Zakelijke brieven schrijven - Correcte opbouw van brieven zoals antwoorden op sollicitatiebrief of klacht. Professionele presentatie.

De producten van de aanbieder Icademy zijn helaas niet meer beschikbaar op Springest. Bekijk hieronder enkele alternatieven:

check_box_outline_blank

Omgaan met klachten (ook online mogelijk)

Logo van Input Support BV
Niet Goed Geld Terug
7 gegarandeerde startdata
|META_INFO|

Omgaan met klachten Het pad naar tevreden klanten Klachten, het is iets waar elk bedrijf mee te maken krijgt. Onvermijdelijk, soms frustrer…

check_box_outline_blank

Customer care: klachtenmanagement

Logo van Feedback Training & Consulting
|META_INFO|

Zet klachten om in kansen. Leer omgaan met klachten en ze te voorkomen. Leer je eigen valkuilen rondom klachtenopvang en whoe je samen met …

check_box_outline_blank

DISC Gedragsanalyse en Drijfveren

Logo van de Lange-Partners
|META_INFO|

DISC Gedragsanalyse + Drijfveren Online invullen(45 min.) Gedrag is de waarneembare interactie van een persoon met zijn of haar omgeving. H…

check_box_outline_blank

Nederlands voor Anderstaligen (NT2) – open groepstraining (9 weken)

Logo van Language Partners Nederland BV
|META_INFO|

SamenvattingJouw Nederlands opfrissen en verbeteren? Dat doe je effectief met deze online cursus Nederlands voor anderstaligen! In 9 weken …

check_box_outline_blank

Correspondentie: Cursus Zakelijke Correspondentie / Klantgerichte e-mails en brieven schrijven

Logo van Alfabeta Tekst en Training
Niet Goed Geld Terug
1 gegarandeerde startdatum
|META_INFO|

Zakelijke correspondentie: steengoede e-mails schrijvenVlot en makkelijk, duidelijke en correcte e-mails en brieven schrijven. In moderne '…

check_box_outline_blank

Klachtenmanagement: de waarde van klachten

Logo van Learnit
2 gegarandeerde startdata
|META_INFO|

Klachten van klanten worden vaak geassocieerd met ‘lastig gedoe’, terwijl het hand in hand gaat met productverbetering. Door een goede klac…

check_box_outline_blank

Klantvriendelijke Klachtafhandeling

Logo van ExplainiT
|META_INFO|

In de training Klantvriendelijke Klachtafhandeling leer je klachten professioneel af te handelen. Hierdoor verlies je een klant niet, maar …

check_box_outline_blank

HBO Workshop - Managen van Klachten, Emoties en Agressie (privé-les)

Logo van VSK-Academy
|META_INFO|

Alle workshops worden op een praktijkgerichte manier verzorgd. Tijdens de eendaagse workshop wordt gestart met een korte uitleg over de the…

check_box_outline_blank

Klacht als kans

Logo van MicroTraining BV
|META_INFO|

Klacht als kans “Indien uw organisatie in staat is klachten en bezwaren succesvol op te pakken en af te handelen dragen deze positief bij a…

check_box_outline_blank

Opfriscursus Nederlands: Een 10 voor Taal

Logo van Alfabeta Tekst en Training
Niet Goed Geld Terug
|META_INFO|

De Nederlandse taal is boeiend, maar moeilijk. Grammatica, spelling, stijl, correspondentie, briefconventies ... vrijwel elke werknemer in …