Post-hbo Module CXM | Customer Experience Management
Startdata en plaatsen
placeAmersfoort 5 apr. 2023 tot 4 jul. 2023Toon rooster event 5 april 2023, 09:30-17:00, Amersfoort event 18 april 2023, 09:30-13:00, Amersfoort event 9 mei 2023, 09:30-13:00, Amersfoort event 17 mei 2023, 09:30-17:00, Amersfoort event 30 mei 2023, 09:30-13:00, Amersfoort event 13 juni 2023, 09:30-17:00, Amersfoort event 28 juni 2023, 09:30-17:00, Amersfoort event 4 juli 2023, 10:00-12:00, Amersfoort |
placeAmersfoort 3 nov. 2023 tot 29 feb. 2024Toon rooster event 3 november 2023, 09:30-17:00, Amersfoort event 17 november 2023, 09:30-13:00, Amersfoort event 30 november 2023, 09:30-13:00, Amersfoort event 15 december 2023, 09:30-17:00, Amersfoort event 11 januari 2024, 09:30-13:00, Amersfoort event 25 januari 2024, 09:30-17:00, Amersfoort event 9 februari 2024, 09:30-17:00, Amersfoort event 29 februari 2024, 10:00-12:00, Amersfoort |
Beschrijving
Coniche is met meer dan 30 jaar ervaring dé opleider op het gebied van klantcontact. Onze visie is om Nederland klantgedreven te maken: met onze praktijkgerichte e-learnings, trainingen, masterclasses en erkende opleidingen zetten we hiermee een stap richting klantgedreven Nederland. Met een compleet aanbod op verschillende niveaus helpen wij in de ontwikkeling en groei van huidige en toekomstige professionals in customer service.
Coniche verzorgt zowel open inschrijving als incompany trajecten met thema's zoals communicatie, klantgerichtheid, klantcontact, coaching, leiderschap en customer experience.
Voor ons volledige aanbod, kun je gebruik maken van je STAP-budget. Neem na inschrijving contact met ons op.
De praktijkgerichte opleiding voor professionals die meer kennis en ervaring willen opdoen op het gebied van Customer Experience Management.
Customer Experience Management is het vakgebied dat zich bezighoudt met het in kaart brengen en optimaliseren van de klantervaring. In deze opleiding maak je kennis met de verschillende aspecten die deze totaalervaring beïnvloeden vanuit klantcontact. Denk hierbij aan de psychologische aspecten (klanten handelen niet altijd rationeel), de financiële aspecten (is het rendabel om te werken aan verbetering van de ervaring), de techniek (hoe kun je techniek inzetten om de ervaring te verbeteren?) en de organisatie (hoe krijg je collega’s mee?).
Wij geloven …
Veelgestelde vragen
Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.
Coniche is met meer dan 30 jaar ervaring dé opleider op het gebied van klantcontact. Onze visie is om Nederland klantgedreven te maken: met onze praktijkgerichte e-learnings, trainingen, masterclasses en erkende opleidingen zetten we hiermee een stap richting klantgedreven Nederland. Met een compleet aanbod op verschillende niveaus helpen wij in de ontwikkeling en groei van huidige en toekomstige professionals in customer service.
Coniche verzorgt zowel open inschrijving als incompany trajecten met thema's zoals communicatie, klantgerichtheid, klantcontact, coaching, leiderschap en customer experience.
Voor ons volledige aanbod, kun je gebruik maken van je STAP-budget. Neem na inschrijving contact met ons op.
De praktijkgerichte opleiding voor professionals die meer kennis en ervaring willen opdoen op het gebied van Customer Experience Management.
Customer Experience Management is het vakgebied dat zich
bezighoudt met het in kaart brengen en optimaliseren van de
klantervaring. In deze opleiding maak je kennis met de
verschillende aspecten die deze totaalervaring beïnvloeden vanuit
klantcontact. Denk hierbij aan de psychologische aspecten (klanten
handelen niet altijd rationeel), de financiële aspecten (is het
rendabel om te werken aan verbetering van de ervaring), de techniek
(hoe kun je techniek inzetten om de ervaring te verbeteren?) en de
organisatie (hoe krijg je collega’s mee?).
Wij geloven sterk in een fact-based-aanpak: data moeten de basis
vormen voor het inrichten en optimaliseren van klantreizen. Data
moeten niet verstikkend werken, maar de praktijk laat zien dat
vooral de onvoorspelbaarheid van klantgedrag het noodzakelijk maakt
om goed onderbouwd te experimenteren en implementeren.
De opleiding bestaat uit 11 colleges verdeeld over 7 dagen.
Doel van deze opleiding is om op basis van een solide theoretische
onderbouwing vanuit klantcontact de student de tools te geven om
hier in de praktijk ook echt mee aan de slag te gaan.De opleiding
bestaat uit 11 colleges verdeeld over 7 dagen.
Doel van deze opleiding is om op basis van een solide theoretische
onderbouwing vanuit klantcontact de student de tools te geven om
hier in de praktijk ook echt mee aan de slag te gaan.
Customer Experience Management
* Introductie van de opleiding & kickoff module CX
* Customer Experience als strategie
* De psychologie van CX
* Intervisie - Onderwerp/Plan van aanpak
* Fact-based customer journeys
* Methodologie | Business Research
* De rol van data en intelligence bij CX
* De ROI van CX
* Kanaalmanagement en -strategie
* Projectmanagement | Implementatie van verbeterplannen |
presenteren PvA
* CX Design
* (Persoonlijk) leiderschap
* Innovatie en trends in CX
* De klant centraal | Best practices
* Theorie examen
Professionals die meer kennis en ervaring willen opdoen op het gebied van Customer Experience Management.Professionals die meer kennis en ervaring willen opdoen op het gebied van Customer Experience Management.
Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen
Deel je ervaring
Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.