Rik Bronswijk
Rik Bronswijk

Rik Bronswijk

#Veranderen #Klantcontact #Leiderschap

9,5
Gemiddeld cijfer voor Rik Bronswijk
Gebaseerd op 2 ervaringen Bekijk alle ervaringenchevron_right
starstarstarstarstar
Erik Vos
Specialist-C
10
Operationeel Contact Center Management OCCM

"Kennis en vaardigheden zijn meer dan voldoende en worden goed ondersteund door praktijkervaring. Voldoende ruimte om door te vragen en interactief met elkaar bezig te zijn. Leuk om met verschillende mensen uit diverse organisaties te kunnen delen" - 22-10-2021 15:19

"Kennis en vaardigheden zijn meer dan voldoende en worden goed ondersteund door praktijkervaring. Voldoende ruimte om door te vragen en inter… alles lezen - 22-10-2021 15:19

Echt contact maken is en blijft mensenwerk! Mensen raken en het verschil maken daar krijg ik energie van. Zowel aan de klant- als de opdrachtgeverskant, in profit en non-profit organisaties heb ik het klappen van de zweep geleerd. 

Als bedrijfskundige maar meer nog als verandermanager wil ik je prikkelen en uitdagen om een vertaalslag te maken van de theorie naar je eigen praktijk. Ik maak graag grote problemen klein of zet dagelijkse uitdagingen in een groter perspectief. De feedback die ik van mijn studenten krijg: goede praktijkvoorbeelden met veel energie, passie en humor gebracht.

9,5
Gemiddeld cijfer voor Rik Bronswijk
Gebaseerd op 2 ervaringen
starstarstarstarstar
Erik Vos
Specialist-C
10
Operationeel Contact Center Management OCCM

"Kennis en vaardigheden zijn meer dan voldoende en worden goed ondersteund door praktijkervaring. Voldoende ruimte om door te vragen en interactief met elkaar bezig te zijn. Leuk om met verschillende mensen uit diverse organisaties te kunnen delen" - 22-10-2021 15:19

"Kennis en vaardigheden zijn meer dan voldoende en worden goed ondersteund door praktijkervaring. Voldoende ruimte om door te vragen en inter… alles lezen - 22-10-2021 15:19

Patrick Kauw
starstarstarstarstar_half
Patrick Kauw
Operationeel Manager
9
Post-hbo CM Contact Center Management

"Inmiddels heb ik met veel plezier twee Post HBO opleidingen succesvol bij Coniche mogen volgen: Workforce Management (2013) en Contactcenter Management (2020). De opzet van beide opleidingen is zeer praktijkgericht: vanuit de theorie wordt continu de vertaalslag naar voorbeelden uit het bedrijfsleven gemaakt, waardoor de stof tot leven komt en er volop ruimte is voor interactie tussen student en docent. De opleidingen bestaan uit een 2-wekelijkse collegedag, 2 of 3 theorie-examens en een zeer brede praktijkopdracht waarmee je direct een besparing voor je eigen bedrijf realiseert en je de opleidingskosten meer dan terugverdient. Een aanrader voor iedereen die zich verder wil ontwikkelen in de contactcenter branche!" - 14-05-2021 09:50

"Inmiddels heb ik met veel plezier twee Post HBO opleidingen succesvol bij Coniche mogen volgen: Workforce Management (2013) en Contactcenter… alles lezen - 14-05-2021 09:50

Deel je ervaring

Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.

Leerproducten van Rik Bronswijk