Maryam Leenheer
Maryam Leenheer

Maryam Leenheer

‘Life begins at the end of your comfort zone’

9,9
Gemiddeld cijfer voor Maryam Leenheer
Gebaseerd op 373 ervaringen Bekijk alle ervaringenchevron_right
starstarstarstarstar
Nick van Steen
Account Manager
10
Time Management training: Efficiënt en effectief benutten van (werk-)tijd / Plannen en organiseren / Persoonlijke effectiviteit

"Samen met collega’s een super fijne training gehad over hoe je het beste met je tijd kunt omgaan. Ik kan iedereen die nog efficiënter wilt leren omgaan met zijn tijd deze training aanraden." - 12-04-2022 14:37

"Samen met collega’s een super fijne training gehad over hoe je het beste met je tijd kunt omgaan. Ik kan iedereen die nog efficiënter wilt l… alles lezen - 12-04-2022 14:37

Maryam is haar carrière begonnen in de financiële dienstverlening. Haar natuurlijke interesse in mensen en wat hen drijft  in combinatie met sales en advisering  zorgde voor mooie resultaten. Als docent, studieloopbaangebeleider en manager heeft Maryam al veel mensen geholpen bij het ontdekken van hun volledige potentieel.

Zij gelooft sterk in het ‘blijven uitbreiden van je comfortzone’. Af en toe een stapje er buiten, zorgt voor toenemend geloof in jezelf. Daarom blijft zij zich ook continu ontwikkelen en deinst zij er niet voor terug om nieuwe dingen te proberen. Maryam is enthousiast, energiek, mensgericht en daagt anderen graag uit nieuwe wegen te bewandelen.  Als trainer-coach faciliteert zij cursisten, ieder op het eigen niveau, in hun groeiproces.

9,9
Gemiddeld cijfer voor Maryam Leenheer
Gebaseerd op 373 ervaringen
starstarstarstarstar
Nick van Steen
Account Manager
10
Time Management training: Efficiënt en effectief benutten van (werk-)tijd / Plannen en organiseren / Persoonlijke effectiviteit

"Samen met collega’s een super fijne training gehad over hoe je het beste met je tijd kunt omgaan. Ik kan iedereen die nog efficiënter wilt leren omgaan met zijn tijd deze training aanraden." - 12-04-2022 14:37

"Samen met collega’s een super fijne training gehad over hoe je het beste met je tijd kunt omgaan. Ik kan iedereen die nog efficiënter wilt l… alles lezen - 12-04-2022 14:37

starstarstarstarstar_half
Yolanda Verbiesen
Klantenservice Medewerker
9
Communicatie training: Assertief en effectief communiceren

"Hele leuke en leerzame training. Alles wordt door Maryam goed en enthousiast uitgelegd met duidelijke voorbeelden.
We hebben ook rollenspellen gedaan om het een en ander te oefenen. Ook al vinden we dat meestal niet zo fijn is het zeker wel effectief geweest. Kortom een leerzame training op een prettige manier. Ik geef Maryam een 9,8 als cijfer.

Met vriendelijke groet,
Yolanda Verbiesen
Klantenservice sanders Wonen" - 01-04-2022 14:05

"Hele leuke en leerzame training. Alles wordt door Maryam goed en enthousiast uitgelegd met duidelijke voorbeelden. We hebben ook rollenspe… alles lezen - 01-04-2022 14:05

starstarstarstarstar
Caroliene Rek de
Mederwerker Goederenbeheer DMG
10
Communicatie training: Omgaan met agressie en emotie / Omgaan met grensoverschrijdend gedrag

"Een stukje bewustwording van hoe het ook kan. Een aantal handvatten om beter gesprekken in te gaan of om deze juist even uit te stellen. Goed om de training gevolgd te hebben. Wat een leuke enthousiaste trainer had ik. Maryam je doet het leuk en leerzaam." - 30-03-2022 05:36

"Een stukje bewustwording van hoe het ook kan. Een aantal handvatten om beter gesprekken in te gaan of om deze juist even uit te stellen. Goe… alles lezen - 30-03-2022 05:36

starstarstarstarstar
Rob Terwal
coördinator Facilities
10
Time Management training: Efficiënt en effectief benutten van (werk-)tijd / Plannen en organiseren / Persoonlijke effectiviteit

"Heb de training als erg positief ervaren met Maryam als ervaren trainer die op leuke en duidelijke wijze de dag vol met leerstof en interactieve opdrachten tot een geslaagde dag heeft gemaakt.

Bedankt hiervoor." - 29-03-2022 16:12

"Heb de training als erg positief ervaren met Maryam als ervaren trainer die op leuke en duidelijke wijze de dag vol met leerstof en interact… alles lezen - 29-03-2022 16:12

starstarstarstarstar
Michelle Timmermans
Klantenservice medewerker
10
Communicatie training: Assertief en effectief communiceren

"Zeer fijne training. Hierbij leer je om goed naar jezelf te kijken hoe je feedback geeft en wat jouw gedrag of manier van aanpakken met een ander doet.
Leuke manier van cursus geven met volle enthousiasme." - 15-03-2022 15:58

"Zeer fijne training. Hierbij leer je om goed naar jezelf te kijken hoe je feedback geeft en wat jouw gedrag of manier van aanpakken met een … alles lezen - 15-03-2022 15:58

starstarstarstarstar
Sanne van Steen
Klantenservice Medewerker
10
Communicatie training: Assertief en effectief communiceren

"Een hele interessante training hoe om te gaan met werkdruk en ook om je werk los te laten en meer prioriteiten te stellen. Fijne handvaten gekregen om nee te zeggen." - 10-03-2022 15:44

"Een hele interessante training hoe om te gaan met werkdruk en ook om je werk los te laten en meer prioriteiten te stellen. Fijne handvaten g… alles lezen - 10-03-2022 15:44

starstarstarstarstar
Jort Van Biesen
10
Communicatie training: Assertief en effectief communiceren

"Maryam zorgt voor een prettige, open sfeer waarin je je eigen tegenkomt, leert omgaan met werkdruk en hoe je jezelf daarin bewust kunt maken. Ze geeft goede handvaten en kan vragen goed, duidelijk en concreet beantwoorden. Een prettige en leerzams ervaring." - 09-03-2022 11:31

"Maryam zorgt voor een prettige, open sfeer waarin je je eigen tegenkomt, leert omgaan met werkdruk en hoe je jezelf daarin bewust kunt maken… alles lezen - 09-03-2022 11:31

starstarstarstarstar
Loes Sprangers
Leerling
10
Communicatie training: Omgaan met agressie en emotie / Omgaan met grensoverschrijdend gedrag

"Een erg interessante training en fijne coaching in een veilige omgeving waar genoeg ruimte is voor vragen en het delen van ervaringen! Doelen worden besproken en ook duidelijk behandeld en je werd actief aan het werk gezet en hiermee gelijk kunt voelen en beleven." - 02-03-2022 11:21

"Een erg interessante training en fijne coaching in een veilige omgeving waar genoeg ruimte is voor vragen en het delen van ervaringen! Doele… alles lezen - 02-03-2022 11:21

starstarstarstarstar
Sharom Van nimwegen
Medewerker binnendienst klantenservice
10
Communicatie training: Omgaan met agressie en emotie / Omgaan met grensoverschrijdend gedrag

"Ik vond het een zeer leerzame training die je zowel in privé omstandigheden en in werk omstandigheden kunt gebruiken. Omdat je toch vaak te maken krijgt met grensoverschrijdend gedrag. De manier van het geven van de training was heel fijn en kwam duidelijk en goed over." - 02-03-2022 11:13

"Ik vond het een zeer leerzame training die je zowel in privé omstandigheden en in werk omstandigheden kunt gebruiken. Omdat je toch vaak te … alles lezen - 02-03-2022 11:13

starstarstarstarstar
Sandra Bruning
Klantbegeleider meubelen
10
Communicatie training: Omgaan met agressie en emotie / Omgaan met grensoverschrijdend gedrag

"Mooie cursus, waarbij je zelf beter in de schoenen staat tov de klanten. Dit bevordert een beter communicatie met de klant en zorgt voor uiteindelijk een fijnere werkomgeving , meer zelfvertrouwen en
nog meer plezier in je werk." - 02-03-2022 11:13

"Mooie cursus, waarbij je zelf beter in de schoenen staat tov de klanten. Dit bevordert een beter communicatie met de klant en zorgt voor uit… alles lezen - 02-03-2022 11:13

Deel je ervaring

Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.