

Gert Buist
Kerndocent Post HBO Customer Management
"Leuke training & leuke trainers. Doordat er genoeg ruimte is voor vragen en voorbeelden uit de praktijk, blijven dingen goed hangen en leer je dat consumer experience binnen bijna alle organisaties toe te passen is." - 12-05-2021 14:23
"Leuke training & leuke trainers. Doordat er genoeg ruimte is voor vragen en voorbeelden uit de praktijk, blijven dingen goed hangen en leer … alles lezen - 12-05-2021 14:23
Een gedreven customer experience & klantcontact expert met jarenlange hands-on senior management ervaring in contactcenters. Het doelgericht verbeteren van klantervaringen, zodat organisaties beter functioneren is mijn passie. Ik help daarin graag andere organisaties, draag mijn kennis en ervaring over aan studenten en breng het daarnaast zelf in de praktijk bij mijn bedrijf KlusHeeren.
Ik geloof dat door inzet van innovatieve technologie & vanuit klantperspectief ontwerpen van service processen organisaties hogere klanttevredenheid en lagere kosten kunnen realiseren.
"Leuke training & leuke trainers. Doordat er genoeg ruimte is voor vragen en voorbeelden uit de praktijk, blijven dingen goed hangen en leer je dat consumer experience binnen bijna alle organisaties toe te passen is." - 12-05-2021 14:23
"Leuke training & leuke trainers. Doordat er genoeg ruimte is voor vragen en voorbeelden uit de praktijk, blijven dingen goed hangen en leer … alles lezen - 12-05-2021 14:23
Deel je ervaring
Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.