IT Helpdesk & Servicedesk
- Tijdsduur
- Locatie
- Op locatie
- Startdatum en plaats
Winnaar Beste opleider van Nederland 2020: #1 in Automatisering & ICT/IT.
Winnaar Beste opleider van Nederland 2019: #1 in Automatisering & ICT/IT.
Winnaar Beste opleider van Nederland 2018: #3 in Automatisering & ICT/IT.
Winnaar Beste opleider van Nederland 2016: #1 in Automatisering & ICT/IT en #3 in HR.
Lees meer over Beste Opleider van Nederland 2020."De 1 op 1 training IT Helpdesk/Servicedesk gegeven door een ervaren trainer was een zeer praktische training. Ik heb veel tips gekregen en de communicatie was prettig. Het was een zeer leerzame training en de trainer was een erg fijne gesprekspartner." - 12-03-2020 10:55
"De 1 op 1 training IT Helpdesk/Servicedesk gegeven door een ervaren trainer was een zeer praktische training. Ik heb veel tips gekregen en d… alles lezen - 12-03-2020 10:55
Startdata en plaatsen
placeAmsterdam 28 mrt. 2024 tot 4 apr. 2024Toon rooster event 28 maart 2024, 09:30-16:30, Amsterdam event 4 april 2024, 09:30-16:30, Amsterdam |
placeArnhem 28 mrt. 2024 tot 4 apr. 2024Toon rooster event 28 maart 2024, 09:30-16:30, Arnhem event 4 april 2024, 09:30-16:30, Arnhem |
placeDen Haag 28 mrt. 2024 tot 4 apr. 2024Toon rooster event 28 maart 2024, 09:30-16:30, Den Haag event 4 april 2024, 09:30-16:30, Den Haag |
placeEindhoven 28 mrt. 2024 tot 4 apr. 2024Toon rooster event 28 maart 2024, 09:30-16:30, Eindhoven event 4 april 2024, 09:30-16:30, Eindhoven |
placeGroningen 28 mrt. 2024 tot 4 apr. 2024Toon rooster event 28 maart 2024, 09:30-16:30, Groningen event 4 april 2024, 09:30-16:30, Groningen |
placeHengelo 28 mrt. 2024 tot 4 apr. 2024Toon rooster event 28 maart 2024, 09:30-16:30, Hengelo event 4 april 2024, 09:30-16:30, Hengelo |
placeRotterdam 28 mrt. 2024 tot 4 apr. 2024Toon rooster event 28 maart 2024, 09:30-16:30, Rotterdam event 4 april 2024, 09:30-16:30, Rotterdam |
placeUtrecht 28 mrt. 2024 tot 4 apr. 2024Toon rooster event 28 maart 2024, 09:30-16:30, Utrecht event 4 april 2024, 09:30-16:30, Utrecht |
placeZwolle 28 mrt. 2024 tot 4 apr. 2024Toon rooster event 28 maart 2024, 09:30-16:30, Zwolle event 4 april 2024, 09:30-16:30, Zwolle |
placeAmsterdam 22 apr. 2024 tot 29 apr. 2024Toon rooster event 22 april 2024, 09:30-16:30, Amsterdam event 29 april 2024, 09:30-16:30, Amsterdam |
placeArnhem 22 apr. 2024 tot 29 apr. 2024Toon rooster event 22 april 2024, 09:30-16:30, Arnhem event 29 april 2024, 09:30-16:30, Arnhem |
placeDen Haag 22 apr. 2024 tot 29 apr. 2024Toon rooster event 22 april 2024, 09:30-16:30, Den Haag event 29 april 2024, 09:30-16:30, Den Haag |
placeEindhoven 22 apr. 2024 tot 29 apr. 2024Toon rooster event 22 april 2024, 09:30-16:30, Eindhoven event 29 april 2024, 09:30-16:30, Eindhoven |
placeGroningen 22 apr. 2024 tot 29 apr. 2024Toon rooster event 22 april 2024, 09:30-16:30, Groningen event 29 april 2024, 09:30-16:30, Groningen |
placeHengelo 22 apr. 2024 tot 29 apr. 2024Toon rooster event 22 april 2024, 09:30-16:30, Hengelo event 29 april 2024, 09:30-16:30, Hengelo |
placeRotterdam 22 apr. 2024 tot 29 apr. 2024Toon rooster event 22 april 2024, 09:30-16:30, Rotterdam event 29 april 2024, 09:30-16:30, Rotterdam |
placeUtrecht 22 apr. 2024 tot 29 apr. 2024Toon rooster event 22 april 2024, 09:30-16:30, Utrecht event 29 april 2024, 09:30-16:30, Utrecht |
placeZwolle 22 apr. 2024 tot 29 apr. 2024Toon rooster event 22 april 2024, 09:30-16:30, Zwolle event 29 april 2024, 09:30-16:30, Zwolle |
placeAmsterdam 21 mei. 2024 tot 28 mei. 2024Toon rooster event 21 mei 2024, 09:30-16:30, Amsterdam event 28 mei 2024, 09:30-16:30, Amsterdam |
placeArnhem 21 mei. 2024 tot 28 mei. 2024Toon rooster event 21 mei 2024, 09:30-16:30, Arnhem event 28 mei 2024, 09:30-16:30, Arnhem |
Beschrijving
In de training IT Helpdesk & Servicedesk leer je om als medewerker van de helpdesk of servicedesk professioneel te communiceren met (interne) klanten. Je ontdekt bijvoorbeeld hoe non-IT’ers tegen IT-problemen aankijken en hoe je hier als medewerker adequaat op inspeelt.Doelgroep
De training IT Helpdesk & Servicedesk is geschikt voor medewerkers die verantwoordelijk zijn voor het oplossen van IT-problemen.
Resultaat
Na afloop van deze training:
- Voer je IT-dienstverlening op een professionele wijze uit.
- Weet je hoe je om moet gaan met non-IT’ers.
- Speel je adequaat in op IT-problemen.
- Ben je in staat om vragen optimaal te beantwoorden.
- Verhoog je de klanttevredenheid.
Voorkennis
Deelname aan…
Veelgestelde vragen
Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.
Doelgroep
De training IT Helpdesk & Servicedesk is geschikt voor medewerkers die verantwoordelijk zijn voor het oplossen van IT-problemen.
Resultaat
Na afloop van deze training:
- Voer je IT-dienstverlening op een professionele wijze uit.
- Weet je hoe je om moet gaan met non-IT’ers.
- Speel je adequaat in op IT-problemen.
- Ben je in staat om vragen optimaal te beantwoorden.
- Verhoog je de klanttevredenheid.
Voorkennis
Deelname aan deze training vereist geen specifieke voorkennis.
Programma
Het onderstaande programma bevat de standaard onderwerpen voor deze training. Als maatwerk en incompany specialist passen we het programma graag aan op basis van de leerbehoeften.
(Non)-verbale communicatie
- Telefoon
- Praktijk
- Lichaamstaal
- Stemgebruik
Proactief gesprekken voeren
- Initiatief houden
- Problemen uitvragen
- Oplossingen aandragen
- Positiviteit uitstralen
Gedrag van de klant
- Interne klanten
- Externe klanten
- Type klanten
- Weerstand & agressie
Registratie
- Informatie rapporteren
- Incidenten administreren
- Overzicht houden
Klantperceptie
- Misverstanden tussen IT’ers en non-IT’ers
- Verschillen IT’ers & non-IT’ers
- Als IT’er omgaan met non-IT’ers
- Irritaties voorkomen
Leermateriaal
Bij het volgen van deze training krijg je de beschikking over naslagwerk dat is ontwikkeld door specialisten. In het naslagwerk vind je een overzicht van de theorie, praktijkoefeningen en examenvragen (indien relevant).
Certificering
Na het afronden van deze training ontvang je het officiële ExplainiT certificaat ‘IT Helpdesk & Servicedesk’.
Aanpak
Voor onze aanpak maken we onderscheid tussen een open-inschrijving, incompany training en een gebruikersadoptie traject. De aanpak in de praktijk stemmen onze ervaren adviseurs, consultants en trainers samen met je af.
Incompany & Maatwerk
Deze training wordt ook verzorgd als een incompany en maatwerk training. Bij incompany en maatwerk trainingen doen we alles in samenspraak. Samen met jou worden behoeften geïnventariseerd, doelstellingen geformuleerd, programma's opgesteld en resultaat afspraken gemaakt.
"De 1 op 1 training IT Helpdesk/Servicedesk gegeven door een ervaren trainer was een zeer praktische training. Ik heb veel tips gekregen en de communicatie was prettig. Het was een zeer leerzame training en de trainer was een erg fijne gesprekspartner." - 12-03-2020 10:55
"De 1 op 1 training IT Helpdesk/Servicedesk gegeven door een ervaren trainer was een zeer praktische training. Ik heb veel tips gekregen en d… alles lezen - 12-03-2020 10:55
Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.