Hospitality Trainingen

Adres:

Laplacestraat 29-hs
1098 HR Amsterdam

9,2
Gemiddeld cijfer voor Hospitality Trainingen
Gebaseerd op 11 ervaringen Lees alle ervaringenchevron_right
starstarstarstarstar_half
Sandy van der Wiel
9
Hospitality - gastvrijheid - klantgerichtheid - klantvriendelijk

"Gezellige workshop met momenten dat je er achterkomt dat je het zo slecht nog niet doet. Verder veel ervaringscasusen om te zien dat dingen niet alleen bij jou gebeuren.
Fijne handvatten meegekregen" - 21-02-2019 13:44

"Gezellige workshop met momenten dat je er achterkomt dat je het zo slecht nog niet doet. Verder veel ervaringscasusen om te zien dat dingen … alles lezen - 21-02-2019 13:44

Beschrijving

Bij Strikwerda Traint! gaat speciale aandacht uit naar klantgerichtheid en gastvrijheid, ook wel hospitality en hostmanship. Én teambuilding (niet zo gek want een goed team staat aan de basis van een optimale gastvrijheid). Onder gastvrij gedrag vallen vele vaardigheden, welke heel prettig zijn dat je ze goed beheerst. Zowel zakelijk, maar ook privé (!).  In mijn trainingsmodel voor gastvrijheid z…

Lees de volledige beschrijving

551607101 20

Bij Strikwerda Traint! gaat speciale aandacht uit naar klantgerichtheid en gastvrijheid, ook wel hospitality en hostmanship. Én teambuilding (niet zo gek want een goed team staat aan de basis van een optimale gastvrijheid). Onder gastvrij gedrag vallen vele vaardigheden, welke heel prettig zijn dat je ze goed beheerst. Zowel zakelijk, maar ook privé (!).  In mijn trainingsmodel voor gastvrijheid ziet dit er zó uit:

Een aantal bijbehorende vaardigheden licht ik kort toe:

  • Gastvrijheid (KLANT, OMGEVING & PROCES): in welk concrete vaardigheden vertaalt zich gastvrijheid eigenlijk? En hoe gastvrij ben jij? En jouw omgeving & processen?
  • Positieve en krachtige communicatie (KLANT): woorden als ‘helaas’ en ‘kan niet’, horen we nu eenmaal niet graag als klant.
  • Feedback (TEAM): een collega of je partner iets vertellen wat jij graag anders ziet, zonder dat diegene jou kielhaalt.
  • Luisteren Samenvatten Doorvragen (IK, KLANT): "hoe laat ik merken dat ik echt geïnteresseerd ben?"
  • Assertiviteit (IK): “Ik durf geen NEE te zeggen tegen de klant".
  • Communicatiestijlen (DISC) (IK, KLANT, TEAM): "met iemand communiceren, die op dezelfde manier communiceert als ik, gaat prima. Maar er zijn mensen, die begrijp ik dus echt niet."
  • Situationeel leidinggeven: "van de één hoor ik dat het wel wat losser mag en de ander vindt dat ik te veel laat zwemmen”.
  • Belemmerende overtuigingen (RET) (IK): “ik kán het en toch gaat het niet”.

Mijn persoonlijke missie achter Gastvrijheid? Ik vind het fijn om me ergens welkom te voelen. Waar dat ook is. U toch ook? Daarom dus!

Mijn diagnose begint bij uw praktijk, vanwaar ik mijn trainingen opbouw. Ik zoom met u in.

9,2
Gemiddeld cijfer voor Hospitality Trainingen
Gebaseerd op 11 ervaringen
starstarstarstarstar_half
Sandy van der Wiel
9
Hospitality - gastvrijheid - klantgerichtheid - klantvriendelijk

"Gezellige workshop met momenten dat je er achterkomt dat je het zo slecht nog niet doet. Verder veel ervaringscasusen om te zien dat dingen niet alleen bij jou gebeuren.
Fijne handvatten meegekregen" - 21-02-2019 13:44

"Gezellige workshop met momenten dat je er achterkomt dat je het zo slecht nog niet doet. Verder veel ervaringscasusen om te zien dat dingen … alles lezen - 21-02-2019 13:44

starstarstarstarstar_border
Sonja Favier
Gastvrouw
8
Hospitality - gastvrijheid - klantgerichtheid - klantvriendelijk

"Ik vond de locatie prima en goed bereikbaar.
Inhoud van de training was heel interessant en leerzaam.
Klantvriendelijk en voelde mij op m'n gemak.Nienke was een goede trainster, erg aardig en zeer gastvrij.De onderlinge verstandhouding in de groep was prima. " - 20-02-2019 20:52

"Ik vond de locatie prima en goed bereikbaar. Inhoud van de training was heel interessant en leerzaam. Klantvriendelijk en voelde mij op m'… alles lezen - 20-02-2019 20:52

starstarstarstarstar_border
Julie Breed
Receptioniste / Marketing medewerker
8
Hospitality - gastvrijheid - klantgerichtheid - klantvriendelijk

"Superleuke trainingsdag gehad. Nienke is erg enthousiast en legt alles duidelijk uit. Er kwamen veel onderwerpen aan bod. Daardoor was het erg leerzaam. Locatie was midden in het land. Goed bereikbaar." - 20-02-2019 14:18

"Superleuke trainingsdag gehad. Nienke is erg enthousiast en legt alles duidelijk uit. Er kwamen veel onderwerpen aan bod. Daardoor was het e… alles lezen - 20-02-2019 14:18

Cheryl Prins
starstarstarstarstar
Cheryl Prins
Stagiair bij Sparq / Student aan De Haagse Hogeschool
10
Hospitality - gastvrijheid - klantgerichtheid - klantvriendelijk

"Op 14 februari een leerzame training gehad van Nienke over gastvrij ontvangst. In het begin leek de groep een beetje sceptisch en moesten ze (wij) nog wat loskomen. Door haar kennis en enthousiasme heeft ze heel de groep zover gekregen om fanatiek mee te doen. Ook was het een vertrouwde omgeving, velen durfden persoonlijke situaties erbij te halen. Iets waar Nienke weinig invloed op heeft, is de locatie. Helaas krijgt zij niet de ruimte die ze nodig heeft. " - 20-02-2019 12:23

"Op 14 februari een leerzame training gehad van Nienke over gastvrij ontvangst. In het begin leek de groep een beetje sceptisch en moesten ze… alles lezen - 20-02-2019 12:23

Laura van Nes
starstarstarstarstar_border
Laura van Nes
Office Account Manager
8
Hospitality - gastvrijheid - klantgerichtheid - klantvriendelijk

"LSD! Oftewel Luisteren, Samenvatten & Doorvragen. Dit en andere communicatietermen zijn veelvuldig aan bod gekomen tijdens onze training. Ons team heeft duidelijke en goede handvatten ontvangen om jezelf te verbeteren in gesprekken en hospitality meer te promoten. Complimenten voor Nienke, zowel inhoudelijk als het neerzetten van een goede sfeer!" - 26-06-2018 13:34

"LSD! Oftewel Luisteren, Samenvatten & Doorvragen. Dit en andere communicatietermen zijn veelvuldig aan bod gekomen tijdens onze training. On… alles lezen - 26-06-2018 13:34

starstarstarstarstar
Ilona Hagen
Sales Support
10
Hospitality - gastvrijheid - klantgerichtheid - klantvriendelijk

"Hele enthousiaste trainster, brengt de informatie goed over. Erg leerzaam. Uitleg is duidelijk en makkelijk toe te passen in de praktijk. Echt een aanrader voor een ieder om deze training te volgen." - 26-06-2018 13:33

"Hele enthousiaste trainster, brengt de informatie goed over. Erg leerzaam. Uitleg is duidelijk en makkelijk toe te passen in de praktijk. Ec… alles lezen - 26-06-2018 13:33

starstarstarstarstar_half
Roy Nicolaas Ponder
Salessupport
9
Hospitality - gastvrijheid - klantgerichtheid - klantvriendelijk

"Nienke weet je goed te boeien en haakt in op elke vraag en antwoord met een goed bruikbaar advies. De structuur en opbouw van de lessen zijn goed te volgen. Ik zou haar aanbevelen! " - 26-06-2018 13:25

"Nienke weet je goed te boeien en haakt in op elke vraag en antwoord met een goed bruikbaar advies. De structuur en opbouw van de lessen zijn… alles lezen - 26-06-2018 13:25

starstarstarstarstar_half
Hendricx
9
Klantvriendelijk telefoneren - klantgericht telefoneren - Hospitality aan de telefoon - telefoniste en receptioniste training

"Genoeg afwisseling. Nienke is erg enthousiast. De dag was snel voorbij. Niveau was goed.
Cursus zat goed in elkaar, geen minpunten.
Minpunt: voor mijzelf is de afstand naar de locatie in Utrecht erg groot." - 26-04-2017 17:47

"Genoeg afwisseling. Nienke is erg enthousiast. De dag was snel voorbij. Niveau was goed. Cursus zat goed in elkaar, geen minpunten. Minpu… alles lezen - 26-04-2017 17:47

starstarstarstarstar
Nienke Bronsema
10
Klantvriendelijk telefoneren - klantgericht telefoneren - Hospitality aan de telefoon - telefoniste en receptioniste training

"Mijn ervaring met Nienke is erg goed. Haar manier van trainen en dan vooral haar enthousiastme houdt je vast, je blijft naar haar luisteren. Bij de training ben je niet alleen maar aan het luisteren maar ook aan het doen. Er worden oefeningen gedaan aan de hand van lastige situaties. Hierdoor zijn de trainingen goed te volgen en kun je je gedachten erbij houden." - 20-04-2017 13:32

"Mijn ervaring met Nienke is erg goed. Haar manier van trainen en dan vooral haar enthousiastme houdt je vast, je blijft naar haar luisteren.… alles lezen - 20-04-2017 13:32

starstarstarstarstar
JGZ Kennemerland
10
Lezing / interactieve workshop Hospitality

"“Haar uitstraling, enthousiasme en de manier hoe ze presenteerde zorgde ervoor dat je naar haar bleef luisteren. Ze was bewegelijk en vroeg steeds om een interactie daardoor bleef ik erbij en was het boeiend om te kijken en luisteren. Vooral de ‘costumer journey & the emotional bank account’, ‘de knoppen, waaraan gedraaid moet worden’, ‘de verschillende behoeften en doelen’ en ‘het verband tussen loyale klanten en medewerkerstevredenheid’ vonden wij zeer interessant”." - 30-11-2016 13:27

"“Haar uitstraling, enthousiasme en de manier hoe ze presenteerde zorgde ervoor dat je naar haar bleef luisteren. Ze was bewegelijk en vroeg … alles lezen - 30-11-2016 13:27

starstarstarstarstar
Tom Stuifbergen
Manager Planning & Customer Service
10
Klantvriendelijk telefoneren - klantgericht telefoneren - Hospitality aan de telefoon - telefoniste en receptioniste training

"“Ik ben erg blij geweest met Nienke als trainer voor mijn afdeling. Ze heeft een superpositieve instelling en brengt dat over op mensen om haar heen. Ze begrijpt heel goed hoe mensen het beste te trainen zijn en wat het beste aanslaat. Daarbij moeten managers zich ook niet te koppig opstellen. Vooral de onderwerpen over Feedback en DISC (persoonlijke ontwikkeling en teamontwikkeling) sloegen super goed aan. Ik raad haar zeker aan!” Tom Stuifbergen, Manager Planning & Customer Service Liftinstituut" - 08-06-2016 10:16

"“Ik ben erg blij geweest met Nienke als trainer voor mijn afdeling. Ze heeft een superpositieve instelling en brengt dat over op mensen om h… alles lezen - 08-06-2016 10:16

Deel je ervaring

Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.

Nienke Strikwerda - Gastvrijheidstrajecten / trainingen & communicatievaardigheden
Nienke Strikwerda
Gastvrijheidstrajecten / trainingen & communicatievaardigheden
9,2

Trainers

Nienke Strikwerda - Gastvrijheidstrajecten / trainingen & communicatievaardigheden
Nienke Strikwerda
Gastvrijheidstrajecten / trainingen & communicatievaardigheden
9,2

Extra kenmerken