phone

Hulp bij het zoeken en inschrijven

Stel je opleidingsvraag of gebruik de keuzehulp.

35 Customer Journey trainingen, cursussen & opleidingen

Bekijk ook: SEO, UX / User Experience Design en Neuromarketing.

Bekijk ook: SEO, UX / User Experience Design en Neuromarketing.

check_box_outline_blank

Customer Journey - Dag

Logo van SRM
placeMaandag 10 juni 2024 in Utrecht en 5 andere datums

Je bent werkzaam in de marketing- en communicatiebranche en je wilt binnen je organisatie aan de hand van klantreizen de bedrijfsresultaten…

check_box_outline_blank

Customer Journey Design

Logo van Capgemini Academy
Niet Goed Geld Terug
placeMaandag 21 oktober 2024 in 3543 KA Utrecht en 2 andere datums

Korte beschrijving In deze training leer je hoe je een klantreis ontwerpt. Door te focussen op nieuwe contactpunten, verbetert het inzicht …

check_box_outline_blank

Customer Journey Marketing

Logo van Competence Factory
Niet Goed Geld Terug
placeDinsdag 9 juli 2024 in Utrecht en 8 andere datums

Tijdens de training Customer Journey Marketing leer je precies waar een goede customer journey aan voldoet en hoe je die zelf succesvol inz…

check_box_outline_blank

Neuromarketing in de praktijk | Leer hoe je meer rendement haalt uit de gehele online customer journey

Logo van Competence Factory
Niet Goed Geld Terug
placeWoensdag 3 juli 2024 in Utrecht en 8 andere datums

Marketing draait altijd om verleiding: hoe beïnvloed je je doelgroep zo dat ze je product of dienst gaan kopen? Je kunt als marketeer ver k…

check_box_outline_blank

Customer Experience & Journey Management (post-HBO)

Logo van Beeckestijn Business School
placeDinsdag 18 juni 2024 in Amsterdam en 17 andere datums

Omschrijving: Omschrijving: Hoe maak je de juiste keuzes om de customer experience in jouw organisatie te verbeteren? En hoe voeg je waarde…

check_box_outline_blank

Customer Journey Mapping (training)

Logo van Beeckestijn Business School
placeVrijdag 13 september 2024 in Amsterdam en 5 andere datums

Omschrijving: Customer Experience is hot. Maar hoe creëer je nu een effectieve en memorabele klantbeleving? Een veel gehoorde vraag waar he…

check_box_outline_blank

Customer Journey

Logo van ICM opleidingen & trainingen
placeVrijdag 14 juni 2024 in Amsterdam en 63 andere datums

In deze training leer je de klantreis in kaart te brengen en momenten van de waarheid te herkennen. Ben je marketing- of communicatieprofes…

check_box_outline_blank

Customer Journey Management (korte opleiding)

Logo van Beeckestijn Business School
placeDinsdag 18 juni 2024 in Amsterdam en 17 andere datums

Omschrijving: Omschrijving: De Customer journey is een belangrijk instrument op de klantbeleving te verbeteren. Hoe breng je de klantreis g…

check_box_outline_blank

Customer Journey Mapping

Logo van Adap Innovatie

Deze workshop geeft jou en je team dé handvatten voor het verbeteren van je digitale strategie: Krijg inzicht in de volledige klantreis en …

check_box_outline_blank

Customer Journey training (brain and behavior)

Logo van Neurofied B.V.
placeBrugge en Gent

Gaps between phases of the customer journey, caused by insufficient communication/process, often indicate the root causes of churn rate and…

check_box_outline_blank

Strategisch je groeiproces ontwerpen (Lean Startup, growth hacking, Agile marketing en customer journey)

Logo van BAMMBOO

Wil jij jouw organisatie laten groeien? Een structuur en proces opzetten waarbij je grip op je groei krijgt? Lagere marketingkosten en cont…

check_box_outline_blank

Neuromarketing in de praktijk | Leer hoe je meer rendement haalt uit de gehele online customer journey In-company

Logo van Competence Factory Incompany

Marketing draait altijd om verleiding: hoe beïnvloed je je doelgroep zo dat ze je product of dienst gaan kopen? Je kunt als marketeer ver k…

check_box_outline_blank

CUSTOMER JOURNEY TRAINING INCOMPANY

Logo van U Digital

Customer Journey Training Ontdek de gehele Customer Journey van je klant en leer daarop in te spelen met boodschappen via verschillende kan…

check_box_outline_blank

Deep dive: Persona’s & Customer Journey

Logo van Emerce Academy

Je klant en klantreis scherp in beeld met persona’s en customer journeys Wie is je klant? Wat zijn hun behoeftes en wat is hun gedrag? Wat …

check_box_outline_blank

Customer Journey Mapping

Logo van Adap Innovatie

Hoe zorg je ervoor dat een potentiële klant in zijn klantreis bij jou uitkomt? En hoe voorkom je dat een bestaande klant later alsnog afhaa…