Klantgericht Telefoneren
- Tijdsduur
- Locatie
- Op locatie
- Startdatum en plaats
Winnaar Beste opleider van Nederland 2020: #1 in Automatisering & ICT/IT.
Winnaar Beste opleider van Nederland 2019: #1 in Automatisering & ICT/IT.
Winnaar Beste opleider van Nederland 2018: #3 in Automatisering & ICT/IT.
Winnaar Beste opleider van Nederland 2016: #1 in Automatisering & ICT/IT en #3 in HR.
Lees meer over Beste Opleider van Nederland 2020."Voor de IT servicedesk een cursus klantgerichtheid georganiseerd. Daar was telefoneren onderdeel van. Zowel voor de externe als interne 'klanten' die daar aankloppen. Leuk opgezet en nuttig om in de praktijk te gaan brengen." - 14-02-2020 06:45
"Voor de IT servicedesk een cursus klantgerichtheid georganiseerd. Daar was telefoneren onderdeel van. Zowel voor de externe als interne 'kla… alles lezen - 14-02-2020 06:45
Startdata en plaatsen
placeAmsterdam 29 jan. 2025 tot 5 feb. 2025Toon rooster event 29 januari 2025, 09:30-16:30, Amsterdam event 5 februari 2025, 09:30-16:30, Amsterdam |
placeArnhem 29 jan. 2025 tot 5 feb. 2025Toon rooster event 29 januari 2025, 09:30-16:30, Arnhem event 5 februari 2025, 09:30-16:30, Arnhem |
placeDen Haag 29 jan. 2025 tot 5 feb. 2025Toon rooster event 29 januari 2025, 09:30-16:30, Den Haag event 5 februari 2025, 09:30-16:30, Den Haag |
placeEindhoven 29 jan. 2025 tot 5 feb. 2025Toon rooster event 29 januari 2025, 09:30-16:30, Eindhoven event 5 februari 2025, 09:30-16:30, Eindhoven |
placeGroningen 29 jan. 2025 tot 5 feb. 2025Toon rooster event 29 januari 2025, 09:30-16:30, Groningen event 5 februari 2025, 09:30-16:30, Groningen |
placeHengelo 29 jan. 2025 tot 5 feb. 2025Toon rooster event 29 januari 2025, 09:30-16:30, Hengelo event 5 februari 2025, 09:30-16:30, Hengelo |
placeRotterdam 29 jan. 2025 tot 5 feb. 2025Toon rooster event 29 januari 2025, 09:30-16:30, Rotterdam event 5 februari 2025, 09:30-16:30, Rotterdam |
placeUtrecht 29 jan. 2025 tot 5 feb. 2025Toon rooster event 29 januari 2025, 09:30-16:30, Utrecht event 5 februari 2025, 09:30-16:30, Utrecht |
placeZwolle 29 jan. 2025 tot 5 feb. 2025Toon rooster event 29 januari 2025, 09:30-16:30, Zwolle event 5 februari 2025, 09:30-16:30, Zwolle |
placeAmsterdam 24 feb. 2025 tot 3 mrt. 2025Toon rooster event 24 februari 2025, 09:30-16:30, Amsterdam event 3 maart 2025, 09:30-16:30, Amsterdam |
placeArnhem 24 feb. 2025 tot 3 mrt. 2025Toon rooster event 24 februari 2025, 09:30-16:30, Arnhem event 3 maart 2025, 09:30-16:30, Arnhem |
placeDen Haag 24 feb. 2025 tot 3 mrt. 2025Toon rooster event 24 februari 2025, 09:30-16:30, Den Haag event 3 maart 2025, 09:30-16:30, Den Haag |
placeEindhoven 24 feb. 2025 tot 3 mrt. 2025Toon rooster event 24 februari 2025, 09:30-16:30, Eindhoven event 3 maart 2025, 09:30-16:30, Eindhoven |
placeGroningen 24 feb. 2025 tot 3 mrt. 2025Toon rooster event 24 februari 2025, 09:30-16:30, Groningen event 3 maart 2025, 09:30-16:30, Groningen |
placeHengelo 24 feb. 2025 tot 3 mrt. 2025Toon rooster event 24 februari 2025, 09:30-16:30, Hengelo event 3 maart 2025, 09:30-16:30, Hengelo |
placeRotterdam 24 feb. 2025 tot 3 mrt. 2025Toon rooster event 24 februari 2025, 09:30-16:30, Rotterdam event 3 maart 2025, 09:30-16:30, Rotterdam |
placeUtrecht 24 feb. 2025 tot 3 mrt. 2025Toon rooster event 24 februari 2025, 09:30-16:30, Utrecht event 3 maart 2025, 09:30-16:30, Utrecht |
placeZwolle 24 feb. 2025 tot 3 mrt. 2025Toon rooster event 24 februari 2025, 09:30-16:30, Zwolle event 3 maart 2025, 09:30-16:30, Zwolle |
placeAmsterdam 26 mrt. 2025 tot 2 apr. 2025Toon rooster event 26 maart 2025, 09:30-16:30, Amsterdam event 2 april 2025, 09:30-16:30, Amsterdam |
placeArnhem 26 mrt. 2025 tot 2 apr. 2025Toon rooster event 26 maart 2025, 09:30-16:30, Arnhem event 2 april 2025, 09:30-16:30, Arnhem |
Beschrijving
In de training Klantgericht Telefoneren leer je om op klantgerichte wijze te telefoneren, verschillende gesprekstechnieken bewust toe te passen en lastige gesprekken succesvol te voeren. De training is geschikt voor iedereen die klanten te woord staat per telefoon.Doelgroep
De training Klantgericht Telefoneren is geschikt voor iedereen die interne of externe klanten per telefoon te woord staat en daarbij graag een klantgerichte indruk wil achterlaten.
Resultaat
Na afloop van deze training:
- Ben je in staat klantgericht te telefoneren.
- Weet je tijdens het gehele telefoonproces een klantgerichte houding aan te nemen.
- Ga je effectief om met verschillende klanttypen en lastige gesprekken.
- Pas j…
Veelgestelde vragen
Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.
Doelgroep
De training Klantgericht Telefoneren is geschikt voor iedereen die interne of externe klanten per telefoon te woord staat en daarbij graag een klantgerichte indruk wil achterlaten.
Resultaat
Na afloop van deze training:
- Ben je in staat klantgericht te telefoneren.
- Weet je tijdens het gehele telefoonproces een klantgerichte houding aan te nemen.
- Ga je effectief om met verschillende klanttypen en lastige gesprekken.
- Pas je gesprekstechnieken bewust toe tijdens het telefoneren.
Deelname aan deze training vereist geen specifieke voorkennis.
Leer om op klantgerichte wijze te telefoneren, verschillende gesprekstechnieken bewust toe te passen en lastige gesprekken succesvol te voeren.Bij het volgen van deze training krijg je de beschikking over naslagwerk dat is ontwikkeld door specialisten. In het naslagwerk vind je een overzicht van de theorie, praktijkoefeningen en examenvragen (indien relevant).
Certificering
Na het afronden van deze training ontvang je het officiële ExplainiT certificaat ‘Klantgericht Telefoneren’.
Aanpak
Voor onze aanpak maken we onderscheid tussen een open-inschrijving, incompany training en een gebruikersadoptie traject. De aanpak in de praktijk stemmen onze ervaren adviseurs, consultants en trainers samen met je af.
Incompany & Maatwerk
Deze training wordt ook verzorgd als een incompany en maatwerk training. Bij incompany en maatwerk trainingen doen we alles in samenspraak. Samen met jou worden behoeften geïnventariseerd, doelstellingen geformuleerd, programma's opgesteld en resultaat afspraken gemaakt.
"Voor de IT servicedesk een cursus klantgerichtheid georganiseerd. Daar was telefoneren onderdeel van. Zowel voor de externe als interne 'klanten' die daar aankloppen. Leuk opgezet en nuttig om in de praktijk te gaan brengen." - 14-02-2020 06:45
"Voor de IT servicedesk een cursus klantgerichtheid georganiseerd. Daar was telefoneren onderdeel van. Zowel voor de externe als interne 'kla… alles lezen - 14-02-2020 06:45
Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.