Focus op de klant

Type product
Logo van Succes ingesprek

Tip: incompany training nodig? Vraag een offerte aan bij meerdere aanbieders!

Beschrijving

Voor iedereen die klantgerichter wil handelen.

HERKEN JE DIT?

  • Klanten worden steeds veeleisender.
  • Je stopt veel tijd en energie in het tevreden stellen van je klanten.
  • Gesprekken met ontevreden klanten kosten je veel tijd en geld.
  • Je vraagt je af waarom klanten zich lastig gedragen.
  • Je voelt weerstand wanneer klanten ontevreden zijn.

WAT GAAN WE DOEN?

In deze training leer je hoe je meer focus op de klant kunt leggen. Je gaat een concrete doelen stellen om klantgerichter te gaan handelen. Dit doen we door een bewustwording te creëren over de toegevoegde waarde van klantgericht handelen. Ook besteden we aandacht aan het verbeteren van je communicatievaardigheden, zodat je lastige …

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen.  

Nog niet gevonden wat je zocht? Bekijk deze onderwerpen: Productiviteit, Time management, Stress, Werkdruk en Getting Things Done (GTD).

Voor iedereen die klantgerichter wil handelen.

HERKEN JE DIT?

  • Klanten worden steeds veeleisender.
  • Je stopt veel tijd en energie in het tevreden stellen van je klanten.
  • Gesprekken met ontevreden klanten kosten je veel tijd en geld.
  • Je vraagt je af waarom klanten zich lastig gedragen.
  • Je voelt weerstand wanneer klanten ontevreden zijn.

WAT GAAN WE DOEN?

In deze training leer je hoe je meer focus op de klant kunt leggen. Je gaat een concrete doelen stellen om klantgerichter te gaan handelen. Dit doen we door een bewustwording te creëren over de toegevoegde waarde van klantgericht handelen. Ook besteden we aandacht aan het verbeteren van je communicatievaardigheden, zodat je lastige gesprekken kunt ombuigen naar succesvolle gesprekken. Je krijgt geen kunstje aangeleerd, want we stimuleren jouw intrinsieke motivatie om het verschil te gaan maken. Kernwoorden voor deze training zijn; praktisch, toepasbaar, luisteren en contact maken.

ONDERWERPEN

  • Aandacht voor persoonlijke leerdoelen.
  • Het effect van klantgericht handelen.
  • Spanningsvelden in de praktijk
  • Klantgericht communiceren.
  • Gastvrijheid.
  • Plan van aanpak opstellen.

RESULTAAT

  • Meer tevreden klanten.
  • Nieuwe vaardigheden die direct toepasbaar zijn.
  • Praktische en toepasbare manieren om gesprekken te beïnvloeden.
  • Een plan van aanpak om klantgerichter te gaan handelen.
  • Inspiratie
Er zijn nog geen ervaringen.

Deel je ervaring

Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.

Er zijn nog geen veelgestelde vragen.