Coniche Business School

Coniche Business School

Adres:

Daam Fockemalaan 22
3818 KG Amersfoort

8,8
Gemiddeld cijfer voor Coniche Business School
Gebaseerd op 31 ervaringen Lees alle ervaringenchevron_right
starstarstarstarstar_border
Ilona Jansen-Lewinski
Medewerker klant en adviseur relaties
8
Training: Webcare

"Leuke training met veel praktijkvoorbeelden. Jammer dat er geen cursisten van andere bedrijven aanwezig waren. Dit betekende wel dat wij naar onze eigen gesprekken hebben gekeken. Voor mij persoonlijk was de training erg basis." - 05-12-2024 07:40

"Leuke training met veel praktijkvoorbeelden. Jammer dat er geen cursisten van andere bedrijven aanwezig waren. Dit betekende wel dat wij naa… alles lezen - 05-12-2024 07:40

Beschrijving

Wij vinden dat de wereld een stuk klantvriendelijker mag zijn en willen aan heel Nederland laten zien hoe belangrijk goed klantcontact is. We strijden om klantcontact beter op de kaart te zetten.

Ons strijdplan? Zorgen voor de beste e-learnings, trainingen en opleidingen om jouw klantcontact naar het hoogste niveau te tillen. Zo is jouw klantcontact nu én in de toekomst altijd van topkwaliteit.

Lees de volledige beschrijving

Wij vinden dat de wereld een stuk klantvriendelijker mag zijn en willen aan heel Nederland laten zien hoe belangrijk goed klantcontact is. We strijden om klantcontact beter op de kaart te zetten.

Ons strijdplan? Zorgen voor de beste e-learnings, trainingen en opleidingen om jouw klantcontact naar het hoogste niveau te tillen. Zo is jouw klantcontact nu én in de toekomst altijd van topkwaliteit.

Onze belofte: direct rendement voor jouw organisatie

Hoe kan een opleiding mij concreet rendement opleveren? Dat leggen we je graag uit. Om te slagen voor onze post-HBO en MBA opleiding is het een vereiste om minimaal € 10.000 rendement te behalen met jouw verbeterplan.

Sterk verhaal? Think twice. Het gemiddelde behaalde rendement voor alle organisaties ligt namelijk op € 100.000.

Al onze opleidingen zijn erop gericht om direct concreet resultaat op te leveren voor jou, de organisatie én uiteraard de klant. Onze methode? Door Action Learning krijg je elk college of training tips en tricks die je direct kan toepassen in jouw dagelijkse werk.

Waarom bij ons studeren?

Naast een aantoonbaar rendement we het belangrijk dat alle inspanningen worden beloond met waardevolle certificaten en erkende diploma’s.

Met trots kunnen wij zeggen dat Coniche de enige specialistische business school in Nederland is gespecialiseerd in op het snijvlak van marketing, sales en service. Onze accreditaties zijn zowel verleend door het ministerie van onderwijs als door de markt zelf.

De 7 zekerheden van de Coniche Business School

#1 De Coniche Business School is een vliegende start voor jouw loopbaanontwikkeling.
#2 De Coniche Business School wordt beoordeeld met een “zeer goed” door oud-studenten.
#3 Kleine klassen dus veel persoonlijke aandacht aan de groei en toekomst van jou als student.
#4 Door onze klantfocus en specialisatie is elke opleiding van bewezen topkwaliteit.
#5 Erkende opleiding: diploma’s zijn waardevast en zijn zowel nationaal als internationaal erkend.
#6 De praktijkopdrachten van de opleiding leveren minimaal € 10.000,- rendement op voor jouw organisatie.
#7 Modulair opgebouwde opleidingen. Je kunt dus je eigen opleiding samenstellen of de volledige opleiding volgen.

8,8
Gemiddeld cijfer voor Coniche Business School
Gebaseerd op 31 ervaringen
starstarstarstarstar_border
Ilona Jansen-Lewinski
Medewerker klant en adviseur relaties
8
Training: Webcare

"Leuke training met veel praktijkvoorbeelden. Jammer dat er geen cursisten van andere bedrijven aanwezig waren. Dit betekende wel dat wij naar onze eigen gesprekken hebben gekeken. Voor mij persoonlijk was de training erg basis." - 05-12-2024 07:40

"Leuke training met veel praktijkvoorbeelden. Jammer dat er geen cursisten van andere bedrijven aanwezig waren. Dit betekende wel dat wij naa… alles lezen - 05-12-2024 07:40

starstarstarstarstar
Tineke Boele
10
Post-hbo CXM Customer Experience Management (SPHBO)

"Nadat ik mijn schooldiploma's had behaald was dit na heel veel jaar weer voor het eerst dat ik aan een opleiding begon. Ik was in het begin toch wel wat onzeker of het haalbaar zou zijn, maar dat veranderde gaandeweg in steeds meer zelfvertrouwen. De begeleiding door Coniche was perfect. De diverse colleges waren praktijkgericht en hebben me heel veel nieuwe kennis gegeven, hetgeen in mijn dagelijkse werkzaamheden heel goed toegepast kan worden.
Een enorme verrijking, ook (of zeker) na vele jaren praktijkervaring." - 08-05-2024 17:45

"Nadat ik mijn schooldiploma's had behaald was dit na heel veel jaar weer voor het eerst dat ik aan een opleiding begon. Ik was in het begin … alles lezen - 08-05-2024 17:45

starstarstarstarstar
Jacqueline Pietersen
communicatiespecialist
10
Post-hbo CXM Customer Experience Management (SPHBO)

"De opleiding CXM van Coniche vond ik
- Verschillende onderwerpen passeerden de revue, zodat je een brede blik kreeg op customer experience;
- De opleiders hadden allemaal veel ervaring. Dus naast de theorie, leerde je ook van hun ervaringen;
- De opleiding bestond uit 3 CX, Finance en Kwaliteit. Dit samen maakt dat je een gedegen kennis krijgt en ook met goede voorstellen kan komen. Daarnaast moest je een onderzoek met aanbeveling doen. Dat laatste was echt pittig, maar wel enorm leerzaam;
- De belasting om deze opleiding naast je werk te doen, was goed. Het werd wel zwaarder toen ik het onderzoek moest doen." - 24-04-2024 07:31

"De opleiding CXM van Coniche vond ik - Verschillende onderwerpen passeerden de revue, zodat je een brede blik kreeg op customer experience… alles lezen - 24-04-2024 07:31

starstarstarstarstar_half
Glodean Kempenaar
Supervisor Infomedics
9
warning COPC Light is niet meer beschikbaar

"Wat was voor jou het meest De terugkoppeling over het berekenen van Sample Size, ook volgens COPC standaarden met onderbouwing.
Daarnaast het pushen van mij om een andere kant op te denken en een plan van aanpak op te stellen om een proces op de afdeling te verbeteren welke ik ook kan toepassen in de praktijk op mijn werk.”" - 16-05-2023 08:23

"Wat was voor jou het meest De terugkoppeling over het berekenen van Sample Size, ook volgens COPC standaarden met onderbouwing. Daarnaast h… alles lezen - 16-05-2023 08:23

starstarstarstarstar_half
Evert Vols
9
Training: Didactiek

"Ik heb de training Didactiek gevolgd. Voor mij als docent bij onder andere Coniche enorm waardevol om van zowel de trainer als andere deelnemers tips en tricks te krijgen om dit nog doelgerichter te doen." - 25-04-2023 08:10

"Ik heb de training Didactiek gevolgd. Voor mij als docent bij onder andere Coniche enorm waardevol om van zowel de trainer als andere deelne… alles lezen - 25-04-2023 08:10

starstarstarstarstar
Stephanie Wolf
Coach en Trainer
10
Training: Coachingsvaardigheden

"Begin februari heb ik de training Coaching Vaardigheden gevolgd bij Coniche. Hier heb ik veel geleerd over coaching, feedback geven en ook over mezelf.

Ik heb heel wat nieuwe inzichten en invalshoeken gekregen waardoor ik mijn functie nog beter kan uitoefenen en mijn medewerkers op een andere manier kan weten te inspireren.

Door deze training kan ik anderen laten groeien zoals ik dat ook heb mogen ervaren bij Coniche!" - 10-03-2023 18:59

"Begin februari heb ik de training Coaching Vaardigheden gevolgd bij Coniche. Hier heb ik veel geleerd over coaching, feedback geven en ook o… alles lezen - 10-03-2023 18:59

starstarstarstarstar_half
Arantxa Ramautar
9
Operationeel Contact Center Management OCCM

"De inhoud was compleet, sloot aan op mijn leidinggevende/staf ervaring binnen de contactcenter (outsourced) en gaf waardige inzichten voor elke expertise welke binnen een contactcenter nodig is. De meeste interessante onderwerpen vond ik de verdiepingen in klantcontact strategie en performance management." - 10-03-2023 16:16

"De inhoud was compleet, sloot aan op mijn leidinggevende/staf ervaring binnen de contactcenter (outsourced) en gaf waardige inzichten voor e… alles lezen - 10-03-2023 16:16

starstarstarstarstar_border
Marjan de Jonge
senior consultant en trainer
8
Post-hbo WFM Workforce Management (SPHBO)

"De opleiding is opgebouwd in 4 duidelijke modules. Ik ben deze opleiding begonnen voor de theoretische onderlegger. Bevestigd krijgen dat wat ik op gevoel doe, ook vanuit de theorie klopt. De grootste uitdaging was voor mij om de eindopdracht goed af te ronden en in contact te blijven met de medestudenten en de begeleider. Dit heeft te maken met dat alle contacten en colleges online verliepen" - 01-03-2023 09:30

"De opleiding is opgebouwd in 4 duidelijke modules. Ik ben deze opleiding begonnen voor de theoretische onderlegger. Bevestigd krijgen dat wa… alles lezen - 01-03-2023 09:30

starstarstarstarstar_border
Kevin Markus
Teamleider WFM
8
Post-hbo WFM Workforce Management (SPHBO)

"Leuke opleiding! Interessante colleges en fijne begeleiding. Colleges worden gehouden door mensen in het vak en verschillende onderwerpen worden uitgebreid besproken. Persoonlijk vond ik het financiële aspect van de POST HBO Workforcemanagement interessant." - 20-02-2023 14:27

"Leuke opleiding! Interessante colleges en fijne begeleiding. Colleges worden gehouden door mensen in het vak en verschillende onderwerpen wo… alles lezen - 20-02-2023 14:27

starstarstarstar_halfstar_border
Mustafa Sahin
mdw. CallCenter B
7
Training: Webcare

"Training werd gegeven door Marco in een mooie zaal. We waren met een kleine groep dus kregen voldoende aandacht en antwoord op de vragen. Voor de rest was dit een prima basis training voor webcare.

OOk de omgeving zag er prachtig uit" - 03-01-2023 08:20

"Training werd gegeven door Marco in een mooie zaal. We waren met een kleine groep dus kregen voldoende aandacht en antwoord op de vragen. Vo… alles lezen - 03-01-2023 08:20

starstarstarstarstar
Laura Duijf
Coach
10
Training: Coachingsvaardigheden

"Marco heeft de online cursus vol enthousiasme gegeven. Hij was betrokken, gemotiveerd en stimuleerde ons in ons eigen kunnen. Prettige afwisseling met opdrachten, overleggen, praktijkoefeningen en pauzes. Van mij mag Marco nog iets kritischer zijn om nog meer uit onze leerdoelen te halen. Al met al, erg tevreden." - 09-12-2021 10:59

"Marco heeft de online cursus vol enthousiasme gegeven. Hij was betrokken, gemotiveerd en stimuleerde ons in ons eigen kunnen. Prettige afwis… alles lezen - 09-12-2021 10:59

starstarstarstarstar
Erik Vos
Specialist-C
10
Operationeel Contact Center Management OCCM

"Kennis en vaardigheden zijn meer dan voldoende en worden goed ondersteund door praktijkervaring. Voldoende ruimte om door te vragen en interactief met elkaar bezig te zijn. Leuk om met verschillende mensen uit diverse organisaties te kunnen delen" - 22-10-2021 15:19

"Kennis en vaardigheden zijn meer dan voldoende en worden goed ondersteund door praktijkervaring. Voldoende ruimte om door te vragen en inter… alles lezen - 22-10-2021 15:19

Patrick Kauw
starstarstarstarstar_half
Patrick Kauw
Operationeel Manager
9
Post-hbo CM Contact Center Management (SPHBO)

"Inmiddels heb ik met veel plezier twee Post HBO opleidingen succesvol bij Coniche mogen volgen: Workforce Management (2013) en Contactcenter Management (2020). De opzet van beide opleidingen is zeer praktijkgericht: vanuit de theorie wordt continu de vertaalslag naar voorbeelden uit het bedrijfsleven gemaakt, waardoor de stof tot leven komt en er volop ruimte is voor interactie tussen student en docent. De opleidingen bestaan uit een 2-wekelijkse collegedag, 2 of 3 theorie-examens en een zeer brede praktijkopdracht waarmee je direct een besparing voor je eigen bedrijf realiseert en je de opleidingskosten meer dan terugverdient. Een aanrader voor iedereen die zich verder wil ontwikkelen in de contactcenter branche!" - 14-05-2021 09:50

"Inmiddels heb ik met veel plezier twee Post HBO opleidingen succesvol bij Coniche mogen volgen: Workforce Management (2013) en Contactcenter… alles lezen - 14-05-2021 09:50

starstarstarstarstar
Wesley van de Wouw
Coach
10
Post-hbo CXM Customer Experience Management (SPHBO)

"Leuke training & leuke trainers. Doordat er genoeg ruimte is voor vragen en voorbeelden uit de praktijk, blijven dingen goed hangen en leer je dat consumer experience binnen bijna alle organisaties toe te passen is." - 12-05-2021 14:23

"Leuke training & leuke trainers. Doordat er genoeg ruimte is voor vragen en voorbeelden uit de praktijk, blijven dingen goed hangen en leer … alles lezen - 12-05-2021 14:23

starstarstarstarstar
Johan Akker
Teamleider
10
Post-hbo CM Contact Center Management (SPHBO)

"In het studiejaar 2019/2020 heb ik de post HBO Klantcontactcenter Management bij Coniche gedaan en met goed gevolg afgelegd. Mijn leidinggevende Arie Westerhoff maakte mij attent op deze opleiding maar vooral ook op Coniche.
Ik heb het ontzettend naar mijn zin gehad in Houten. De opleiding heeft mijn kennis verbreed maar ook was het tof om met mensen van andere bedrijven te sparren over hun werk en hun beleving in het dagelijkse klantcontact-verkeer.
We hadden gedurende de opleiding steeds verschillende docenten die erg goed, leuk en professioneel lesgaven. Je was direct vertrouwd met hun. Ook de begeleiding erom heen, de organisatie, was top geregeld. Als je een vraag had dan kreeg je direct antwoord en alles was direct geregeld. De online leeromgeving was perfect.
Zelfs tijdens de coronaperiode gingen de lessen gewoon door. Dat was zwaar maar goed. Kortom Conische is een aanrader op het gebied van opleidingen over klantcontact en klantbeleving.
Last but not least, de lessen worden gegeven in een prachtig oud gemeentehuis, heel sfeervol.
" - 12-05-2021 09:25

"In het studiejaar 2019/2020 heb ik de post HBO Klantcontactcenter Management bij Coniche gedaan en met goed gevolg afgelegd. Mijn leidinggev… alles lezen - 12-05-2021 09:25

starstarstarstarstar_half
Anoniem
9
Post-hbo WFM Workforce Management (SPHBO)

"De opleiding is een goede toevoeging voor alle WFM specialisten die in het vak werkzaam zijn. De opleiding is zeer informatief en daarnaast is er ook veel aandacht en ruimte voor interactie. De afwisseling tussen de colleges en je eigen onderzoeksopdracht voor je organisatie, is erg goed waardoor je ook direct de lesstof kunt toepassen in de praktijk en in je eigen onderzoek.

Naast het feit dat de opleiding goed in elkaar zit, is ook de onderwijsinstelling Coniche erg prettig in de omgang. Alle informatie wordt goed en tijdig aangeleverd en de communicatie is snel en duidelijk." - 11-05-2021 11:17

"De opleiding is een goede toevoeging voor alle WFM specialisten die in het vak werkzaam zijn. De opleiding is zeer informatief en daarnaast … alles lezen - 11-05-2021 11:17

starstarstarstarstar_half
Waldo Mangé
Customer Service Manager
9
Post-hbo CXM Customer Experience Management (SPHBO)

"Post HBO Customer Experience Management. De docenten, maar ook de mensen achter de schermen (coördinatoren) hebben allemaal één doel voor ogen en dat is het juiste klantengevoel als student, alles doet men met veel enthousiasme. Door een diversiteit in lessen, verschillende (gast) docenten met veel klantervaring was het zeer leerzaam. Bij de start van de opleiding en ook gedurende de opleiding krijg je voldoende coaching, ook buiten de lessen om kun je docenten benaderen om te sparren over bepaalde vraagstukken. Met een extra dank aan Gert Buist en Joyce van Binsbergen die mij intensief hadden geholpen met mijn eind opdracht.

Groeten, Waldo Mangé" - 16-07-2020 18:01

"Post HBO Customer Experience Management. De docenten, maar ook de mensen achter de schermen (coördinatoren) hebben allemaal één doel voor og… alles lezen - 16-07-2020 18:01

starstarstarstarstar_half
Fern Meyer
Operationeel Expert
9
Post-hbo WFM Workforce Management (SPHBO)

"Fantastisch leuke, leerzame opleiding van vakkundige mensen/ docenten. Hecht clubje met medestudenten en allemaal werkzaam in andere organisaties, wat het nog leuker maakt. Als beginneling in het WFM ben ik nu een heeel stuk wijzer en kan ik al mijn kennis in de praktijk toepassen. " - 12-04-2020 02:37

"Fantastisch leuke, leerzame opleiding van vakkundige mensen/ docenten. Hecht clubje met medestudenten en allemaal werkzaam in andere organis… alles lezen - 12-04-2020 02:37

starstarstarstarstar_half
Anouk Van Someren
Planner
9
Post-hbo WFM Workforce Management (SPHBO)

"Heel fijn om op deze manier naar school te gaan. Kleine setting, leraren uit de praktijk en alle hulp die geboden wordt op de opleiding in een keer af te ronden. Erg leerzaam en ik ben heel enthousiast. Inhoudelijk kan ik mijn werk inmiddels beter, leuker en inhoudelijk sterker kan uitvoeren. " - 12-03-2020 08:34

"Heel fijn om op deze manier naar school te gaan. Kleine setting, leraren uit de praktijk en alle hulp die geboden wordt op de opleiding in e… alles lezen - 12-03-2020 08:34

starstarstarstarstar_half
Andrea Davelaar
Capaciteitsadviseur
9
Post-hbo WFM Workforce Management (SPHBO)

"Deze opleiding heeft mij geholpen te groeien binnen het WFM vakgebied. Zoals velen met ik het vak gerold en door deze opleiding heb ik handvaten gekregen om mijn werk beter in te richten/uit te voeren. Niet alleen de docenten hebben hieraan bijgedragen ook het sparren met medestudenten was waardevol." - 24-09-2019 12:01

"Deze opleiding heeft mij geholpen te groeien binnen het WFM vakgebied. Zoals velen met ik het vak gerold en door deze opleiding heb ik handv… alles lezen - 24-09-2019 12:01

Deel je ervaring

Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.

Gert Buist
Gert Buist
Kerndocent Post HBO Customer Management
10
Rik Bronswijk
Rik Bronswijk
#Veranderen #Klantcontact #Leiderschap
9
Wout Cox
Wout Cox
Customer Experience & Customer Contact | MBA | CCXP
10

Trainers

Wout Cox
Wout Cox
Customer Experience & Customer Contact | MBA | CCXP
10
Gert Buist
Gert Buist
Kerndocent Post HBO Customer Management
10
Rik Bronswijk
Rik Bronswijk
#Veranderen #Klantcontact #Leiderschap
9

Extra kenmerken