Post-hbo CXM Customer Experience Management (SPHBO)

Tijdsduur
Trainer
Wout Cox
Locatie
Op locatie
Startdatum en plaats

Post-hbo CXM Customer Experience Management (SPHBO)

Coniche Business School
Logo van Coniche Business School
Opleiderscore: starstarstarstarstar_half 8,8 Coniche Business School heeft een gemiddelde beoordeling van 8,8 (uit 26 ervaringen)

Tip: meer info over het programma, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

9,3
Gemiddeld cijfer voor Post-hbo CXM Customer Experience Management (SPHBO)
Gebaseerd op 3 ervaringen Lees alle ervaringenchevron_right
starstarstarstarstar
Wesley van de Wouw
Coach
10
Post-hbo CXM Customer Experience Management (SPHBO)

"Leuke training & leuke trainers. Doordat er genoeg ruimte is voor vragen en voorbeelden uit de praktijk, blijven dingen goed hangen en leer je dat consumer experience binnen bijna alle organisaties toe te passen is." - 12-05-2021 14:23

"Leuke training & leuke trainers. Doordat er genoeg ruimte is voor vragen en voorbeelden uit de praktijk, blijven dingen goed hangen en leer … alles lezen - 12-05-2021 14:23

Startdata en plaatsen

placeOnline
5 apr. 2023 tot 13 feb. 2024
Toon rooster
event 5 april 2023, 09:30-17:00, Amersfoort
event 18 april 2023, 09:30-17:00, Amersfoort
event 9 mei 2023, 09:30-17:00, Amersfoort
event 17 mei 2023, 09:30-17:00, Amersfoort
event 30 mei 2023, 09:30-17:00, Amersfoort
event 13 juni 2023, 09:30-17:00, Amersfoort
event 28 juni 2023, 09:30-17:00, Amersfoort
event 4 juli 2023, 10:00-12:00, Amersfoort
event 5 september 2023, 09:30-17:00, Amersfoort
event 19 september 2023, 09:30-17:00, Amersfoort
event 3 oktober 2023, 09:30-17:00, Amersfoort
event 10 oktober 2023, 09:30-17:00, Amersfoort
event 31 oktober 2023, 14:00-16:00, Amersfoort
event 7 november 2023, 09:30-17:00, Amersfoort
event 21 november 2023, 09:30-17:00, Amersfoort
event 5 december 2023, 09:30-17:00, Amersfoort
event 19 december 2023, 09:30-13:00, Amersfoort
event 9 januari 2024, 10:00-12:00, Amersfoort
event 13 februari 2024, 09:00-18:00, Amersfoort
placeOnline
3 nov. 2023 tot 26 sep. 2024
Toon rooster
event 3 november 2023, 09:30-17:00, Amersfoort
event 17 november 2023, 09:30-17:00, Amersfoort
event 30 november 2023, 09:30-17:00, Amersfoort
event 15 december 2023, 09:30-17:00, Amersfoort
event 11 januari 2024, 09:30-17:00, Amersfoort
event 25 januari 2024, 09:30-17:00, Amersfoort
event 9 februari 2024, 09:30-17:00, Amersfoort
event 29 februari 2024, 10:00-12:00, Amersfoort
event 7 maart 2024, 09:30-17:00, Amersfoort
event 21 maart 2024, 09:30-17:00, Amersfoort
event 4 april 2024, 09:30-17:00, Amersfoort
event 18 april 2024, 09:30-17:00, Amersfoort
event 25 april 2024, 14:00-16:00, Amersfoort
event 16 mei 2024, 09:30-17:00, Amersfoort
event 30 mei 2024, 09:30-17:00, Amersfoort
event 13 juni 2024, 09:30-17:00, Amersfoort
event 27 juni 2024, 09:30-13:00, Amersfoort
event 4 juli 2024, 10:00-12:00, Amersfoort
event 26 september 2024, 09:00-18:00, Amersfoort

Beschrijving

Coniche is met meer dan 30 jaar ervaring dé opleider op het gebied van klantcontact. Onze visie is om Nederland klantgedreven te maken: met onze praktijkgerichte e-learnings, trainingen, masterclasses en erkende opleidingen zetten we hiermee een stap richting klantgedreven Nederland. Met een compleet aanbod op verschillende niveaus helpen wij in de ontwikkeling en groei van huidige en toekomstige professionals in customer service.

Coniche verzorgt zowel open inschrijving als incompany trajecten met thema's zoals communicatie, klantgerichtheid, klantcontact, coaching, leiderschap en customer experience.

Voor ons volledige aanbod, kun je gebruik maken van je STAP-budget. Neem na inschrijving contact met ons op.

De opleiding voor professionals die zelf concreet vorm willen geven aan de succesvolle implementatie van Customer Experience Management en die meer kennis en ervaring op willen doen!

Customer Experience Management is het vakgebied dat zich bezighoudt met het in kaart brengen en optimaliseren van de klantervaring. In deze opleiding maak je kennis met de verschillende aspecten die deze totaalervaring beïnvloeden vanuit klantcontact. Denk hierbij aan de psychologische aspecten (klanten handelen niet altijd rationeel), de financiële aspecten (is het rendabel om te werken aan verbetering van de ervaring), de techniek (hoe kun je techniek inzetten om de ervaring te verbeteren?) en de organisatie (…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Nog niet gevonden wat je zocht? Bekijk deze onderwerpen: Customer Experience, Google Analytics, Customer Journey, UX / User Experience Design en Neuromarketing.

Coniche is met meer dan 30 jaar ervaring dé opleider op het gebied van klantcontact. Onze visie is om Nederland klantgedreven te maken: met onze praktijkgerichte e-learnings, trainingen, masterclasses en erkende opleidingen zetten we hiermee een stap richting klantgedreven Nederland. Met een compleet aanbod op verschillende niveaus helpen wij in de ontwikkeling en groei van huidige en toekomstige professionals in customer service.

Coniche verzorgt zowel open inschrijving als incompany trajecten met thema's zoals communicatie, klantgerichtheid, klantcontact, coaching, leiderschap en customer experience.

Voor ons volledige aanbod, kun je gebruik maken van je STAP-budget. Neem na inschrijving contact met ons op.

De opleiding voor professionals die zelf concreet vorm willen geven aan de succesvolle implementatie van Customer Experience Management en die meer kennis en ervaring op willen doen!

Customer Experience Management is het vakgebied dat zich bezighoudt met het in kaart brengen en optimaliseren van de klantervaring. In deze opleiding maak je kennis met de verschillende aspecten die deze totaalervaring beïnvloeden vanuit klantcontact. Denk hierbij aan de psychologische aspecten (klanten handelen niet altijd rationeel), de financiële aspecten (is het rendabel om te werken aan verbetering van de ervaring), de techniek (hoe kun je techniek inzetten om de ervaring te verbeteren?) en de organisatie (hoe krijg je collega’s mee?). Wij geloven sterk in een fact-based-aanpak: data moeten de basis vormen voor het inrichten en optimaliseren van klantreizen. Data moeten niet verstikkend werken, maar de praktijk laat zien dat vooral de onvoorspelbaarheid van klantgedrag het noodzakelijk maakt om goed onderbouwd te experimenteren en implementeren.

De opleiding duurt 8 maanden,waarbij een praktijkopdracht uitgevoerd wordt met minimaal €10.000 rendement voor de eigen organisatie.

Deze post-hbo opleiding is getoetst door de Stichting Post HBO Nederland (SPHBO).
Na afronding wordt jouw naam opgenomen in het Landelijke Register van Deelnemers (https://www.cpion.nl).

De opleiding bestaat uit het schrijven van een verbeterplan en 3 modules.De opleiding bestaat uit het schrijven van een verbeterplan en 3 modules:

Customer Experience Management

* Introductie van de opleiding & kickoff module CX
* Customer Experience als strategie
* De psychologie van CX
* Intervisie - Onderwerp/Plan van aanpak
* Fact-based customer journeys
* Methodologie | Business Research
* De rol van data en intelligence bij CX
* De ROI van CX
* Kanaalmanagement en -strategie
* Projectmanagement | Implementatie van verbeterplannen | presenteren PvA
* CX Design
* (Persoonlijk) leiderschap
* Innovatie en trends in CX
* De klant centraal | Best practices
* Theorie examen
Finance

* Theorie: Hoe maak ik een goede business case? | Investeringsbeslissingen
* Werkcollege: Business case in de praktijk
* Denken als een CFO
* De financiële kant van klantcontact.
* Tooling
* Visueel presenteren
* Overtuigend presenteren van je business case | Presentatietechnieken
* Intervisie – Eindopdracht
* Theorie Examen
Quality Management

* Kwaliteit in klantcontact: wat is kwaliteit
* Kwaliteit in klantcontact: de praktijk (incl. wet-& regelgeving)
* De factor mens
* Inzicht in kwaliteit: Data
* Werkcollege: Maak een plan
* Kennismanagement
* Verandermanagement
* Theorie Examen

Professionals die vanuit klantcontact zelf concreet vorm willen geven aan succesvolle implementatie van customer experience management en managers die meer kennis en ervaring op willen doen zodat zij hun eigen mensen beter kunnen aansturen op dit vakgebied.Professionals die vanuit klantcontact zelf concreet vorm willen geven aan succesvolle implementatie van customer experience management en managers die meer kennis en ervaring op willen doen zodat zij hun eigen mensen beter kunnen aansturen op dit vakgebied.

9,3
Gemiddeld cijfer voor Post-hbo CXM Customer Experience Management (SPHBO)
Gebaseerd op 3 ervaringen
starstarstarstarstar
Wesley van de Wouw
Coach
10
Post-hbo CXM Customer Experience Management (SPHBO)

"Leuke training & leuke trainers. Doordat er genoeg ruimte is voor vragen en voorbeelden uit de praktijk, blijven dingen goed hangen en leer je dat consumer experience binnen bijna alle organisaties toe te passen is." - 12-05-2021 14:23

"Leuke training & leuke trainers. Doordat er genoeg ruimte is voor vragen en voorbeelden uit de praktijk, blijven dingen goed hangen en leer … alles lezen - 12-05-2021 14:23

Waldo Mangé
starstarstarstarstar_half
Waldo Mangé
Customer Service Manager
9
Post-hbo CXM Customer Experience Management (SPHBO)

"Post HBO Customer Experience Management. De docenten, maar ook de mensen achter de schermen (coördinatoren) hebben allemaal één doel voor ogen en dat is het juiste klantengevoel als student, alles doet men met veel enthousiasme. Door een diversiteit in lessen, verschillende (gast) docenten met veel klantervaring was het zeer leerzaam. Bij de start van de opleiding en ook gedurende de opleiding krijg je voldoende coaching, ook buiten de lessen om kun je docenten benaderen om te sparren over bepaalde vraagstukken. Met een extra dank aan Gert Buist en Joyce van Binsbergen die mij intensief hadden geholpen met mijn eind opdracht.

Groeten, Waldo Mangé" - 16-07-2020 18:01

"Post HBO Customer Experience Management. De docenten, maar ook de mensen achter de schermen (coördinatoren) hebben allemaal één doel voor og… alles lezen - 16-07-2020 18:01

starstarstarstarstar_half
Hazelaar
9
Post-hbo CXM Customer Experience Management

"Post HBO Customer Experience Management. Een intensief en leerzaam jaar. Bij Coniche werken bevlogen docenten. En sommige gastdocenten waren erg inspirerend (Berry Veldhoen). Het is in een sfeervolle omgeving. Tussentijds veel ruimte om ervaringen uit te wisselen met medestudenten. " - 20-05-2019 16:19

"Post HBO Customer Experience Management. Een intensief en leerzaam jaar. Bij Coniche werken bevlogen docenten. En sommige gastdocenten waren… alles lezen - 20-05-2019 16:19

Wout Cox
Wout Cox
Customer Experience & Customer Contact | MBA | CCXP

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Download gratis en vrijblijvend de informatiebrochure

(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)

Heb je nog vragen?

(optioneel)
We slaan je gegevens op om je via e-mail en evt. telefoon verder te helpen.
Meer info vind je in ons privacybeleid.