Customer Experience In-company
Beschrijving
De klant centraal stellen in je business zorgt voor meer fans én meer omzet. Tijdens deze opleiding leer je in zeven dagen alles over customer experience, user experience, online personalisatie en de klantreis. Naast de theorie, ga je aan de slag met je eigen case. Na de opleiding weet je hoe je de customer journey optimaliseert, zodat je klanten tevreden zijn en blijven. Zo is de opleiding opgebouwd De opleiding Customer Experience bestaat uit vijf trainingen, verspreid over zeven dagen:- UX Design
- Customer Experience
- Customer Journey Marketing
- Online Personalisatie Basis
- Online Personalisatie Gevorderd
Programma van de opleiding Customer Experience
UX Design
Dag 1 College 1- Introductie U…

Veelgestelde vragen
Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.
- UX Design
- Customer Experience
- Customer Journey Marketing
- Online Personalisatie Basis
- Online Personalisatie Gevorderd
Programma van de opleiding Customer Experience
UX Design
Dag 1 College 1- Introductie UX Design
- Waar liggen je UX-kansen in apps en websites?
- Design Thinking
- User centered design
- Usability
- Testen
- Een strategisch plan opzetten
- Ux research
- Doelen stellen
- Je doelgroep analyseren
- De vier globale gebruikerstypen
- Persona’s maken
- Zoekmachine-optimalisatie gebruiken voor je structuur
- Zelf een plan schrijven
- Card sorting
- De kracht van gamification
- Triggers en variabele beloning
- Context gebruiken: locatie, datum, tijd
- Belangrijke overtuigingstechnieken
- De customer journey (klantreis)
- Het proces van a tot z
- Belangrijke do's en dont's
- Je concept en strategie uitschrijven
Customer Experience
Dag 1 College 1- Introductie in Customer Experience
- Customer Experience en customer service
- Een CX-project opzetten
- Empathy mappingen customer journey mapping
- Jouw eigen customer journey
- Vervolg: jouw customer journey
- Klantonderzoek
- Facts, figures en emoties
- Aannames verifiëren met interviews
- Moments of truth
- Uitleg thuisopdracht: inzichten verzamelen
- De thuisopdracht bespreken
- Het belang van CX, en enkele voorbeelden
- Macro- en micromomenten in de customer journey
- Zelf waardevolle momenten creëren voor je klant
- Service excellence
- Het proces van A tot Z
- Hoe krijg je de rest van de organisatie mee?
- Employee experience en customer experience
- Meten en verbeteren
- Tips en tricks voor in de praktijk
Customer Journey Marketing
College 1- De mentale journey die een potentiële klant aflegt vanaf het eerste contactmoment tot het moment van aankoop.
- Van welke factoren is de lengte en opbouw van een succesvolle customer journey afhankelijk?
- Customer journey's in de praktijk: voorbeelden van succesvolle en minder succesvolle customer journey's.
- Acquisitie: hoe laat je zoveel mogelijk potentiële klanten jouw customer journey afleggen?
- Uit hoeveel fases bestaat jouw ideale customer journey?
- Welke kanalen zijn geschikt voor welke fase van de customer journey?
- Hoe en wat moet je communiceren tijdens de verschillende fases van jouw customer journey?
- Hoe zorg je ervoor dat mensen niet te lang blijven hangen in de customer journey en zo snel mogelijk klant worden?
- Hoe zorg je ervoor dat je klanten niet alleen informeert tijdens de customer journey, maar ook aan je bindt?
Online Personalisatie Basis
Online Personalisatie Gevorderd
Deel je ervaring
Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.