
het Klantenbedrijf
Beschrijving
Het Klantenbedrijf: een naam zonder frantsen!
Klanten krijgen, klanten houden. Het klinkt zo simpel, maar dat is het niet!
We leren medewerkers de klant écht te zien en hiernaar te handelen. Niet alleen tijdens het directe verkoopproces, maar als grondslag voor de gehele dienstverlening. We gaan terug naar de basis en maken klanten krijgen en klanten houden weer kinderlijk eenvoudig!
Trainen is …

Het Klantenbedrijf: een naam zonder frantsen!
Klanten krijgen, klanten houden. Het klinkt zo simpel, maar dat is
het niet!
We leren medewerkers de klant écht te zien en hiernaar te handelen. Niet alleen tijdens het directe verkoopproces, maar als grondslag voor de gehele dienstverlening. We gaan terug naar de basis en maken klanten krijgen en klanten houden weer kinderlijk eenvoudig!
Trainen is ons vak en dat snappen we, daarin maken wij het verschil!
Het draait om resultaat in:
- het verbeteren van vaardigheden
- zelfvertrouwen vergroten
- alert en scherp houden
- inspelen op & omgaan met verandering
- managen van verwachtingen
- afspreken regels en procedures
- formuleren doelstellingen
- maken (actie)plannen
- aanzetten creativiteit
Onze trainingen:
- zijn bijzonder praktijkgericht en to-the-point
- geven deelnemers energie, enthousiasme en nieuwe inzichten
- spelen in op de actuele situatie binnen jullie organisatie
- zijn een platform waar deelnemers zowel kennis en ervaringen halen als brengen
- bieden verdieping op bestaande vaardigheden en kennis
- laten medewerkers ervaren dat ‘het werkt!’
Ervaring met het Klantenbedrijf?
Heb je een training, opleiding of cursus gevolgd bij het Klantenbedrijf? Help anderen en deel je ervaring op Springest!
Als dank doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.
Deel je ervaringDeel je ervaring
Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.