Customer Experience

Niveau
Tijdsduur
Trainer
Danielle Bekker
Locatie
Op locatie
Startdatum en plaats

Customer Experience

Competence Factory
Logo van Competence Factory
Opleiderscore: starstarstarstarstar_half 9,3 Competence Factory heeft een gemiddelde beoordeling van 9,3 (uit 1.525 ervaringen)
Beste opleider van Nederland

Winnaar Beste opleider van Nederland 2020: #1 in Marketing en #2 beste grote opleider.

Winnaar Beste opleider van Nederland 2019: #3 in Marketing.

Lees meer over Beste Opleider van Nederland 2020.

Tip: meer info over het programma, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

9,2
Gemiddeld cijfer voor Customer Experience
Gebaseerd op 5 ervaringen Lees alle ervaringenchevron_right
starstarstarstarstar_border
Femke van Kastel
8
Customer Experience

"Duidelijke uitleg met veel voorbeelden. Ook veel geleerd van mede cursisten en hoe het bij hen werkt. Hierdoor veel ideeën en tips opgedaan om customer experience op te pakken in mijn bedrijf." - 27-03-2023 14:57

"Duidelijke uitleg met veel voorbeelden. Ook veel geleerd van mede cursisten en hoe het bij hen werkt. Hierdoor veel ideeën en tips opgedaan … alles lezen - 27-03-2023 14:57

Startdata en plaatsen

placeUtrecht
8 mei. 2023 tot 15 mei. 2023
placeUtrecht
6 jul. 2023 tot 13 jul. 2023
placeUtrecht
8 sep. 2023 tot 15 sep. 2023
placeUtrecht
10 nov. 2023 tot 17 nov. 2023

Beschrijving

Klanten dat ‘wauw-gevoel’ geven, waardoor ze je grootste fan worden én blijven. Dat is voor veel bedrijven het ultieme doel. Maar hoe krijg je dat voor elkaar? Door jouw klanten altijd en overal centraal te stellen. Hoe je dat doet, leer je tijdens deze training.

Programma van de training Customer Experience

Dag 1  College 1 
  • Introductie in Customer Experience
  • Customer Experience en customer service
  • Een CX-project opzetten
  • Empathy mappingen customer journey mapping
  • Jouw eigen customer journey
College 2
  • Vervolg: jouw customer journey
  • Klantonderzoek
  • Facts, figures en emoties
  • Aannames verifiëren met interviews
  • Moments of truth
  • Uitleg thuisopdracht: inzichten verzamelen
Dag 2 College 1
  • De t…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Klanten dat ‘wauw-gevoel’ geven, waardoor ze je grootste fan worden én blijven. Dat is voor veel bedrijven het ultieme doel. Maar hoe krijg je dat voor elkaar? Door jouw klanten altijd en overal centraal te stellen. Hoe je dat doet, leer je tijdens deze training.

Programma van de training Customer Experience

Dag 1  College 1 
  • Introductie in Customer Experience
  • Customer Experience en customer service
  • Een CX-project opzetten
  • Empathy mappingen customer journey mapping
  • Jouw eigen customer journey
College 2
  • Vervolg: jouw customer journey
  • Klantonderzoek
  • Facts, figures en emoties
  • Aannames verifiëren met interviews
  • Moments of truth
  • Uitleg thuisopdracht: inzichten verzamelen
Dag 2 College 1
  • De thuisopdracht bespreken
  • Het belang van CX, en enkele voorbeelden
  • Macro- en micromomenten in de customer journey
  • Zelf waardevolle momenten creëren voor je klant
  • Service excellence
College 2
  • Het proces van A tot Z
  • Hoe krijg je de rest van de organisatie mee?
  • Employee experience en customer experience
  • Meten en verbeteren
  • Tips en tricks voor in de praktijk

Belangrijk advies bij de keuze van je opleiding;

  • Verifieer de naam van het opleidingsinstituut vooraf aan de boeking door op ‘klachten’ en of  ‘reviews' te zoeken in bijvoorbeeld Google.
  • Is de prijs all in? Wat zijn de bijkomende kosten (lunches, reprorechten en of  arrangementskosten).
  • Waar vind de training plaats 
9,2
Gemiddeld cijfer voor Customer Experience
Gebaseerd op 5 ervaringen
starstarstarstarstar_border
Femke van Kastel
8
Customer Experience

"Duidelijke uitleg met veel voorbeelden. Ook veel geleerd van mede cursisten en hoe het bij hen werkt. Hierdoor veel ideeën en tips opgedaan om customer experience op te pakken in mijn bedrijf." - 27-03-2023 14:57

"Duidelijke uitleg met veel voorbeelden. Ook veel geleerd van mede cursisten en hoe het bij hen werkt. Hierdoor veel ideeën en tips opgedaan … alles lezen - 27-03-2023 14:57

starstarstarstarstar
Nienke
10
Customer Experience

"Hele leerzame training! Trainer heeft mega veel ervaring en praktijkvoorbeelden. Erg fijne balans tussen oefeningen en theorie. Ik zou 'm iedereen aanraden die de CX van hun organisatie wil verbeteren!" - 26-01-2023 07:47

"Hele leerzame training! Trainer heeft mega veel ervaring en praktijkvoorbeelden. Erg fijne balans tussen oefeningen en theorie. Ik zou 'm ie… alles lezen - 26-01-2023 07:47

starstarstarstarstar
Evy Brans
Content Marketeer
10
Customer Experience

"Ik ga niet alleen weg met een beter begrip van wat er allemaal mogelijk is met betrekking tot de klantervaring, maar ook met een heleboel nieuwe ideeën die ik samen met mijn medecursisten heb bedacht!" - 25-01-2023 08:34

"Ik ga niet alleen weg met een beter begrip van wat er allemaal mogelijk is met betrekking tot de klantervaring, maar ook met een heleboel ni… alles lezen - 25-01-2023 08:34

starstarstarstarstar_border
Hanneke Timmers
Verandermanager
8
Customer Experience

"trainer speelde goed in op onze situatie, leuke oefeningen. Praktisch meteen een aantal verbeteringen die je mee kan nemen naar je eigen praktijk. INteractien met andere studenten was ook leuk, hierdoor nieuwe ideeën" - 24-01-2023 15:45

"trainer speelde goed in op onze situatie, leuke oefeningen. Praktisch meteen een aantal verbeteringen die je mee kan nemen naar je eigen pra… alles lezen - 24-01-2023 15:45

starstarstarstarstar
Nienke van Kassel
Marketing & Communicatie
10
Customer Experience

"De training customer experience van Danielle was super interessant en leerzaam. In een klein groepje hebben we in 2 dagen heel veel interessante kennis opgedaan. Er was veel ruimte voor eigen input en luisteren naar elkaar. Ik zou de cursus zeker aanraden!" - 09-09-2022 12:49

"De training customer experience van Danielle was super interessant en leerzaam. In een klein groepje hebben we in 2 dagen heel veel interess… alles lezen - 09-09-2022 12:49

Danielle Bekker
Danielle Bekker
Klant- & marketingstrateeg
10

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Download gratis en vrijblijvend de informatiebrochure

(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
We slaan je gegevens op, en delen ze met Competence Factory, om je via e-mail en evt. telefoon verder te helpen. Meer info vind je in ons privacybeleid.