star

Ervaringen van deelnemers

Ruim 120.000 onafhankelijke ervaringen.

21 Customer Experience trainingen, cursussen & opleidingen

Bekijk ook: Google Analytics, Customer Journey, UX / User Experience Design, Neuromarketing en User Stories.

Bekijk ook: Google Analytics, Customer Journey en UX / User Experience Design.

check_box_outline_blank

Customer Experience

Logo van Competence Factory
Niet Goed Geld Terug
placeDonderdag 5 juni 2025 in Utrecht en 3 andere datums

Klanten dat ‘wauw-gevoel’ geven, waardoor ze je grootste fan worden én blijven. Dat is voor veel bedrijven het ultieme doel. Maar hoe krijg…

check_box_outline_blank

Post-hbo CXM Customer Experience Management (SPHBO)

Logo van Coniche Business School
computerOnline: vrijdag 9 mei 2025 en 1 andere datum

De opleiding voor professionals die zelf concreet vorm willen geven aan de succesvolle implementatie van Customer Experience Management en …

check_box_outline_blank

Collegereeks De Beleving van de Klant: customer experience management in theorie en praktijk

Logo van Institute for Service Leadership

Korte omschrijving Een inspirerende, postacademische collegereeks van 7 avondcolleges van elk drie uur. De colleges worden verzorgd door to…

check_box_outline_blank

Customer Experience (CX) Short Focused Program

Logo van MTI2
place's-Hertogenbosch, Alkmaar en 44 andere regio's

Driving growth through CX CX can be an important growth driver for companies. Yet, many struggle to better understand customers and develop…

check_box_outline_blank

Masterclass Customer Experience Management in één dag

Logo van Institute for Service Leadership

Korte omschrijving Masterclass van één dag waarin de belangrijkste theorieën over customer experience management aan de orde komen. Inleidi…

check_box_outline_blank

Customer Experience In-company

Logo van Competence Factory Incompany

Klanten dat ‘wauw-gevoel’ geven, waardoor ze je grootste fan worden én blijven. Dat is voor veel bedrijven het ultieme doel. Maar hoe krijg…

check_box_outline_blank

Customer Experience In-company

Logo van Competence Factory Incompany

De klant centraal stellen in je business zorgt voor meer fans én meer omzet. Tijdens deze opleiding leer je in zeven dagen alles over custo…

check_box_outline_blank

Customer Experience Opleiding

Logo van De CX Praktijk

Dé CX-opleiding waarmee je direct impact maakt Wil je snel en effectief vertrouwd raken met Customer Experience en direct impact maken in j…

check_box_outline_blank

Customer Experience Academy (e-learning)

Logo van Beeckestijn Business School

Omschrijving: Concurrerende markten, goed geïnformeerde klanten en afnemende verschillen in producten / diensten hebben het voor organisati…

check_box_outline_blank

Customer Experience Strategie & Leiderschap (masterclass)

Logo van Beeckestijn Business School
placeOp locatie: dinsdag 27 mei 2025 in Amsterdam en 16 andere datums
computerOnline: dinsdag 27 mei 2025 en 6 andere datums

In de masterclass Customer Experience Strategie & Leiderschap leer je hoe je klantbeleving effectief onderzoekt, design thinking toepast en …

check_box_outline_blank

Customer Experience Professional (post-HBO)

Logo van Beeckestijn Business School
placeOp locatie: dinsdag 27 mei 2025 in Amsterdam en 20 andere datums
computerOnline: dinsdag 27 mei 2025 en 3 andere datums

Omschrijving: Omschrijving: Zie jij ruimte voor verbetering in de klantbeleving, maar weet je niet precies hoe je vanuit jouw rol echte imp…

check_box_outline_blank

Customer Experience Strategie & Leiderschap (post-master)

Logo van Beeckestijn Business School
placeOp locatie: dinsdag 27 mei 2025 in Amsterdam en 16 andere datums
computerOnline: dinsdag 27 mei 2025 en 4 andere datums

Onze opleiding Customer Experience Strategie & Leiderschap biedt de handvatten en inzichten die je nodig hebt om deze vertaalslag te maken e…

check_box_outline_blank

Customer Experience (SRM MKT C) - Virtual Classroom

Logo van SRM

Je bent (online) marketeer of manager met een functie op HBO-niveau en je hebt een verbindende rol betreffende sales, marketing en systemen…

check_box_outline_blank

Customer Experience (SRM MKT C) - Dag

Logo van SRM
placeVrijdag 19 december 2025 in Amsterdam en 4 andere datums

Je bent (online) marketeer of manager met een functie op HBO-niveau en je hebt een verbindende rol betreffende sales, marketing en systemen…

check_box_outline_blank

Customer Experience Masterclass 2025

Logo van Nienke Bloem Services B.V.
placeDonderdag 22 mei 2025 in Utrecht en 1 andere datum

The CX Masterclass is like a pressure cooker: in just two days, you'll learn all about CX through six CX competencies. The six pillars of t…