Post-hbo CM Contact Center Management

Niveau
Tijdsduur
Trainer
Gert Buist
Locatie
Op locatie
Startdatum en plaats

Post-hbo CM Contact Center Management

Coniche Business School
Logo van Coniche Business School
Opleiderscore: starstarstarstarstar_half 8,9 Coniche Business School heeft een gemiddelde beoordeling van 8,9 (uit 21 ervaringen)

Tip: meer info over het programma, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

9,5
Gemiddeld cijfer voor Post-hbo CM Contact Center Management
Gebaseerd op 2 ervaringen Lees alle ervaringenchevron_right
Patrick Kauw
starstarstarstarstar_half
Patrick Kauw
Operationeel Manager
9
Post-hbo CM Contact Center Management

"Inmiddels heb ik met veel plezier twee Post HBO opleidingen succesvol bij Coniche mogen volgen: Workforce Management (2013) en Contactcenter Management (2020). De opzet van beide opleidingen is zeer praktijkgericht: vanuit de theorie wordt continu de vertaalslag naar voorbeelden uit het bedrijfsleven gemaakt, waardoor de stof tot leven komt en er volop ruimte is voor interactie tussen student en docent. De opleidingen bestaan uit een 2-wekelijkse collegedag, 2 of 3 theorie-examens en een zeer brede praktijkopdracht waarmee je direct een besparing voor je eigen bedrijf realiseert en je de opleidingskosten meer dan terugverdient. Een aanrader voor iedereen die zich verder wil ontwikkelen in de contactcenter branche!" - 14-05-2021 09:50

"Inmiddels heb ik met veel plezier twee Post HBO opleidingen succesvol bij Coniche mogen volgen: Workforce Management (2013) en Contactcenter… alles lezen - 14-05-2021 09:50

Startdata en plaatsen

placeAmersfoort
4 nov. 2022 tot 28 sep. 2023
Toon rooster
event 4 november 2022, 09:30-17:00, Amersfoort
event 17 november 2022, 09:30-17:00, Amersfoort
event 1 december 2022, 09:30-17:00, Amersfoort
event 16 december 2022, 09:30-17:00, Amersfoort
event 12 januari 2023, 09:30-17:00, Amersfoort
event 26 januari 2023, 09:30-17:00, Amersfoort
event 10 februari 2023, 09:30-17:00, Amersfoort
event 16 februari 2023, 10:00-12:00, Amersfoort
event 9 maart 2023, 09:30-17:00, Amersfoort
event 23 maart 2023, 09:30-17:00, Amersfoort
event 6 april 2023, 09:30-17:00, Amersfoort
event 20 april 2023, 09:30-13:00, Amersfoort
event 26 april 2023, 14:00-16:00, Amersfoort
event 11 mei 2023, 09:30-17:00, Amersfoort
event 25 mei 2023, 09:30-17:00, Amersfoort
event 8 juni 2023, 09:30-17:00, Amersfoort
event 22 juni 2023, 09:30-13:00, Amersfoort
event 6 juli 2023, 10:00-12:00, Amersfoort
event 28 september 2023, 09:30-17:00, Amersfoort

Beschrijving

Coniche & Coniche Business School (voorheen Philipse Business School en School for Customer Management) is sinds 1984 dé autoriteit in trainingen en opleidingen op het gebied van klantrelaties en klantmanagement. Onze kracht ligt in onderwijs op het snijvlak van marketing, verkoop en klantenservice. ‘Customer management’ noemen wij dit overkoepelende vakgebied.

Ons portfolio omvat maatwerktrainingen, maar ook een groot aantal trainingen en workshops via open inschrijving. Ook verzorgen wij erkende opleidingen op diverse niveau’s: van MBO- tot en met Post HBO-opleidingen en MBA. We bieden een doorgaande leerweg voor klantcontactprofessionals: van medewerker tot middenkader en hoger management.

Optimaliseer de toegankelijkheid en kwaliteit van klantcontact. Gericht op het management in contact centers, dus als je teamleider, supervisor of manager bent dan is dit jouw opleiding.

De klant verwacht, welk kanaal hij of zij ook kiest, een optimale klantbeleving. Uiteraard dient de informatie op alle kanalen altijd up-to-date en eenduidig te zijn. De klantcontactmanager van morgen kent de trends voor de komende tijd en weet als geen ander welke klantcontactstrategie daarbij past. In deze opleiding leer je daarnaast de samenhang tussen de meest belangrijke KPI’s te zien en efficient om te gaan met tijd dankzij ondersteunende software. Na het volgen van deze opleiding weet je multichannel …

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Nog niet gevonden wat je zocht? Bekijk deze onderwerpen: Journalistiek, Mediatraining, Mediaplanning, Crossmedia en Webredactie.

Coniche & Coniche Business School (voorheen Philipse Business School en School for Customer Management) is sinds 1984 dé autoriteit in trainingen en opleidingen op het gebied van klantrelaties en klantmanagement. Onze kracht ligt in onderwijs op het snijvlak van marketing, verkoop en klantenservice. ‘Customer management’ noemen wij dit overkoepelende vakgebied.

Ons portfolio omvat maatwerktrainingen, maar ook een groot aantal trainingen en workshops via open inschrijving. Ook verzorgen wij erkende opleidingen op diverse niveau’s: van MBO- tot en met Post HBO-opleidingen en MBA. We bieden een doorgaande leerweg voor klantcontactprofessionals: van medewerker tot middenkader en hoger management.

Optimaliseer de toegankelijkheid en kwaliteit van klantcontact. Gericht op het management in contact centers, dus als je teamleider, supervisor of manager bent dan is dit jouw opleiding.

De klant verwacht, welk kanaal hij of zij ook kiest, een optimale klantbeleving. Uiteraard dient de informatie op alle kanalen altijd up-to-date en eenduidig te zijn. De klantcontactmanager van morgen kent de trends voor de komende tijd en weet als geen ander welke klantcontactstrategie daarbij past. In deze opleiding leer je daarnaast de samenhang tussen de meest belangrijke KPI’s te zien en efficient om te gaan met tijd dankzij ondersteunende software. Na het volgen van deze opleiding weet je multichannel klantcontact vanuit de basis te regelen en op welke manier je je kunt onderscheiden binnen het klantcontact.

De opleiding duurt 8 maanden. De praktijkopdracht met minimaal € 10.000 rendement voor de eigen organisatie wordt ook binnen deze 8 maanden uitgevoerd.

De opleiding bestaat uit het schrijven van een verbeterplan en 3 modules.De opleiding bestaat uit het schrijven van een verbeterplan en 3 modules:

Customer Management

* Introductie van de opleiding & Trends in Customer Management
* Klantcontact strategie en de toegevoegde waarde van klantcontact
* Intervisie – Onderwerp/Plan van aanpak
* Cultuur & Organisatie
* Besturingsmodellen en performance management
* Methodologie | Business Research
* Workforce Management
* Bemensing, in- en outsourcing
* Kanaalmanagement- en strategie
* Projectmanagement | Implementatie van verbeterplannen | Presenteren Pva
* (Persoonlijk) Leiderschap
* HR: de employee journey
* Besturen of Zelfsturen? Agile in de praktijk
* De impact van technologische innovatie op de organisatie
* Theorie Examen
Finance

* Theorie: Hoe maak ik een goede business case? | Investeringsbeslissingen
* Werkcollege: Business case in de praktijk
* Denken als een CFO
* De financiële kant van klantcontact.
* Tooling
* Visueel presenteren
* Overtuigend presenteren van je business case | Presentatietechnieken
* Intervisie – Eindopdracht
* Theorie Examen
Quality Management

* Kwaliteit in klantcontact: wat is kwaliteit
* Kwaliteit in klantcontact: de praktijk (incl. wet-& regelgeving)
* De factor mens
* Inzicht in kwaliteit: Data
* Werkcollege: Maak een plan
* Kennismanagement
* Verandermanagement
* Theorie Examen

Professionals die tot doel hebben om hun klantcontactdienstverlening te optimaliseren en verder uit te bouwen.Professionals die tot doel hebben om hun klantcontactdienstverlening te optimaliseren en verder uit te bouwen.

9,5
Gemiddeld cijfer voor Post-hbo CM Contact Center Management
Gebaseerd op 2 ervaringen
Patrick Kauw
starstarstarstarstar_half
Patrick Kauw
Operationeel Manager
9
Post-hbo CM Contact Center Management

"Inmiddels heb ik met veel plezier twee Post HBO opleidingen succesvol bij Coniche mogen volgen: Workforce Management (2013) en Contactcenter Management (2020). De opzet van beide opleidingen is zeer praktijkgericht: vanuit de theorie wordt continu de vertaalslag naar voorbeelden uit het bedrijfsleven gemaakt, waardoor de stof tot leven komt en er volop ruimte is voor interactie tussen student en docent. De opleidingen bestaan uit een 2-wekelijkse collegedag, 2 of 3 theorie-examens en een zeer brede praktijkopdracht waarmee je direct een besparing voor je eigen bedrijf realiseert en je de opleidingskosten meer dan terugverdient. Een aanrader voor iedereen die zich verder wil ontwikkelen in de contactcenter branche!" - 14-05-2021 09:50

"Inmiddels heb ik met veel plezier twee Post HBO opleidingen succesvol bij Coniche mogen volgen: Workforce Management (2013) en Contactcenter… alles lezen - 14-05-2021 09:50

starstarstarstarstar
Johan Akker
Teamleider
10
Post-hbo CM Contact Center Management

"In het studiejaar 2019/2020 heb ik de post HBO Klantcontactcenter Management bij Coniche gedaan en met goed gevolg afgelegd. Mijn leidinggevende Arie Westerhoff maakte mij attent op deze opleiding maar vooral ook op Coniche.
Ik heb het ontzettend naar mijn zin gehad in Houten. De opleiding heeft mijn kennis verbreed maar ook was het tof om met mensen van andere bedrijven te sparren over hun werk en hun beleving in het dagelijkse klantcontact-verkeer.
We hadden gedurende de opleiding steeds verschillende docenten die erg goed, leuk en professioneel lesgaven. Je was direct vertrouwd met hun. Ook de begeleiding erom heen, de organisatie, was top geregeld. Als je een vraag had dan kreeg je direct antwoord en alles was direct geregeld. De online leeromgeving was perfect.
Zelfs tijdens de coronaperiode gingen de lessen gewoon door. Dat was zwaar maar goed. Kortom Conische is een aanrader op het gebied van opleidingen over klantcontact en klantbeleving.
Last but not least, de lessen worden gegeven in een prachtig oud gemeentehuis, heel sfeervol.
" - 12-05-2021 09:25

"In het studiejaar 2019/2020 heb ik de post HBO Klantcontactcenter Management bij Coniche gedaan en met goed gevolg afgelegd. Mijn leidinggev… alles lezen - 12-05-2021 09:25

Gert Buist
Gert Buist
Kerndocent Post HBO Customer Management
10

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Download gratis en vrijblijvend de informatiebrochure

(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)

Heb je nog vragen?

(optioneel)
We slaan je gegevens op om je via e-mail en evt. telefoon verder te helpen.
Meer info vind je in ons privacybeleid.