Klantgericht en Zakelijk Telefoneren

Niveau
Tijdsduur
Logo van Bouthoorn Tele-Training

Tip: meer info over het programma, startdatum, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

Startdata en plaatsen

Er zijn nog geen startdata bekend voor dit product.

Beschrijving

"Ja, maar"- klanten, besluiteloze klanten, langdradige klanten, boze klanten etc. Hoe u hier mee omgaat, bepaalt uw bedrijfsresultaat. Onze trainers hebben zelf veel werkervaring aan de telefoon. Zij geven altijd praktische tips! Leren door doen is ons motto. Bouthoorn Tele-Training op maat, voor een effectief resultaat.

Telefoontraining ‘Klantgericht en Zakelijk telefoneren’

In de telefoontraining ‘Klantgericht en Zakelijk telefoneren’ gaan we in op:

Basisvaardigheden van de communicatie aan de telefoon.

Effectief stem- en taalgebruik.

Inspreken van een bericht.

Wat is klantgerichte communicatie?

Hoe vraagt u goed door? 

Hoe interumpeert u zonder bot te worden?

Hoe verplaatst uw medewerker zich in de klant op een zakelijke en klantgerichte manier?

Verschillende klanten, verschillende gesprekstechnieken. Welke gebruik je in welke situatie?

Verder leert u zakelijk en klantgericht omgaan met verschillende situaties, waardoor uw gespreksvaardigheden verder worden ontwikkeld. Hier onder leest u een voo…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen.  

Nog niet gevonden wat je zocht? Bekijk deze onderwerpen: Telefoneren, Klantgerichtheid, Telemarketing & telesales, Smalltalk / Kleine gesprekken en Telefonische verkoop.

"Ja, maar"- klanten, besluiteloze klanten, langdradige klanten, boze klanten etc. Hoe u hier mee omgaat, bepaalt uw bedrijfsresultaat. Onze trainers hebben zelf veel werkervaring aan de telefoon. Zij geven altijd praktische tips! Leren door doen is ons motto. Bouthoorn Tele-Training op maat, voor een effectief resultaat.

Telefoontraining ‘Klantgericht en Zakelijk telefoneren’

In de telefoontraining ‘Klantgericht en Zakelijk telefoneren’ gaan we in op:

Basisvaardigheden van de communicatie aan de telefoon.

Effectief stem- en taalgebruik.

Inspreken van een bericht.

Wat is klantgerichte communicatie?

Hoe vraagt u goed door? 

Hoe interumpeert u zonder bot te worden?

Hoe verplaatst uw medewerker zich in de klant op een zakelijke en klantgerichte manier?

Verschillende klanten, verschillende gesprekstechnieken. Welke gebruik je in welke situatie?

Verder leert u zakelijk en klantgericht omgaan met verschillende situaties, waardoor uw gespreksvaardigheden verder worden ontwikkeld. Hier onder leest u een voorbeeld.

Voorbeeld: ‘klantencontact’ in de telefoontraining:
Het begint bij de telefoon opnemen. Een klant belt en is boos omdat hij niet is teruggebeld door uw collega. U wilt de klant doorverbinden, maar deze collega zit in bespreking. 
Hoe zorgt u ervoor dat de klant niet nog bozer wordt?

Bent u het eerste aanspreekpunt binnen uw bedrijf en heeft u wel eens te maken 
met zo’n situatie? 
Hoe zorgt u voor een professionele aanpak en een klant die tevreden ophangt?

Op maat

Iedere deelnemer wordt gevraagd een praktijkvoorbeeld mee te nemen naar de telefoontraining. We gaan hiermee aan de slag en bekijken de situatie vanuit de klant en wat kunt doen om de klant tevreden te laten ophangen. Het levert gegarandeerd tips op die u gelijk kunt gebruiken in de praktijk.

Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen

Er zijn nog geen ervaringen.

Deel je ervaring

Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.

Er zijn nog geen veelgestelde vragen.  

Download gratis en vrijblijvend de informatiebrochure

Aanhef
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
infoEr is een telefoonnummer vereist om deze informatieaanvraag in behandeling te nemen. (optioneel)
(optioneel)

Heeft u nog vragen?

(optioneel)
We slaan je gegevens op om je via e-mail en evt. telefoon verder te helpen.
Meer info vind je in ons privacybeleid.