NPS in actie
Beschrijving
Onderzoek toont aan dat Promotors trouwe klanten zijn, meer producten of diensten afnemen en hun leverancier vaker aanbevelen aan een bekende. Promotors zorgen voor ‘meer omzet en winst’. Maar wat vraag dit van ons? Wat willen klanten nu écht? Waarom vertrekken klanten eigenlijk? Wat is de uitdaging waar we voor staan en wat vraagt dit van jou?
Over ons:
Het Klantenbedrijf: een naam zonder frantsen! We leren medewerkers de klant écht te zien en hiernaar te handelen. Niet alleen tijdens het directe verkoopproces, maar als grondslag voor de gehele dienstverlening. We gaan terug naar de basis en maken klanten krijgen en klanten houden weer kinderlijk eenvoudig!
Trainen is ons vak en dat snap…
Veelgestelde vragen
Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.
Onderzoek toont aan dat Promotors trouwe klanten zijn, meer producten of diensten afnemen en hun leverancier vaker aanbevelen aan een bekende. Promotors zorgen voor ‘meer omzet en winst’. Maar wat vraag dit van ons? Wat willen klanten nu écht? Waarom vertrekken klanten eigenlijk? Wat is de uitdaging waar we voor staan en wat vraagt dit van jou?
Over ons:
Het Klantenbedrijf: een naam zonder frantsen! We leren medewerkers de klant écht te zien en hiernaar te handelen. Niet alleen tijdens het directe verkoopproces, maar als grondslag voor de gehele dienstverlening. We gaan terug naar de basis en maken klanten krijgen en klanten houden weer kinderlijk eenvoudig!
Trainen is ons vak en dat snappen we, daarin maken wij het verschil!
Het draait om resultaat in:
- het verbeteren van vaardigheden
- zelfvertrouwen vergroten
- alert en scherp houden
- inspelen op & omgaan met verandering
- managen van verwachtingen
- afspreken regels en procedures
- formuleren doelstellingen
- maken (actie)plannen
- aanzetten creativiteit
Onze trainingen:
- zijn bijzonder praktijkgericht en to-the-point
- geven deelnemers energie, enthousiasme en nieuwe inzichten
- spelen in op de actuele situatie binnen jullie organisatie
- zijn een platform waar deelnemers zowel kennis en ervaringen halen als brengen
- bieden verdieping op bestaande vaardigheden en kennis
- laten medewerkers ervaren dat ‘het werkt!’
Deel je ervaring
Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.