Training Klantgericht telefoneren

Type product
Tijdsduur
Trainer
Harry de Lange
Logo van de Lange-Partners
Opleiderscore: starstarstarstarstar_half 9 de Lange-Partners heeft een gemiddelde beoordeling van 9 (uit 10 ervaringen)

Tip: incompany training nodig? Vraag een offerte aan bij meerdere aanbieders!

Beschrijving

KLANTGERICHT TELEFONEREN

Maatwerk training KLANTGERICHT TELEFONEREN.

GEEN reistijd naar een trainingslocatie maar trainen op de werklocatie( mits er een spreekkamer/vergaderruimte beschikbaar is.)                   

Er wordt specifiek ingaan op de leerdoelen van de deelnemers.  

PERSOONLIJKE AANDACHT voor alle deelnemers, daardoor optimaal RESULTAAT!   

 

Zó houd je klanten tevreden! In deze training leer je alles over het voeren van een klantgericht telefoongesprek. Bekwaam 1 dag.

 

Neem jij op je werk regelmatig de telefoon op? Moet je af en toe een klant telefonisch te woord staan. Misschien heb je wel eens via de telefoon contact gezocht met nieuwe klanten. Of heb je wel een…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Nog niet gevonden wat je zocht? Bekijk deze onderwerpen: Telefoneren, Klantgerichtheid, Telemarketing & telesales, Smalltalk / Kleine gesprekken en Telefonische verkoop.

KLANTGERICHT TELEFONEREN

Maatwerk training KLANTGERICHT TELEFONEREN.

GEEN reistijd naar een trainingslocatie maar trainen op de werklocatie( mits er een spreekkamer/vergaderruimte beschikbaar is.)                   

Er wordt specifiek ingaan op de leerdoelen van de deelnemers.  

PERSOONLIJKE AANDACHT voor alle deelnemers, daardoor optimaal RESULTAAT!   

 

Zó houd je klanten tevreden! In deze training leer je alles over het voeren van een klantgericht telefoongesprek. Bekwaam 1 dag.

 

Neem jij op je werk regelmatig de telefoon op? Moet je af en toe een klant telefonisch te woord staan. Misschien heb je wel eens via de telefoon contact gezocht met nieuwe klanten. Of heb je wel eens klagende klant aan de lijn gehad. Dan weet je dat ‘een goed telefoongesprek voeren’ een hele kunst is!
In de 1 daagse training Klantgericht telefoneren leer je alles wat nodig is voor het voeren van een professioneel telefoongesprek. Je gaat praktisch aan de slag met klantgericht telefoneren. Je zult merken dat jouw telefoongesprekken steeds doelgerichter zullen zijn, met een betere sfeer en meer effect!

ONDERWERPEN

Een goed telefoongesprek

De leiding nemen

Echt luisteren

Omgaan met klagende klanten

Tips en trucs                                                                                                                                             

Opleidingsplaats: werklocatie van de deelnemers.                                                                              

Programma: Een individuele training met een hoog ‘doe-gehalte’ waarin diverse gespekstechnieken in rollenspellen geoefend en nabesproken worden. De trainer geeft feedback op de oefeningen en concrete tips ter verbetering.                                            

Annulering:   Bij annulering binnen één week voor de overeengekomen uitvoeringsdatum wordt het volledige bedrag in rekening gebracht

De Lange & Partners is al sinds 1998 een ervaren en betrouwbare meedenkende gesprekspartner voor opdrachtgevers die in staat is om op flexibele wijze de juiste partners in te zetten bij specifieke ontwikkelvraagstukken. Voor de MKB sector (midden- en kleinbedrijven) zijn we een praktijkgerichte sparringpartner bij het maken van strategische keuzes. Geheel passend binnen de actualiteit en nog steeds met de vertrouwde no nonsens mensgerichte benadering.  Laagdrempelig, korte lijnen,concreet en resultaatgericht.

Er zijn nog geen ervaringen.

Deel je ervaring

Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.
Harry de Lange - Inzetbaarheidstrainer en coach
Harry de Lange
Inzetbaarheidstrainer en coach
8,8

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.