ICT Communicatietraining voor Helpdesk-, Servicedesk- en Servicecentermedewerkers

Tijdsduur
Logo van Tailor iT
Opleiderscore: starstarstarstarstar_border 8,4 Tailor iT heeft een gemiddelde beoordeling van 8,4 (uit 8 ervaringen)

Tip: meer info over het programma, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

Startdata en plaatsen

Er zijn nog geen startdata bekend voor dit product.

Tailor iT biedt haar producten standaard aan in de volgende regio's: Amsterdam, Antwerpen, Breda, Eindhoven, Rotterdam, Tilburg, Utrecht, Zwolle

Beschrijving

Al onze trainingen kunnen in plaats van een Open Rooster training ook als (Privé) maatwerktraining gevolgd worden. Omdat een privé-/maatwerktraining afgestemd is op de werkzaamheden en opleidingsbehoeftes van de cursisten, kan de trainingsduur vaak worden ingekort naar de helft van de tijd.

Daarnaast hoeven de cursisten niet te reizen, en kan de training op een in overleg te plannen datum plaatsvinden.

En dit alles tegen dezelfde tarieven als een Open Rooster training !!

De volgende onderwerpen zullen gedurende de training aan bod komen:
  • (Non)verbale communicatie: Communicatie met een Servicedesk, Helpdesk of Servicecenter verloopt meestal via de telefoon. Toch zijn zowel lichaamstaal als stemgebruik belangrijk. De training gaat hier specifiek op in.
  • (Door)vraagtechnieken: Het is voor een medewerker op een Servicedesk, Helpdesk of Servicecenter belangrijk om snel en effectief een probleem uit te vragen. Dat maakt het gemakkelijker om een probleem te registreren en op te lossen. De training geeft een aantal technieken en modellen die dit ondersteunen.
  • Omgaan met geïrriteerde klanten: Klanten die contact opnemen met een Servicedesk, Helpdesk of Servicecent…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Al onze trainingen kunnen in plaats van een Open Rooster training ook als (Privé) maatwerktraining gevolgd worden. Omdat een privé-/maatwerktraining afgestemd is op de werkzaamheden en opleidingsbehoeftes van de cursisten, kan de trainingsduur vaak worden ingekort naar de helft van de tijd.

Daarnaast hoeven de cursisten niet te reizen, en kan de training op een in overleg te plannen datum plaatsvinden.

En dit alles tegen dezelfde tarieven als een Open Rooster training !!

De volgende onderwerpen zullen gedurende de training aan bod komen:
  • (Non)verbale communicatie: Communicatie met een Servicedesk, Helpdesk of Servicecenter verloopt meestal via de telefoon. Toch zijn zowel lichaamstaal als stemgebruik belangrijk. De training gaat hier specifiek op in.
  • (Door)vraagtechnieken: Het is voor een medewerker op een Servicedesk, Helpdesk of Servicecenter belangrijk om snel en effectief een probleem uit te vragen. Dat maakt het gemakkelijker om een probleem te registreren en op te lossen. De training geeft een aantal technieken en modellen die dit ondersteunen.
  • Omgaan met geïrriteerde klanten: Klanten die contact opnemen met een Servicedesk, Helpdesk of Servicecenter zijn veelal in kleine of grote mate geïrriteerd. De medewerker die de klant aan de telefoon krijgt dient hier op een goede manier mee om te gaan. De training biedt een handig stappenplan om hierbij toe te passen.
  • Klantperceptie: Het is voor ICT-ers vaak moeilijk om zich te realiseren dat klanten op een hele andere manier naar ICT kijken dan zijzelf. Dat zorgt voor perceptieverschillen, misverstanden en onderlinge irritatie. De training geeft de deelnemers een andere invalshoek op het gebruik van ICT-middelen
  • Klanttevredenheid: Het technisch oplossen van een probleem of vraag is veelal niet voldoende voor een tevreden klant. De communicatie tijdens dit proces is minstens even belangrijk. De klant wil gehoord én geholpen worden. De training geeft hiervoor praktische hulpmiddelen

Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen

Er zijn nog geen ervaringen.

Deel je ervaring

Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Download gratis en vrijblijvend de informatiebrochure

Aanhef
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)

Heb je nog vragen?

(optioneel)
We slaan je gegevens op om je via e-mail en evt. telefoon verder te helpen.
Meer info vind je in ons privacybeleid.