Communicatie training: Omgaan met agressie en emotie / Omgaan met grensoverschrijdend gedrag

Tijdsduur
Trainers
Sjoerd Wenselaar+9

Communicatie training: Omgaan met agressie en emotie / Omgaan met grensoverschrijdend gedrag

Coach+Result
Logo van Coach+Result
Opleiderscore: starstarstarstarstar 9,7 Coach+Result heeft een gemiddelde beoordeling van 9,7 (uit 2.454 ervaringen)
Beste opleider van Nederland

Winnaar Beste opleider van Nederland 2020: #1 in Sales, #1 in Secretarieel & Administratief, #1 beste trainer, #1 beste kleine opleider en #2 in Communicatie.

Winnaar Beste opleider van Nederland 2019: #1 in Sales, #1 in Secretarieel & Administratief, #1 beste trainer, #2 in Communicatie en #2 in Management.

Winnaar Beste opleider van Nederland 2018: #1 in Communicatie, #1 in Sales, #2 in Management en #2 in Opleiding & Onderwijs.

Winnaar Beste opleider van Nederland 2017: #1 in Secretarieel & Administratief, #1 in Sales, #2 in Opleiding & Onderwijs en #3 in Management.

Winnaar Beste opleider van Nederland 2016: #1 in Secretarieel & Administratief, #1 in Financieel, #1 in Sales, #2 in Communicatie en #3 overall.

Lees meer over Beste Opleider van Nederland 2020.

Tip: meer info over het programma, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

9,9
Gemiddeld cijfer voor Communicatie training: Omgaan met agressie en emotie / Omgaan met grensoverschrijdend gedrag
Gebaseerd op 53 ervaringen Lees alle ervaringenchevron_right
starstarstarstarstar
Ronald le Sage
Goederenbeheer
10
Communicatie training: Omgaan met agressie en emotie / Omgaan met grensoverschrijdend gedrag

"Hele duidelijke en goede training
Met heel veel enthousiasme gebracht, zodat je geboeid de training blijft volgen
Mijn eerste training op dit gebied maar zeker de moeite waard
Een echte aanrader voor iedereen" - 30-03-2022 14:19

"Hele duidelijke en goede training Met heel veel enthousiasme gebracht, zodat je geboeid de training blijft volgen Mijn eerste training o… alles lezen - 30-03-2022 14:19

Startdata en plaatsen

Er zijn nog geen startdata bekend voor dit product.

Coach+Result biedt haar producten standaard aan in de volgende regio's: 's-Hertogenbosch, Alkmaar, Almere / Lelystad, Alphen aan den Rijn, Amersfoort, Amsterdam, Antwerpen, Apeldoorn, Arnhem, Assen, Breda, Brugge, Brussel, Delft, Den Haag, Deventer, Dordrecht, Drachten, Ede, Eindhoven, Emmen, Enschede, Gent, Gouda, Groningen, Haarlem, Haarlemmermeer, Heerenveen, Hilversum, Leeuwarden, Leiden, Luik, Maastricht, Middelburg, Nijmegen, Roermond, Rotterdam, Terneuzen, Tilburg, Utrecht, Veenendaal, Venlo, Westland, Zaanstad, Zoetermeer, Zwolle

Beschrijving

Omgaan met Agressie en ander Grensoverschrijdend Gedrag
Heb je te maken met agressie in je werkomgeving? Wil je concrete praktische handvatten in hoe hiermee om te gaan? Of wil je als manager of teamleider je team ondersteunen bij het omgaan met agressie op de werkplek?

Wat is het resultaat?
Na afloop van deze training:

  • Kun je verschillende soorten agressie herkennen
  • Weet je hoe om te gaan met de verschillende vormen van agressie
  • Kun je voortaan ingrijpen voordat de emotie te hoog oploopt
  • Kun je de juiste gesprekstechniek inzetten per vorm om escalaties te voorkomen
  • Weet je hoe je jouw verbale en non-verbale houding kunt inzetten en verbeteren
  • Weet je hoe je beleefd en consequent je g…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Nog niet gevonden wat je zocht? Bekijk deze onderwerpen: Omgaan met Agressie & Emotie, Omgaan met, Assertiviteit, Conflicthantering en Klachtenbehandeling.

Omgaan met Agressie en ander Grensoverschrijdend Gedrag
Heb je te maken met agressie in je werkomgeving? Wil je concrete praktische handvatten in hoe hiermee om te gaan? Of wil je als manager of teamleider je team ondersteunen bij het omgaan met agressie op de werkplek?

Wat is het resultaat?
Na afloop van deze training:

  • Kun je verschillende soorten agressie herkennen
  • Weet je hoe om te gaan met de verschillende vormen van agressie
  • Kun je voortaan ingrijpen voordat de emotie te hoog oploopt
  • Kun je de juiste gesprekstechniek inzetten per vorm om escalaties te voorkomen
  • Weet je hoe je jouw verbale en non-verbale houding kunt inzetten en verbeteren
  • Weet je hoe je beleefd en consequent je grenzen aan kunt geven
  • Weet je op welk moment en op welke wijze je hulp inschakelt
  • Zul je met meer (zelf)vetrouwen omgaan met spannende situaties op de werkvloer

Voor wie?
Voor iedereen die in meer of mindere mate te maken heeft met agressie en ander grensoverschrijdend gedrag op de werkvloer en hier beter mee wil omgaan.

Locatie
Trainingscentrum Coach + Result Breda. Bij voldoende interesse ook mogelijkheid tot training op locatie omgeving Utrecht. 

Onze trainer-coaches voorzien u graag van aanvullende informatie over de training Omgaan met Agressie. Direct inschrijven voor de training Omgaan met Agressie kan op onze website.


trefwoorden: omgaan met agressie, agressie, effectief, grensoverschrijdend gedrag, agressietraining

Coach + Result biedt resultaatgerichte en praktische trainings- en coachingtrajecten aan op het gebied van: Verkoop, Service + Klantbeleving, Management en Persoonlijke + Teamontwikkeling. Wij zijn specialist in het vergroten van commerciële slagkracht en het verhogen van klantbeleving, door het optimaliseren van (commercieel) klantcontact. 

Wij richten ons op het beïnvloeden van gedrag, Daarom zijn onze trainingen opgebouwd volgens drie bouwstenen: weten (kennis = wat), willen (motivatie = waarom) en kunnen (kunde = hoe). Wanneer u weet welke vaardigheden en technieken u kunt inzetten in uw contact met klanten, u weet wat dit u oplevert en u beschikt over de kunde om de vaardigheden en technieken daadwerkelijk toe te passen, dan pas kan de gewenste output gerealiseerd worden.

9,9
Gemiddeld cijfer voor Communicatie training: Omgaan met agressie en emotie / Omgaan met grensoverschrijdend gedrag
Gebaseerd op 53 ervaringen
starstarstarstarstar
Ronald le Sage
Goederenbeheer
10
Communicatie training: Omgaan met agressie en emotie / Omgaan met grensoverschrijdend gedrag

"Hele duidelijke en goede training
Met heel veel enthousiasme gebracht, zodat je geboeid de training blijft volgen
Mijn eerste training op dit gebied maar zeker de moeite waard
Een echte aanrader voor iedereen" - 30-03-2022 14:19

"Hele duidelijke en goede training Met heel veel enthousiasme gebracht, zodat je geboeid de training blijft volgen Mijn eerste training o… alles lezen - 30-03-2022 14:19

starstarstarstarstar
Femke vd Galien
10
Communicatie training: Omgaan met agressie en emotie / Omgaan met grensoverschrijdend gedrag

"Ondanks me concentratie probleem heb ik elke minuut kunnen volgen. Een goede training wat je zowel in werk als privé mee kan nemen. De uitleg is goed en duidelijk. Keep it going!!" - 30-03-2022 14:17

"Ondanks me concentratie probleem heb ik elke minuut kunnen volgen. Een goede training wat je zowel in werk als privé mee kan nemen. De uitle… alles lezen - 30-03-2022 14:17

starstarstarstarstar
Caroliene Rek de
Mederwerker Goederenbeheer DMG
10
Communicatie training: Omgaan met agressie en emotie / Omgaan met grensoverschrijdend gedrag

"Een stukje bewustwording van hoe het ook kan. Een aantal handvatten om beter gesprekken in te gaan of om deze juist even uit te stellen. Goed om de training gevolgd te hebben. Wat een leuke enthousiaste trainer had ik. Maryam je doet het leuk en leerzaam." - 30-03-2022 05:36

"Een stukje bewustwording van hoe het ook kan. Een aantal handvatten om beter gesprekken in te gaan of om deze juist even uit te stellen. Goe… alles lezen - 30-03-2022 05:36

starstarstarstarstar
Kelly Vissers
Klantenservice DMG
10
Communicatie training: Omgaan met agressie en emotie / Omgaan met grensoverschrijdend gedrag

"Zeer positief verpakt. Geeft aandacht aan wat je goed doet en wat beter kan. Veel handvaten meegekregen die ik kan gebruiken in deze 2 trainingen. Heel erg bedankt, echt een aanrader." - 29-03-2022 14:48

"Zeer positief verpakt. Geeft aandacht aan wat je goed doet en wat beter kan. Veel handvaten meegekregen die ik kan gebruiken in deze 2 train… alles lezen - 29-03-2022 14:48

starstarstarstarstar
Isabel Bleijenberg
10
Communicatie training: Omgaan met agressie en emotie / Omgaan met grensoverschrijdend gedrag

"Erg leuke, leerzame training. Is een aanrader. 2 trainings dagen gehad van Anouk. Gebruikt veel herkenbare voorbeelden. Veel handige en bruikbare tips gekregen. Erg leuke dagen gehad, bedankt hiervoor. Nu gaan oefenen" - 29-03-2022 10:28

"Erg leuke, leerzame training. Is een aanrader. 2 trainings dagen gehad van Anouk. Gebruikt veel herkenbare voorbeelden. Veel handige en brui… alles lezen - 29-03-2022 10:28

starstarstarstarstar_half
Jolanda van Nooij
Klantenservice
9
Communicatie training: Omgaan met agressie en emotie / Omgaan met grensoverschrijdend gedrag

"Het is een interessante cursus. Ik heb er veel van opgestoken. Is zeker toe te passen in mijn werk. Is ook boeiend om naar te luisteren. Zeer energiek persoon. Zeker aan te bevelen." - 29-03-2022 10:26

"Het is een interessante cursus. Ik heb er veel van opgestoken. Is zeker toe te passen in mijn werk. Is ook boeiend om naar te luisteren. Zee… alles lezen - 29-03-2022 10:26

starstarstarstarstar
J Dunsbergen
N v t
10
Communicatie training: Omgaan met agressie en emotie / Omgaan met grensoverschrijdend gedrag

"Veel aangehad en gebruik het regelmatig. Ze doet het leuk en positief. 2 dagen training gehad met een fijne groep.
Kan het aanraden. Kennis is daardoor beter geworden en gesprekken ook beter." - 29-03-2022 10:26

"Veel aangehad en gebruik het regelmatig. Ze doet het leuk en positief. 2 dagen training gehad met een fijne groep. Kan het aanraden. Kenni… alles lezen - 29-03-2022 10:26

Suze Holterman
starstarstarstarstar
Suze Holterman
Klantenservice Montel
10
Communicatie training: Omgaan met agressie en emotie / Omgaan met grensoverschrijdend gedrag

"Zeer informatieve training, prettige uitleg en een zeer enthousiaste houding van Anouk. Ze is open minded, positief en empathisch. De handvatten zijn direct toe te passen en zeer effectief. De cursus bestaat uit twee dagen. Echt een aanrader. " - 29-03-2022 10:26

"Zeer informatieve training, prettige uitleg en een zeer enthousiaste houding van Anouk. Ze is open minded, positief en empathisch. De handva… alles lezen - 29-03-2022 10:26

starstarstarstarstar_border
Krijgsman
Communicatiemedewerker
8
Communicatie training: Omgaan met agressie en emotie / Omgaan met grensoverschrijdend gedrag

"Leuke training. Goede tools en handvatten mee gekregen om toe te passen. 2 halve trainings dagen gehad in kleine teams. Veel informatie en leuke onderwerpen besproken. Verder geen op of aanmerkingen" - 29-03-2022 10:26

"Leuke training. Goede tools en handvatten mee gekregen om toe te passen. 2 halve trainings dagen gehad in kleine teams. Veel informatie en l… alles lezen - 29-03-2022 10:26

starstarstarstarstar
Patty Marijnen
10
Communicatie training: Omgaan met agressie en emotie / Omgaan met grensoverschrijdend gedrag

"Enorm leerzaam en een duidelijke uitleg! Leuke positieve energie. De cursus zal ik zeker toepassen in mijn werk. Het waren 2 dagen training van Anouk in kleine clubjes waardoor je goed de aandacht krijgt." - 29-03-2022 10:25

"Enorm leerzaam en een duidelijke uitleg! Leuke positieve energie. De cursus zal ik zeker toepassen in mijn werk. Het waren 2 dagen training … alles lezen - 29-03-2022 10:25

starstarstarstarstar
Merlyn Koningstein
Goederenbeheer
10
Communicatie training: Omgaan met agressie en emotie / Omgaan met grensoverschrijdend gedrag

"Deze cursus onder leiding van Ivonne als zeer positief ervaren. Zij doet het op een leuke manier. Ze neemt iedereen mee in haar training, geeft ze aandacht en geeft je een goede feedback. Iets waar je wat aan hebt. Ivonne is ook een prettig persoon om naar te luisteren het het is alles behalve saai. Voor mij is zij een aanrader voor iedereen die deze cursus volgt." - 27-03-2022 12:56

"Deze cursus onder leiding van Ivonne als zeer positief ervaren. Zij doet het op een leuke manier. Ze neemt iedereen mee in haar training, ge… alles lezen - 27-03-2022 12:56

starstarstarstarstar
Loes Sprangers
Leerling
10
Communicatie training: Omgaan met agressie en emotie / Omgaan met grensoverschrijdend gedrag

"Een erg interessante training en fijne coaching in een veilige omgeving waar genoeg ruimte is voor vragen en het delen van ervaringen! Doelen worden besproken en ook duidelijk behandeld en je werd actief aan het werk gezet en hiermee gelijk kunt voelen en beleven." - 02-03-2022 11:21

"Een erg interessante training en fijne coaching in een veilige omgeving waar genoeg ruimte is voor vragen en het delen van ervaringen! Doele… alles lezen - 02-03-2022 11:21

starstarstarstarstar
Sharom Van nimwegen
Medewerker binnendienst klantenservice
10
Communicatie training: Omgaan met agressie en emotie / Omgaan met grensoverschrijdend gedrag

"Ik vond het een zeer leerzame training die je zowel in privé omstandigheden en in werk omstandigheden kunt gebruiken. Omdat je toch vaak te maken krijgt met grensoverschrijdend gedrag. De manier van het geven van de training was heel fijn en kwam duidelijk en goed over." - 02-03-2022 11:13

"Ik vond het een zeer leerzame training die je zowel in privé omstandigheden en in werk omstandigheden kunt gebruiken. Omdat je toch vaak te … alles lezen - 02-03-2022 11:13

starstarstarstarstar
Sandra Bruning
Klantbegeleider meubelen
10
Communicatie training: Omgaan met agressie en emotie / Omgaan met grensoverschrijdend gedrag

"Mooie cursus, waarbij je zelf beter in de schoenen staat tov de klanten. Dit bevordert een beter communicatie met de klant en zorgt voor uiteindelijk een fijnere werkomgeving , meer zelfvertrouwen en
nog meer plezier in je werk." - 02-03-2022 11:13

"Mooie cursus, waarbij je zelf beter in de schoenen staat tov de klanten. Dit bevordert een beter communicatie met de klant en zorgt voor uit… alles lezen - 02-03-2022 11:13

starstarstarstarstar
Amber Lievaart
Klantenservice medewerker binnendienst dmg
10
Communicatie training: Omgaan met agressie en emotie / Omgaan met grensoverschrijdend gedrag

"Ik heb een super fijne en leerzame training gehad. Ze heeft alles heel goed en duidelijk uitgelegd. Ik zit nu een een klasje voor de klantenservice voor mijn werk. Ik weet zeker dat als ik straks echt de klanten ga bellen ik heel veel aan deze training heb gehad. Ik kijk heel erg uit naar de vervolg training!" - 02-03-2022 11:12

"Ik heb een super fijne en leerzame training gehad. Ze heeft alles heel goed en duidelijk uitgelegd. Ik zit nu een een klasje voor de klanten… alles lezen - 02-03-2022 11:12

starstarstarstarstar
Ruben van Houtert
Klantenservice
10
Communicatie training: Omgaan met agressie en emotie / Omgaan met grensoverschrijdend gedrag

"Goede training over agressie en hoe om te gaan met bepaalde situaties. een duidelijke uitleg en genoeg ruimte voor luchtigheid tussendoor zodat het interessant blijft. Verder geen op- of aanmerkingen." - 02-03-2022 11:12

"Goede training over agressie en hoe om te gaan met bepaalde situaties. een duidelijke uitleg en genoeg ruimte voor luchtigheid tussendoor zo… alles lezen - 02-03-2022 11:12

starstarstarstarstar
Macy Mol
Klantenservice medewerker
10
Communicatie training: Omgaan met agressie en emotie / Omgaan met grensoverschrijdend gedrag

"Een erg leerzame en leuke training. Veel interactie en Maryam is heel enthousiast. Ik zou het iedereen aanrader om je wat bewuster te worden van grensoverschrijdend gedrag en tot hoever moet/mag je iemand laten gaan." - 02-03-2022 11:12

"Een erg leerzame en leuke training. Veel interactie en Maryam is heel enthousiast. Ik zou het iedereen aanrader om je wat bewuster te worden… alles lezen - 02-03-2022 11:12

starstarstarstarstar
Hayriye Faro
10
Communicatie training: Omgaan met agressie en emotie / Omgaan met grensoverschrijdend gedrag

"Leerzaam! Enthousiaste trainer met humor. Goede actrice ook. :) Zeer herkenbare voorbeelden en rollenspellen. Ik ben benieuwd naar de volgende training die hopelijk ook weer door Ivonne wordt gegeven. Tot dan" - 06-02-2022 13:00

"Leerzaam! Enthousiaste trainer met humor. Goede actrice ook. :) Zeer herkenbare voorbeelden en rollenspellen. Ik ben benieuwd naar de volgen… alles lezen - 06-02-2022 13:00

starstarstarstarstar
linda visser van pelt
klantenservice
10
Communicatie training: Omgaan met agressie en emotie / Omgaan met grensoverschrijdend gedrag

"Ik zie altijd heel erg tegen trainingen op waarbij rollen spellen aan de orde komen. Maar integendeel. Het was heel leerzaam en Ivonne geeft je echt handvaten om in de praktijk toe te passen. Veel geleerd en hoor het andere ook al toepassen. Dikke plus voor de enthousiasme waarmee je de training geeft. Geen lange saaie stof, maar het wordt op een leuke manier gebracht waardoor je er ook iets van leert." - 04-02-2022 15:11

"Ik zie altijd heel erg tegen trainingen op waarbij rollen spellen aan de orde komen. Maar integendeel. Het was heel leerzaam en Ivonne geeft… alles lezen - 04-02-2022 15:11

starstarstarstarstar_half
Jeannet Vos
afdeling planning
9
Communicatie training: Omgaan met agressie en emotie / Omgaan met grensoverschrijdend gedrag

"Ivonne, is heel energiek en brengt dit op de cursisten over, waardoor we allemaal enthousiast werden. Veel geleerd en goede tools gekregen die we zeker in ons werk kunnen gebruiken." - 03-02-2022 07:50

"Ivonne, is heel energiek en brengt dit op de cursisten over, waardoor we allemaal enthousiast werden. Veel geleerd en goede tools gekregen d… alles lezen - 03-02-2022 07:50

Sjoerd Wenselaar
Sjoerd Wenselaar
'Als je 90% van je aandacht richt op de 10% die niet goed gaat, ga je na verloop van tijd denken dat 90% niet goed gaat'
9,9
Esther Noordhoek
Esther Noordhoek
'Wat je beschouwt als de top is misschien alleen nog maar het opstapje'
9,8
Ivonne van Raaij
Ivonne van Raaij
'Alles wat je écht wilt bereiken, ligt één stap buiten je comfort zone'
9,8
Anouk Smulders
Anouk Smulders
‘Niet elke verandering is een verbetering, maar elke verbetering is wel een verandering’
9,7
Roy van Maurik
Roy van Maurik
‘Niet elke verandering is een verbetering, maar elke verbetering is wel een verandering’
9,9
Astrid Bontenbal
Astrid Bontenbal
Trainer/ Coach
9,7
Nathalie Boons
Nathalie Boons
Je bent tot meer in staat dan je denkt!
10

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Vraag nu gratis en vrijblijvend informatie aan:

(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
We slaan je gegevens op, en delen ze met Coach+Result, om je via e-mail en evt. telefoon verder te helpen. Meer info vind je in ons privacybeleid.