Online Communicatievaardigheden / Online Klantcontact / Klantgericht Online Communiceren / Impactvol Online Klantcontact
- Niveau
- Tijdsduur
- Trainers
+10
- Locatie
- Op locatie, Online
- Startdatum en plaats


Winnaar Beste opleider van Nederland 2020: #1 in Sales, #1 in Secretarieel & Administratief, #1 beste trainer, #1 beste kleine opleider en #2 in Communicatie.
Winnaar Beste opleider van Nederland 2019: #1 in Sales, #1 in Secretarieel & Administratief, #1 beste trainer, #2 in Communicatie en #2 in Management.
Winnaar Beste opleider van Nederland 2018: #1 in Communicatie, #1 in Sales, #2 in Management en #2 in Opleiding & Onderwijs.
Winnaar Beste opleider van Nederland 2017: #1 in Secretarieel & Administratief, #1 in Sales, #2 in Opleiding & Onderwijs en #3 in Management.
Winnaar Beste opleider van Nederland 2016: #1 in Secretarieel & Administratief, #1 in Financieel, #1 in Sales, #2 in Communicatie en #3 overall.
Lees meer over Beste Opleider van Nederland 2020."Ik vond deze training erg prettig. Maryam straalt positieve energie uit en ik had niet het idee van; de training duurt zo lang; nee, ik kreeg er juist energie van! Ik heb goede handvatten gekregen die ik ga toepassen in de praktijk. Bedankt Maryam!" - 23-02-2021 15:02
"Ik vond deze training erg prettig. Maryam straalt positieve energie uit en ik had niet het idee van; de training duurt zo lang; nee, ik kree… alles lezen - 23-02-2021 15:02
Startdata en plaatsen
placeBreda (Ulvenhout) 18 mei. 2021check_circle Startgarantie |
placeBreda (Ulvenhout) 30 sep. 2021check_circle Startgarantie |
placeBreda (Ulvenhout) 16 nov. 2021check_circle Startgarantie |
Beschrijving
Gespreksstructuur online gesprek, online-etiquette, gewenste reactiesnelheid, spiegelen, klant- en servicegericht woordgebruik, omgaan met klanttypen, omgaan met irritatie en ongenoegen, schakelen tussen online kanalen.
Wat is het doel van deze training?
U leert professioneel en efficiënt klantgesprekken voeren via online kanalen als chat, WhatsApp, Facebook, Twitter en e-mail, zodat de kwaliteit en het resultaat van uw gesprekken verbetert. En een representatieve en klantgerichte uitstraling richting klanten en relaties.
Wat is het resultaat?
In deze training leert u o.a.:
- Hoe u een online klantgesprek goed voorbereidt en wat een goede voorbereiding u oplevert
- Efficiënter werken door he…
Veelgestelde vragen
Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.
Gespreksstructuur online gesprek, online-etiquette, gewenste reactiesnelheid, spiegelen, klant- en servicegericht woordgebruik, omgaan met klanttypen, omgaan met irritatie en ongenoegen, schakelen tussen online kanalen.
Wat is het doel van deze training?
U leert
professioneel en efficiënt klantgesprekken voeren via online
kanalen als chat, WhatsApp, Facebook, Twitter en e-mail, zodat de
kwaliteit en het resultaat van uw gesprekken verbetert. En een
representatieve en klantgerichte uitstraling richting klanten en
relaties.
Wat is het resultaat?
In deze training leert u o.a.:
- Hoe u een online klantgesprek goed voorbereidt en wat een goede voorbereiding u oplevert
- Efficiënter werken door het leiden en sturen van het gesprek
- Een online-gesprek gestructureerd opbouwen volgens een gespreksstructuur
- Wat de online-etiquette zijn en hoe u deze op de juiste manier toepast
- Hoe actief en doelgericht online te 'luisteren' en beantwoorden
- Klant- en servicegericht woordgebruik te hanteren
- Hoe je een goede sfeer kunt creëren door spiegelgedrag
- De juiste vragen stellen op het juiste moment
- Omgaan met verschillende klanttypen
- Professioneel omgaan met irritatie en ongenoegen
- Schakelen tussen verschillen tussen de verschillende online-media
Voor wie?
De training Online Klantcontact is bestemd
voor iedere medewerker die zich bezighoudt met online
klantcontact/online communicatie met klanten. Denk hierbij onder
andere aan medewerkers klantenservice, binnendienst medewerkers die
verantwoordelijk zijn voor de communicatie via online kanalen als
chat, WhatsApp, e-mail, Facebook en Twitter.
Data op aanvraag
Coach + Result biedt resultaatgerichte en praktische trainings- en coachingtrajecten aan op het gebied van: Verkoop, Service + Klantbeleving, Management en Persoonlijke + Teamontwikkeling. Wij zijn specialist in het vergroten van commerciële slagkracht en het verhogen van klantbeleving, door het optimaliseren van (commercieel) klantcontact.
Wij richten ons op het beïnvloeden van gedrag, Daarom zijn onze trainingen opgebouwd volgens drie bouwstenen: weten (kennis = wat), willen (motivatie = waarom) en kunnen (kunde = hoe). Wanneer u weet welke vaardigheden en technieken u kunt inzetten in uw contact met klanten, u weet wat dit u oplevert en u beschikt over de kunde om de vaardigheden en technieken daadwerkelijk toe te passen, dan pas kan de gewenste output gerealiseerd worden.
"Ik vond deze training erg prettig. Maryam straalt positieve energie uit en ik had niet het idee van; de training duurt zo lang; nee, ik kreeg er juist energie van! Ik heb goede handvatten gekregen die ik ga toepassen in de praktijk. Bedankt Maryam!" - 23-02-2021 15:02
"Ik vond deze training erg prettig. Maryam straalt positieve energie uit en ik had niet het idee van; de training duurt zo lang; nee, ik kree… alles lezen - 23-02-2021 15:02
"Maryam is een prettige trainer en geeft voldoende ruimte om je eigen ervaringen te delen. Ik heb zeer nuttige tips ontvangen om mijn online communicatievaardigheden verder aan te scherpen en vond deze training dan ook zeker de moeite waard! " - 23-02-2021 15:01
"Maryam is een prettige trainer en geeft voldoende ruimte om je eigen ervaringen te delen. Ik heb zeer nuttige tips ontvangen om mijn online … alles lezen - 23-02-2021 15:01
"Eerst en vooral is er het enthousiasme van Ivonne dat ik als Belg enorm apprecieer. Zij beschikt over een zeer goede expertise, betrekt ons goed in de interactie waardoor de concentratie van begin tot einde zeer hoog ligt. Productief en efficiënt!" - 01-02-2021 07:22
"Eerst en vooral is er het enthousiasme van Ivonne dat ik als Belg enorm apprecieer. Zij beschikt over een zeer goede expertise, betrekt ons … alles lezen - 01-02-2021 07:22
"Ivonne haar enthousiasme doet al de helft van het werk: ieders aandacht bij de les houden. Ze geeft haar positieve vibe gewoon door, ook online. Het was een zeer interessante en aangename middag. Ik kijk al uit naar de volgende sessie!" - 29-01-2021 08:42
"Ivonne haar enthousiasme doet al de helft van het werk: ieders aandacht bij de les houden. Ze geeft haar positieve vibe gewoon door, ook onl… alles lezen - 29-01-2021 08:42
"Eg nuttige en verrassend leuke opleiding! Dankzij de enthousiaste, ontwapenende en verbindende wijze van online lesgeven door Ivonne en de praktisch eenvoudig toepasbare aangereikte inzichten geeft deze tweedaagse training meer rust, vertrouwen en impact met videobellen. Deze verfrissende cursus had ik niet willen missen!" - 18-12-2020 08:32
"Eg nuttige en verrassend leuke opleiding! Dankzij de enthousiaste, ontwapenende en verbindende wijze van online lesgeven door Ivonne en de p… alles lezen - 18-12-2020 08:32
"Vandaag een leuke en leerzame online training gehad. Cursus werd gegeven door een enthousiaste en inspirerende Maryam.
Ik heb er zin en vertrouwen in om de nieuwe vaardigheden in de praktijk te gaan gebruiken.
" - 08-04-2020 09:45
"Vandaag een leuke en leerzame online training gehad. Cursus werd gegeven door een enthousiaste en inspirerende Maryam. Ik heb er zin en ve… alles lezen - 08-04-2020 09:45
Dank voor je inzet ook. Succes met alles in de praktijk gebruiken en we spreken elkaar snel.
- 08-04-2020 09:45Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.