22 Cursussen Telefoneren - Telefonische klantenservice
Bekijk ook: Telemarketing & telesales, Telefonische verkoop, Telefoniste / Receptie- / Baliemedewerker, Telefoneren en Tactvol.
Bekijk ook: Telemarketing & telesales, Telefonische verkoop en Telefoniste / Receptie- / Baliemedewerker.
Klant- en Servicegericht Telefoneren
Deze training is erop gericht om telefoongesprekken professioneel en klantgericht af te handelen. Je brengt je klanttevredenheid naar een ho…
Klantgericht Telefoneren
In de training Klantgericht Telefoneren leer je om op klantgerichte wijze te telefoneren, verschillende gesprekstechnieken bewust toe te pas…
Klantgericht telefoneren
Veel klantencontact verloopt via de telefoon. De manier waarop je klanten te woord staat is van groot belang: jíj bent immers het visitekaa…
Professioneel en klantgericht telefoneren
Een prettig gesprek Als u veel aan de telefoon zit met (zakelijke) relaties weet u ook hoe belangrijk deze gesprekken zijn en welke bijdrage…
Training Klantgericht Telefoneren (met coaching)
Wil jij je telefonische verkoopvaardigheden verbeteren? Wil je indruk kunnen maken op de klanten tijdens het telefonisch klantgesprek? Als …
Training Klantgericht Telefoneren (groep)
Wil jij je telefonische verkoopvaardigheden verbeteren? Wil je indruk kunnen maken op de klanten tijdens het telefonisch klantgesprek? Als …
Training Klantgericht Telefoneren (privé-les)
Als je wilt leren hoe je effectief klantgericht kunt telefoneren, dan sluit deze praktische training hier goed op aan. Het is een boeiende m…
Training Effectief telefoneren en communiceren
Veel medewerkers maken vaak gebruik van de telefoon als communicatiemiddel. Zowel de frontoffice als de backoffice: receptionisten, secretar…
Training - Klantgericht telefoneren
De manier waarop klanten te woord gestaan worden aan de telefoon is een belangrijk visitekaartje van de organisatie. Hoe voer je een klantge…
Training - Klantgericht telefoneren
De manier waarop klanten te woord gestaan worden aan de telefoon is een belangrijk visitekaartje van de organisatie. Hoe voer je een klantg…
Klant- en Servicegericht Telefoneren (online virtual classroom)
Deze training is erop gericht om telefoongesprekken professioneel en klantgericht af te handelen. Je brengt je klanttevredenheid naar een ho…
- 1 van 2
- Volgende chevron_right