thumb_up

Gratis informatie aanvragen

Vergelijken en met je collega's overleggen.

46 Trainingen / Cursussen Klachtenbehandelen

Bekijk ook: Service level (agreement) management.

Bekijk ook: Service level (agreement) management.

check_box_outline_blank

Omgaan met klachten (ook online mogelijk)

Logo van Input Support BV
Niet Goed Geld Terug
13 gegarandeerde startdata
computerOnline: woensdag 13 december 2023 en 147 andere datums
placeOp locatie: woensdag 13 december 2023 in Utrecht en 151 andere datums

Omgaan met klachten Het pad naar tevreden klanten Klachten, het is iets waar elk bedrijf mee te maken krijgt. Onvermijdelijk, soms frustrer…

check_box_outline_blank

HBO Workshop - Managen van Klachten, Emoties en Agressie (met coaching)

Logo van Van Soest-Koedam
Startgarantie
placeMaandag 19 februari 2024 in Alkmaar en 46 andere datums

Na afloop van deze workshop bent u in staat om op een effectieve manier de basiselementen van managen van klachten, emoties en agressie toe …

check_box_outline_blank

Training Klantvriendelijke klachtafhandeling In-company

Logo van BTR Trainingen
place's-Hertogenbosch, Alkmaar en 34 andere regio's

Over deze training Hoe buigt u een klacht om naar een kans? Wat maakt een lastig gesprek makkelijker? En hoe zorgt u voor een goede oplossin…

check_box_outline_blank

Training Klantvriendelijke klachtafhandeling individueel

Logo van BTR Trainingen
place's-Hertogenbosch, Alkmaar en 34 andere regio's

Over deze training Hoe buigt u een klacht om naar een kans? Wat maakt een lastig gesprek makkelijker? En hoe zorgt u voor een goede oplossin…

check_box_outline_blank

Training Klantvriendelijke klachtafhandeling klassikaal

Logo van BTR Trainingen
place's-Hertogenbosch, Alkmaar en 34 andere regio's

Over deze training Hoe buigt u een klacht om naar een kans? Wat maakt een lastig gesprek makkelijker? En hoe zorgt u voor een goede oplossin…

check_box_outline_blank

Training Klachtenbehandeling

Logo van Pure Talent
placeDonderdag 11 april 2024 in Omgeving Utrecht en 1 andere datum

Elke organisatie heeft wel eens te maken met een ontevreden klant die een klacht wil uiten. Dit is uiteraard vervelend voor beide partijen. …

check_box_outline_blank

Zie een klacht als een compliment = online (mindset en vaardigheden) 1 op 1

Logo van PiPtraining

Zie een klacht als een compliment 1 op 1 Hoe sluit jij aan bij de verwachtingen van je klant die een klacht meldt? Hoe ga je nu om met klach…

check_box_outline_blank

Klachtbehandeling

Logo van Move the Crowd BV

Algemene informatie: Het grootste compliment dat een klant kan maken is het uiten van een klacht. Dat klinkt misschien raar maar een klagend…

check_box_outline_blank

Klachtenbehandeling horeca

Logo van Studdy

Volg de online cursus Klachtenbehandeling horeca gemakkelijk via Studdy! Studdy is dé online leeromgeving vol kennis, plezier en continue gr…

check_box_outline_blank

Training Klantvriendelijke Klachtafhandeling

Logo van ExplainiT

In de training Klantvriendelijke Klachtafhandeling leer je klachten professioneel af te handelen. Hierdoor verlies je een klant niet, maar v…

check_box_outline_blank

Customer care: klachtenmanagement

Logo van Feedback Training & Consulting

Zet klachten om in kansen. Leer omgaan met klachten en ze te voorkomen. Leer je eigen valkuilen rondom klachtenopvang en whoe je samen met j…

check_box_outline_blank

Sales | Klachtenbehandeling, klachten zijn kansen | In-company/Maatwerk

Logo van Re-Move MKB Training en Coaching
placeBrugge en Gent

Onze prijzen zijn per persoon op basis van minimaal 5 deelnemers. Bij meerdere deelnemers wordt de prijs per deelnemer lager. EEN KLAGENDE K…

check_box_outline_blank

Klachtenmanagement: de waarde van klachten

Logo van Learnit
placeOp locatie: woensdag 27 december 2023 in Amsterdam en 47 andere datums
computerOnline: dinsdag 16 januari 2024 en 48 andere regio's

Klachten van klanten worden vaak geassocieerd met ‘lastig gedoe’, terwijl het hand in hand gaat met productverbetering. Door een goede klach…

check_box_outline_blank

Training: Klachtafhandeling

Logo van Coniche Business School
placeVrijdag 29 maart 2024 in Amersfoort en 1 andere datum

In deze training van Coniche leer je wat een klacht is, wat je ermee kunt en hoe je ermee omgaat. Deze training motiveert je om elke klacht …

check_box_outline_blank

Training omgaan met klachten

Logo van Extra Trainers

Vind je het lastig om klachten op een klantvriendelijke wijze af te handelen? Onze training omgaan met klachten is een praktische training w…