Management / Persoonlijke en team ontwikkeling / Train de trainer

Tijdsduur
Trainers
Sjoerd Wenselaar+9
Locatie
Op locatie
Startdatum en plaats

Management / Persoonlijke en team ontwikkeling / Train de trainer

Coach+Result
Logo van Coach+Result
Opleiderscore: starstarstarstarstar 9,7 Coach+Result heeft een gemiddelde beoordeling van 9,7 (uit 2.830 ervaringen)
Beste opleider van Nederland

Winnaar Beste opleider van Nederland 2020: #1 in Sales, #1 in Secretarieel & Administratief, #1 beste trainer, #1 beste kleine opleider en #2 in Communicatie.

Winnaar Beste opleider van Nederland 2019: #1 in Sales, #1 in Secretarieel & Administratief, #1 beste trainer, #2 in Communicatie en #2 in Management.

Winnaar Beste opleider van Nederland 2018: #1 in Communicatie, #1 in Sales, #2 in Management en #2 in Opleiding & Onderwijs.

Winnaar Beste opleider van Nederland 2017: #1 in Secretarieel & Administratief, #1 in Sales, #2 in Opleiding & Onderwijs en #3 in Management.

Winnaar Beste opleider van Nederland 2016: #1 in Secretarieel & Administratief, #1 in Financieel, #1 in Sales, #2 in Communicatie en #3 overall.

Lees meer over Beste Opleider van Nederland 2020.

Tip: meer info over het programma, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

Startdata en plaatsen

placeBreda (Ulvenhout)
7 mei. 2025 tot 11 jun. 2025
check_circle Startgarantie

Beschrijving

Wil jij leren een training te geven en ontwerpen of heb jij bij het geven van een training moeite met het overbrengen van de theorie en het vasthouden van de aandacht van cursisten?

Dan is de training Train de trainer iets voor jou!

In deze training leer je jouw didactische vaardigheden op de juiste manier in te zetten. Je leert situaties binnen het (groeps-)proces te herkennen en dit optimaal te begeleiden.

Je beschikt na de training over kennis op het gebied van effectieve leermethoden en strategieën en weet hierdoor de betrokkenheid, motivatie en retentie van de cursisten te bevorderen.

Naast het begeleiden van een training, kun je deze ook zelf opbouwen en ontwerpen.

Wat ga je leren…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Nog niet gevonden wat je zocht? Bekijk deze onderwerpen: Teammanagement, Team ontwikkeling, Samenwerken, Train de trainer en Teamvorming & Teamtraining.

Wil jij leren een training te geven en ontwerpen of heb jij bij het geven van een training moeite met het overbrengen van de theorie en het vasthouden van de aandacht van cursisten?

Dan is de training Train de trainer iets voor jou!

In deze training leer je jouw didactische vaardigheden op de juiste manier in te zetten. Je leert situaties binnen het (groeps-)proces te herkennen en dit optimaal te begeleiden.

Je beschikt na de training over kennis op het gebied van effectieve leermethoden en strategieën en weet hierdoor de betrokkenheid, motivatie en retentie van de cursisten te bevorderen.

Naast het begeleiden van een training, kun je deze ook zelf opbouwen en ontwerpen.

Wat ga je leren:

  • Fasen en sturing van het groepsproces
  • Didactische werkvormen
  • Hoe leren cursisten het beste
  • Vertaling van de theorie naar training
  • Gedragsmodellering
  • Vaardigheden leren in 4 fasen
  • Mentale voorstelling bij leren en gebruikenvaardigheden
  • Het opbouwen van een trainingsmodule
  • Het belang van een goede start
  • Demonstraties (rollenspellen) begeleiden
  • Omgaan met weerstand
  • Feedback geven aan cursisten
  • De rol van de trainer in rollenspellen
  • Omgaan met storend gedrag

Coach + Result biedt resultaatgerichte en praktische trainings- en coachingtrajecten aan op het gebied van: Verkoop, Service + Klantbeleving, Management en Persoonlijke + Teamontwikkeling. Wij zijn specialist in het vergroten van commerciële slagkracht en het verhogen van klantbeleving, door het optimaliseren van (commercieel) klantcontact. 

Wij richten ons op het beïnvloeden van gedrag, Daarom zijn onze trainingen opgebouwd volgens drie bouwstenen: weten (kennis = wat), willen (motivatie = waarom) en kunnen (kunde = hoe). Wanneer u weet welke vaardigheden en technieken u kunt inzetten in uw contact met klanten, u weet wat dit u oplevert en u beschikt over de kunde om de vaardigheden en technieken daadwerkelijk toe te passen, dan pas kan de gewenste output gerealiseerd worden.

Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen

Er zijn nog geen ervaringen.

Deel je ervaring

Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.
Sjoerd Wenselaar
Sjoerd Wenselaar
'Als je 90% van je aandacht richt op de 10% die niet goed gaat, ga je na verloop van tijd denken dat 90% niet goed gaat'
9,9
Esther Noordhoek
Esther Noordhoek
'Wat je beschouwt als de top is misschien alleen nog maar het opstapje'
9,8
Ivonne van Raaij
Ivonne van Raaij
'Alles wat je écht wilt bereiken, ligt één stap buiten je comfort zone'
9,8
Anouk Smulders
Anouk Smulders
‘Niet elke verandering is een verbetering, maar elke verbetering is wel een verandering’
9,7
Roy van Maurik
Roy van Maurik
‘Niet elke verandering is een verbetering, maar elke verbetering is wel een verandering’
9,9
Astrid Bontenbal
Astrid Bontenbal
Trainer/ Coach
9,7
Michèle van Beekum
Michèle van Beekum
''Je bent nooit uitgeleerd''
9,2
Petra Bosma
Petra Bosma
Trainer - Coach
9,4

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Vraag nu gratis en vrijblijvend informatie aan:

(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
We slaan je gegevens op, en delen ze met Coach+Result, om je via e-mail en evt. telefoon verder te helpen. Meer info vind je in ons privacybeleid.