24 Customer Experience trainingen, cursussen & opleidingen
Bekijk ook: Google Analytics, Customer Journey, UX / User Experience Design, Neuromarketing en User Stories.
Bekijk ook: Google Analytics, Customer Journey en UX / User Experience Design.
Customer Experience & Journey Management (post-HBO)

Omschrijving: De essentie van customer journey management is de klantreizen zó op te zetten en continu te verbeteren dat deze leidt tot een…
Customer Experience Strategie & Organisatie (post-master)

Omschrijving: Customer experience management draait om het leveren van een bijzondere en waardevolle beleving voor de klant die leidt tot m…
Post-hbo CXM Customer Experience Management

De opleiding voor professionals die zelf concreet vorm willen geven aan de succesvolle implementatie van Customer Experience Management en …
Customer Experience (CX) voor iedereen!

Belevingsgericht werken is het begrijpen van de customer experience van jouw klanten! Keuzedeel mbo met erkend certificaat op mbo 4-niveau!…
Post-hbo Module CXM | Customer Experience Management

De praktijkgerichte opleiding voor professionals die meer kennis en ervaring willen opdoen op het gebied van Customer Experience Management…
Masterclass: Customer Experience & Klantcontact

Customer Experience & Klantcontact: in een online sessie van 2,5 uur praktische inzichten en inspiratie hoe je een goede klantervaring kunt…
Proefcollege Post-hbo CXM Customer Experience Management

De opleiding voor professionals die zelf concreet vorm willen geven aan de succesvolle implementatie van Customer Experience Management en …
SRM C Customer Experience en Business Intelligence specialist - Dag

Je bent (online) marketeer of manager met een functie op HBO+ niveau en je hebt een verbindende rol betreffende sales, marketing en systeme…
SRM C Customer Experience en Business Intelligence specialist - Virtual Classroom

Je bent (online) marketeer of manager met een functie op HBO+ niveau en je hebt een verbindende rol betreffende sales, marketing en systeme…
Customer Experience & Journey Management (post-HBO) - Online

Omschrijving: De essentie van customer journey management is de klantreizen zó op te zetten en continu te verbeteren dat deze leidt tot een…
Customer Experience Update (training)

Omschrijving: Omschrijving: Customer Experience is al jaren een belangrijk aandachtsgebied bij organisaties. Fijn voor ons als consument, t…
Customer Experience Strategie & Organisatie (masterclass)

Omschrijving: Customer experience management draait om het leveren van een bijzondere en waardevolle beleving voor de klant die leidt tot m…
- 1 van 2
- Volgende chevron_right