Klachtenbehandeling

Startdatum en plaats
Logo van Pure Talent
Opleiderscore: starstarstarstarstar 9,8 Pure Talent heeft een gemiddelde beoordeling van 9,8 (uit 310 ervaringen)
Beste opleider van Nederland

Winnaar Beste opleider van Nederland 2017: #1 in Persoonlijke Effectiviteit, #2 beste kleine opleider en #3 in Communicatie.

Winnaar Beste opleider van Nederland 2016: #1 overall en #1 in Persoonlijke Effectiviteit.

Lees meer over Beste Opleider 2018.

Tip: meer info over het programma, startdatum, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

10
Gemiddeld cijfer voor Klachtenbehandeling
Gebaseerd op 1 ervaring Lees alle ervaringenchevron_right
starstarstarstarstar
Kirsten Verhagen
10
Klachtenbehandeling

"Bij toeval een 1 op 1 training gehad. Intensief, maar ook erg fijn.
De training heeft mij inzicht gegeven hoe communicatie met klanten werkt. Ook heb ik gesprekstechnieken geleerd om tot een goede oplossing te komen voor beide partijen." - 30-03-2018 09:08

"Bij toeval een 1 op 1 training gehad. Intensief, maar ook erg fijn. De training heeft mij inzicht gegeven hoe communicatie met klanten wer… alles lezen - 30-03-2018 09:08

Startdata en plaatsen

Utrecht
25 sep. 2019 tot 9 okt. 2019
check_circle Startgarantie
Toon rooster
event 25 september 2019, 09:30-16:30
event 9 oktober 2019, 09:30-16:30
Utrecht
27 nov. 2019 tot 11 dec. 2019
check_circle Startgarantie
Toon rooster
event 27 november 2019, 09:30-16:30
event 11 december 2019, 09:30-16:30

Beschrijving

Alle trainingen hebben een dynamisch karakter, mede door het gebruik van veel eigen inbreng, praktijkgerichte voorbeelden en afwisselende werkvormen. Deze werkwijze betekent dat het onderwerp wordt afgestemd op de dagelijkse praktijk van de deelnemer en het geleerde direct toepasbaar is binnen de functie.

Wil je als organisatie, met je afdeling of een aantal medewerkers een eigen training, met duidelijk geformuleerde doelen afgestemd op de eigen werksituatie dan zal aan de hand van een inspirerend intake gesprek het programma op maat worden ingevuld.

Alle trainingen zijn inclusief materiaal, werkboeken en een certificaat. Duur, kosten en locatie verschillen per training en worden op aanvraag voor je berekend. 

Na de training:

  • Heb je inzicht in het communicatieproces om deze beter te begrijpen.
  • Ken je de communicatietechnieken met betrekking tot luisteren, vragen stellen, toetsen van begrip.
  • Kun je omgaan met boze klanten en samen werken aan een voor beide partijen acceptabele oplossing van een klacht.
  • Kun je in een gesprekssituatie bewust dat communicatief gedrag toepassen dat bijdraagt aan een positief beoogd resultaat.

Elke organisatie heeft wel eens te maken met een ontevreden klant die een klacht wil uiten. Dit is uiteraard vervelend voor beide partijen. Toch is een klacht een kans, mits de klacht op een efficiënte en klantvriendelijke wijze wordt afgehandeld. In deze training staat het opva…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen.  

Alle trainingen hebben een dynamisch karakter, mede door het gebruik van veel eigen inbreng, praktijkgerichte voorbeelden en afwisselende werkvormen. Deze werkwijze betekent dat het onderwerp wordt afgestemd op de dagelijkse praktijk van de deelnemer en het geleerde direct toepasbaar is binnen de functie.

Wil je als organisatie, met je afdeling of een aantal medewerkers een eigen training, met duidelijk geformuleerde doelen afgestemd op de eigen werksituatie dan zal aan de hand van een inspirerend intake gesprek het programma op maat worden ingevuld.

Alle trainingen zijn inclusief materiaal, werkboeken en een certificaat. Duur, kosten en locatie verschillen per training en worden op aanvraag voor je berekend. 

Na de training:

  • Heb je inzicht in het communicatieproces om deze beter te begrijpen.
  • Ken je de communicatietechnieken met betrekking tot luisteren, vragen stellen, toetsen van begrip.
  • Kun je omgaan met boze klanten en samen werken aan een voor beide partijen acceptabele oplossing van een klacht.
  • Kun je in een gesprekssituatie bewust dat communicatief gedrag toepassen dat bijdraagt aan een positief beoogd resultaat.

Elke organisatie heeft wel eens te maken met een ontevreden klant die een klacht wil uiten. Dit is uiteraard vervelend voor beide partijen. Toch is een klacht een kans, mits de klacht op een efficiënte en klantvriendelijke wijze wordt afgehandeld. In deze training staat het opvangen en afhandelen van klachten op een klantvriendelijke manier centraal. Zo leren we deelnemers om klachten zo op te pakken dat een klagende klant een trouwe klant wordt.

10
Gemiddeld cijfer voor Klachtenbehandeling
Gebaseerd op 1 ervaring
starstarstarstarstar
Kirsten Verhagen
10
Klachtenbehandeling

"Bij toeval een 1 op 1 training gehad. Intensief, maar ook erg fijn.
De training heeft mij inzicht gegeven hoe communicatie met klanten werkt. Ook heb ik gesprekstechnieken geleerd om tot een goede oplossing te komen voor beide partijen." - 30-03-2018 09:08

"Bij toeval een 1 op 1 training gehad. Intensief, maar ook erg fijn. De training heeft mij inzicht gegeven hoe communicatie met klanten wer… alles lezen - 30-03-2018 09:08

Er zijn nog geen veelgestelde vragen.  

Download gratis en vrijblijvend de informatiebrochure

Aanhef
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
infoEr is een telefoonnummer vereist om deze informatieaanvraag in behandeling te nemen. (optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)

Heb je nog vragen?

(optioneel)
We slaan je gegevens op om je via e-mail en evt. telefoon verder te helpen.
Meer info vind je in ons privacybeleid.