thumb_up

Gratis informatie aanvragen

Vergelijken en met je collega's overleggen.

22 Customer Experience trainingen, cursussen & opleidingen

Bekijk ook: Google Analytics, Customer Journey, UX / User Experience Design, Neuromarketing en User Stories.

Bekijk ook: Google Analytics, Customer Journey en UX / User Experience Design.

check_box_outline_blank

Customer Experience Strategie & Organisatie (post-master)

Logo van Beeckestijn Business School
placeDonderdag 26 september 2024 in Amsterdam en 7 andere datums

Omschrijving: Omschrijving: Een customer experience (CX) gedreven organisatie doet meer dan de customer journey in kaart brengen of de klan…

check_box_outline_blank

Customer Experience & Journey Management (post-HBO)

Logo van Beeckestijn Business School
placeDinsdag 18 juni 2024 in Amsterdam en 17 andere datums

Omschrijving: Omschrijving: Hoe maak je de juiste keuzes om de customer experience in jouw organisatie te verbeteren? En hoe voeg je waarde…

check_box_outline_blank

Customer Experience

Logo van Competence Factory
Niet Goed Geld Terug
placeWoensdag 31 juli 2024 in Utrecht en 8 andere datums

Klanten dat ‘wauw-gevoel’ geven, waardoor ze je grootste fan worden én blijven. Dat is voor veel bedrijven het ultieme doel. Maar hoe krijg…

check_box_outline_blank

Post-hbo CXM Customer Experience Management (SPHBO)

Logo van Coniche Business School
placeWoensdag 4 september 2024 in Online

De opleiding voor professionals die zelf concreet vorm willen geven aan de succesvolle implementatie van Customer Experience Management en …

check_box_outline_blank

Collegereeks De Beleving van de Klant: customer experience management in theorie en praktijk

Logo van Institute for Service Leadership

Korte omschrijving Een inspirerende, postacademische collegereeks van 7 avondcolleges van elk drie uur. De colleges worden verzorgd door to…

check_box_outline_blank

Customer Experience Strategie & Organisatie (masterclass)

Logo van Beeckestijn Business School
placeMaandag 8 juli 2024 in Leusden en 10 andere datums

Omschrijving: Customer experience management draait om het leveren van een bijzondere en waardevolle beleving voor de klant die leidt tot m…

check_box_outline_blank

Online cursus Customer Experience

Logo van Frankwatching Academy
placeAmsterdam, Antwerpen en 2 andere regio's

Tevreden klanten door user testing, customer journey mapping en persona's Een goede klantbeleving zorgt niet alleen voor tevreden klanten, …

check_box_outline_blank

Customer Experience In-company

Logo van Competence Factory Incompany

Klanten dat ‘wauw-gevoel’ geven, waardoor ze je grootste fan worden én blijven. Dat is voor veel bedrijven het ultieme doel. Maar hoe krijg…

check_box_outline_blank

Customer Experience In-company

Logo van Competence Factory Incompany

De klant centraal stellen in je business zorgt voor meer fans én meer omzet. Tijdens deze opleiding leer je in zeven dagen alles over custo…

check_box_outline_blank

Customer experience en WFM

Logo van Spril B.V.

Customer experience en WFM Customer experience (CX) is de ervaring die een klant heeft aan de hand van de contactmomenten met een organisat…

check_box_outline_blank

Masterclass Customer Experience Management in één dag

Logo van Institute for Service Leadership

Korte omschrijving Masterclass van één dag waarin de belangrijkste theorieën over customer experience management aan de orde komen. Inleidi…

check_box_outline_blank

Customer Experience Strategie & Organisatie (masterclass) - Online

Logo van Beeckestijn Business School
placeMaandag 8 juli 2024 in Online en 4 andere datums

Omschrijving: Customer experience management draait om het leveren van een bijzondere en waardevolle beleving voor de klant die leidt tot m…

check_box_outline_blank

Customer Experience Strategie & Organisatie (post-master) - Online

Logo van Beeckestijn Business School
placeDonderdag 26 september 2024 in Online en 1 andere datum

Omschrijving: Omschrijving: Een customer experience (CX) gedreven organisatie doet meer dan de customer journey in kaart brengen of de klan…

check_box_outline_blank

Customer Experience Academy (e-learning)

Logo van Beeckestijn Business School

Omschrijving: Concurrerende markten, goed geïnformeerde klanten en afnemende verschillen in producten / diensten hebben het voor organisati…

check_box_outline_blank

Customer Experience Update (training)

Logo van Beeckestijn Business School
placeMaandag 16 september 2024 in Amsterdam en 2 andere datums

Omschrijving: Omschrijving: Customer Experience is al jaren een belangrijk aandachtsgebied bij organisaties. Fijn voor ons als consument, t…