Post-hbo Module CXM | Customer Experience Management

Tijdsduur
Locatie
Op locatie
Startdatum en plaats

Post-hbo Module CXM | Customer Experience Management

Coniche Business School
Logo van Coniche Business School
Opleiderscore: starstarstarstarstar_half 8,8 Coniche Business School heeft een gemiddelde beoordeling van 8,8 (uit 26 ervaringen)

Tip: meer info over het programma, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

Startdata en plaatsen

placeAmersfoort
5 apr. 2023 tot 4 jul. 2023
Toon rooster
event 5 april 2023, 09:30-17:00, Amersfoort
event 18 april 2023, 09:30-13:00, Amersfoort
event 9 mei 2023, 09:30-13:00, Amersfoort
event 17 mei 2023, 09:30-17:00, Amersfoort
event 30 mei 2023, 09:30-13:00, Amersfoort
event 13 juni 2023, 09:30-17:00, Amersfoort
event 28 juni 2023, 09:30-17:00, Amersfoort
event 4 juli 2023, 10:00-12:00, Amersfoort
placeAmersfoort
3 nov. 2023 tot 29 feb. 2024
Toon rooster
event 3 november 2023, 09:30-17:00, Amersfoort
event 17 november 2023, 09:30-13:00, Amersfoort
event 30 november 2023, 09:30-13:00, Amersfoort
event 15 december 2023, 09:30-17:00, Amersfoort
event 11 januari 2024, 09:30-13:00, Amersfoort
event 25 januari 2024, 09:30-17:00, Amersfoort
event 9 februari 2024, 09:30-17:00, Amersfoort
event 29 februari 2024, 10:00-12:00, Amersfoort

Beschrijving

Coniche is met meer dan 30 jaar ervaring dé opleider op het gebied van klantcontact. Onze visie is om Nederland klantgedreven te maken: met onze praktijkgerichte e-learnings, trainingen, masterclasses en erkende opleidingen zetten we hiermee een stap richting klantgedreven Nederland. Met een compleet aanbod op verschillende niveaus helpen wij in de ontwikkeling en groei van huidige en toekomstige professionals in customer service.

Coniche verzorgt zowel open inschrijving als incompany trajecten met thema's zoals communicatie, klantgerichtheid, klantcontact, coaching, leiderschap en customer experience.

Voor ons volledige aanbod, kun je gebruik maken van je STAP-budget. Neem na inschrijving contact met ons op.

De praktijkgerichte opleiding voor professionals die meer kennis en ervaring willen opdoen op het gebied van Customer Experience Management.

Customer Experience Management is het vakgebied dat zich bezighoudt met het in kaart brengen en optimaliseren van de klantervaring. In deze opleiding maak je kennis met de verschillende aspecten die deze totaalervaring beïnvloeden vanuit klantcontact. Denk hierbij aan de psychologische aspecten (klanten handelen niet altijd rationeel), de financiële aspecten (is het rendabel om te werken aan verbetering van de ervaring), de techniek (hoe kun je techniek inzetten om de ervaring te verbeteren?) en de organisatie (hoe krijg je collega’s mee?).
Wij geloven …

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Nog niet gevonden wat je zocht? Bekijk deze onderwerpen: Customer Experience, Google Analytics, Customer Journey, UX / User Experience Design en Neuromarketing.

Coniche is met meer dan 30 jaar ervaring dé opleider op het gebied van klantcontact. Onze visie is om Nederland klantgedreven te maken: met onze praktijkgerichte e-learnings, trainingen, masterclasses en erkende opleidingen zetten we hiermee een stap richting klantgedreven Nederland. Met een compleet aanbod op verschillende niveaus helpen wij in de ontwikkeling en groei van huidige en toekomstige professionals in customer service.

Coniche verzorgt zowel open inschrijving als incompany trajecten met thema's zoals communicatie, klantgerichtheid, klantcontact, coaching, leiderschap en customer experience.

Voor ons volledige aanbod, kun je gebruik maken van je STAP-budget. Neem na inschrijving contact met ons op.

De praktijkgerichte opleiding voor professionals die meer kennis en ervaring willen opdoen op het gebied van Customer Experience Management.

Customer Experience Management is het vakgebied dat zich bezighoudt met het in kaart brengen en optimaliseren van de klantervaring. In deze opleiding maak je kennis met de verschillende aspecten die deze totaalervaring beïnvloeden vanuit klantcontact. Denk hierbij aan de psychologische aspecten (klanten handelen niet altijd rationeel), de financiële aspecten (is het rendabel om te werken aan verbetering van de ervaring), de techniek (hoe kun je techniek inzetten om de ervaring te verbeteren?) en de organisatie (hoe krijg je collega’s mee?).
Wij geloven sterk in een fact-based-aanpak: data moeten de basis vormen voor het inrichten en optimaliseren van klantreizen. Data moeten niet verstikkend werken, maar de praktijk laat zien dat vooral de onvoorspelbaarheid van klantgedrag het noodzakelijk maakt om goed onderbouwd te experimenteren en implementeren.

De opleiding bestaat uit 11 colleges verdeeld over 7 dagen.

Doel van deze opleiding is om op basis van een solide theoretische onderbouwing vanuit klantcontact de student de tools te geven om hier in de praktijk ook echt mee aan de slag te gaan.De opleiding bestaat uit 11 colleges verdeeld over 7 dagen.

Doel van deze opleiding is om op basis van een solide theoretische onderbouwing vanuit klantcontact de student de tools te geven om hier in de praktijk ook echt mee aan de slag te gaan.

Customer Experience Management

* Introductie van de opleiding & kickoff module CX
* Customer Experience als strategie
* De psychologie van CX
* Intervisie - Onderwerp/Plan van aanpak
* Fact-based customer journeys
* Methodologie | Business Research
* De rol van data en intelligence bij CX
* De ROI van CX
* Kanaalmanagement en -strategie
* Projectmanagement | Implementatie van verbeterplannen | presenteren PvA
* CX Design
* (Persoonlijk) leiderschap
* Innovatie en trends in CX
* De klant centraal | Best practices
* Theorie examen

Professionals die meer kennis en ervaring willen opdoen op het gebied van Customer Experience Management.Professionals die meer kennis en ervaring willen opdoen op het gebied van Customer Experience Management.

Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen

Er zijn nog geen ervaringen.

Deel je ervaring

Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Download gratis en vrijblijvend de informatiebrochure

(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)

Heb je nog vragen?

(optioneel)
We slaan je gegevens op om je via e-mail en evt. telefoon verder te helpen.
Meer info vind je in ons privacybeleid.