Communicatie training: Stijlflexibel communiceren / Communicatiestijlen / DISC
- Tijdsduur
- Trainers
+8
- Locatie
- Op locatie
- Startdatum en plaats


Winnaar Beste opleider van Nederland 2020: #1 in Sales, #1 in Secretarieel & Administratief, #1 beste trainer, #1 beste kleine opleider en #2 in Communicatie.
Winnaar Beste opleider van Nederland 2019: #1 in Sales, #1 in Secretarieel & Administratief, #1 beste trainer, #2 in Communicatie en #2 in Management.
Winnaar Beste opleider van Nederland 2018: #1 in Communicatie, #1 in Sales, #2 in Management en #2 in Opleiding & Onderwijs.
Winnaar Beste opleider van Nederland 2017: #1 in Secretarieel & Administratief, #1 in Sales, #2 in Opleiding & Onderwijs en #3 in Management.
Winnaar Beste opleider van Nederland 2016: #1 in Secretarieel & Administratief, #1 in Financieel, #1 in Sales, #2 in Communicatie en #3 overall.
Lees meer over Beste Opleider van Nederland 2020."Astrid heb ik als een van de beste trainers ervaren in mijn loopbaan. Al zijn de theorieën je bekend, kan zij jou deze vanuit een compleet nieuwe invalshoek in de praktijk laten toepassen. Zij kan de groepsdynamiek en de individuen haarfijn aanvoelen en er uiterst effectief op inspelen. Het is mede door haar benadering en trainingsvaardigheden die de training zo waardevol heeft gemaakt. " - 21-09-2023 12:06
"Astrid heb ik als een van de beste trainers ervaren in mijn loopbaan. Al zijn de theorieën je bekend, kan zij jou deze vanuit een compleet n… alles lezen - 21-09-2023 12:06
Startdata en plaatsen
placeBreda (Ulvenhout) 7 dec. 2023check_circle Startgarantie |
placeBreda (Ulvenhout) 19 jan. 2024check_circle Startgarantie |
placeBreda (Ulvenhout) 27 feb. 2024check_circle Startgarantie |
placeBreda (Ulvenhout) 26 mrt. 2024check_circle Startgarantie |
placeBreda (Ulvenhout) 25 jun. 2024check_circle Startgarantie |
placeBreda (Ulvenhout) 10 okt. 2024check_circle Startgarantie |
placeBreda (Ulvenhout) 16 dec. 2024check_circle Startgarantie |
Beschrijving
Inzicht krijgen in jouw communicatie voorkeursstijl? Dan is dit de training voor jou. Zodra jij jouw eigen stijl herkent en erkent kan je daarna een andere stijl kiezen waarmee je op een positieve wijze kunt beinvloeden. Deze training levert je veel plezier en resultaat op in gesprekken met anderen.
Wat ga je leren?
- Verschillende communicatiestijlen
- De ene persoon is de ander niet
- Inzicht in jouw communicatiestijl aan de hand van DISC
- De voordelen en valkuilen van jouw communicatiestijl
- Het herkennen van verschillende communicatiestijlen
- Hoe lees je en gebruik je de taal van de ander
- Jouw belangen weten te behartigen
- Draagvlak creëren
- Het winnen en herstellen van vertrouwen
- Com…
Veelgestelde vragen
Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.
Inzicht krijgen in jouw communicatie voorkeursstijl? Dan is dit de training voor jou. Zodra jij jouw eigen stijl herkent en erkent kan je daarna een andere stijl kiezen waarmee je op een positieve wijze kunt beinvloeden. Deze training levert je veel plezier en resultaat op in gesprekken met anderen.
Wat ga je leren?
- Verschillende communicatiestijlen
- De ene persoon is de ander niet
- Inzicht in jouw communicatiestijl aan de hand van DISC
- De voordelen en valkuilen van jouw communicatiestijl
- Het herkennen van verschillende communicatiestijlen
- Hoe lees je en gebruik je de taal van de ander
- Jouw belangen weten te behartigen
- Draagvlak creëren
- Het winnen en herstellen van vertrouwen
- Comfortabel beïnvloeden
- Feedback geven en ontvangen
- Kernkwadrant opstellen
Na deze training herken je je communicatievoorkeursstijl, erken je jouw kwaliteiten en valkuilen en weet je deze te managen om zo positief te beïnvloeden met maximaal resultaat. Aan de hand van een DISC analyse wordt jouw persoonlijke communicatiestijl in kaart gebracht. Elke deelnemer ontvangt een DISC communicatieprofiel.
Coach + Result biedt resultaatgerichte en praktische trainings- en coachingtrajecten aan op het gebied van: Verkoop, Service + Klantbeleving, Management en Persoonlijke + Teamontwikkeling. Wij zijn specialist in het vergroten van commerciële slagkracht en het verhogen van klantbeleving, door het optimaliseren van (commercieel) klantcontact.
Wij richten ons op het beïnvloeden van gedrag, Daarom zijn onze trainingen opgebouwd volgens drie bouwstenen: weten (kennis = wat), willen (motivatie = waarom) en kunnen (kunde = hoe). Wanneer u weet welke vaardigheden en technieken u kunt inzetten in uw contact met klanten, u weet wat dit u oplevert en u beschikt over de kunde om de vaardigheden en technieken daadwerkelijk toe te passen, dan pas kan de gewenste output gerealiseerd worden.
"Astrid heb ik als een van de beste trainers ervaren in mijn loopbaan. Al zijn de theorieën je bekend, kan zij jou deze vanuit een compleet nieuwe invalshoek in de praktijk laten toepassen. Zij kan de groepsdynamiek en de individuen haarfijn aanvoelen en er uiterst effectief op inspelen. Het is mede door haar benadering en trainingsvaardigheden die de training zo waardevol heeft gemaakt. " - 21-09-2023 12:06
"Astrid heb ik als een van de beste trainers ervaren in mijn loopbaan. Al zijn de theorieën je bekend, kan zij jou deze vanuit een compleet n… alles lezen - 21-09-2023 12:06
Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.