Sales training: Face-to-face Acquisitie en Relatiebeheer / Verkoop- en Adviesgesprekken / Verkooptraining
- Type product
- Tijdsduur
- Trainers
- +9
Winnaar Beste opleider van Nederland 2020: #1 in Sales, #1 in Secretarieel & Administratief, #1 beste trainer, #1 beste kleine opleider en #2 in Communicatie.
Winnaar Beste opleider van Nederland 2019: #1 in Sales, #1 in Secretarieel & Administratief, #1 beste trainer, #2 in Communicatie en #2 in Management.
Winnaar Beste opleider van Nederland 2018: #1 in Communicatie, #1 in Sales, #2 in Management en #2 in Opleiding & Onderwijs.
Winnaar Beste opleider van Nederland 2017: #1 in Secretarieel & Administratief, #1 in Sales, #2 in Opleiding & Onderwijs en #3 in Management.
Winnaar Beste opleider van Nederland 2016: #1 in Secretarieel & Administratief, #1 in Financieel, #1 in Sales, #2 in Communicatie en #3 overall.
Lees meer over Beste Opleider van Nederland 2020."Ik heb nog nooit zo'n enthousiaste trainer gehad. Roy weet goed op iedere persoon in te spelen en past de stof aan waar nodig. Hoe hij verschillende personas weet te spelen, helpt heel prettig bij het oefenen van verschillende scenario's die we in het werkveld tegen kunnen komen." - 31-01-2024 15:29
"Ik heb nog nooit zo'n enthousiaste trainer gehad. Roy weet goed op iedere persoon in te spelen en past de stof aan waar nodig. Hoe hij versc… alles lezen - 31-01-2024 15:29
Beschrijving
Tweedaagse training Face-to-Face Verkoop- en Adviesgesprekken
Doel van deze training
Perfect verzorgde, efficiënte en resultaatgerichte face-to-face verkoop- en adviesgesprekken voeren en proactief herkennen en benutten van commerciële mogelijkheden. Voor iedere adviseur, accountmanager, consultant en salesmanager die maximaal rendement wil halen uit zijn/haar face-to-face gesprekken met klanten en prospects!
Wat leert u?
- Voorbereidingen die de kwaliteit van het gesprek verhogen
- Het efficiënt en effectief opbouwen van het gesprek
- Krachtig positioneren met behulp van een pitch of one-minute story
- In kaart brengen van attente en latente behoeften
- Verkrijgen van commitment op een…
Veelgestelde vragen
Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.
Tweedaagse training Face-to-Face Verkoop- en Adviesgesprekken
Doel van deze training
Perfect verzorgde, efficiënte en resultaatgerichte face-to-face verkoop- en adviesgesprekken voeren en proactief herkennen en benutten van commerciële mogelijkheden. Voor iedere adviseur, accountmanager, consultant en salesmanager die maximaal rendement wil halen uit zijn/haar face-to-face gesprekken met klanten en prospects!
Wat leert u?
- Voorbereidingen die de kwaliteit van het gesprek verhogen
- Het efficiënt en effectief opbouwen van het gesprek
- Krachtig positioneren met behulp van een pitch of one-minute story
- In kaart brengen van attente en latente behoeften
- Verkrijgen van commitment op een aankoopbeslissing
- Klant specifiek presenteren van onderscheidend vermogen
- Op de juiste wijze presenteren van de prijs
Voor wie bestemd?
Dit totaalprogramma, gericht op face-to-face acquisitie en advies, wordt op maat gemaakt voor organisaties die hun medewerkers (accountmanagers, verkopers, consultants, adviseurs, etc.) willen ondersteunen bij het verbeteren van de kwaliteit van hun face-to-face klantcontacten.
Wij adviseren individuele coaching op de werkplek in navolging op de training.
Coaching op de werkplek
Ca. vier weken na afronding van de maatwerk combinatietraining volgt een individuele coachingsessie op de werkplek, waarbij direct de vertaalslag wordt gemaakt van de training naar de daadwerkelijke praktijk. Samen met de trainer-coach worden concrete doelen en acties overeengekomen en spreken zij af wanneer zij de voortgang gaan evalueren. Elke deelnemer ontvangt een uitgebreide, individuele rapportage van hetgeen tijdens de coachingsessie is besproken en tevens een exemplaar van het ontwikkelingsplan dat tijdens de coachingsessie is opgesteld. Op overeengekomen tijdstippen hebben de deelnemers contact met de trainer-coach, waarin zij hun vorderingen bespreken.
Maatwerk
Typerend voor onze benaderingswijze, is dat wij ‘van achteren naar voren’ denken. De eerste vraag die wij u dan ook altijd zullen stellen is: ‘Wat wilt u met een verbetertraject bereiken? Welke resultaten verwacht u?’ Het antwoord op deze vraag vormt de input voor het opzetten van uw verbeterprogramma. Het inzetten van een verbetertraject is immers geen doel, maar een middel om uw doel te bereiken. U bent ervan verzekerd dat alle activiteiten die wij met uw medewerkers ondernemen geheel zijn afgestemd op uw organisatie, uw visie, uw markt en bedrijfscultuur. Hierdoor is het draagvlak voor verandering groot, evenals het effect van alle inspanningen ter verbetering.
Locatie
Incompany trainingen kunnen zowel op de trainingslocatie van Coach + Result (Breda) als op locatie verzorgd worden. Trainingstijden: van 9.30 uur tot 16.30 uur, lunchpauze van 12.30 uur tot 13.30 uur.
Trefwoorden: acquisitie, verkoop, verkoopgesprek, verkoper, advies, adviesgesprek, advisering, adviseur, consultant, consultancy, accountmanager, accountmanagement, sales, salesmanager, buitendienst, vertegenwoordiger, projectmanager.
Coach + Result biedt resultaatgerichte en praktische trainings- en coachingtrajecten aan op het gebied van: Verkoop, Service + Klantbeleving, Management en Persoonlijke + Teamontwikkeling. Wij zijn specialist in het vergroten van commerciële slagkracht en het verhogen van klantbeleving, door het optimaliseren van (commercieel) klantcontact.
Wij richten ons op het beïnvloeden van gedrag, Daarom zijn onze trainingen opgebouwd volgens drie bouwstenen: weten (kennis = wat), willen (motivatie = waarom) en kunnen (kunde = hoe). Wanneer u weet welke vaardigheden en technieken u kunt inzetten in uw contact met klanten, u weet wat dit u oplevert en u beschikt over de kunde om de vaardigheden en technieken daadwerkelijk toe te passen, dan pas kan de gewenste output gerealiseerd worden.
"Ik heb nog nooit zo'n enthousiaste trainer gehad. Roy weet goed op iedere persoon in te spelen en past de stof aan waar nodig. Hoe hij verschillende personas weet te spelen, helpt heel prettig bij het oefenen van verschillende scenario's die we in het werkveld tegen kunnen komen." - 31-01-2024 15:29
"Ik heb nog nooit zo'n enthousiaste trainer gehad. Roy weet goed op iedere persoon in te spelen en past de stof aan waar nodig. Hoe hij versc… alles lezen - 31-01-2024 15:29
"Gezellige, energievolle en interactieve training met veel persoonlijke aandacht. Goede en duidelijke voorbeelden die je bij blijven en helpen om de technieken in te beelden en voor je te zien. Brede kennis van verschillende werkvelden en ervaringen, wat meer inzicht geeft en inspiratie. Een echte aanrader op het gebied van verkopen en communicatie!" - 31-01-2024 15:28
"Gezellige, energievolle en interactieve training met veel persoonlijke aandacht. Goede en duidelijke voorbeelden die je bij blijven en helpe… alles lezen - 31-01-2024 15:28
"Roy is een zeer fijne actieve en enthousiaste trainer die met veel energie vertelt. Hij houdt zijn training ook zeer interactief waardoor je actief blijft luisteren en geïnteresseerd blijft. Door zijn positiviteit en enthousiasme maakt hij de oefeningen laagdrempelig om aan deel te nemen." - 31-01-2024 15:27
"Roy is een zeer fijne actieve en enthousiaste trainer die met veel energie vertelt. Hij houdt zijn training ook zeer interactief waardoor je… alles lezen - 31-01-2024 15:27
"Deze training heb ik gevolgd tijdens mijn traineeship van Bartosz. Deze training was voor mij zeer fijn om te volgen vanwege het grote stuk interactiviteit en het enthousiasme vanuit Roy." - 31-01-2024 15:23
"Deze training heb ik gevolgd tijdens mijn traineeship van Bartosz. Deze training was voor mij zeer fijn om te volgen vanwege het grote stuk … alles lezen - 31-01-2024 15:23
"De training Face-to-face Acquisitie en Relatiebeheer was leerzaam. Er is een goede relatie tussen de training en je werksituatie. De trainster was enthousiast. Prima locatie en goede verzorging van de lunch." - 08-12-2023 18:42
"De training Face-to-face Acquisitie en Relatiebeheer was leerzaam. Er is een goede relatie tussen de training en je werksituatie. De trainst… alles lezen - 08-12-2023 18:42
"Pauline is een goede trainer die de perfect combinatie van theorie en praktijk goed kan overbrengen. Ook zorgde ze voor een aangename sfeer en aandacht voor het individu. Zeker een aanrader " - 07-12-2023 23:20
"Pauline is een goede trainer die de perfect combinatie van theorie en praktijk goed kan overbrengen. Ook zorgde ze voor een aangename sfeer … alles lezen - 07-12-2023 23:20
""Michele was helder en duidelijk in haar uiteenzettingen, goed te volgen en ik heb mooie handvaten gekregen om persoonlijke verbeteringen aan te brengen. De training zelf was algemeen van karakter en niet toegespitst op ons product dat vond ik wel een beetje jammer. " " - 09-11-2023 14:23
""Michele was helder en duidelijk in haar uiteenzettingen, goed te volgen en ik heb mooie handvaten gekregen om persoonlijke verbeteringen aa… alles lezen - 09-11-2023 14:23
"Als verzekeringsadviseur bij Unive heb ik met plezier de lessen van Pauline gevolgd. Het is haar gelukt mij en mijn collega’s aandachtig te houden om de lessen te blijven volgen. Deze lessen hebben bijgedragen aan het verbeteren van mijn advies gesprekken." - 06-11-2023 15:06
"Als verzekeringsadviseur bij Unive heb ik met plezier de lessen van Pauline gevolgd. Het is haar gelukt mij en mijn collega’s aandachtig te … alles lezen - 06-11-2023 15:06
"Een hele leuke en praktische training. Je loopt na de training gelijk met handvaten naar buiten en kan gelijk aan de slag. Het is heel persoonlijk wat de trainingsdag leuk en interactief maakt! Ik heb enorm veel geleerd." - 31-10-2023 15:22
"Een hele leuke en praktische training. Je loopt na de training gelijk met handvaten naar buiten en kan gelijk aan de slag. Het is heel perso… alles lezen - 31-10-2023 15:22
"Congruent met wat je traint en interactieve aanpak met rollenspel. Heb ontzettend veel geleerd en ga het allemaal proberen toe te passen. Ik vind het mooi om te horen dat we je in het vervolg ook nog kunnen contacten." - 31-10-2023 15:21
"Congruent met wat je traint en interactieve aanpak met rollenspel. Heb ontzettend veel geleerd en ga het allemaal proberen toe te passen. Ik… alles lezen - 31-10-2023 15:21
"Fijn ervaren cursus waar Roy heel veel energie in steekt. Hierdoor wordt je "gedwongen" om je aandacht erbij te houden waardoor je de Tips / Tricks/ Handvaten goed tot je neemt." - 10-10-2023 08:15
"Fijn ervaren cursus waar Roy heel veel energie in steekt. Hierdoor wordt je "gedwongen" om je aandacht erbij te houden waardoor je de Tips /… alles lezen - 10-10-2023 08:15
"Bedankt Roy voor deze leuke 2-daagse training! Je enthousiasme zorgt voor een goede sfeer en afwisseling gedurende het behandelen van de theorie. Via de rollenspellen hebben we de mogelijkheid gehad om wat praktijksituaties te oefenen en elkaar wat feedback te geven." - 05-10-2023 17:21
"Bedankt Roy voor deze leuke 2-daagse training! Je enthousiasme zorgt voor een goede sfeer en afwisseling gedurende het behandelen van de the… alles lezen - 05-10-2023 17:21
"Ivonne zorgt ervoor dat je op een fijne manier leert en oefent met de stof. Haar enthousiasme werkt aanstekelijk. De dagen vliegen voorblij zonder dat je er erg in hebt. Veel geleerd op een hele fijne locatie in Ulvenhout." - 10-07-2023 13:39
"Ivonne zorgt ervoor dat je op een fijne manier leert en oefent met de stof. Haar enthousiasme werkt aanstekelijk. De dagen vliegen voorblij … alles lezen - 10-07-2023 13:39
"Leerzaam informatief en direct toepasbaar.
Alles weer even vers en top of mind.
Ik zou deze training ieder customer facing team aan willen raden.
Bedankt voor je geduld, wij gaan hier direct mee aan de slag" - 06-07-2023 14:37
"Leerzaam informatief en direct toepasbaar. Alles weer even vers en top of mind. Ik zou deze training ieder customer facing team aan willen… alles lezen - 06-07-2023 14:37
"Een fijne, duidelijke en nuttige training. Er wordt goed gevarieerd in praktijkoefeningen en theorie.
Michèle zelf is een erg fijne trainster die de training leuk maakt maar de kwaliteit hoog houdt." - 06-07-2023 14:33
"Een fijne, duidelijke en nuttige training. Er wordt goed gevarieerd in praktijkoefeningen en theorie. Michèle zelf is een erg fijne trai… alles lezen - 06-07-2023 14:33
"Erg fijne training, waarbij Michele je op je gemak stelt tijdens de training. Al met al een goede training! Soms waren de rollenspellen ongemakkelijk, maar daardoor was het erg leerzaam." - 06-07-2023 14:32
"Erg fijne training, waarbij Michele je op je gemak stelt tijdens de training. Al met al een goede training! Soms waren de rollenspellen onge… alles lezen - 06-07-2023 14:32
"Ik heb de training als erg prettig ervaren. Een fijne, open en interessante training gehad met handvaten die direct in de praktijk kunnen worden ingezet. Michèle weet jouw interesse te wekken, en nog belangrijker, ook te behouden. " - 06-07-2023 10:31
"Ik heb de training als erg prettig ervaren. Een fijne, open en interessante training gehad met handvaten die direct in de praktijk kunnen wo… alles lezen - 06-07-2023 10:31
"Goede training, veel relevante inzichten gekregen en duidelijke rustige manier van presenteren. Enige verbeterpuntje vond ik het naslagwerk (uitdraai van de presentatie was fijn geweest). Bedankt voor de informatieve training!" - 06-07-2023 10:30
"Goede training, veel relevante inzichten gekregen en duidelijke rustige manier van presenteren. Enige verbeterpuntje vond ik het naslagwerk … alles lezen - 06-07-2023 10:30
"Ik heb veel geleerd over hoe mensen kunnen reageren en wat dat met jou doet. Ook over mij zelf heb ik veel geleerd. De accommodatie was ook super.
Dank je wel Ivonne" - 30-06-2023 14:08
"Ik heb veel geleerd over hoe mensen kunnen reageren en wat dat met jou doet. Ook over mij zelf heb ik veel geleerd. De accommodatie was ook … alles lezen - 30-06-2023 14:08
"Duidelijk en zeer confronterend.
Verfrissend en zeer helder.
Een eyeopener.
Zeer leuk om toe te passen.
Klanten hebben niks door maar voelen zich zeer goed gehoord.
Zeer leuke trainer en heel enthousiast.
Haalt het beste uit jezelf en uit je collega’s" - 19-06-2023 14:20
"Duidelijk en zeer confronterend. Verfrissend en zeer helder. Een eyeopener. Zeer leuk om toe te passen. Klanten hebben niks door maar vo… alles lezen - 19-06-2023 14:20
Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.