school

Alles waarvan je verder kunt leren

Meer dan 56.000 cursussen & opleidingen.

45 Trainingen / Cursussen Klachtenbehandelen

Bekijk ook: Service level (agreement) management.

Bekijk ook: Service level (agreement) management.

check_box_outline_blank

Omgaan met klachten (ook online mogelijk)

Logo van Input Support BV
Niet Goed Geld Terug
placeBrugge en Gent

Omgaan met klachten Het pad naar tevreden klanten Klachten, het is iets waar elk bedrijf mee te maken krijgt. Onvermijdelijk, soms frustrer…

check_box_outline_blank

HBO Workshop - Managen van Klachten, Emoties en Agressie (met coaching)

Logo van Van Soest-Koedam
Startgarantie
placeMaandag 24 februari 2025 in Alkmaar en 46 andere datums

Na afloop van deze workshop bent u in staat om op een effectieve manier de basiselementen van managen van klachten, emoties en agressie toe …

check_box_outline_blank

MBO Workshop - Omgaan met Klachten, Emoties en Agressie

Logo van Flex Academy

Na afloop van deze workshop bent u in staat om op een effectieve manier de basiselementen van omgaan met klachten, emoties en agressie toe t…

check_box_outline_blank

Training omgaan met klachten

Logo van Extra Trainers

Vind je het lastig om klachten op een klantvriendelijke wijze af te handelen? Onze training omgaan met klachten is een praktische training w…

check_box_outline_blank

Klachtenmanagement: de waarde van klachten

Logo van Learnit
placeOp locatie: dinsdag 21 januari 2025 in Rotterdam en 227 andere datums
computerOnline: dinsdag 11 februari 2025 en 8 andere datums

Klachten van klanten worden vaak geassocieerd met ‘lastig gedoe’, terwijl het hand in hand gaat met productverbetering. Door een goede klach…

check_box_outline_blank

Klachtenafhandeling: van klacht naar ambassadeur

Logo van Kameleon Transformaties

Kunt u zich nog herinneren wanneer u voor het laatst goed geholpen bent na een klacht? Ongetwijfeld. Want dit zijn memorabale momenten. Klac…

check_box_outline_blank

Introductie van de Klachtenafhandeling

Logo van MicroTraining BV

Introductie van de Klachtenafhandeling Als (mede-) verantwoordelijke voor de klachtenafhandeling en dus voor een belangrijk deel van de tota…

check_box_outline_blank

Omgaan met klachten in de bouw - online cursus

Logo van Mofundus BV

Omgaan met klachten in de bouw - online cursus De bouwnijverheid is een dynamische omgeving. Er is sprake van veel processen en contacten, …

check_box_outline_blank

Training Klachtenbehandeling | Omgaan met klachten

Logo van Klachtpatser

Door een effectieve en klantgerichte klachtenbehandeling win je het vertrouwen van klanten, krijgt je organisatie een betere reputatie en ku…

check_box_outline_blank

Klachtenafhandeling aan de telefoon

Logo van MicroTraining BV

Klachtenafhandeling aan de telefoon “Bezwaren zijn de kansen bij uitstek om de klantrelatie te verstevigen en zelfs te versterken”. In deze …

check_box_outline_blank

Nascholing voor vertrouwenspersonen: bemiddeld optreden in klachtafhandeling

Logo van Centrum Vertrouwenspersonen Plus

Eigenlijk is iedereen het er wel over eens. Als je een klager ondersteunt, kan je niet bemiddelen tijdens de klachtafhandeling. Maar wat ka…

check_box_outline_blank

Klachtenafhandeling per Telefoon

Logo van MicroTraining BV

Klachtenafhandeling per Telefoon “Bezwaren zijn de kansen bij uitstek om de klantrelatie te verstevigen en zelfs te versterken”. In deze tra…

check_box_outline_blank

Klacht als kans

Logo van MicroTraining BV

Klacht als kans “Indien uw organisatie in staat is klachten en bezwaren succesvol op te pakken en af te handelen dragen deze positief bij aa…

check_box_outline_blank

Patiëntgerichte klachtbehandeling

Logo van Bureau Heldertaal

De training Patiëntgerichte klachtbehandeling is een incompanytraining en dus volledig toegespitst op úw klachtbehandeling. Belangrijke vrag…

check_box_outline_blank

Van klacht naar kans

Logo van het Klantenbedrijf

Een klacht is een kans om aan te tonen, dat we ook klaarstaan als het misgaat. Wordt de klacht écht goed opgelost, dan ontstaat een vertrouw…