star

Ervaringen van deelnemers

Ruim 117.000 onafhankelijke ervaringen.

16 Service Excellence trainingen, cursussen & opleidingen

Bekijk ook: Emotionele intelligentie, Persoonlijke ontwikkeling, Zelfontwikkeling, Effectief beïnvloeden, Positieve Psychologie en Empathie & Sensitiviteit.

Bekijk ook: Emotionele intelligentie, Persoonlijke ontwikkeling en Zelfontwikkeling.

check_box_outline_blank

Service Excellence Management (post-HBO)

Logo van Beeckestijn Business School
placeWoensdag 21 september 2022 in Amsterdam en 8 andere datums

Omschrijving: Service excellence is het vermogen van organisaties om op consistente wijze enthousiaste klanten met een emotionele binding t…

check_box_outline_blank

Customer Experience

Logo van Competence Factory
STAP-budget erkend
placeVrijdag 1 juli 2022 in Utrecht en 8 andere datums

Klanten dat ‘wauw-gevoel’ geven, waardoor ze je grootste fan worden én blijven. Dat is voor veel bedrijven het ultieme doel. Maar hoe krijg…

check_box_outline_blank

Universeel Service Management (USM) Beyond ITIL inclusief examen voucher

Logo van Capgemini Academy
placeOp locatie: woensdag 6 juli 2022 in 3543 KA Utrecht en 2 andere datums
computerOnline: dinsdag 8 november 2022 en 3 andere regio's

Korte beschrijving: Hoe richt je op eenvoudige wijze een organisatie in met 5 processen en 8 workflows. Ideaal om alle neuzen in dezelfde r…

check_box_outline_blank

Een standaard service management systeem voor betere prestaties in Facility Management

Logo van Inform-IT
place's-Hertogenbosch, Alkmaar en 39 andere regio's

Klantafspraken, SLA’s, leveranciersmanagement, IFM/OneFM, KPI-rapportages: het zijn allemaal ‘symptomen’ van uw facilitaire dienstverlening…

check_box_outline_blank

Masterclass IT Service Management als Lean aanpak voor betere organisatie en kwaliteit

Logo van Inform-IT
place's-Hertogenbosch, Alkmaar en 39 andere regio's

De Masterclass Servicemanagement behandelt het vakgebied 'dienstverlening' vanuit het perspectief van het managementsysteem: "de set samenh…

check_box_outline_blank

De USM-methode, het standaard management systeem voor IT service management en andere dienstverleners

Logo van Inform-IT

De USM-methode is de standaard managementmethode voor serviceorganisaties, ongeacht hun taakgebied. USM wordt beheerd door de Stichting SUR…

check_box_outline_blank

Service Excellence Management (korte opleiding)

Logo van Beeckestijn Business School
placeWoensdag 21 september 2022 in Amsterdam en 8 andere datums

Omschrijving: Werken aan enthousiaste klanten door emotionele klantbeleving. Service excellence is het vermogen van organisaties om op cons…

check_box_outline_blank

Contact Center Management (optionele module)

Logo van Beeckestijn Business School
placeAmersfoort, Amsterdam en 4 andere regio's

Omschrijving: Als aanvulling op een aantal opleidingen is het mogelijk een extra module op het gebied van Contact Center Management te volg…

check_box_outline_blank

Klantbeleving in de publieke sector (optionele module) - Online

Logo van Beeckestijn Business School
placeWoensdag 29 juni 2022 in Online

Omschrijving: Als aanvulling op een aantal opleidingen is het mogelijk een extra module op het gebied van Klantbeleving in de publieke sect…

check_box_outline_blank

Contact Center Management (optionele module) - Online

Logo van Beeckestijn Business School
placeDinsdag 28 juni 2022 in Online

Omschrijving: Als aanvulling op een aantal opleidingen is het mogelijk een extra module op het gebied van Contact Center Management te volg…

check_box_outline_blank

Klantbeleving in de publieke sector (optionele module)

Logo van Beeckestijn Business School
placeAmersfoort, Amsterdam en 4 andere regio's

Omschrijving: Als aanvulling op een aantal opleidingen is het mogelijk een extra module op het gebied van Klantbeleving in de publieke sect…

check_box_outline_blank

Service Excellence Management (korte opleiding) - Online

Logo van Beeckestijn Business School
placeWoensdag 21 september 2022 in Online en 1 andere datum

Omschrijving: Werken aan enthousiaste klanten door emotionele klantbeleving. Service excellence is het vermogen van organisaties om op cons…

check_box_outline_blank

Service Excellence Management (post-HBO) - Online

Logo van Beeckestijn Business School
placeWoensdag 21 september 2022 in Online en 1 andere datum

Omschrijving: Service excellence is het vermogen van organisaties om op consistente wijze enthousiaste klanten met een emotionele binding t…

check_box_outline_blank

Live online seminar: Rendement vergroten met uw facilitaire servicedesk

Logo van F-Academy

Optimale service en ondersteuning, ook in tijden van crisis De servicedesk is het centrale aanspreekpunt van de facilitaire organisatie waa…

check_box_outline_blank

Live online masterclass: Universele servicedesk opzetten

Logo van F-Academy

Intern samenwerken voor een excellente gebruikerservaring Voor service excellence, een sterk imago en efficiënte bedrijfsvoering is een opt…