Klantgericht Telefoneren

Tijdsduur
Locatie
Op locatie
Startdatum en plaats

Klantgericht Telefoneren

ExplainiT
Logo van ExplainiT
Opleiderscore: starstarstarstarstar_half 9,1 ExplainiT heeft een gemiddelde beoordeling van 9,1 (uit 1.286 ervaringen)
Beste opleider van Nederland

Winnaar Beste opleider van Nederland 2020: #1 in Automatisering & ICT/IT.

Winnaar Beste opleider van Nederland 2019: #1 in Automatisering & ICT/IT.

Winnaar Beste opleider van Nederland 2018: #3 in Automatisering & ICT/IT.

Winnaar Beste opleider van Nederland 2016: #1 in Automatisering & ICT/IT en #3 in HR.

Lees meer over Beste Opleider van Nederland 2020.

Tip: meer info over het programma, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

10
Gemiddeld cijfer voor Klantgericht Telefoneren
Gebaseerd op 1 ervaring Lees alle ervaringenchevron_right
starstarstarstarstar
Paula Tomassen
L&D Adviseur
10
Klantgericht Telefoneren

"Voor de IT servicedesk een cursus klantgerichtheid georganiseerd. Daar was telefoneren onderdeel van. Zowel voor de externe als interne 'klanten' die daar aankloppen. Leuk opgezet en nuttig om in de praktijk te gaan brengen." - 14-02-2020 06:45

"Voor de IT servicedesk een cursus klantgerichtheid georganiseerd. Daar was telefoneren onderdeel van. Zowel voor de externe als interne 'kla… alles lezen - 14-02-2020 06:45

Startdata en plaatsen

placeAmsterdam
29 jan. 2025 tot 5 feb. 2025
Toon rooster
event 29 januari 2025, 09:30-16:30, Amsterdam
event 5 februari 2025, 09:30-16:30, Amsterdam
placeArnhem
29 jan. 2025 tot 5 feb. 2025
Toon rooster
event 29 januari 2025, 09:30-16:30, Arnhem
event 5 februari 2025, 09:30-16:30, Arnhem
placeDen Haag
29 jan. 2025 tot 5 feb. 2025
Toon rooster
event 29 januari 2025, 09:30-16:30, Den Haag
event 5 februari 2025, 09:30-16:30, Den Haag
placeEindhoven
29 jan. 2025 tot 5 feb. 2025
Toon rooster
event 29 januari 2025, 09:30-16:30, Eindhoven
event 5 februari 2025, 09:30-16:30, Eindhoven
placeGroningen
29 jan. 2025 tot 5 feb. 2025
Toon rooster
event 29 januari 2025, 09:30-16:30, Groningen
event 5 februari 2025, 09:30-16:30, Groningen
placeHengelo
29 jan. 2025 tot 5 feb. 2025
Toon rooster
event 29 januari 2025, 09:30-16:30, Hengelo
event 5 februari 2025, 09:30-16:30, Hengelo
placeRotterdam
29 jan. 2025 tot 5 feb. 2025
Toon rooster
event 29 januari 2025, 09:30-16:30, Rotterdam
event 5 februari 2025, 09:30-16:30, Rotterdam
placeUtrecht
29 jan. 2025 tot 5 feb. 2025
Toon rooster
event 29 januari 2025, 09:30-16:30, Utrecht
event 5 februari 2025, 09:30-16:30, Utrecht
placeZwolle
29 jan. 2025 tot 5 feb. 2025
Toon rooster
event 29 januari 2025, 09:30-16:30, Zwolle
event 5 februari 2025, 09:30-16:30, Zwolle
placeAmsterdam
24 feb. 2025 tot 3 mrt. 2025
Toon rooster
event 24 februari 2025, 09:30-16:30, Amsterdam
event 3 maart 2025, 09:30-16:30, Amsterdam
placeArnhem
24 feb. 2025 tot 3 mrt. 2025
Toon rooster
event 24 februari 2025, 09:30-16:30, Arnhem
event 3 maart 2025, 09:30-16:30, Arnhem
placeDen Haag
24 feb. 2025 tot 3 mrt. 2025
Toon rooster
event 24 februari 2025, 09:30-16:30, Den Haag
event 3 maart 2025, 09:30-16:30, Den Haag
placeEindhoven
24 feb. 2025 tot 3 mrt. 2025
Toon rooster
event 24 februari 2025, 09:30-16:30, Eindhoven
event 3 maart 2025, 09:30-16:30, Eindhoven
placeGroningen
24 feb. 2025 tot 3 mrt. 2025
Toon rooster
event 24 februari 2025, 09:30-16:30, Groningen
event 3 maart 2025, 09:30-16:30, Groningen
placeHengelo
24 feb. 2025 tot 3 mrt. 2025
Toon rooster
event 24 februari 2025, 09:30-16:30, Hengelo
event 3 maart 2025, 09:30-16:30, Hengelo
placeRotterdam
24 feb. 2025 tot 3 mrt. 2025
Toon rooster
event 24 februari 2025, 09:30-16:30, Rotterdam
event 3 maart 2025, 09:30-16:30, Rotterdam
placeUtrecht
24 feb. 2025 tot 3 mrt. 2025
Toon rooster
event 24 februari 2025, 09:30-16:30, Utrecht
event 3 maart 2025, 09:30-16:30, Utrecht
placeZwolle
24 feb. 2025 tot 3 mrt. 2025
Toon rooster
event 24 februari 2025, 09:30-16:30, Zwolle
event 3 maart 2025, 09:30-16:30, Zwolle
placeAmsterdam
26 mrt. 2025 tot 2 apr. 2025
Toon rooster
event 26 maart 2025, 09:30-16:30, Amsterdam
event 2 april 2025, 09:30-16:30, Amsterdam
placeArnhem
26 mrt. 2025 tot 2 apr. 2025
Toon rooster
event 26 maart 2025, 09:30-16:30, Arnhem
event 2 april 2025, 09:30-16:30, Arnhem

Beschrijving

In de training Klantgericht Telefoneren leer je om op klantgerichte wijze te telefoneren, verschillende gesprekstechnieken bewust toe te passen en lastige gesprekken succesvol te voeren. De training is geschikt voor iedereen die klanten te woord staat per telefoon.

Doelgroep

De training Klantgericht Telefoneren is geschikt voor iedereen die interne of externe klanten per telefoon te woord staat en daarbij graag een klantgerichte indruk wil achterlaten.

Resultaat

Na afloop van deze training:

  • Ben je in staat klantgericht te telefoneren.
  • Weet je tijdens het gehele telefoonproces een klantgerichte houding aan te nemen.
  • Ga je effectief om met verschillende klanttypen en lastige gesprekken.
  • Pas j…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Nog niet gevonden wat je zocht? Bekijk deze onderwerpen: Telefoneren, Klantgerichtheid, Telemarketing & telesales, Smalltalk / Kleine gesprekken en Telefonische verkoop.

In de training Klantgericht Telefoneren leer je om op klantgerichte wijze te telefoneren, verschillende gesprekstechnieken bewust toe te passen en lastige gesprekken succesvol te voeren. De training is geschikt voor iedereen die klanten te woord staat per telefoon.

Doelgroep

De training Klantgericht Telefoneren is geschikt voor iedereen die interne of externe klanten per telefoon te woord staat en daarbij graag een klantgerichte indruk wil achterlaten.

Resultaat

Na afloop van deze training:

  • Ben je in staat klantgericht te telefoneren.
  • Weet je tijdens het gehele telefoonproces een klantgerichte houding aan te nemen.
  • Ga je effectief om met verschillende klanttypen en lastige gesprekken.
  • Pas je gesprekstechnieken bewust toe tijdens het telefoneren.

Deelname aan deze training vereist geen specifieke voorkennis.

Leer om op klantgerichte wijze te telefoneren, verschillende gesprekstechnieken bewust toe te passen en lastige gesprekken succesvol te voeren.

Bij het volgen van deze training krijg je de beschikking over naslagwerk dat is ontwikkeld door specialisten. In het naslagwerk vind je een overzicht van de theorie, praktijkoefeningen en examenvragen (indien relevant).

Certificering

Na het afronden van deze training ontvang je het officiële ExplainiT certificaat ‘Klantgericht Telefoneren’.

Aanpak

Voor onze aanpak maken we onderscheid tussen een open-inschrijving, incompany training en een gebruikersadoptie traject. De aanpak in de praktijk stemmen onze ervaren adviseurs, consultants en trainers samen met je af.

Incompany & Maatwerk

Deze training wordt ook verzorgd als een incompany en maatwerk training. Bij incompany en maatwerk trainingen doen we alles in samenspraak. Samen met jou worden behoeften geïnventariseerd, doelstellingen geformuleerd, programma's opgesteld en resultaat afspraken gemaakt.

10
Gemiddeld cijfer voor Klantgericht Telefoneren
Gebaseerd op 1 ervaring
starstarstarstarstar
Paula Tomassen
L&D Adviseur
10
Klantgericht Telefoneren

"Voor de IT servicedesk een cursus klantgerichtheid georganiseerd. Daar was telefoneren onderdeel van. Zowel voor de externe als interne 'klanten' die daar aankloppen. Leuk opgezet en nuttig om in de praktijk te gaan brengen." - 14-02-2020 06:45

"Voor de IT servicedesk een cursus klantgerichtheid georganiseerd. Daar was telefoneren onderdeel van. Zowel voor de externe als interne 'kla… alles lezen - 14-02-2020 06:45

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Download gratis en vrijblijvend de informatiebrochure

(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)

Heb je nog vragen?

(optioneel)
We slaan je gegevens op om je via e-mail en evt. telefoon verder te helpen.
Meer info vind je in ons privacybeleid.