46 Trainingen / Cursussen Klachtenbehandelen
Bekijk ook: Service level (agreement) management.
Bekijk ook: Service level (agreement) management.
HBO Workshop - Managen van Klachten, Emoties en Agressie (met coaching)

Na afloop van deze workshop bent u in staat om op een effectieve manier de basiselementen van managen van klachten, emoties en agressie toe …
Training Klantvriendelijke klachtafhandeling In-company

Over deze training Hoe buigt u een klacht om naar een kans? Wat maakt een lastig gesprek makkelijker? En hoe zorgt u voor een goede oplossin…
Training Klantvriendelijke klachtafhandeling individueel

Over deze training Hoe buigt u een klacht om naar een kans? Wat maakt een lastig gesprek makkelijker? En hoe zorgt u voor een goede oplossin…
Training Klantvriendelijke klachtafhandeling klassikaal

Over deze training Hoe buigt u een klacht om naar een kans? Wat maakt een lastig gesprek makkelijker? En hoe zorgt u voor een goede oplossin…
Training Klachtenbehandeling

Elke organisatie heeft wel eens te maken met een ontevreden klant die een klacht wil uiten. Dit is uiteraard vervelend voor beide partijen. …
Training Klantvriendelijke Klachtafhandeling

In de training Klantvriendelijke Klachtafhandeling leer je klachten professioneel af te handelen. Hierdoor verlies je een klant niet, maar v…
Sales | Klachtenbehandeling, klachten zijn kansen | In-company/Maatwerk

Onze prijzen zijn per persoon op basis van minimaal 5 deelnemers. Bij meerdere deelnemers wordt de prijs per deelnemer lager. EEN KLAGENDE K…
Klachtenmanagement: de waarde van klachten

Klachten van klanten worden vaak geassocieerd met ‘lastig gedoe’, terwijl het hand in hand gaat met productverbetering. Door een goede klach…
Training: Klachtafhandeling

In deze training van Coniche leer je wat een klacht is, wat je ermee kunt en hoe je ermee omgaat. Deze training motiveert je om elke klacht …
- 1 van 4
- Volgende chevron_right