21 Customer Experience trainingen, cursussen & opleidingen
Bekijk ook: Google Analytics, Customer Journey, UX / User Experience Design, Neuromarketing en User Stories.
Bekijk ook: Google Analytics, Customer Journey en UX / User Experience Design.
Post-hbo CXM Customer Experience Management (SPHBO)

De opleiding voor professionals die zelf concreet vorm willen geven aan de succesvolle implementatie van Customer Experience Management en …
Collegereeks De Beleving van de Klant: customer experience management in theorie en praktijk

Korte omschrijving Een inspirerende, postacademische collegereeks van 7 avondcolleges van elk drie uur. De colleges worden verzorgd door to…
Masterclass Customer Experience Management in één dag

Korte omschrijving Masterclass van één dag waarin de belangrijkste theorieën over customer experience management aan de orde komen. Inleidi…
Customer Experience Academy (e-learning)

Omschrijving: Concurrerende markten, goed geïnformeerde klanten en afnemende verschillen in producten / diensten hebben het voor organisati…
Customer Experience Strategie & Leiderschap (masterclass)

In de masterclass Customer Experience Strategie & Leiderschap leer je hoe je klantbeleving effectief onderzoekt, design thinking toepast en …
Customer Experience Professional (post-HBO)

Omschrijving: Omschrijving: Zie jij ruimte voor verbetering in de klantbeleving, maar weet je niet precies hoe je vanuit jouw rol echte imp…
Customer Experience Strategie & Leiderschap (post-master)

Onze opleiding Customer Experience Strategie & Leiderschap biedt de handvatten en inzichten die je nodig hebt om deze vertaalslag te maken e…
Customer Experience (SRM MKT C) - Virtual Classroom

Je bent (online) marketeer of manager met een functie op HBO-niveau en je hebt een verbindende rol betreffende sales, marketing en systemen…
Customer Experience (SRM MKT C) - Dag

Je bent (online) marketeer of manager met een functie op HBO-niveau en je hebt een verbindende rol betreffende sales, marketing en systemen…
Customer Experience Masterclass 2025

The CX Masterclass is like a pressure cooker: in just two days, you'll learn all about CX through six CX competencies. The six pillars of t…
- 1 van 2
- Volgende chevron_right