Nienke Strikwerda

Trainer/coach • DISC & Drijfveren & Talenten • teamcoaching • hospitality • communicatie • leiding geven • retail coaching • spreker • dagvoorzitter

Overzicht

Gemiddelde cijfer voor Nienke Strikwerda

9,2 Gebaseerd op 11 ervaringen. Bekijk alle ervaringen

Hospitality - gastvrijheid - klantgerichtheid -…

Geleerd van:
Nienke Strikwerda
Nienke Strikwerda

Gezellige workshop met momenten dat je er achterkomt dat je het zo slecht nog niet doet. Verder veel ervaringscasusen om te zien dat dingen niet alleen bij jou gebeuren.
Fijne handvatten meegekregen

"Gezellige workshop met momenten dat je er achterkomt dat je het zo slecht nog niet doet. Verder veel ervaringscasusen om te zien dat dingen …" -

Lees volledige ervaring

€ 595check

  • BTW: Excl. BTW
  • Volledigheid prijs: Deze prijs is volledig. Er zijn geen verborgen bijkomende kosten.
  • Extra informatie: de reiskosten bedragen € 0,39/km.
| star 8,9 (7 ervaringen)

Mijn speciale aandacht gaat uit naar klantgerichtheid en gastvrijheid, ook wel hospitality en hostmanship. Én teambuilding (niet zo gek want een goed team staat aan de basis van een optimale gastvrijheid). Hieronder vallen vele vaardigheden, welke heel handig zijn als je ze goed beheerst. Zowel zakelijk, maar ook privé (!) Zoals:

  • Feedback: een collega of je partner iets vertellen wat jij graag anders ziet, zonder dat diegene jou kielhaalt.
  • Luisteren Samenvatten Doorvragen: "hoe laat ik merken dat ik echt geïnteresseerd ben?"
  • Onderhandelen: over een, volgens jouzelf, welverdiende loonsverhoging of over een betere prijs voor dat droomhuis, of waar jullie op vakantie gaan. (Harvard onderhandelen)
  • Assertiviteit: "eigenlijk wil ik NEE zeggen, en toch zeg ik telkens weer JA".
  • Gastvrijheid: in welk concreet gedrag vertaalt zich gastvrijheid eigenlijk? En hoe gastvrij ben jij eigenlijk? En jouw omgeving?
  • Situationeel leidinggeven: "van de één hoor ik dat het wel wat losser mag en de ander vindt dat ik te veel laat zwemmen.
  • "Met iemand communiceren, die op dezelfde manier communiceert als ik, gaat prima. Maar er zijn mensen, die begrijp ik dus echt niet." (DISC)
  • Opruimen van belemmerende overtuigingen als je én wilt én kunt, maar het lukt niet. (RET)

Klantgerichtheid / gastvrijheid ofwel communicatie (want alles is communicatie, nou ja, bijna alles) kunt u zien als de noemer, waaronder ik opereer. Wij, u, jij en ik, vinden het nu eenmaal fijn dat we als mens, als collega, als partner, als gast of als klant gehoord, gezien en behandeld worden. Het is toch fijn om je ergens welkom te voelen? Waar dat ook is?

Ervaringen

Gemiddelde cijfer voor Nienke Strikwerda

9,2 Gebaseerd op 11 ervaringen.

Hospitality - gastvrijheid - klantgerichtheid -…

Geleerd van:
Nienke Strikwerda
Nienke Strikwerda

Gezellige workshop met momenten dat je er achterkomt dat je het zo slecht nog niet doet. Verder veel ervaringscasusen om te zien dat dingen niet alleen bij jou gebeuren.
Fijne handvatten meegekregen

"Gezellige workshop met momenten dat je er achterkomt dat je het zo slecht nog niet doet. Verder veel ervaringscasusen om te zien dat dingen …" -

Lees volledige ervaring

€ 595check

  • BTW: Excl. BTW
  • Volledigheid prijs: Deze prijs is volledig. Er zijn geen verborgen bijkomende kosten.
  • Extra informatie: de reiskosten bedragen € 0,39/km.
| star 8,9 (7 ervaringen)

Hospitality - gastvrijheid - klantgerichtheid -…

Geleerd van:
Nienke Strikwerda
Nienke Strikwerda

Ik vond de locatie prima en goed bereikbaar.
Inhoud van de training was heel interessant en leerzaam.
Klantvriendelijk en voelde mij op m'n gemak.Nienke was een goede trainster, erg aardig en zeer gastvrij.De onderlinge verstandhouding in de groep was prima.

"Ik vond de locatie prima en goed bereikbaar. Inhoud van de training was heel interessant en leerzaam. Klantvriendelijk en voelde mij op m'…" -

Lees volledige ervaring

€ 595check

  • BTW: Excl. BTW
  • Volledigheid prijs: Deze prijs is volledig. Er zijn geen verborgen bijkomende kosten.
  • Extra informatie: de reiskosten bedragen € 0,39/km.
| star 8,9 (7 ervaringen)

Hospitality - gastvrijheid - klantgerichtheid -…

Geleerd van:
Nienke Strikwerda
Nienke Strikwerda

Superleuke trainingsdag gehad. Nienke is erg enthousiast en legt alles duidelijk uit. Er kwamen veel onderwerpen aan bod. Daardoor was het erg leerzaam. Locatie was midden in het land. Goed bereikbaar.

"Superleuke trainingsdag gehad. Nienke is erg enthousiast en legt alles duidelijk uit. Er kwamen veel onderwerpen aan bod. Daardoor was het e…" -

Lees volledige ervaring

€ 595check

  • BTW: Excl. BTW
  • Volledigheid prijs: Deze prijs is volledig. Er zijn geen verborgen bijkomende kosten.
  • Extra informatie: de reiskosten bedragen € 0,39/km.
| star 8,9 (7 ervaringen)

Hospitality - gastvrijheid - klantgerichtheid -…

Cheryl Prins
Geleerd van:
Nienke Strikwerda
Nienke Strikwerda

Op 14 februari een leerzame training gehad van Nienke over gastvrij ontvangst. In het begin leek de groep een beetje sceptisch en moesten ze (wij) nog wat loskomen. Door haar kennis en enthousiasme heeft ze heel de groep zover gekregen om fanatiek mee te doen. Ook was het een vertrouwde omgeving, velen durfden persoonlijke situaties erbij te halen. Iets waar Nienke weinig invloed op heeft, is de locatie. Helaas krijgt zij niet de ruimte die ze nodig heeft.

"Op 14 februari een leerzame training gehad van Nienke over gastvrij ontvangst. In het begin leek de groep een beetje sceptisch en moesten ze…" -

Lees volledige ervaring

€ 595check

  • BTW: Excl. BTW
  • Volledigheid prijs: Deze prijs is volledig. Er zijn geen verborgen bijkomende kosten.
  • Extra informatie: de reiskosten bedragen € 0,39/km.
| star 8,9 (7 ervaringen)

Hospitality - gastvrijheid - klantgerichtheid -…

Laura van Nes
Geleerd van:
Nienke Strikwerda
Nienke Strikwerda

LSD! Oftewel Luisteren, Samenvatten & Doorvragen. Dit en andere communicatietermen zijn veelvuldig aan bod gekomen tijdens onze training. Ons team heeft duidelijke en goede handvatten ontvangen om jezelf te verbeteren in gesprekken en hospitality meer te promoten. Complimenten voor Nienke, zowel inhoudelijk als het neerzetten van een goede sfeer!

"LSD! Oftewel Luisteren, Samenvatten & Doorvragen. Dit en andere communicatietermen zijn veelvuldig aan bod gekomen tijdens onze training. On…" -

Lees volledige ervaring

€ 595check

  • BTW: Excl. BTW
  • Volledigheid prijs: Deze prijs is volledig. Er zijn geen verborgen bijkomende kosten.
  • Extra informatie: de reiskosten bedragen € 0,39/km.
| star 8,9 (7 ervaringen)

Hospitality - gastvrijheid - klantgerichtheid -…

Geleerd van:
Nienke Strikwerda
Nienke Strikwerda

Hele enthousiaste trainster, brengt de informatie goed over. Erg leerzaam. Uitleg is duidelijk en makkelijk toe te passen in de praktijk. Echt een aanrader voor een ieder om deze training te volgen.

"Hele enthousiaste trainster, brengt de informatie goed over. Erg leerzaam. Uitleg is duidelijk en makkelijk toe te passen in de praktijk. Ec…" -

Lees volledige ervaring

€ 595check

  • BTW: Excl. BTW
  • Volledigheid prijs: Deze prijs is volledig. Er zijn geen verborgen bijkomende kosten.
  • Extra informatie: de reiskosten bedragen € 0,39/km.
| star 8,9 (7 ervaringen)

Hospitality - gastvrijheid - klantgerichtheid -…

Geleerd van:
Nienke Strikwerda
Nienke Strikwerda

Nienke weet je goed te boeien en haakt in op elke vraag en antwoord met een goed bruikbaar advies. De structuur en opbouw van de lessen zijn goed te volgen. Ik zou haar aanbevelen!

"Nienke weet je goed te boeien en haakt in op elke vraag en antwoord met een goed bruikbaar advies. De structuur en opbouw van de lessen zijn…" -

Lees volledige ervaring

€ 595check

  • BTW: Excl. BTW
  • Volledigheid prijs: Deze prijs is volledig. Er zijn geen verborgen bijkomende kosten.
  • Extra informatie: de reiskosten bedragen € 0,39/km.
| star 8,9 (7 ervaringen)

Klantvriendelijk telefoneren - klantgericht telefoneren -…

Geleerd van:
Nienke Strikwerda
Nienke Strikwerda

Genoeg afwisseling. Nienke is erg enthousiast. De dag was snel voorbij. Niveau was goed.
Cursus zat goed in elkaar, geen minpunten.
Minpunt: voor mijzelf is de afstand naar de locatie in Utrecht erg groot.

"Genoeg afwisseling. Nienke is erg enthousiast. De dag was snel voorbij. Niveau was goed. Cursus zat goed in elkaar, geen minpunten. Minpu…" -

Lees volledige ervaring

€ 150check

  • BTW: Excl. BTW
  • Volledigheid prijs: Deze prijs is volledig. Er zijn geen verborgen bijkomende kosten.
  • Extra informatie: de reiskosten bedragen € 0,39/km.
| star 9,7 (3 ervaringen)

Klantvriendelijk telefoneren - klantgericht telefoneren -…

Geleerd van:
Nienke Strikwerda
Nienke Strikwerda

Mijn ervaring met Nienke is erg goed. Haar manier van trainen en dan vooral haar enthousiastme houdt je vast, je blijft naar haar luisteren. Bij de training ben je niet alleen maar aan het luisteren maar ook aan het doen. Er worden oefeningen gedaan aan de hand van lastige situaties. Hierdoor zijn de trainingen goed te volgen en kun je je gedachten erbij houden.

"Mijn ervaring met Nienke is erg goed. Haar manier van trainen en dan vooral haar enthousiastme houdt je vast, je blijft naar haar luisteren.…" -

Lees volledige ervaring

€ 150check

  • BTW: Excl. BTW
  • Volledigheid prijs: Deze prijs is volledig. Er zijn geen verborgen bijkomende kosten.
  • Extra informatie: de reiskosten bedragen € 0,39/km.
| star 9,7 (3 ervaringen)

Lezing / interactieve workshop Hospitality

Geleerd van:
Nienke Strikwerda
Nienke Strikwerda

“Haar uitstraling, enthousiasme en de manier hoe ze presenteerde zorgde ervoor dat je naar haar bleef luisteren. Ze was bewegelijk en vroeg steeds om een interactie daardoor bleef ik erbij en was het boeiend om te kijken en luisteren. Vooral de ‘costumer journey & the emotional bank account’, ‘de knoppen, waaraan gedraaid moet worden’, ‘de verschillende behoeften en doelen’ en ‘het verband tussen loyale klanten en medewerkerstevredenheid’ vonden wij zeer interessant”.

"“Haar uitstraling, enthousiasme en de manier hoe ze presenteerde zorgde ervoor dat je naar haar bleef luisteren. Ze was bewegelijk en vroeg …" -

Lees volledige ervaring

Evelien, dank je wel. Ik waardeer dit enorm. Mooie dag! Nienke

€ 1.000check

  • BTW: Excl. BTW
  • Volledigheid prijs: Deze prijs is volledig. Er zijn geen verborgen bijkomende kosten.
  • Extra informatie: de reiskosten bedragen € 0,39/km.
| star 10 (1 ervaring)

Deel je ervaring

Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.

Producten voor je persoonlijke ontwikkeling van Nienke Strikwerda

Management

  • Logo van Hospitality Trainingen

    Klantvriendelijk telefoneren - klantg...

    In-company / Maatwerk | € 150check
    • BTW: Excl. BTW
    • Volledigheid prijs: Deze prijs is volledig. Er zijn geen verborgen bijkomende kosten.
    • Extra informatie: de reiskosten bedragen € 0,39/km.
    | star 9,7 (3 ervaringen)
  • Logo van Hospitality Trainingen

    Klantvriendelijk telefoneren - klantg...

    In-company / Maatwerk | € 150check
    • BTW: Excl. BTW
    • Volledigheid prijs: Deze prijs is volledig. Er zijn geen verborgen bijkomende kosten.
    • Extra informatie: de reiskosten bedragen € 0,39/km.
    | star 9,7 (3 ervaringen)
  • Logo van Hospitality Trainingen

    Hospitality - gastvrijheid - klantger...

    In-company / Maatwerk | € 595check
    • BTW: Excl. BTW
    • Volledigheid prijs: Deze prijs is volledig. Er zijn geen verborgen bijkomende kosten.
    • Extra informatie: de reiskosten bedragen € 0,39/km.
  • Logo van Hospitality Trainingen

    Hospitality - gastvrijheid - klantger...

    In-company / Maatwerk | € 595check
    • BTW: Excl. BTW
    • Volledigheid prijs: Deze prijs is volledig. Er zijn geen verborgen bijkomende kosten.
    • Extra informatie: de reiskosten bedragen € 0,39/km.
  • Logo van Hospitality Trainingen

    Hospitality - gastvrijheid - klantger...

    € 595check
    • BTW: Excl. BTW
    • Volledigheid prijs: Deze prijs is volledig. Er zijn geen verborgen bijkomende kosten.
    • Extra informatie: de reiskosten bedragen € 0,39/km.
    | 3 uur | star 8,9 (7 ervaringen)
  • Logo van Hospitality Trainingen

    Hospitality

    € 595check
    • BTW: Excl. BTW
    • Volledigheid prijs: Deze prijs is volledig. Er zijn geen verborgen bijkomende kosten.
    • Extra informatie: de reiskosten bedragen € 0,39/km.
    | 3 uur
  • Logo van Hospitality Trainingen

    Leidinggeven - managen - leiderschap

    In-company / Maatwerk | € 795warning
    • BTW: Excl. BTW
    • Volledigheid prijs: Het is mogelijk dat er extra kosten aan dit product verbonden zijn. Denk hierbij aan lesmateriaal, lunch, etc.
    • Extra informatie: de reiskosten bedragen € 0,39/km.
    | 2 dagen
  • Logo van Hospitality Trainingen

    Leidinggeven - managen - leiderschap

    In-company / Maatwerk | € 795warning
    • BTW: Excl. BTW
    • Volledigheid prijs: Het is mogelijk dat er extra kosten aan dit product verbonden zijn. Denk hierbij aan lesmateriaal, lunch, etc.
    • Extra informatie: de reiskosten bedragen € 0,39/km.
    | 2 dagen
  • Logo van Hospitality Trainingen

    Lezing / interactieve workshop Hospit...

    € 1.000check
    • BTW: Excl. BTW
    • Volledigheid prijs: Deze prijs is volledig. Er zijn geen verborgen bijkomende kosten.
    • Extra informatie: de reiskosten bedragen € 0,39/km.
    | 1 uur | star 10 (1 ervaring)
  • Logo van Hospitality Trainingen

    Interactieve lezing over gastvrijheid...

    In-company / Maatwerk | € 1.250check
    • BTW: Excl. BTW
    • Volledigheid prijs: Deze prijs is volledig. Er zijn geen verborgen bijkomende kosten.
    • Extra informatie: de reiskosten bedragen € 0,39/km.
    | 1 uur
Not for humans