Customer Experience Management Post HBO - geaccrediteerd

Niveau
Tijdsduur
Startdatum en plaats
Logo van Coniche Business School
Opleiderscore: starstarstarstarstar_border 8,5 Coniche Business School heeft een gemiddelde beoordeling van 8,5 (uit 13 ervaringen)

Tip: meer info over het programma, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

9
Gemiddeld cijfer voor Customer Experience Management Post HBO - geaccrediteerd
Gebaseerd op 1 ervaring Lees alle ervaringenchevron_right
starstarstarstarstar_half
Hazelaar
9
Customer Experience Management Post HBO - geaccrediteerd

"Post HBO Customer Experience Management. Een intensief en leerzaam jaar. Bij Coniche werken bevlogen docenten. En sommige gastdocenten waren erg inspirerend (Berry Veldhoen). Het is in een sfeervolle omgeving. Tussentijds veel ruimte om ervaringen uit te wisselen met medestudenten. " - 20-05-2019 16:19

"Post HBO Customer Experience Management. Een intensief en leerzaam jaar. Bij Coniche werken bevlogen docenten. En sommige gastdocenten waren… alles lezen - 20-05-2019 16:19

Startdata en plaatsen

place Houten
2 jun. 2020

Beschrijving

Coniche & Coniche Business School (voorheen Philipse Business School en School for Customer Management) is sinds 1984 dé autoriteit in trainingen en opleidingen op het gebied van klantrelaties en klantmanagement. Onze kracht ligt in onderwijs op het snijvlak van marketing, verkoop en klantenservice. ‘Customer management’ noemen wij dit overkoepelende vakgebied.

Ons portfolio omvat maatwerktrainingen, maar ook een groot aantal trainingen en workshops via open inschrijving. Ook verzorgen wij erkende opleidingen op diverse niveau’s: van MBO- tot en met Post HBO-opleidingen en MBA. We bieden een doorgaande leerweg voor klantcontactprofessionals: van medewerker tot middenkader en hoger management.

De opleiding voor professionals die zelf concreet vorm willen geven aan de succesvolle implementatie van Customer Experience Management en die meer kennis en ervaring op willen doen!

Studenten waarderen de module Customer Experience Management met gemiddeld een 8,9!

Customer Experience Management is het vakgebied dat zich bezighoudt met het in kaart brengen en optimaliseren van de klantervaring. In deze opleiding maak je kennis met de verschillende aspecten die deze totaalervaring beïnvloeden. Denk hierbij aan de psychologische aspecten (klanten handelen niet altijd rationeel), de financiële aspecten (is het rendabel om te werken aan verbetering van de ervaring), de techniek (hoe kun je te…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Nog niet gevonden wat je zocht? Bekijk deze onderwerpen: Customer Experience, Google Analytics, Customer Journey, UX / User Experience Design en Neuromarketing.

Coniche & Coniche Business School (voorheen Philipse Business School en School for Customer Management) is sinds 1984 dé autoriteit in trainingen en opleidingen op het gebied van klantrelaties en klantmanagement. Onze kracht ligt in onderwijs op het snijvlak van marketing, verkoop en klantenservice. ‘Customer management’ noemen wij dit overkoepelende vakgebied.

Ons portfolio omvat maatwerktrainingen, maar ook een groot aantal trainingen en workshops via open inschrijving. Ook verzorgen wij erkende opleidingen op diverse niveau’s: van MBO- tot en met Post HBO-opleidingen en MBA. We bieden een doorgaande leerweg voor klantcontactprofessionals: van medewerker tot middenkader en hoger management.

De opleiding voor professionals die zelf concreet vorm willen geven aan de succesvolle implementatie van Customer Experience Management en die meer kennis en ervaring op willen doen!

Studenten waarderen de module Customer Experience Management met gemiddeld een 8,9!

Customer Experience Management is het vakgebied dat zich bezighoudt met het in kaart brengen en optimaliseren van de klantervaring. In deze opleiding maak je kennis met de verschillende aspecten die deze totaalervaring beïnvloeden. Denk hierbij aan de psychologische aspecten (klanten handelen niet altijd rationeel), de financiële aspecten (is het rendabel om te werken aan verbetering van de ervaring), de techniek (hoe kun je techniek inzetten om de ervaring te verbeteren?) en de organisatie (hoe krijg je collega’s mee?). Wij geloven sterk in een fact-based-aanpak: data moeten de basis vormen voor het inrichten en optimaliseren van klantreizen. Data moeten niet verstikkend werken, maar de praktijk laat zien dat vooral de onvoorspelbaarheid van klantgedrag het noodzakelijk maakt om goed onderbouwd te experimenteren en implementeren.

De opleiding duurt 8 maanden. De praktijkopdracht met minimaal €10.000 rendement voor de eigen organisatie wordt ook binnen deze 8 maanden uitgevoerd.

De colleges zijn ook los te volgen.

9
Gemiddeld cijfer voor Customer Experience Management Post HBO - geaccrediteerd
Gebaseerd op 1 ervaring
starstarstarstarstar_half
Hazelaar
9
Customer Experience Management Post HBO - geaccrediteerd

"Post HBO Customer Experience Management. Een intensief en leerzaam jaar. Bij Coniche werken bevlogen docenten. En sommige gastdocenten waren erg inspirerend (Berry Veldhoen). Het is in een sfeervolle omgeving. Tussentijds veel ruimte om ervaringen uit te wisselen met medestudenten. " - 20-05-2019 16:19

"Post HBO Customer Experience Management. Een intensief en leerzaam jaar. Bij Coniche werken bevlogen docenten. En sommige gastdocenten waren… alles lezen - 20-05-2019 16:19

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Download gratis en vrijblijvend de informatiebrochure

Aanhef
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)

Heb je nog vragen?

(optioneel)
We slaan je gegevens op om je via e-mail en evt. telefoon verder te helpen.
Meer info vind je in ons privacybeleid.