De essentie van Gastvrijheid

Tijdsduur
Trainer
Frank Rekers
Logo van 4Human Training & Coaching
Opleiderscore: starstarstarstarstar_half 9,2 4Human Training & Coaching heeft een gemiddelde beoordeling van 9,2 (uit 31 ervaringen)

Tip: meer info over het programma, startdatum, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

9
Gemiddeld cijfer voor De essentie van Gastvrijheid
Gebaseerd op 1 ervaring Lees alle ervaringenchevron_right
starstarstarstarstar_half
Henk Hemink
Facilitair Manager
9
De essentie van Gastvrijheid

"De essentie van gastvrijheid werd goed uitgelegd en onderbouwd met tips en tricks. Leidersschap werd behandeld met gebruik van casussen uit de praktijk. Dit alles was begrijpelijk en direct toepasbaar. De stof is toegesneden op de situatie waarin Zorggroep Manna zich bevind, omdat deze bij Frank bekend is. " - 16-11-2017 11:25

"De essentie van gastvrijheid werd goed uitgelegd en onderbouwd met tips en tricks. Leidersschap werd behandeld met gebruik van casussen uit … alles lezen - 16-11-2017 11:25

Startdata en plaatsen

Er zijn nog geen startdata bekend voor dit product.

Beschrijving

Doel: Onderscheidend vermogen creëren door gebruik te maken van de kracht van gastvrijheid.

Inhoud:

  • De maatschappelijke beweging: de beleveniseconomie
  • Basisprincipes van gastgerichtheid
  • Het onderscheid tussen service, klantgerichtheid en gastgerichtheid
  • De uniek peilers van gastgerichtheid: Beleving & Perceptie
  • Energiemanagement: hoe om te gaan met verandering
  • Belemmerende factoren om niet gastvrij te zijn
  • De 7 stappen van gastgerichtheid
  • Voorwaarden om gastgerichtheid succesvol in te bedden
  • Oefening in houding en gedrag op gebied van gastvrijheid
  • Leiding geven aan thema gastvrijheid
  • Incl. nieuwste baanbrekende inzicht op gebied van mentaliteitsverandering. Dit inzicht geeft w…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen.  

Doel: Onderscheidend vermogen creëren door gebruik te maken van de kracht van gastvrijheid.

Inhoud:

  • De maatschappelijke beweging: de beleveniseconomie
  • Basisprincipes van gastgerichtheid
  • Het onderscheid tussen service, klantgerichtheid en gastgerichtheid
  • De uniek peilers van gastgerichtheid: Beleving & Perceptie
  • Energiemanagement: hoe om te gaan met verandering
  • Belemmerende factoren om niet gastvrij te zijn
  • De 7 stappen van gastgerichtheid
  • Voorwaarden om gastgerichtheid succesvol in te bedden
  • Oefening in houding en gedrag op gebied van gastvrijheid
  • Leiding geven aan thema gastvrijheid
  • Incl. nieuwste baanbrekende inzicht op gebied van mentaliteitsverandering. Dit inzicht geeft weer waarom mensen veranderen of waarom niet. U leert dit inzicht toe te passen hoe u medewerkers incl. uzelf in beweging krijgt

Doelgroep:
Voor teamleiders, leidinggevenden, managers en alle medewerkers met voorbeeldfunctie die gastvrijheid naar hoger plan willen tillen.  

Effecten :

  • Professionele “gastgerichte medewerkers”
  • Imago plus van de organisatie
  • Arbeidsplezier neemt toe
  • Een energiegevende organisatie (of team) met aantrekkingskracht
  • Meer tevreden klanten/ gasten en bezoekers

Bijzonderheden:
Praktische vertaalslag gebaseerd op de gastvrijheids- en belevingsprincipes aangevuld met principes van Fred Lee. Fred Lee heeft managementervaring met Disney-parken en met ziekenhuizen. De koppeling levert een inspirerende visie op hoe gastvrijheid in bedrijven en instellingen kan verbeteren.

4Human is een trainings-, coachings- en adviesbureau. 

Onze visie: "Succes komt voort uit persoonlijke ontwikkeling".

We verzorgen trainingen op maat, open trainingen, teamcoaching, persoonlijke coaching, loopbaanmanagement zoals outplacement, workshops, presentaties en geven advies.
4Human maakt gebruik van diverse inspiratiebronnen, werkvormen en -instrumenten en vertaalt dit in haar programma's. We hebben bewezen succesvolle modellen. 4Human bestaat uit vakkundige en mensgerichte trainers/coaches en werkt landelijk. Samen met onze klanten overtreffen we telkens weer de verwachtingen en boeken we opmerkelijke resultaten. We hebben gespecialiseerde diensten op het gebied van
'Leiderschap', 'Energiemanagement', 'Gastvrijheid',
'Persoonlijke ontwikkeling', 'Coaching
', 'Communicatie' en 'Verkoop'.

Onze overtuiging: 
Wij werken vanuit de overtuiging dat het succes van organisaties wordt bepaald door het persoonlijke succes van de mensen die er werken, de cultuur en de wijze waarop leiderschap wordt uitgedragen. Mensen die gemotiveerd en geïnspireerd zijn presteren immers beter. Het geheim van succesvolle mensen, teams en organisaties is Zelfmanagement, voor ons Zelfleiderschap! De kern van onze programma's is daarop gebaseerd.

9
Gemiddeld cijfer voor De essentie van Gastvrijheid
Gebaseerd op 1 ervaring
starstarstarstarstar_half
Henk Hemink
Facilitair Manager
9
De essentie van Gastvrijheid

"De essentie van gastvrijheid werd goed uitgelegd en onderbouwd met tips en tricks. Leidersschap werd behandeld met gebruik van casussen uit de praktijk. Dit alles was begrijpelijk en direct toepasbaar. De stof is toegesneden op de situatie waarin Zorggroep Manna zich bevind, omdat deze bij Frank bekend is. " - 16-11-2017 11:25

"De essentie van gastvrijheid werd goed uitgelegd en onderbouwd met tips en tricks. Leidersschap werd behandeld met gebruik van casussen uit … alles lezen - 16-11-2017 11:25

Frank Rekers - Ik ben omdat wij zijn
Frank Rekers
Ik ben omdat wij zijn
9,1

Er zijn nog geen veelgestelde vragen.  

Download gratis en vrijblijvend de informatiebrochure

Aanhef
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
We slaan je gegevens op, en delen ze met 4Human Training & Coaching, om je via e-mail en evt. telefoon verder te helpen. Meer info vind je in ons privacybeleid.