Post-hbo CXM Customer Experience Management (SPHBO)
"Leuke training & leuke trainers. Doordat er genoeg ruimte is voor vragen en voorbeelden uit de praktijk, blijven dingen goed hangen en leer je dat consumer experience binnen bijna alle organisaties toe te passen is." - 12-05-2021 14:23
"Leuke training & leuke trainers. Doordat er genoeg ruimte is voor vragen en voorbeelden uit de praktijk, blijven dingen goed hangen en leer … alles lezen - 12-05-2021 14:23
Startdata en plaatsen
placeOnline 5 apr. 2023 tot 13 feb. 2024Toon rooster event 5 april 2023, 09:30-17:00, Amersfoort event 18 april 2023, 09:30-17:00, Amersfoort event 9 mei 2023, 09:30-17:00, Amersfoort event 17 mei 2023, 09:30-17:00, Amersfoort event 30 mei 2023, 09:30-17:00, Amersfoort event 13 juni 2023, 09:30-17:00, Amersfoort event 28 juni 2023, 09:30-17:00, Amersfoort event 4 juli 2023, 10:00-12:00, Amersfoort event 5 september 2023, 09:30-17:00, Amersfoort event 19 september 2023, 09:30-17:00, Amersfoort event 3 oktober 2023, 09:30-17:00, Amersfoort event 10 oktober 2023, 09:30-17:00, Amersfoort event 31 oktober 2023, 14:00-16:00, Amersfoort event 7 november 2023, 09:30-17:00, Amersfoort event 21 november 2023, 09:30-17:00, Amersfoort event 5 december 2023, 09:30-17:00, Amersfoort event 19 december 2023, 09:30-13:00, Amersfoort event 9 januari 2024, 10:00-12:00, Amersfoort event 13 februari 2024, 09:00-18:00, Amersfoort |
placeOnline 3 nov. 2023 tot 26 sep. 2024Toon rooster event 3 november 2023, 09:30-17:00, Amersfoort event 17 november 2023, 09:30-17:00, Amersfoort event 30 november 2023, 09:30-17:00, Amersfoort event 15 december 2023, 09:30-17:00, Amersfoort event 11 januari 2024, 09:30-17:00, Amersfoort event 25 januari 2024, 09:30-17:00, Amersfoort event 9 februari 2024, 09:30-17:00, Amersfoort event 29 februari 2024, 10:00-12:00, Amersfoort event 7 maart 2024, 09:30-17:00, Amersfoort event 21 maart 2024, 09:30-17:00, Amersfoort event 4 april 2024, 09:30-17:00, Amersfoort event 18 april 2024, 09:30-17:00, Amersfoort event 25 april 2024, 14:00-16:00, Amersfoort event 16 mei 2024, 09:30-17:00, Amersfoort event 30 mei 2024, 09:30-17:00, Amersfoort event 13 juni 2024, 09:30-17:00, Amersfoort event 27 juni 2024, 09:30-13:00, Amersfoort event 4 juli 2024, 10:00-12:00, Amersfoort event 26 september 2024, 09:00-18:00, Amersfoort |
Beschrijving
Coniche is met meer dan 30 jaar ervaring dé opleider op het gebied van klantcontact. Onze visie is om Nederland klantgedreven te maken: met onze praktijkgerichte e-learnings, trainingen, masterclasses en erkende opleidingen zetten we hiermee een stap richting klantgedreven Nederland. Met een compleet aanbod op verschillende niveaus helpen wij in de ontwikkeling en groei van huidige en toekomstige professionals in customer service.
Coniche verzorgt zowel open inschrijving als incompany trajecten met thema's zoals communicatie, klantgerichtheid, klantcontact, coaching, leiderschap en customer experience.
Voor ons volledige aanbod, kun je gebruik maken van je STAP-budget. Neem na inschrijving contact met ons op.
De opleiding voor professionals die zelf concreet vorm willen geven aan de succesvolle implementatie van Customer Experience Management en die meer kennis en ervaring op willen doen!
Customer Experience Management is het vakgebied dat zich bezighoudt met het in kaart brengen en optimaliseren van de klantervaring. In deze opleiding maak je kennis met de verschillende aspecten die deze totaalervaring beïnvloeden vanuit klantcontact. Denk hierbij aan de psychologische aspecten (klanten handelen niet altijd rationeel), de financiële aspecten (is het rendabel om te werken aan verbetering van de ervaring), de techniek (hoe kun je techniek inzetten om de ervaring te verbeteren?) en de organisatie (…
Veelgestelde vragen
Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.
Coniche is met meer dan 30 jaar ervaring dé opleider op het gebied van klantcontact. Onze visie is om Nederland klantgedreven te maken: met onze praktijkgerichte e-learnings, trainingen, masterclasses en erkende opleidingen zetten we hiermee een stap richting klantgedreven Nederland. Met een compleet aanbod op verschillende niveaus helpen wij in de ontwikkeling en groei van huidige en toekomstige professionals in customer service.
Coniche verzorgt zowel open inschrijving als incompany trajecten met thema's zoals communicatie, klantgerichtheid, klantcontact, coaching, leiderschap en customer experience.
Voor ons volledige aanbod, kun je gebruik maken van je STAP-budget. Neem na inschrijving contact met ons op.
De opleiding voor professionals die zelf concreet vorm willen geven aan de succesvolle implementatie van Customer Experience Management en die meer kennis en ervaring op willen doen!
Customer Experience Management is het vakgebied dat zich
bezighoudt met het in kaart brengen en optimaliseren van de
klantervaring. In deze opleiding maak je kennis met de
verschillende aspecten die deze totaalervaring beïnvloeden vanuit
klantcontact. Denk hierbij aan de psychologische aspecten (klanten
handelen niet altijd rationeel), de financiële aspecten (is het
rendabel om te werken aan verbetering van de ervaring), de techniek
(hoe kun je techniek inzetten om de ervaring te verbeteren?) en de
organisatie (hoe krijg je collega’s mee?). Wij geloven sterk in een
fact-based-aanpak: data moeten de basis vormen voor het inrichten
en optimaliseren van klantreizen. Data moeten niet verstikkend
werken, maar de praktijk laat zien dat vooral de onvoorspelbaarheid
van klantgedrag het noodzakelijk maakt om goed onderbouwd te
experimenteren en implementeren.
De opleiding duurt 8 maanden,waarbij een praktijkopdracht
uitgevoerd wordt met minimaal €10.000 rendement voor de eigen
organisatie.
Deze post-hbo opleiding is getoetst door de Stichting Post HBO
Nederland (SPHBO).
Na afronding wordt jouw naam opgenomen in het Landelijke Register
van Deelnemers (https://www.cpion.nl).
De opleiding bestaat uit het schrijven van een verbeterplan en 3
modules.De opleiding bestaat uit het schrijven van een verbeterplan
en 3 modules:
Customer Experience Management
* Introductie van de opleiding & kickoff module CX
* Customer Experience als strategie
* De psychologie van CX
* Intervisie - Onderwerp/Plan van aanpak
* Fact-based customer journeys
* Methodologie | Business Research
* De rol van data en intelligence bij CX
* De ROI van CX
* Kanaalmanagement en -strategie
* Projectmanagement | Implementatie van verbeterplannen |
presenteren PvA
* CX Design
* (Persoonlijk) leiderschap
* Innovatie en trends in CX
* De klant centraal | Best practices
* Theorie examen
Finance
* Theorie: Hoe maak ik een goede business case? |
Investeringsbeslissingen
* Werkcollege: Business case in de praktijk
* Denken als een CFO
* De financiële kant van klantcontact.
* Tooling
* Visueel presenteren
* Overtuigend presenteren van je business case |
Presentatietechnieken
* Intervisie – Eindopdracht
* Theorie Examen
Quality Management
* Kwaliteit in klantcontact: wat is kwaliteit
* Kwaliteit in klantcontact: de praktijk (incl. wet-&
regelgeving)
* De factor mens
* Inzicht in kwaliteit: Data
* Werkcollege: Maak een plan
* Kennismanagement
* Verandermanagement
* Theorie Examen
Professionals die vanuit klantcontact zelf concreet vorm willen geven aan succesvolle implementatie van customer experience management en managers die meer kennis en ervaring op willen doen zodat zij hun eigen mensen beter kunnen aansturen op dit vakgebied.Professionals die vanuit klantcontact zelf concreet vorm willen geven aan succesvolle implementatie van customer experience management en managers die meer kennis en ervaring op willen doen zodat zij hun eigen mensen beter kunnen aansturen op dit vakgebied.
"Leuke training & leuke trainers. Doordat er genoeg ruimte is voor vragen en voorbeelden uit de praktijk, blijven dingen goed hangen en leer je dat consumer experience binnen bijna alle organisaties toe te passen is." - 12-05-2021 14:23
"Leuke training & leuke trainers. Doordat er genoeg ruimte is voor vragen en voorbeelden uit de praktijk, blijven dingen goed hangen en leer … alles lezen - 12-05-2021 14:23
"Post HBO Customer Experience Management. De docenten, maar ook de mensen achter de schermen (coördinatoren) hebben allemaal één doel voor ogen en dat is het juiste klantengevoel als student, alles doet men met veel enthousiasme. Door een diversiteit in lessen, verschillende (gast) docenten met veel klantervaring was het zeer leerzaam. Bij de start van de opleiding en ook gedurende de opleiding krijg je voldoende coaching, ook buiten de lessen om kun je docenten benaderen om te sparren over bepaalde vraagstukken. Met een extra dank aan Gert Buist en Joyce van Binsbergen die mij intensief hadden geholpen met mijn eind opdracht.
Groeten, Waldo Mangé" - 16-07-2020 18:01
"Post HBO Customer Experience Management. De docenten, maar ook de mensen achter de schermen (coördinatoren) hebben allemaal één doel voor og… alles lezen - 16-07-2020 18:01
"Post HBO Customer Experience Management. Een intensief en leerzaam jaar. Bij Coniche werken bevlogen docenten. En sommige gastdocenten waren erg inspirerend (Berry Veldhoen). Het is in een sfeervolle omgeving. Tussentijds veel ruimte om ervaringen uit te wisselen met medestudenten. " - 20-05-2019 16:19
"Post HBO Customer Experience Management. Een intensief en leerzaam jaar. Bij Coniche werken bevlogen docenten. En sommige gastdocenten waren… alles lezen - 20-05-2019 16:19
Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.