Sales training: Face-to-face Acquisitie en Relatiebeheer / Verkoop- en Adviesgesprekken / Verkooptraining
- Type product
- Tijdsduur
- Trainers
+10


Winnaar Beste opleider van Nederland 2020: #1 in Sales, #1 in Secretarieel & Administratief, #1 beste trainer, #1 beste kleine opleider en #2 in Communicatie.
Winnaar Beste opleider van Nederland 2019: #1 in Sales, #1 in Secretarieel & Administratief, #1 beste trainer, #2 in Communicatie en #2 in Management.
Winnaar Beste opleider van Nederland 2018: #1 in Communicatie, #1 in Sales, #2 in Management en #2 in Opleiding & Onderwijs.
Winnaar Beste opleider van Nederland 2017: #1 in Secretarieel & Administratief, #1 in Sales, #2 in Opleiding & Onderwijs en #3 in Management.
Winnaar Beste opleider van Nederland 2016: #1 in Secretarieel & Administratief, #1 in Financieel, #1 in Sales, #2 in Communicatie en #3 overall.
Lees meer over Beste Opleider van Nederland 2020."Ik kijk heel tevreden terug op de cursus en trainer Pauline. De cursus is heel praktisch opgezet met veel oefeningen waarbij je geconfronteerd wordt met je eigen manier van werken en denken. Ook bevat de cursus praktische tips en handvaten om direct mee aan de slag te gaan. De kleine groep en de fijne, rustige begeleiding van Pauline maken dat je je snel op je gemak voelt om vragen te stellen. Pauline legt enthousiast de inhoud uit en het is goed te volgen. Ik heb veel geleerd en ben tevens gemotiveerder en enthousiaster geworden om de ervaringen uit de training in de praktijk te brengen in mijn dagelijkse werk. Ik zou deze cursus zeker aanbevelen aan startende accountmanagers." - 09-07-2025 08:09
"Ik kijk heel tevreden terug op de cursus en trainer Pauline. De cursus is heel praktisch opgezet met veel oefeningen waarbij je geconfrontee… alles lezen - 09-07-2025 08:09
Beschrijving
Tweedaagse training Face-to-Face Verkoop- en Adviesgesprekken
Doel van deze training
Perfect verzorgde, efficiënte en resultaatgerichte face-to-face verkoop- en adviesgesprekken voeren en proactief herkennen en benutten van commerciële mogelijkheden. Voor iedere adviseur, accountmanager, consultant en salesmanager die maximaal rendement wil halen uit zijn/haar face-to-face gesprekken met klanten en prospects!
Wat leert u?
- Voorbereidingen die de kwaliteit van het gesprek verhogen
- Het efficiënt en effectief opbouwen van het gesprek
- Krachtig positioneren met behulp van een pitch of one-minute story
- In kaart brengen van attente en latente behoeften
- Verkrijgen van commitment op een…
Veelgestelde vragen
Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.
Tweedaagse training Face-to-Face Verkoop- en Adviesgesprekken
Doel van deze training
Perfect verzorgde, efficiënte en resultaatgerichte face-to-face verkoop- en adviesgesprekken voeren en proactief herkennen en benutten van commerciële mogelijkheden. Voor iedere adviseur, accountmanager, consultant en salesmanager die maximaal rendement wil halen uit zijn/haar face-to-face gesprekken met klanten en prospects!
Wat leert u?
- Voorbereidingen die de kwaliteit van het gesprek verhogen
- Het efficiënt en effectief opbouwen van het gesprek
- Krachtig positioneren met behulp van een pitch of one-minute story
- In kaart brengen van attente en latente behoeften
- Verkrijgen van commitment op een aankoopbeslissing
- Klant specifiek presenteren van onderscheidend vermogen
- Op de juiste wijze presenteren van de prijs
Voor wie bestemd?
Dit totaalprogramma, gericht op face-to-face acquisitie en advies, wordt op maat gemaakt voor organisaties die hun medewerkers (accountmanagers, verkopers, consultants, adviseurs, etc.) willen ondersteunen bij het verbeteren van de kwaliteit van hun face-to-face klantcontacten.
Wij adviseren individuele coaching op de werkplek in navolging op de training.
Coaching op de werkplek
Ca. vier weken na afronding van de maatwerk combinatietraining volgt een individuele coachingsessie op de werkplek, waarbij direct de vertaalslag wordt gemaakt van de training naar de daadwerkelijke praktijk. Samen met de trainer-coach worden concrete doelen en acties overeengekomen en spreken zij af wanneer zij de voortgang gaan evalueren. Elke deelnemer ontvangt een uitgebreide, individuele rapportage van hetgeen tijdens de coachingsessie is besproken en tevens een exemplaar van het ontwikkelingsplan dat tijdens de coachingsessie is opgesteld. Op overeengekomen tijdstippen hebben de deelnemers contact met de trainer-coach, waarin zij hun vorderingen bespreken.
Maatwerk
Typerend voor onze benaderingswijze, is dat wij ‘van achteren naar voren’ denken. De eerste vraag die wij u dan ook altijd zullen stellen is: ‘Wat wilt u met een verbetertraject bereiken? Welke resultaten verwacht u?’ Het antwoord op deze vraag vormt de input voor het opzetten van uw verbeterprogramma. Het inzetten van een verbetertraject is immers geen doel, maar een middel om uw doel te bereiken. U bent ervan verzekerd dat alle activiteiten die wij met uw medewerkers ondernemen geheel zijn afgestemd op uw organisatie, uw visie, uw markt en bedrijfscultuur. Hierdoor is het draagvlak voor verandering groot, evenals het effect van alle inspanningen ter verbetering.
Locatie
Incompany trainingen kunnen zowel op de trainingslocatie van Coach + Result (Breda) als op locatie verzorgd worden. Trainingstijden: van 9.30 uur tot 16.30 uur, lunchpauze van 12.30 uur tot 13.30 uur.
Trefwoorden: acquisitie, verkoop, verkoopgesprek, verkoper, advies, adviesgesprek, advisering, adviseur, consultant, consultancy, accountmanager, accountmanagement, sales, salesmanager, buitendienst, vertegenwoordiger, projectmanager.
Coach + Result biedt resultaatgerichte en praktische trainings- en coachingtrajecten aan op het gebied van: Verkoop, Service + Klantbeleving, Management en Persoonlijke + Teamontwikkeling. Wij zijn specialist in het vergroten van commerciële slagkracht en het verhogen van klantbeleving, door het optimaliseren van (commercieel) klantcontact.
Wij richten ons op het beïnvloeden van gedrag, Daarom zijn onze trainingen opgebouwd volgens drie bouwstenen: weten (kennis = wat), willen (motivatie = waarom) en kunnen (kunde = hoe). Wanneer u weet welke vaardigheden en technieken u kunt inzetten in uw contact met klanten, u weet wat dit u oplevert en u beschikt over de kunde om de vaardigheden en technieken daadwerkelijk toe te passen, dan pas kan de gewenste output gerealiseerd worden.
"Ik kijk heel tevreden terug op de cursus en trainer Pauline. De cursus is heel praktisch opgezet met veel oefeningen waarbij je geconfronteerd wordt met je eigen manier van werken en denken. Ook bevat de cursus praktische tips en handvaten om direct mee aan de slag te gaan. De kleine groep en de fijne, rustige begeleiding van Pauline maken dat je je snel op je gemak voelt om vragen te stellen. Pauline legt enthousiast de inhoud uit en het is goed te volgen. Ik heb veel geleerd en ben tevens gemotiveerder en enthousiaster geworden om de ervaringen uit de training in de praktijk te brengen in mijn dagelijkse werk. Ik zou deze cursus zeker aanbevelen aan startende accountmanagers." - 09-07-2025 08:09
"Ik kijk heel tevreden terug op de cursus en trainer Pauline. De cursus is heel praktisch opgezet met veel oefeningen waarbij je geconfrontee… alles lezen - 09-07-2025 08:09
"Erg goede training. Veel voorbeelden en tijd om te oefenen. Roy is een bevlogen trainer en in staat alle rollen te spelen en door zijn ervaring kan hij goed inspelen op de vragen uit de groep." - 04-06-2025 08:05
"Erg goede training. Veel voorbeelden en tijd om te oefenen. Roy is een bevlogen trainer en in staat alle rollen te spelen en door zijn ervar… alles lezen - 04-06-2025 08:05
Bedankt voor de fijne review!
- 04-06-2025 08:05"Roy, heel erg bedankt! Eigenlijk wist ik al hoe communiceren beter kon. Maar om dan toch tijdens de rollenspellen en situaties overal te struikelen... en dan weer opgevangen te worden door jou met leuke anekdotes en humor. Geweldig! Groeten uit HJ land " - 17-04-2025 18:40
"Roy, heel erg bedankt! Eigenlijk wist ik al hoe communiceren beter kon. Maar om dan toch tijdens de rollenspellen en situaties overal te str… alles lezen - 17-04-2025 18:40
Wauw Marcel, wat goed en tof om te lezen! Dankjewel.
- 17-04-2025 18:40"Roy is een fantastische coach die mij geholpen heeft om er beter achter te komen wat voor soort persoon ik ben. Daarnaast heeft hij mij veel tips gegeven om beter te leren presenteren. Als laatste hebben we ook nog een dag geoefend met gesprekstechnieken en goed leren luisteren. Roy, bedankt voor de fijne lessen en tot latere trainingen in de toekomst!" - 09-04-2025 14:38
"Roy is een fantastische coach die mij geholpen heeft om er beter achter te komen wat voor soort persoon ik ben. Daarnaast heeft hij mij veel… alles lezen - 09-04-2025 14:38
Bedankt André, heel graag tot in de toekomst!
- 09-04-2025 14:38"Weer een Super training gehad van Ivonne waarbij op de juiste punten extra is ingezoomd.
Hierdoor heb ik weer extra handvaten gekregen om dagelijks te gaan toepassen in mijn Acquisitie/ verkoopgesprekken.
Deze trainster is een aanrader!" - 23-01-2025 14:01
"Weer een Super training gehad van Ivonne waarbij op de juiste punten extra is ingezoomd. Hierdoor heb ik weer extra handvaten gekregen om d… alles lezen - 23-01-2025 14:01
Wat een lovende woorden Bart! Dankjewel.
- 23-01-2025 14:01"Roy is een enthousiaste trainer. Hij weet iedereen actief te betrekken met interactieve lessen en humor. Hij past de training goed aan op het type mensen in de cursus en jouw situatie / beroep." - 22-11-2024 20:38
"Roy is een enthousiaste trainer. Hij weet iedereen actief te betrekken met interactieve lessen en humor. Hij past de training goed aan op he… alles lezen - 22-11-2024 20:38
Dank je wel Daphne! Succes met toepassen van je aangeleerde vaardigheden in de praktijk!
- 22-11-2024 20:38"Een aanrader voor iedereen die zijn/haar vaardigheden verder wil ontwikkelen! Op een leuke en interactieve manier weet Pauline je aandacht erbij te houden en stil te laten staan bij jouw handelen. De rollenspellen en praktijkvoorbeelden zorgen ervoor dat de training past bij jouw doelen." - 15-11-2024 15:15
"Een aanrader voor iedereen die zijn/haar vaardigheden verder wil ontwikkelen! Op een leuke en interactieve manier weet Pauline je aandacht e… alles lezen - 15-11-2024 15:15
Dank voor deze hele fijne terugkoppeling. Succes met toepassen van de vaardigheden in de praktijk situatie.
- 15-11-2024 15:15"De stof is behapbaar en praktijkgericht. Pauline staat enthousiast voor de "klas" en geeft hele duidelijke uitleg. Zorgt er tevens ook voor een interactief dag, waardoor je je betrokken en gehoord voelt. De feedback van de overige trainees is ook fijn om te krijgen, door de interactieve manier van lesgeven." - 13-11-2024 07:56
"De stof is behapbaar en praktijkgericht. Pauline staat enthousiast voor de "klas" en geeft hele duidelijke uitleg. Zorgt er tevens ook voor … alles lezen - 13-11-2024 07:56
Dank Daan voor je review. Was leuk je hier te ontvangen!
- 13-11-2024 07:56"De cursus acquisitie en relatiebeheer bij Pauline was fantastisch! Pauline is een zeer bekwame en betrokken trainer die haar uitgebreide kennis helder en enthousiast overbrengt. De cursus bood een perfecte balans tussen theorie en praktijk, waardoor ik direct toepasbare vaardigheden heb opgedaan. Pauline creëerde een veilige leeromgeving waarin ik me vrij voelde om vragen te stellen en actief te leren. Haar persoonlijke aandacht en praktijkgerichte aanpak zorgden ervoor dat ik met vertrouwen aan mijn acquisitie- en relatiebeheerwerk kan beginnen. Kortom, deze cursus is een absolute aanrader voor iedereen die zijn commerciële vaardigheden wil versterken!" - 11-11-2024 14:45
"De cursus acquisitie en relatiebeheer bij Pauline was fantastisch! Pauline is een zeer bekwame en betrokken trainer die haar uitgebreide ken… alles lezen - 11-11-2024 14:45
Dank je wel Adnan ! Was erg leuk je hier te mogen ontvangen!
- 11-11-2024 14:45"Ivonne, je bent naast een enthousiaste trainer, heel erg bedreven in je kennis. Je snapt heel goed waar je over praat en kan het praktisch toepassen op persoonlijke situaties.
Je hebt me goed geholpen met handige handvatten, en gaf me persoonlijke aandacht maar ook juist ruimte om met inbreng te komen die je op jouw eigen manier weet te verwerken in de training.
In de rollenspellen daag je ons uit goed te oefenen en geef je advies wanneer we vastlopen.
Het is super leerzaam geweest!" - 11-10-2024 07:33
"Ivonne, je bent naast een enthousiaste trainer, heel erg bedreven in je kennis. Je snapt heel goed waar je over praat en kan het praktisch t… alles lezen - 11-10-2024 07:33
"Ondanks mijn ruime ervaring in de sales, hebben de trainingen van Roy bewezen van grote meerwaarde te zijn. Hij biedt nieuwe inzichten door meer structuur aan te brengen in de aanpak van je calls en meetings, geeft praktische tips om lastige momenten zelfverzekerd te keren, en helpt bij het herkennen van karakteristieken. Roy is een uitstekende leermeester met interactieve lessen waar je niet alleen van leert, maar ook van geniet. Zeker voor herhaling vatbaar. Bedankt, Roy!" - 09-10-2024 14:29
"Ondanks mijn ruime ervaring in de sales, hebben de trainingen van Roy bewezen van grote meerwaarde te zijn. Hij biedt nieuwe inzichten door … alles lezen - 09-10-2024 14:29
"Leerzame en interactieve training van twee dagen! Roy legt alles helder uit en deelt veel praktijkvoorbeelden en bruikbare tips. De training was direct toepasbaar in ons werk en heeft onmiddellijk resultaat opgeleverd. Absoluut een aanrader voor iedereen in sales." - 24-09-2024 15:05
"Leerzame en interactieve training van twee dagen! Roy legt alles helder uit en deelt veel praktijkvoorbeelden en bruikbare tips. De training… alles lezen - 24-09-2024 15:05
"Door de gemêleerde groep medecursisten en Roy als enthousiaste trainer, in twee dagen tijd bruikbare tips en meer inzicht gekregen in ‘het verkoopgesprek’. Samen vele casussen besproken en gespeeld om dichter bij alle facetten in het gesprek te komen. Of je nou in de Autowereld zit of in het fruit, er zijn veel overeenkomsten! " - 05-07-2024 19:47
"Door de gemêleerde groep medecursisten en Roy als enthousiaste trainer, in twee dagen tijd bruikbare tips en meer inzicht gekregen in ‘het v… alles lezen - 05-07-2024 19:47
"Zeer goede training, met direct veel toepasbare handvatten. Goede praktijkopdrachten, fijne opbouw van de training, interactief. Goed verzorgd, alles op orde en netjes georganiseerd. Training kan op gedurende de dagen op maat worden gemaakt, erg prettig." - 14-05-2024 14:18
"Zeer goede training, met direct veel toepasbare handvatten. Goede praktijkopdrachten, fijne opbouw van de training, interactief. Goed verzor… alles lezen - 14-05-2024 14:18
"In drie dagen veel praktische tips ontvangen voor klantgesprekken. Anouk luistert goed en vangt veel op waardoor de training echt persoonlijk wordt. De rollenspellen zijn altijd spannend eerst, maar door positieve feedback en tips blijft de sfeer goed.
Goede lunch ook ;)" - 14-05-2024 14:16
"In drie dagen veel praktische tips ontvangen voor klantgesprekken. Anouk luistert goed en vangt veel op waardoor de training echt persoonlij… alles lezen - 14-05-2024 14:16
"Hele praktische, leuke en leerzame training, die veel handvatten geeft. Anouk past gaandeweg de training flexibel aan aan onze wensen en vragen. Ze is een fijn persoon en zorgt voor een ontspannen en open sfeer." - 14-05-2024 14:15
"Hele praktische, leuke en leerzame training, die veel handvatten geeft. Anouk past gaandeweg de training flexibel aan aan onze wensen en vra… alles lezen - 14-05-2024 14:15
"Supergoede training gehad van Anouk. Ik ging er sceptisch in, maar echt enorm goede handvatten gehad waar je in de praktijk ook echt wat aan hebt. Het is oprecht jammer dat de training tot einde is gekomen." - 14-05-2024 14:14
"Supergoede training gehad van Anouk. Ik ging er sceptisch in, maar echt enorm goede handvatten gehad waar je in de praktijk ook echt wat aan… alles lezen - 14-05-2024 14:14
"Roy wist ons op een interactieve en interessante wijze bij te scholen op het gebied van adviesvaardigheden. De training werd gegeven in een fijne omgeving waarbij we telkens hartelijk werden ontvangen." - 03-05-2024 06:28
"Roy wist ons op een interactieve en interessante wijze bij te scholen op het gebied van adviesvaardigheden. De training werd gegeven in een … alles lezen - 03-05-2024 06:28
"Ik heb nog nooit zo'n enthousiaste trainer gehad. Roy weet goed op iedere persoon in te spelen en past de stof aan waar nodig. Hoe hij verschillende personas weet te spelen, helpt heel prettig bij het oefenen van verschillende scenario's die we in het werkveld tegen kunnen komen." - 31-01-2024 15:29
"Ik heb nog nooit zo'n enthousiaste trainer gehad. Roy weet goed op iedere persoon in te spelen en past de stof aan waar nodig. Hoe hij versc… alles lezen - 31-01-2024 15:29
"Gezellige, energievolle en interactieve training met veel persoonlijke aandacht. Goede en duidelijke voorbeelden die je bij blijven en helpen om de technieken in te beelden en voor je te zien. Brede kennis van verschillende werkvelden en ervaringen, wat meer inzicht geeft en inspiratie. Een echte aanrader op het gebied van verkopen en communicatie!" - 31-01-2024 15:28
"Gezellige, energievolle en interactieve training met veel persoonlijke aandacht. Goede en duidelijke voorbeelden die je bij blijven en helpe… alles lezen - 31-01-2024 15:28
Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.