Training: Coachingsvaardigheden

Tijdsduur
Locatie
Op locatie
Startdatum en plaats

Training: Coachingsvaardigheden

Coniche Business School
Logo van Coniche Business School
Opleiderscore: starstarstarstarstar_half 8,9 Coniche Business School heeft een gemiddelde beoordeling van 8,9 (uit 21 ervaringen)

Tip: meer info over het programma, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

10
Gemiddeld cijfer voor Training: Coachingsvaardigheden
Gebaseerd op 1 ervaring Lees alle ervaringenchevron_right
starstarstarstarstar
Laura Duijf
Coach
10
Training: Coachingsvaardigheden

"Marco heeft de online cursus vol enthousiasme gegeven. Hij was betrokken, gemotiveerd en stimuleerde ons in ons eigen kunnen. Prettige afwisseling met opdrachten, overleggen, praktijkoefeningen en pauzes. Van mij mag Marco nog iets kritischer zijn om nog meer uit onze leerdoelen te halen. Al met al, erg tevreden." - 09-12-2021 10:59

"Marco heeft de online cursus vol enthousiasme gegeven. Hij was betrokken, gemotiveerd en stimuleerde ons in ons eigen kunnen. Prettige afwis… alles lezen - 09-12-2021 10:59

Startdata en plaatsen

placeAmersfoort
15 sep. 2022
Toon rooster
event 15 september 2022, 09:00-16:30, Amersfoort
placeAmersfoort
8 dec. 2022
Toon rooster
event 8 december 2022, 09:00-16:30, Amersfoort

Beschrijving

Coniche & Coniche Business School (voorheen Philipse Business School en School for Customer Management) is sinds 1984 dé autoriteit in trainingen en opleidingen op het gebied van klantrelaties en klantmanagement. Onze kracht ligt in onderwijs op het snijvlak van marketing, verkoop en klantenservice. ‘Customer management’ noemen wij dit overkoepelende vakgebied.

Ons portfolio omvat maatwerktrainingen, maar ook een groot aantal trainingen en workshops via open inschrijving. Ook verzorgen wij erkende opleidingen op diverse niveau’s: van MBO- tot en met Post HBO-opleidingen en MBA. We bieden een doorgaande leerweg voor klantcontactprofessionals: van medewerker tot middenkader en hoger management.

Leer motiveren, stimuleren en aan te zetten tot meer en beter resultaat van medewerkers in alle doelgroepen.

Na deze training heb je inzicht in de verschillende manieren en resultaten van coaching. Je leert jouw eigen rol als coach en jouw concrete bijdrage in het stimuleren en motiveren van verschillende soorten mensen beter te begrijpen en beter toe te passen.Daarbij leer je je team aan te zetten tot het behalen van gestelde doelen en kun je bijsturen waar nodig.
Je kent je eigen kwaliteiten en weet deze adequaat in te zetten. Ook leer je je eigen valkuilen kennen en hoe je daar het beste mee om kunt gaan. Zodat je eenieder kunt stimuleren het beste uit zichzelf te halen!

Tijdens de traini…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Nog niet gevonden wat je zocht? Bekijk deze onderwerpen: Coachingsvaardigheden, NLP, Business / Executive Coaching, Loopbaancoaching en Coachend Leidinggeven.

Coniche & Coniche Business School (voorheen Philipse Business School en School for Customer Management) is sinds 1984 dé autoriteit in trainingen en opleidingen op het gebied van klantrelaties en klantmanagement. Onze kracht ligt in onderwijs op het snijvlak van marketing, verkoop en klantenservice. ‘Customer management’ noemen wij dit overkoepelende vakgebied.

Ons portfolio omvat maatwerktrainingen, maar ook een groot aantal trainingen en workshops via open inschrijving. Ook verzorgen wij erkende opleidingen op diverse niveau’s: van MBO- tot en met Post HBO-opleidingen en MBA. We bieden een doorgaande leerweg voor klantcontactprofessionals: van medewerker tot middenkader en hoger management.

Leer motiveren, stimuleren en aan te zetten tot meer en beter resultaat van medewerkers in alle doelgroepen.

Na deze training heb je inzicht in de verschillende manieren en resultaten van coaching. Je leert jouw eigen rol als coach en jouw concrete bijdrage in het stimuleren en motiveren van verschillende soorten mensen beter te begrijpen en beter toe te passen.Daarbij leer je je team aan te zetten tot het behalen van gestelde doelen en kun je bijsturen waar nodig.
Je kent je eigen kwaliteiten en weet deze adequaat in te zetten. Ook leer je je eigen valkuilen kennen en hoe je daar het beste mee om kunt gaan. Zodat je eenieder kunt stimuleren het beste uit zichzelf te halen!

Tijdens de training ‘Coachingsvaardigheden’ leer je o.a. hoe je je capaciteiten zo effectief mogelijk in kunt zetten om anderen beter te maken, hoe je een goed coachingsgesprek kunt voeren en hoe om te gaan met mensen die ja zeggen en nee doen.
Na deze training heb je inzicht in de verschillende manieren en resultaten van coaching. Je bent in staat om medewerkers in alle doelgroepen te stimuleren, te motiveren en aan te zetten tot meer en beter resultaat. Je kent je eigen valkuilen en kunt …Tijdens de training ‘Coachingsvaardigheden’ leer je o.a. hoe je je capaciteiten zo effectief mogelijk in kunt zetten om anderen beter te maken, hoe je een goed coachingsgesprek kunt voeren en hoe om te gaan met mensen die ja zeggen en nee doen.
Na deze training heb je inzicht in de verschillende manieren en resultaten van coaching. Je bent in staat om medewerkers in alle doelgroepen te stimuleren, te motiveren en aan te zetten tot meer en beter resultaat. Je kent je eigen valkuilen en kunt daar adequaat mee omgaan om toch jouw resultaat te bereiken.

Aan de start inventariseert de trainer welke persoonlijke leerdoelen er per deelnemer zijn en speelt hier tijdens de training op in.

De onderwerpen die in deze training aan bod komen zijn:

* Persoonlijke leerdoelen
* Wie is ‘de mondige medewerker’ en wat willen zij van jou?
* Leerstijlen en koppeling naar effectief coachen
* Coachen op intrinsieke motivatie (bevlieging, passie en gedrevenheid)
* Methoden en coachingsstijlen
* Welke stijl past bij jou en de medewerkers van vandaag?
* Jouw concrete bijdrage
* Natuurlijk overwicht
* Coaching & kalibratie
* Ontwikkelen van een individueel ‘performance improvement programma’
* Meer resultaat en meer werkplezier voor je medewerkers, dus ook voor jou!
* Cases, ervaringsuitwisseling
* Feedback, tips & tricks

Voor teamleiders, (team)managers, coaches en senior medewerkers.Voor teamleiders, (team)managers, coaches en senior medewerkers.

10
Gemiddeld cijfer voor Training: Coachingsvaardigheden
Gebaseerd op 1 ervaring
starstarstarstarstar
Laura Duijf
Coach
10
Training: Coachingsvaardigheden

"Marco heeft de online cursus vol enthousiasme gegeven. Hij was betrokken, gemotiveerd en stimuleerde ons in ons eigen kunnen. Prettige afwisseling met opdrachten, overleggen, praktijkoefeningen en pauzes. Van mij mag Marco nog iets kritischer zijn om nog meer uit onze leerdoelen te halen. Al met al, erg tevreden." - 09-12-2021 10:59

"Marco heeft de online cursus vol enthousiasme gegeven. Hij was betrokken, gemotiveerd en stimuleerde ons in ons eigen kunnen. Prettige afwis… alles lezen - 09-12-2021 10:59

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Download gratis en vrijblijvend de informatiebrochure

(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)

Heb je nog vragen?

(optioneel)
We slaan je gegevens op om je via e-mail en evt. telefoon verder te helpen.
Meer info vind je in ons privacybeleid.