gaat, ga je na verloop van tijd denken dat 90% niet goed gaat'
Sjoerd Wenselaar
'Als je 90% van je aandacht richt op de 10% die niet goed gaat, ga je na verloop van tijd denken dat 90% niet goed gaat'
9,9
Esther Noordhoek - 'Wat je beschouwt als de top is misschien alleen nog maar het opstapje'
Esther Noordhoek
'Wat je beschouwt als de top is misschien alleen nog maar het opstapje'
9,8
Maryam Leenheer - ‘Life begins at the end of your comfort zone’
Maryam Leenheer
‘Life begins at the end of your comfort zone’
9,9
Myrinke van Werkum - Trainer-Coach
Myrinke van Werkum
Trainer-Coach
9,8
Pieter Gilhuis - Of je nu denkt dat je het kunt, of niet kunt. Je krijgt in beide gevallen gelijk
Pieter Gilhuis
Of je nu denkt dat je het kunt, of niet kunt. Je krijgt in beide gevallen gelijk
Roy van Maurik - ‘Niet elke verandering is een verbetering, maar elke verbetering is wel een verandering’
Roy van Maurik
‘Niet elke verandering is een verbetering, maar elke verbetering is wel een verandering’
9,9

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Download gratis en vrijblijvend de informatiebrochure

Aanhef
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)

Heb je nog vragen?

(optioneel)
We slaan je gegevens op om je via e-mail en evt. telefoon verder te helpen.
Meer info vind je in ons privacybeleid.