Gert Buist
Gert Buist

Gert Buist

Kerndocent Post HBO Customer Management

10
Gemiddeld cijfer voor Gert Buist
Gebaseerd op 1 ervaring Bekijk alle ervaringenchevron_right
starstarstarstarstar
Wesley van de Wouw
Coach
10
Post-hbo CXM Customer Experience Management (SPHBO)

"Leuke training & leuke trainers. Doordat er genoeg ruimte is voor vragen en voorbeelden uit de praktijk, blijven dingen goed hangen en leer je dat consumer experience binnen bijna alle organisaties toe te passen is." - 12-05-2021 14:23

"Leuke training & leuke trainers. Doordat er genoeg ruimte is voor vragen en voorbeelden uit de praktijk, blijven dingen goed hangen en leer … alles lezen - 12-05-2021 14:23

Een gedreven customer experience & klantcontact expert met jarenlange hands-on senior management ervaring in contactcenters. Het doelgericht verbeteren van klantervaringen, zodat organisaties beter functioneren is mijn passie. Ik help daarin graag andere organisaties, draag mijn kennis en ervaring over aan studenten en breng het daarnaast zelf in de praktijk bij mijn bedrijf KlusHeeren.
Ik geloof dat door inzet van innovatieve technologie & vanuit klantperspectief ontwerpen van service processen organisaties hogere klanttevredenheid en lagere kosten kunnen realiseren.

10
Gemiddeld cijfer voor Gert Buist
Gebaseerd op 1 ervaring
starstarstarstarstar
Wesley van de Wouw
Coach
10
Post-hbo CXM Customer Experience Management (SPHBO)

"Leuke training & leuke trainers. Doordat er genoeg ruimte is voor vragen en voorbeelden uit de praktijk, blijven dingen goed hangen en leer je dat consumer experience binnen bijna alle organisaties toe te passen is." - 12-05-2021 14:23

"Leuke training & leuke trainers. Doordat er genoeg ruimte is voor vragen en voorbeelden uit de praktijk, blijven dingen goed hangen en leer … alles lezen - 12-05-2021 14:23

Deel je ervaring

Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.

Leerproducten van Gert Buist