Hospitality - gastvrijheid - klantgerichtheid - klantvriendelijk

Niveau
Tijdsduur
Trainer
Nienke Strikwerda
Logo van Hospitality Trainingen
Opleiderscore: starstarstarstarstar_half 9,2 Hospitality Trainingen heeft een gemiddelde beoordeling van 9,2 (uit 11 ervaringen)

Tip: meer info over het programma, startdatum, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

8,9
Gemiddeld cijfer voor Hospitality - gastvrijheid - klantgerichtheid - klantvriendelijk
Gebaseerd op 7 ervaringen Lees alle ervaringenchevron_right
starstarstarstarstar_half
Sandy van der Wiel
9
Hospitality - gastvrijheid - klantgerichtheid - klantvriendelijk

"Gezellige workshop met momenten dat je er achterkomt dat je het zo slecht nog niet doet. Verder veel ervaringscasusen om te zien dat dingen niet alleen bij jou gebeuren.
Fijne handvatten meegekregen" - 21-02-2019 13:44

"Gezellige workshop met momenten dat je er achterkomt dat je het zo slecht nog niet doet. Verder veel ervaringscasusen om te zien dat dingen … alles lezen - 21-02-2019 13:44

Startdata en plaatsen

Er zijn nog geen startdata bekend voor dit product.

Hospitality Trainingen biedt haar producten standaard aan in de volgende regio's: 's-Hertogenbosch, Alkmaar, Almere / Lelystad, Alphen aan den Rijn, Amersfoort, Amsterdam, Apeldoorn, Arnhem, Assen, Breda, Delft, Den Haag, Deventer, Dordrecht, Drachten, Ede, Eindhoven, Emmen, Enschede, Gouda, Groningen, Haarlem, Haarlemmermeer, Heerenveen, Hilversum, Leeuwarden, Leiden, Maastricht, Middelburg, Nijmegen, Roermond, Rotterdam, Terneuzen, Tilburg, Utrecht, Veenendaal, Venlo, Westland, Zaanstad, Zoetermeer, Zwolle

Beschrijving

Hospitality - gastvrijheid - klantgerichtheid - klantvriendelijk

- Gemiddeld evaluatiecijfer op inhoud en trainer: 8,6 (schaal 1 op 10) -

Hospitality training

Voor wie?

Alle functies, van medewerkers tot management. Het gaat om de wil of noodzaak (?!) om gastvrijer te worden als organisatie/als team/als individu naar de klant of gast.

Trainingstraject

Een trainingstraject bestaat doorgaans uit de volgende onderdelen:

  • 0-metingen of mystery calls;
  • Intakegesprekken (wat speelt er? wat kan beter?);
  • Één of meerdere dagdelen training, waarbij steeds vanuit oefeningen met praktijksituaties de vaardigheden worden ‘ingetraind’;
  • Coaching deelnemers;
  • Training on the job;
  • Coach de coach tr…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen.  

Nog niet gevonden wat je zocht? Bekijk deze onderwerpen: Hospitality, Klantvriendelijkheid, Hotelmanagement, Klantgerichtheid en Eventmanagement.

Hospitality - gastvrijheid - klantgerichtheid - klantvriendelijk

- Gemiddeld evaluatiecijfer op inhoud en trainer: 8,6 (schaal 1 op 10) -

Hospitality training

Voor wie?

Alle functies, van medewerkers tot management. Het gaat om de wil of noodzaak (?!) om gastvrijer te worden als organisatie/als team/als individu naar de klant of gast.

Trainingstraject

Een trainingstraject bestaat doorgaans uit de volgende onderdelen:

  • 0-metingen of mystery calls;
  • Intakegesprekken (wat speelt er? wat kan beter?);
  • Één of meerdere dagdelen training, waarbij steeds vanuit oefeningen met praktijksituaties de vaardigheden worden ‘ingetraind’;
  • Coaching deelnemers;
  • Training on the job;
  • Coach de coach training (management);
  • E(valuatie)-meting.

Trainingsmodel ‘Gastvrijheid’. Dit zijn de elementen, die er toe doen:

“Gastvrijheid = Klant + Ik + Team + Omgeving & Processen”

Welke onderwerpen/vaardigheden worden getraind?:

Afhankelijk van uw praktijk, bepalen we de vaardigheden, die getraind gaan worden (niet alle vaardigheden hoeven aan bod te komen!).

GASTVRIJHEID (Klant, Omgeving & Proces): in welk concrete vaardigheden vertaalt zich  gastvrijheid eigenlijk? En hoe gastvrij ben jij? En jouw omgeving & de processen?

LUISTEREN SAMENVATTEN DOORVRAGEN (Ik, Klant): "hoe laat ik merken dat ik luister en echt geïnteresseerd ben?"

POSITIEVE EN KRACHTIGE COMMUNICATIE (Klant): woorden als ‘helaas’ en ‘kan niet’, horen we nu eenmaal niet graag als klant.

BETROKKEN ZIJN BIJ DE KLANT (EMPHATIE) (Klant, Ik): We hebben er de mond vol van, maar wat is het nu precies en belangrijker hoe je dat?

OMGAAN MET EMOTIES VAN KLANTEN/COLLEGA’S (Klant, Team): “Ik hoef het toch niet te pikken dat een klant zo tegen mij praat?”

FEEDBACK (Team): een collega of je partner iets vertellen wat jij graag anders ziet, zonder dat diegene jou kielhaalt.

COMMUNICATIE- EN GEDRAGSSTIJLEN (DISC) (Ik, Klant, Team): "met iemand communiceren, die op dezelfde manier communiceert als ik, gaat prima. Maar er zijn klanten/collega’s, die begrijp ik dus echt niet."

SLECHTNIEUWSGESPREKKEN (Klant, Ik, Team): Leuker kunnen we het niet maken, makkelijker wel.

ASSERTIVITEIT (Ik): “Ik durf geen NEE te zeggen tegen de klant". “Hoe balanceer ik tussen het belang voor de klant, voor mijzelf en dat van het bedrijf?”

SITUATIONEEL LEIDINGGEVEN (leidinggevende  Team): "van de één hoor ik dat het wel wat losser mag en de ander vindt dat ik te veel laat zwemmen”.

BELEMMERENDE OVERTUIGINGEN (RET) (Ik): “ik kán het en toch gaat het niet”.


Investering

De investering voor de trainingen en coaching inclusief alle cursusmaterialen bedraagt € 595,- per dagdeel (3,5 uur) excl. BTW. Hiernaast zijn er kosten voor de intakegesprekken, de voorbereiding (0-meting, voorbereiding training) en de nazorg (e-meting, borging).

Indien gewenst factureer ik BTW vrij.

Met alle plezier beantwoord ik uw eventuele vragen en opmerkingen over mijn concept. En bied ik u vrijblijvend een offerte aan.

Mooie dag en hartelijke groet,

Nienke Strikwerda

Strikwerda Traint!

Gastvrijheid: in welk concreet gedrag vertaalt zich gastvrijheid eigenlijk? En hoe gastvrij ben jij eigenlijk? En jouw omgeving?

Bij Strikwerda Traint! gaat speciale aandacht uit naar klantgerichtheid en gastvrijheid, ook wel hospitality en hostmanship. Mijn diagnose begint bij uw praktijk, vanwaar ik mijn training opbouw. Ik zoom met u in.

8,9
Gemiddeld cijfer voor Hospitality - gastvrijheid - klantgerichtheid - klantvriendelijk
Gebaseerd op 7 ervaringen
starstarstarstarstar_half
Sandy van der Wiel
9
Hospitality - gastvrijheid - klantgerichtheid - klantvriendelijk

"Gezellige workshop met momenten dat je er achterkomt dat je het zo slecht nog niet doet. Verder veel ervaringscasusen om te zien dat dingen niet alleen bij jou gebeuren.
Fijne handvatten meegekregen" - 21-02-2019 13:44

"Gezellige workshop met momenten dat je er achterkomt dat je het zo slecht nog niet doet. Verder veel ervaringscasusen om te zien dat dingen … alles lezen - 21-02-2019 13:44

starstarstarstarstar_border
Sonja Favier
Gastvrouw
8
Hospitality - gastvrijheid - klantgerichtheid - klantvriendelijk

"Ik vond de locatie prima en goed bereikbaar.
Inhoud van de training was heel interessant en leerzaam.
Klantvriendelijk en voelde mij op m'n gemak.Nienke was een goede trainster, erg aardig en zeer gastvrij.De onderlinge verstandhouding in de groep was prima. " - 20-02-2019 20:52

"Ik vond de locatie prima en goed bereikbaar. Inhoud van de training was heel interessant en leerzaam. Klantvriendelijk en voelde mij op m'… alles lezen - 20-02-2019 20:52

starstarstarstarstar_border
Julie Breed
Receptioniste / Marketing medewerker
8
Hospitality - gastvrijheid - klantgerichtheid - klantvriendelijk

"Superleuke trainingsdag gehad. Nienke is erg enthousiast en legt alles duidelijk uit. Er kwamen veel onderwerpen aan bod. Daardoor was het erg leerzaam. Locatie was midden in het land. Goed bereikbaar." - 20-02-2019 14:18

"Superleuke trainingsdag gehad. Nienke is erg enthousiast en legt alles duidelijk uit. Er kwamen veel onderwerpen aan bod. Daardoor was het e… alles lezen - 20-02-2019 14:18

Cheryl Prins
starstarstarstarstar
Cheryl Prins
Stagiair bij Sparq / Student aan De Haagse Hogeschool
10
Hospitality - gastvrijheid - klantgerichtheid - klantvriendelijk

"Op 14 februari een leerzame training gehad van Nienke over gastvrij ontvangst. In het begin leek de groep een beetje sceptisch en moesten ze (wij) nog wat loskomen. Door haar kennis en enthousiasme heeft ze heel de groep zover gekregen om fanatiek mee te doen. Ook was het een vertrouwde omgeving, velen durfden persoonlijke situaties erbij te halen. Iets waar Nienke weinig invloed op heeft, is de locatie. Helaas krijgt zij niet de ruimte die ze nodig heeft. " - 20-02-2019 12:23

"Op 14 februari een leerzame training gehad van Nienke over gastvrij ontvangst. In het begin leek de groep een beetje sceptisch en moesten ze… alles lezen - 20-02-2019 12:23

Laura van Nes
starstarstarstarstar_border
Laura van Nes
Office Account Manager
8
Hospitality - gastvrijheid - klantgerichtheid - klantvriendelijk

"LSD! Oftewel Luisteren, Samenvatten & Doorvragen. Dit en andere communicatietermen zijn veelvuldig aan bod gekomen tijdens onze training. Ons team heeft duidelijke en goede handvatten ontvangen om jezelf te verbeteren in gesprekken en hospitality meer te promoten. Complimenten voor Nienke, zowel inhoudelijk als het neerzetten van een goede sfeer!" - 26-06-2018 13:34

"LSD! Oftewel Luisteren, Samenvatten & Doorvragen. Dit en andere communicatietermen zijn veelvuldig aan bod gekomen tijdens onze training. On… alles lezen - 26-06-2018 13:34

starstarstarstarstar
Ilona Hagen
Sales Support
10
Hospitality - gastvrijheid - klantgerichtheid - klantvriendelijk

"Hele enthousiaste trainster, brengt de informatie goed over. Erg leerzaam. Uitleg is duidelijk en makkelijk toe te passen in de praktijk. Echt een aanrader voor een ieder om deze training te volgen." - 26-06-2018 13:33

"Hele enthousiaste trainster, brengt de informatie goed over. Erg leerzaam. Uitleg is duidelijk en makkelijk toe te passen in de praktijk. Ec… alles lezen - 26-06-2018 13:33

starstarstarstarstar_half
Roy Nicolaas Ponder
Salessupport
9
Hospitality - gastvrijheid - klantgerichtheid - klantvriendelijk

"Nienke weet je goed te boeien en haakt in op elke vraag en antwoord met een goed bruikbaar advies. De structuur en opbouw van de lessen zijn goed te volgen. Ik zou haar aanbevelen! " - 26-06-2018 13:25

"Nienke weet je goed te boeien en haakt in op elke vraag en antwoord met een goed bruikbaar advies. De structuur en opbouw van de lessen zijn… alles lezen - 26-06-2018 13:25

Nienke Strikwerda - Trainer/coach • DISC & Drijfveren & Talenten • teamcoaching • hospitality • communicatie • leiding geven • retail coaching • spreker • dagvoorzitter
Nienke Strikwerda
Trainer/coach • DISC & Drijfveren & Talenten • teamcoaching • hospitality • communicatie • leiding geven • retail coaching • spreker • dagvoorzitter
9,2

Er zijn nog geen veelgestelde vragen.  

Download gratis en vrijblijvend de informatiebrochure

Aanhef
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
infoEr is een telefoonnummer vereist om deze informatieaanvraag in behandeling te nemen. (optioneel)
(optioneel)
(optioneel)

Heb je nog vragen?

(optioneel)
We slaan je gegevens op om je via e-mail en evt. telefoon verder te helpen.
Meer info vind je in ons privacybeleid.