Digital Marketing Strategie & Leiderschap (masterclass)
"Inspirerende colleges die je wel weer aan het denken zetten. Goede trainers die, ondanks dat het allemaal digitaal moest, goed hun verhaal konden overbrengen. Er had wel wat meer diepgang in sommige colleges gemogen, soms iets te oppervlakkig. Digitale leeromgeving werkt goed." - 30-03-2021 07:54
"Inspirerende colleges die je wel weer aan het denken zetten. Goede trainers die, ondanks dat het allemaal digitaal moest, goed hun verhaal k… alles lezen - 30-03-2021 07:54
Startdata en plaatsen
placeAmsterdam 26 nov. 2024 tot 25 mrt. 2025Toon rooster event 26 november 2024, 16:00-21:30, Amsterdam, Digital Marketing Trends en Fundament event 3 december 2024, 16:30-21:30, Amsterdam, Business Modellen & Klantgedrag event 17 december 2024, 16:30-21:30, Amsterdam, Search (SEO & SEA) event 14 januari 2025, 16:30-21:30, Amsterdam, Content- Social Strategie event 21 januari 2025, 16:30-21:30, Amsterdam, Digital- & Business Analytics event 28 januari 2025, 16:30-18:30, Amsterdam, Digital advertising en targetting event 4 februari 2025, 16:30-21:30, Amsterdam, AI prompting en -marketing toepassingen event 6 februari 2025, 16:30-21:30, Online, Reservecollege (vrijhouden voor roosterwijzigingen) event 10 februari 2025, 09:00-17:30, Amsterdam, Harvard Business Casedag event 4 maart 2025, 16:30-21:30, Amsterdam, Implementatie & Stakeholdermanagement event 18 maart 2025, 16:30-21:30, Online, Reservecollege (vrijhouden voor roosterwijzigingen) event 25 maart 2025, 16:30-21:30, Online, Reservecollege (vrijhouden voor roosterwijzigingen) |
placeLeusden 26 nov. 2024 tot 25 mrt. 2025Toon rooster event 26 november 2024, 16:00-21:30, Leusden, Digital Marketing Trends en Fundament event 3 december 2024, 16:30-21:30, Leusden, Business Modellen & Klantgedrag event 17 december 2024, 16:30-21:30, Leusden, Search (SEO & SEA) event 14 januari 2025, 16:30-21:30, Leusden, Content- Social Strategie event 21 januari 2025, 16:30-21:30, Leusden, Digital- & Business Analytics event 28 januari 2025, 16:30-18:30, Leusden, Digital advertising en targetting event 4 februari 2025, 16:30-21:30, Leusden, AI prompting en -marketing toepassingen event 6 februari 2025, 16:30-21:30, Online, Reservecollege (vrijhouden voor roosterwijzigingen) event 10 februari 2025, 09:00-17:30, Leusden, Harvard Business Casedag event 4 maart 2025, 16:30-21:30, Leusden, Implementatie & Stakeholdermanagement event 18 maart 2025, 16:30-21:30, Online, Reservecollege (vrijhouden voor roosterwijzigingen) event 25 maart 2025, 16:30-21:30, Online, Reservecollege (vrijhouden voor roosterwijzigingen) |
placeOnline 26 nov. 2024 tot 25 mrt. 2025Toon rooster event 26 november 2024, 16:00-21:30, Online, Digital Marketing Trends en Fundament event 3 december 2024, 16:30-21:30, Online, Business Modellen & Klantgedrag event 17 december 2024, 16:30-21:30, Online, Search (SEO & SEA) event 14 januari 2025, 16:30-21:30, Online, Content- Social Strategie event 21 januari 2025, 16:30-21:30, Online, Digital- & Business Analytics event 28 januari 2025, 16:30-18:30, Online, Digital advertising en targetting event 4 februari 2025, 16:30-18:30, Online, AI prompting en -marketing toepassingen event 6 februari 2025, 16:30-21:30, Online, Reservecollege (vrijhouden voor roosterwijzigingen) event 10 februari 2025, 09:00-17:30, Online, Harvard Business Casedag event 4 maart 2025, 16:30-21:30, Online, Implementatie & Stakeholdermanagement event 18 maart 2025, 16:30-21:30, Online, Reservecollege (vrijhouden voor roosterwijzigingen) event 25 maart 2025, 16:30-21:30, Online, Reservecollege (vrijhouden voor roosterwijzigingen) |
placeUtrecht 26 nov. 2024 tot 25 mrt. 2025Toon rooster event 26 november 2024, 16:00-21:30, Utrecht, Digital Marketing Trends en Fundament event 3 december 2024, 16:30-21:30, Utrecht, Business Modellen & Klantgedrag event 17 december 2024, 16:30-21:30, Utrecht, Search (SEO & SEA) event 14 januari 2025, 16:30-21:30, Utrecht, Content- Social Strategie event 21 januari 2025, 16:30-21:30, Utrecht, Digital- & Business Analytics event 28 januari 2025, 16:30-18:30, Utrecht, Digital advertising en targetting event 4 februari 2025, 16:30-21:30, Utrecht, AI prompting en -marketing toepassingen event 6 februari 2025, 16:30-21:30, Online, Reservecollege (vrijhouden voor roosterwijzigingen) event 10 februari 2025, 09:00-17:30, Utrecht, Harvard Business Casedag event 4 maart 2025, 16:30-21:30, Utrecht, Implementatie & Stakeholdermanagement event 18 maart 2025, 16:30-21:30, Online, Reservecollege (vrijhouden voor roosterwijzigingen) event 25 maart 2025, 16:30-21:30, Online, Reservecollege (vrijhouden voor roosterwijzigingen) |
placeAmsterdam 10 dec. 2024 tot 11 mrt. 2025Toon rooster event 10 december 2024, 09:00-14:30, Amsterdam, Digital Marketing Trends en Fundament event 17 december 2024, 09:30-14:30, Amsterdam, Business Modellen & Klantgedrag event 7 januari 2025, 12:30-17:00, Amsterdam, Search (SEO & SEA) event 14 januari 2025, 12:30-17:00, Amsterdam, Content- Social Strategie event 21 januari 2025, 12:30-17:00, Amsterdam, Digital- & Business Analytics event 28 januari 2025, 09:30-11:30, Amsterdam, Digital advertising en targetting event 28 januari 2025, 12:30-17:00, Amsterdam, AI prompting en -marketing toepassingen event 30 januari 2025, 16:30-21:30, Online, Reservecollege (vrijhouden voor roosterwijzigingen) event 4 februari 2025, 09:00-17:30, Amsterdam, Harvard Business Casedag event 4 maart 2025, 09:30-14:30, Amsterdam, Implementatie & Stakeholdermanagement event 11 maart 2025, 09:30-17:00, Online, Reservecollege (vrijhouden voor roosterwijzigingen) |
placeLeusden 10 dec. 2024 tot 11 mrt. 2025Toon rooster event 10 december 2024, 09:00-14:30, Leusden, Digital Marketing Trends en Fundament event 17 december 2024, 09:30-14:30, Leusden, Business Modellen & Klantgedrag event 7 januari 2025, 12:30-17:00, Leusden, Search (SEO & SEA) event 14 januari 2025, 12:30-17:00, Leusden, Content- Social Strategie event 21 januari 2025, 12:30-17:00, Leusden, Digital- & Business Analytics event 28 januari 2025, 12:30-17:00, Leusden, AI prompting en -marketing toepassingen event 28 januari 2025, 09:30-11:30, Leusden, Digital advertising en targetting event 30 januari 2025, 16:30-21:30, Online, Reservecollege (vrijhouden voor roosterwijzigingen) event 4 februari 2025, 09:00-17:30, Leusden, Harvard Business Casedag event 4 maart 2025, 09:30-14:30, Leusden, Implementatie & Stakeholdermanagement event 11 maart 2025, 09:30-17:00, Online, Reservecollege (vrijhouden voor roosterwijzigingen) |
placeOnline 10 dec. 2024 tot 11 mrt. 2025Toon rooster event 10 december 2024, 09:00-14:30, Online, Digital Marketing Trends en Fundament event 17 december 2024, 09:30-14:30, Online, Business Modellen & Klantgedrag event 7 januari 2025, 12:30-17:00, Online, Search (SEO & SEA) event 14 januari 2025, 12:30-17:00, Online, Content- Social Strategie event 21 januari 2025, 12:30-17:00, Online, Digital- & Business Analytics event 28 januari 2025, 09:30-11:30, Online, Digital advertising en targetting event 28 januari 2025, 12:30-17:00, Online, AI prompting en -marketing toepassingen event 30 januari 2025, 16:30-21:30, Online, Reservecollege (vrijhouden voor roosterwijzigingen) event 4 februari 2025, 09:00-17:30, Online, Harvard Business Casedag event 4 maart 2025, 09:30-14:30, Online, Implementatie & Stakeholdermanagement event 11 maart 2025, 09:30-17:00, Online, Reservecollege (vrijhouden voor roosterwijzigingen) |
placeUtrecht 10 dec. 2024 tot 11 mrt. 2025Toon rooster event 10 december 2024, 09:00-14:30, Utrecht, Digital Marketing Trends en Fundament event 17 december 2024, 09:30-14:30, Utrecht, Business Modellen & Klantgedrag event 7 januari 2025, 12:30-17:00, Utrecht, Search (SEO & SEA) event 14 januari 2025, 12:30-17:00, Utrecht, Content- Social Strategie event 21 januari 2025, 12:30-17:00, Utrecht, Digital- & Business Analytics event 28 januari 2025, 09:30-11:30, Utrecht, Digital advertising en targetting event 28 januari 2025, 12:30-17:00, Utrecht, AI prompting en -marketing toepassingen event 30 januari 2025, 16:30-21:30, Online, Reservecollege (vrijhouden voor roosterwijzigingen) event 4 februari 2025, 09:00-17:30, Utrecht, Harvard Business Casedag event 4 maart 2025, 09:30-14:30, Utrecht, Implementatie & Stakeholdermanagement event 11 maart 2025, 09:30-17:00, Online, Reservecollege (vrijhouden voor roosterwijzigingen) |
placeAmsterdam 13 feb. 2025 tot 8 mei. 2025Toon rooster event 13 februari 2025, 09:00-14:30, Amsterdam, Digital Marketing Trends en Fundament event 6 maart 2025, 09:30-14:30, Amsterdam, Business Modellen & Klantgedrag event 13 maart 2025, 12:30-17:00, Amsterdam, Content- Social Strategie event 20 maart 2025, 12:30-17:00, Amsterdam, Search (SEO & SEA) event 27 maart 2025, 12:30-17:00, Amsterdam, Digital- & Business Analytics event 3 april 2025, 12:30-17:00, Amsterdam, AI prompting en -marketing toepassingen event 3 april 2025, 09:30-11:30, Amsterdam, Digital advertising en targetting event 7 april 2025, 16:30-21:30, Online, Reservecollege (vrijhouden voor roosterwijzigingen) event 10 april 2025, 09:00-17:30, Amsterdam, Harvard Business Casedag event 24 april 2025, 09:30-14:30, Amsterdam, Implementatie & Stakeholdermanagement event 8 mei 2025, 09:30-17:00, Online, Reservecollege (vrijhouden voor roosterwijzigingen) |
placeLeusden 13 feb. 2025 tot 8 mei. 2025Toon rooster event 13 februari 2025, 09:00-14:30, Leusden, Digital Marketing Trends en Fundament event 6 maart 2025, 09:30-14:30, Leusden, Business Modellen & Klantgedrag event 13 maart 2025, 12:30-17:00, Leusden, Content- Social Strategie event 20 maart 2025, 12:30-17:00, Leusden, Search (SEO & SEA) event 27 maart 2025, 12:30-17:00, Leusden, Digital- & Business Analytics event 3 april 2025, 09:30-11:30, Leusden, Digital advertising en targetting event 3 april 2025, 12:30-17:00, Leusden, AI prompting en -marketing toepassingen event 7 april 2025, 16:30-21:30, Online, Reservecollege (vrijhouden voor roosterwijzigingen) event 10 april 2025, 09:00-17:30, Leusden, Harvard Business Casedag event 24 april 2025, 09:30-14:30, Leusden, Implementatie & Stakeholdermanagement event 8 mei 2025, 09:30-17:00, Online, Reservecollege (vrijhouden voor roosterwijzigingen) |
placeOnline 13 feb. 2025 tot 8 mei. 2025Toon rooster event 13 februari 2025, 09:00-14:30, Online, Digital Marketing Trends en Fundament event 6 maart 2025, 09:30-14:30, Online, Business Modellen & Klantgedrag event 13 maart 2025, 12:30-17:00, Online, Content- Social Strategie event 20 maart 2025, 12:30-17:00, Online, Search (SEO & SEA) event 27 maart 2025, 12:30-17:00, Online, Digital- & Business Analytics event 3 april 2025, 12:30-17:00, Online, AI prompting en -marketing toepassingen event 3 april 2025, 09:30-11:30, Online, Digital advertising en targetting event 7 april 2025, 16:30-21:30, Online, Reservecollege (vrijhouden voor roosterwijzigingen) event 10 april 2025, 09:00-17:30, Online, Harvard Business Casedag event 24 april 2025, 09:30-14:30, Online, Implementatie & Stakeholdermanagement event 8 mei 2025, 09:30-17:00, Online, Reservecollege (vrijhouden voor roosterwijzigingen) |
placeUtrecht 13 feb. 2025 tot 8 mei. 2025Toon rooster event 13 februari 2025, 09:00-14:30, Utrecht, Digital Marketing Trends en Fundament event 6 maart 2025, 09:30-14:30, Utrecht, Business Modellen & Klantgedrag event 13 maart 2025, 12:30-17:00, Utrecht, Content- Social Strategie event 20 maart 2025, 12:30-17:00, Utrecht, Search (SEO & SEA) event 27 maart 2025, 12:30-17:00, Utrecht, Digital- & Business Analytics event 3 april 2025, 12:30-17:00, Utrecht, AI prompting en -marketing toepassingen event 3 april 2025, 09:30-11:30, Utrecht, Digital advertising en targetting event 7 april 2025, 16:30-21:30, Online, Reservecollege (vrijhouden voor roosterwijzigingen) event 10 april 2025, 09:00-17:30, Utrecht, Harvard Business Casedag event 24 april 2025, 09:30-14:30, Utrecht, Implementatie & Stakeholdermanagement event 8 mei 2025, 09:30-17:00, Online, Reservecollege (vrijhouden voor roosterwijzigingen) |
placeAmsterdam 6 mrt. 2025 tot 12 jun. 2025Toon rooster event 6 maart 2025, 16:00-21:30, Amsterdam, Digital Marketing Trends en Fundament event 13 maart 2025, 16:30-21:30, Amsterdam, Business Modellen & Klantgedrag event 27 maart 2025, 16:30-21:30, Amsterdam, Search (SEO & SEA) event 3 april 2025, 16:30-21:30, Amsterdam, Content- Social Strategie event 17 april 2025, 16:30-21:30, Amsterdam, Digital- & Business Analytics event 24 april 2025, 16:30-21:30, Amsterdam, AI prompting en -marketing toepassingen event 8 mei 2025, 16:30-18:30, Amsterdam, Digital advertising en targetting event 12 mei 2025, 16:30-21:30, Online, Reservecollege (vrijhouden voor roosterwijzigingen) event 14 mei 2025, 09:00-17:30, Amsterdam, Harvard Business Casedag event 22 mei 2025, 16:30-21:30, Amsterdam, Implementatie & Stakeholdermanagement event 12 juni 2025, 19:30-21:30, Online, Reservecollege (vrijhouden voor roosterwijzigingen) |
placeLeusden 6 mrt. 2025 tot 12 jun. 2025Toon rooster event 6 maart 2025, 16:00-21:30, Leusden, Digital Marketing Trends en Fundament event 13 maart 2025, 16:30-21:30, Leusden, Business Modellen & Klantgedrag event 27 maart 2025, 16:30-21:30, Leusden, Search (SEO & SEA) event 3 april 2025, 16:30-21:30, Leusden, Content- Social Strategie event 17 april 2025, 16:30-21:30, Leusden, Digital- & Business Analytics event 24 april 2025, 16:30-21:30, Leusden, AI prompting en -marketing toepassingen event 8 mei 2025, 16:30-18:30, Leusden, Digital advertising en targetting event 12 mei 2025, 16:30-21:30, Online, Reservecollege (vrijhouden voor roosterwijzigingen) event 14 mei 2025, 09:00-17:30, Leusden, Harvard Business Casedag event 22 mei 2025, 16:30-21:30, Leusden, Implementatie & Stakeholdermanagement event 12 juni 2025, 19:30-21:30, Online, Reservecollege (vrijhouden voor roosterwijzigingen) |
placeOnline 6 mrt. 2025 tot 12 jun. 2025Toon rooster event 6 maart 2025, 16:00-21:30, Online, Digital Marketing Trends en Fundament event 13 maart 2025, 16:30-21:30, Online, Business Modellen & Klantgedrag event 27 maart 2025, 16:30-21:30, Online, Search (SEO & SEA) event 3 april 2025, 16:30-21:30, Online, Content- Social Strategie event 17 april 2025, 16:30-21:30, Online, Digital- & Business Analytics event 24 april 2025, 16:30-21:30, Online, AI prompting en -marketing toepassingen event 8 mei 2025, 16:30-18:30, Online, Digital advertising en targetting event 12 mei 2025, 16:30-21:30, Online, Reservecollege (vrijhouden voor roosterwijzigingen) event 14 mei 2025, 09:00-17:30, Online, Harvard Business Casedag event 22 mei 2025, 16:30-21:30, Online, Implementatie & Stakeholdermanagement event 12 juni 2025, 19:30-21:30, Online, Reservecollege (vrijhouden voor roosterwijzigingen) |
placeUtrecht 6 mrt. 2025 tot 12 jun. 2025Toon rooster event 6 maart 2025, 16:00-21:30, Utrecht, Digital Marketing Trends en Fundament event 13 maart 2025, 16:30-21:30, Utrecht, Business Modellen & Klantgedrag event 27 maart 2025, 16:30-21:30, Utrecht, Search (SEO & SEA) event 3 april 2025, 16:30-21:30, Utrecht, Content- Social Strategie event 17 april 2025, 16:30-21:30, Utrecht, Digital- & Business Analytics event 24 april 2025, 16:30-21:30, Utrecht, AI prompting en -marketing toepassingen event 8 mei 2025, 16:30-18:30, Utrecht, Digital advertising en targetting event 12 mei 2025, 16:30-21:30, Online, Reservecollege (vrijhouden voor roosterwijzigingen) event 14 mei 2025, 09:00-17:30, Utrecht, Harvard Business Casedag event 22 mei 2025, 16:30-21:30, Utrecht, Implementatie & Stakeholdermanagement event 12 juni 2025, 19:30-21:30, Online, Reservecollege (vrijhouden voor roosterwijzigingen) |
placeAmsterdam 25 mrt. 2025 tot 9 apr. 2025Toon rooster event 25 maart 2025, 13:30-16:30, Amsterdam, Business Modellen & Klantgedrag event 25 maart 2025, 09:00-12:30, Amsterdam, Digital Marketing Trends en Fundament event 26 maart 2025, 13:30-16:30, Amsterdam, Digital advertising en targetting event 26 maart 2025, 09:30-12:30, Amsterdam, Search (SEO & SEA) event 1 april 2025, 09:30-12:30, Amsterdam, Content- Social Strategie event 1 april 2025, 13:30-16:30, Amsterdam, Digital- & Business Analytics event 2 april 2025, 13:30-16:30, Amsterdam, Implementatie & Stakeholdermanagement event 2 april 2025, 09:30-12:30, Amsterdam, AI prompting en -marketing toepassingen event 8 april 2025, 09:30-16:30, Online, Reservecollege (vrijhouden voor roosterwijzigingen) event 9 april 2025, 09:00-17:30, Amsterdam, Harvard Business Casedag |
placeLeusden 25 mrt. 2025 tot 9 apr. 2025Toon rooster event 25 maart 2025, 09:00-12:30, Leusden, Digital Marketing Trends en Fundament event 25 maart 2025, 13:30-16:30, Leusden, Business Modellen & Klantgedrag event 26 maart 2025, 13:30-16:30, Leusden, Digital advertising en targetting event 26 maart 2025, 09:30-12:30, Leusden, Search (SEO & SEA) event 1 april 2025, 09:30-12:30, Leusden, Content- Social Strategie event 1 april 2025, 13:30-16:30, Leusden, Digital- & Business Analytics event 2 april 2025, 09:30-12:30, Leusden, AI prompting en -marketing toepassingen event 2 april 2025, 13:30-16:30, Leusden, Implementatie & Stakeholdermanagement event 8 april 2025, 09:30-16:30, Online, Reservecollege (vrijhouden voor roosterwijzigingen) event 9 april 2025, 09:00-17:30, Leusden, Harvard Business Casedag |
placeOnline 25 mrt. 2025 tot 9 apr. 2025Toon rooster event 25 maart 2025, 09:00-12:30, Online, Digital Marketing Trends en Fundament event 25 maart 2025, 13:30-16:30, Online, Business Modellen & Klantgedrag event 26 maart 2025, 09:30-12:30, Online, Search (SEO & SEA) event 26 maart 2025, 13:30-16:30, Online, Digital advertising en targetting event 1 april 2025, 09:30-12:30, Online, Content- Social Strategie event 1 april 2025, 13:30-16:30, Online, Digital- & Business Analytics event 2 april 2025, 09:30-12:30, Online, AI prompting en -marketing toepassingen event 2 april 2025, 13:30-16:30, Online, Implementatie & Stakeholdermanagement event 8 april 2025, 09:30-16:30, Online, Reservecollege (vrijhouden voor roosterwijzigingen) event 9 april 2025, 09:00-17:30, Online, Harvard Business Casedag |
placeUtrecht 25 mrt. 2025 tot 9 apr. 2025Toon rooster event 25 maart 2025, 13:30-16:30, Utrecht, Business Modellen & Klantgedrag event 25 maart 2025, 09:00-12:30, Utrecht, Digital Marketing Trends en Fundament event 26 maart 2025, 09:30-12:30, Utrecht, Search (SEO & SEA) event 26 maart 2025, 13:30-16:30, Utrecht, Digital advertising en targetting event 1 april 2025, 09:30-12:30, Utrecht, Content- Social Strategie event 1 april 2025, 13:30-16:30, Utrecht, Digital- & Business Analytics event 2 april 2025, 13:30-16:30, Utrecht, Implementatie & Stakeholdermanagement event 2 april 2025, 09:30-12:30, Utrecht, AI prompting en -marketing toepassingen event 8 april 2025, 09:30-16:30, Online, Reservecollege (vrijhouden voor roosterwijzigingen) event 9 april 2025, 09:00-17:30, Utrecht, Harvard Business Casedag |
Beschrijving
Omschrijving:
Omschrijving: Wil jij dat jouw kennis van digital marketing een boost geven? In het tempo waarmee nieuwe trends en ontwikkelingen ontstaan, is achterlopen geen optie. In deze Masterclass ontdek je de gevolgen van digitale ontwikkelingen en veranderende klantbehoeften voor jouw businessmodel. Natuurlijk besteden we ook uitgebreid aandacht aan AI. Met actuele kennis ben jij een betere sparringpartner voor interne stakeholders en externe bureaus.
Na de masterclass: - Heb je de impact en mogelijkheden van de laatste digitale veranderingen in kaart, - Ben je scherper op data en rapportages, - Snap je hoe je AI inzet als jouw digitale assistent, - Geef je met de juiste tactische midd…
Veelgestelde vragen
Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.
Omschrijving:
Omschrijving: Wil jij dat jouw kennis van digital marketing een boost geven? In het tempo waarmee nieuwe trends en ontwikkelingen ontstaan, is achterlopen geen optie. In deze Masterclass ontdek je de gevolgen van digitale ontwikkelingen en veranderende klantbehoeften voor jouw businessmodel. Natuurlijk besteden we ook uitgebreid aandacht aan AI. Met actuele kennis ben jij een betere sparringpartner voor interne stakeholders en externe bureaus.
Na de masterclass: - Heb je de impact en mogelijkheden van de
laatste digitale veranderingen in kaart, - Ben je scherper op data
en rapportages, - Snap je hoe je AI inzet als jouw digitale
assistent, - Geef je met de juiste tactische middelen invulling aan
strategische keuzes, -Ben je professioneel sparringpartner voor
stakeholders en leveranciers
Doelgroep: Ben jij als ervaren professional of manager actief in het digital marketing domein? En wil jij in korte tijd weer helemaal up-to-date zijn met de laatste digital marketing trends? Dan past deze masterclass perfect bij jou.
Vooropleiding: - HBO+ werk- en denkniveau, - 4+ jaar werkervaring in digital marketing, - Geen master diploma nodig
Werk verandert continu en dat vraagt om de juiste kennis en skills. Beeckestijn Business School helpt hiermee. Met compacte en praktische programma’s binnen digital, marketing, cx, data en communicatie door 100% vakexperts.
"Inspirerende colleges die je wel weer aan het denken zetten. Goede trainers die, ondanks dat het allemaal digitaal moest, goed hun verhaal konden overbrengen. Er had wel wat meer diepgang in sommige colleges gemogen, soms iets te oppervlakkig. Digitale leeromgeving werkt goed." - 30-03-2021 07:54
"Inspirerende colleges die je wel weer aan het denken zetten. Goede trainers die, ondanks dat het allemaal digitaal moest, goed hun verhaal k… alles lezen - 30-03-2021 07:54
Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.