Telefoontraining sales binnendienst

Niveau
Tijdsduur

Telefoontraining sales binnendienst

Leadworks
Logo van Leadworks

Tip: meer info over het programma, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

Startdata en plaatsen

Er zijn nog geen startdata bekend voor dit product.

Beschrijving

Wil jij jouw telefonische acquisitie skills verbeteren? Dan ben je bij Leadworks aan het goede adres. Wij hebben ruim 20 jaar ervaring met het werven van klanten via de telefoon. Wij bieden een praktische training aan waarbij we praktijk en theorie met elkaar afwisselen. Deze training is geschikt voor iedereen die nieuwe klanten wil benaderen per telefoon en een relatie wil opbouwen met prospects.

De volgende onderwerpen komen aan de ord:

  • verwachting van de klant
  • vergroten klanttevredenheid
  • telefoonetiquette
  • verbale versus non-verbale communicatie
  • structuur van een telefoongesprek
  • effectieve vraag en luistertechnieken
  • klantgerichtheid als attitude
  • omgaan met verschillende type kla…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Nog niet gevonden wat je zocht? Bekijk deze onderwerpen: Telefonische verkoop, Telefoneren, Sales Training, Verkoopmethoden en Verkoopgesprek.

Wil jij jouw telefonische acquisitie skills verbeteren? Dan ben je bij Leadworks aan het goede adres. Wij hebben ruim 20 jaar ervaring met het werven van klanten via de telefoon. Wij bieden een praktische training aan waarbij we praktijk en theorie met elkaar afwisselen. Deze training is geschikt voor iedereen die nieuwe klanten wil benaderen per telefoon en een relatie wil opbouwen met prospects.

De volgende onderwerpen komen aan de ord:

  • verwachting van de klant
  • vergroten klanttevredenheid
  • telefoonetiquette
  • verbale versus non-verbale communicatie
  • structuur van een telefoongesprek
  • effectieve vraag en luistertechnieken
  • klantgerichtheid als attitude
  • omgaan met verschillende type klanten
  • omgaan met weerstand en klachten
  • valkuilen aan de telefoon
  • rollenspellen en oefeningen
  • praktijkstuaties en -voorbelleden
  • persoonlijk actieplan

Na afloop ga je naar huis met praktische en persoonlijke tips zodat je de volgende dag direct het verschil kunt maken! Tevens ontvang je een certificaat van deelname.

Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen

Er zijn nog geen ervaringen.

Deel je ervaring

Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Vraag nu gratis en vrijblijvend informatie aan:

(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
We slaan je gegevens op, en delen ze met Leadworks, om je via e-mail en evt. telefoon verder te helpen. Meer info vind je in ons privacybeleid.