Customer Experience


Winnaar Beste opleider van Nederland 2020: #1 in Marketing en #2 beste grote opleider.
Winnaar Beste opleider van Nederland 2019: #3 in Marketing.
Lees meer over Beste Opleider van Nederland 2020."Duidelijke uitleg met veel voorbeelden. Ook veel geleerd van mede cursisten en hoe het bij hen werkt. Hierdoor veel ideeën en tips opgedaan om customer experience op te pakken in mijn bedrijf." - 27-03-2023 14:57
"Duidelijke uitleg met veel voorbeelden. Ook veel geleerd van mede cursisten en hoe het bij hen werkt. Hierdoor veel ideeën en tips opgedaan … alles lezen - 27-03-2023 14:57
Startdata en plaatsen
placeUtrecht 8 mei. 2023 tot 15 mei. 2023 |
placeUtrecht 6 jul. 2023 tot 13 jul. 2023 |
placeUtrecht 8 sep. 2023 tot 15 sep. 2023 |
placeUtrecht 10 nov. 2023 tot 17 nov. 2023 |
Beschrijving
Klanten dat ‘wauw-gevoel’ geven, waardoor ze je grootste fan worden én blijven. Dat is voor veel bedrijven het ultieme doel. Maar hoe krijg je dat voor elkaar? Door jouw klanten altijd en overal centraal te stellen. Hoe je dat doet, leer je tijdens deze training.Programma van de training Customer Experience
Dag 1 College 1- Introductie in Customer Experience
- Customer Experience en customer service
- Een CX-project opzetten
- Empathy mappingen customer journey mapping
- Jouw eigen customer journey
- Vervolg: jouw customer journey
- Klantonderzoek
- Facts, figures en emoties
- Aannames verifiëren met interviews
- Moments of truth
- Uitleg thuisopdracht: inzichten verzamelen
- De t…

Veelgestelde vragen
Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.
Programma van de training Customer Experience
Dag 1 College 1- Introductie in Customer Experience
- Customer Experience en customer service
- Een CX-project opzetten
- Empathy mappingen customer journey mapping
- Jouw eigen customer journey
- Vervolg: jouw customer journey
- Klantonderzoek
- Facts, figures en emoties
- Aannames verifiëren met interviews
- Moments of truth
- Uitleg thuisopdracht: inzichten verzamelen
- De thuisopdracht bespreken
- Het belang van CX, en enkele voorbeelden
- Macro- en micromomenten in de customer journey
- Zelf waardevolle momenten creëren voor je klant
- Service excellence
- Het proces van A tot Z
- Hoe krijg je de rest van de organisatie mee?
- Employee experience en customer experience
- Meten en verbeteren
- Tips en tricks voor in de praktijk
Belangrijk advies bij de keuze van je opleiding;
- Verifieer de naam van het opleidingsinstituut vooraf aan de boeking door op ‘klachten’ en of ‘reviews' te zoeken in bijvoorbeeld Google.
- Is de prijs all in? Wat zijn de bijkomende kosten (lunches, reprorechten en of arrangementskosten).
- Waar vind de training plaats
"Duidelijke uitleg met veel voorbeelden. Ook veel geleerd van mede cursisten en hoe het bij hen werkt. Hierdoor veel ideeën en tips opgedaan om customer experience op te pakken in mijn bedrijf." - 27-03-2023 14:57
"Duidelijke uitleg met veel voorbeelden. Ook veel geleerd van mede cursisten en hoe het bij hen werkt. Hierdoor veel ideeën en tips opgedaan … alles lezen - 27-03-2023 14:57
"Hele leerzame training! Trainer heeft mega veel ervaring en praktijkvoorbeelden. Erg fijne balans tussen oefeningen en theorie. Ik zou 'm iedereen aanraden die de CX van hun organisatie wil verbeteren!" - 26-01-2023 07:47
"Hele leerzame training! Trainer heeft mega veel ervaring en praktijkvoorbeelden. Erg fijne balans tussen oefeningen en theorie. Ik zou 'm ie… alles lezen - 26-01-2023 07:47
"Ik ga niet alleen weg met een beter begrip van wat er allemaal mogelijk is met betrekking tot de klantervaring, maar ook met een heleboel nieuwe ideeën die ik samen met mijn medecursisten heb bedacht!" - 25-01-2023 08:34
"Ik ga niet alleen weg met een beter begrip van wat er allemaal mogelijk is met betrekking tot de klantervaring, maar ook met een heleboel ni… alles lezen - 25-01-2023 08:34
"trainer speelde goed in op onze situatie, leuke oefeningen. Praktisch meteen een aantal verbeteringen die je mee kan nemen naar je eigen praktijk. INteractien met andere studenten was ook leuk, hierdoor nieuwe ideeën" - 24-01-2023 15:45
"trainer speelde goed in op onze situatie, leuke oefeningen. Praktisch meteen een aantal verbeteringen die je mee kan nemen naar je eigen pra… alles lezen - 24-01-2023 15:45
"De training customer experience van Danielle was super interessant en leerzaam. In een klein groepje hebben we in 2 dagen heel veel interessante kennis opgedaan. Er was veel ruimte voor eigen input en luisteren naar elkaar. Ik zou de cursus zeker aanraden!" - 09-09-2022 12:49
"De training customer experience van Danielle was super interessant en leerzaam. In een klein groepje hebben we in 2 dagen heel veel interess… alles lezen - 09-09-2022 12:49
Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.