event_available

Inschrijven met laagste prijsgarantie

Klaar om te gaan leren? Schrijf je direct in.

36 Trainingen / Cursussen Klachtenbehandelen

Bekijk ook: Service level (agreement) management.

Bekijk ook: Service level (agreement) management.

check_box_outline_blank

De kracht van de klacht

Logo van VerkoopKracht

De kracht van de klacht Open inschrijving workshop Klanten worden steeds mondiger in de winkel. Ze geven steeds duidelijker en dwingender aa…

check_box_outline_blank

MBO Workshop - Omgaan met Klachten, Emoties en Agressie

Logo van Flex Academy BV
Startgarantie
date_rangeMaandag 7 oktober 2019 in Alkmaar en 46 andere data

Na afloop van deze workshop bent u in staat om op een effectieve manier de basiselementen van omgaan met klachten, emoties en agressie toe t…

check_box_outline_blank

Omgaan met klachten

Logo van Input Support BV
12 gegarandeerde startdata
date_rangeWoensdag 18 september 2019 in Nootdorp en 116 andere data

Omgaan met klachten Kennis en inzicht zijn essentieel om klachten goed en professioneel te kunnen interpreteren en af te handelen. Klachten …

check_box_outline_blank

HBO Workshop - Managen van Klachten, Emoties en Agressie (met coaching)

Logo van Van Soest-Koedam
Startgarantie
date_rangeMaandag 7 oktober 2019 in Alkmaar en 46 andere data

Na afloop van deze workshop bent u in staat om op een effectieve manier de basiselementen van managen van klachten, emoties en agressie toe …

check_box_outline_blank

Klachtenbehandeling

Logo van Pure Talent
Startgarantie
date_rangeWoensdag 25 september 2019 in Utrecht en 1 andere datum

Kun je omgaan met boze klanten en samen werken aan een voor beide partijen acceptabele oplossing van een klacht. Kun je in een gesprekssitua…

check_box_outline_blank

Klachtbehandeling

Logo van Move the Crowd
date_rangeMaandag 2 december 2019 in Utrecht

Algemene informatie: Het grootste compliment dat een klant kan maken is het uiten van een klacht. Dat klinkt misschien raar maar een klagend…

check_box_outline_blank

Klantvriendelijke Klachtenafhandeling

Logo van ExplainiT
date_rangeDinsdag 24 september 2019 in Amsterdam en 134 andere data

In deze training Klantvriendelijke Klachtafhandeling leer je professioneel en effectief om te gaan met klachten. Lastige gesprekken met klan…

check_box_outline_blank

Klachtenbehandeling, klachten zijn kansen. Maatwerk-training, min. 5 personen, 1 dag

Logo van Re-Move
place's-Hertogenbosch, Alkmaar en 42 andere regio's

aan bod: • kennismaking en inventariseren leerwensen• gespreksstructuur bij klachten• het “over de rooie” model• emotiereductie• brengen van…

check_box_outline_blank

Customer care: klachtenmanagement

Logo van Feedback Training & Consulting
date_rangeWoensdag 20 november 2019 in 3511 PD, Utrecht

Zet klachten om in kansen. Leer omgaan met klachten en ze te voorkomen. Leer je eigen valkuilen rondom klachtenopvang en whoe je samen met j…

check_box_outline_blank

Training omgaan met klachten

Logo van Extra Trainers

Voor wie Wist je dat wanneer klanten ontevreden zijn over een bedrijf of organisatie zij dit delen met minimaal elf personen? Vind je het m…

check_box_outline_blank

HBO Workshop - Managen van Klachten, Emoties en Agressie

Logo van Flex Academy BV
Startgarantie
date_rangeMaandag 7 oktober 2019 in Alkmaar en 46 andere data

Na afloop van deze workshop bent u in staat om op een effectieve manier de basiselementen van managen van klachten, emoties en agressie toe …

check_box_outline_blank

MBO Workshop - Omgaan met Klachten, Emoties en Agressie

Logo van Holland Opleidingen Groep BV
Startgarantie
date_rangeMaandag 7 oktober 2019 in Alkmaar en 46 andere data

Na afloop van deze workshop bent u in staat om op een effectieve manier de basiselementen van omgaan met klachten, emoties en agressie toe t…

check_box_outline_blank

HBO Workshop - Managen van Klachten, Emoties en Agressie

Logo van Holland Opleidingen Groep BV
Startgarantie
date_rangeMaandag 7 oktober 2019 in Alkmaar en 46 andere data

Na afloop van deze workshop bent u in staat om op een effectieve manier de basiselementen van managen van klachten, emoties en agressie toe …

check_box_outline_blank

Cursus optimale klachtbehandeling

Logo van OSR Juridische Opleidingen
date_rangeDonderdag 21 november 2019 in Utrecht

Klachten effectief behandelen In deze eendaagse cursus leer je hoe je namens de (decentrale) overheid of een zelfstandig bestuursorgaan zo e…

check_box_outline_blank

Zakelijke brieven schrijven - Correcte opbouw van brieven zoals antwoorden op sollicitatiebrief of klacht. Professionele presentatie.

Logo van Icademy

Lesmaterialen De cursus 'Zakelijke brieven schrijven - Correcte opbouw van brieven zoals antwoorden op sollicitatiebrief of klacht. Professi…