Training Klantgericht telefoneren
Beschrijving
KLANTGERICHT TELEFONEREN
Maatwerk training KLANTGERICHT TELEFONEREN.
GEEN reistijd naar een trainingslocatie maar trainen op de werklocatie( mits er een spreekkamer/vergaderruimte beschikbaar is.)
Er wordt specifiek ingaan op de leerdoelen van de deelnemers.
PERSOONLIJKE AANDACHT voor alle deelnemers, daardoor optimaal RESULTAAT!
Zó houd je klanten tevreden! In deze training leer je alles over het voeren van een klantgericht telefoongesprek. Bekwaam 1 dag.
Neem jij op je werk regelmatig de telefoon op? Moet je af en toe een klant telefonisch te woord staan. Misschien heb je wel eens via de telefoon contact gezocht met nieuwe klanten. Of heb je wel een…

Veelgestelde vragen
Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.
KLANTGERICHT TELEFONEREN
Maatwerk training KLANTGERICHT TELEFONEREN.
GEEN reistijd naar een trainingslocatie maar trainen op de werklocatie( mits er een spreekkamer/vergaderruimte beschikbaar is.)
Er wordt specifiek ingaan op de leerdoelen van de deelnemers.
PERSOONLIJKE AANDACHT voor alle deelnemers, daardoor optimaal RESULTAAT!
Zó houd je klanten tevreden! In deze training leer je alles over het voeren van een klantgericht telefoongesprek. Bekwaam 1 dag.
Neem jij op je werk regelmatig de telefoon op? Moet je af en toe
een klant telefonisch te woord staan. Misschien heb je wel eens via
de telefoon contact gezocht met nieuwe klanten. Of heb je wel eens
klagende klant aan de lijn gehad. Dan weet je dat ‘een goed
telefoongesprek voeren’ een hele kunst is!
In de 1 daagse training Klantgericht telefoneren leer je alles wat
nodig is voor het voeren van een professioneel telefoongesprek. Je
gaat praktisch aan de slag met klantgericht telefoneren. Je zult
merken dat jouw telefoongesprekken steeds doelgerichter zullen
zijn, met een betere sfeer en meer effect!
ONDERWERPEN
Een goed telefoongesprek
De leiding nemen
Echt luisteren
Omgaan met klagende klanten
Tips en trucs
Opleidingsplaats: werklocatie van de deelnemers.
Programma: Een individuele training met een hoog ‘doe-gehalte’ waarin diverse gespekstechnieken in rollenspellen geoefend en nabesproken worden. De trainer geeft feedback op de oefeningen en concrete tips ter verbetering.
Annulering: Bij annulering binnen één week voor de overeengekomen uitvoeringsdatum wordt het volledige bedrag in rekening gebracht
De Lange & Partners is al sinds 1998 een ervaren en betrouwbare meedenkende gesprekspartner voor opdrachtgevers die in staat is om op flexibele wijze de juiste partners in te zetten bij specifieke ontwikkelvraagstukken. Voor de MKB sector (midden- en kleinbedrijven) zijn we een praktijkgerichte sparringpartner bij het maken van strategische keuzes. Geheel passend binnen de actualiteit en nog steeds met de vertrouwde no nonsens mensgerichte benadering. Laagdrempelig, korte lijnen,concreet en resultaatgericht.
Deel je ervaring
Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.