IT Servicedesk Medewerker | IT Omscholing

Niveau
Tijdsduur
Locatie
Op locatie
Startdatum en plaats

IT Servicedesk Medewerker | IT Omscholing

IPro Training NL
Logo van IPro Training NL
Opleiderscore: starstarstarstarstar_half 9,2 IPro Training NL heeft een gemiddelde beoordeling van 9,2 (uit 292 ervaringen)

Tip: meer info over het programma, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

Startdata en plaatsen

placeDen Haag
9 mei. 2025
placeDen Haag
9 sep. 2025

Beschrijving

Durf jij de stap aan? Om te kiezen voor de opleiding IT Servicedeskmedewerker van IPro Training NL in Den Haag?

Je komt 8 dagen bij ons op kantoor in een kleine groep van maximaal 7 deelnemers. We gaan je leren hoe je technische problemen kan oplossen. We gaan dit doen telefonisch, in videocalls en met Team Viewer. Het niveau van deze opleiding is vergelijkbaar met dat van MBO4.

Programma

  • Het diagnosticeren en oplossen van IT-problemen
  • Communicatie met klanten
  • Kennismaking met veelgebruikte software en hardware
  • Module cybersecurity
  • Module netwerken
  • Basis van privacywetgeving zoals de AVG

Doelgroep

Deze opleiding IT Servicedeskmedewerker is voor iedereen die carrière wil maken i…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Durf jij de stap aan? Om te kiezen voor de opleiding IT Servicedeskmedewerker van IPro Training NL in Den Haag?

Je komt 8 dagen bij ons op kantoor in een kleine groep van maximaal 7 deelnemers. We gaan je leren hoe je technische problemen kan oplossen. We gaan dit doen telefonisch, in videocalls en met Team Viewer. Het niveau van deze opleiding is vergelijkbaar met dat van MBO4.

Programma

  • Het diagnosticeren en oplossen van IT-problemen
  • Communicatie met klanten
  • Kennismaking met veelgebruikte software en hardware
  • Module cybersecurity
  • Module netwerken
  • Basis van privacywetgeving zoals de AVG

Doelgroep

Deze opleiding IT Servicedeskmedewerker is voor iedereen die carrière wil maken in de IT. Misschien werk je nu in een hele andere branche en denk je na over werken in de IT. 

Resultaat

Als afronding van deze opleiding IT Servicedeskmedewerker ga je een aantal belangrijke examens doen. Waar werkgevers expliciet naar zullen vragen bij je volgende stap, solliciteren. Waaonder ITIL en Microsoft.

Groepsgrootte

IPro Training NL werkt met groepen van maximaal 7 deelnemers. Groepjes van 4 deelnemers komen overigens het meeste voor ;-) Een hoge leeropbrengst is het resultaat.

Tijden

De tijden van onze trainingen zijn van 09.00 tot 12.00 h en van 13.00 tot 16.00 h. Het tussenliggende uur is gepland als pauze.

Trainingslocatie

Onze kantoor is aan de Binckhorstlaan 36 | Unit C 059 in Den Haag in het bedrijfsverzamelgebouw Bink 36

Lunch

De lunch wordt geregeld door IPro Training NL en de lunch is op maat. Dus dietwensen kunnen doorgegeven worden.

Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen

Er zijn nog geen ervaringen.

Deel je ervaring

Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Vraag nu gratis en vrijblijvend informatie aan:

(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
We slaan je gegevens op, en delen ze met IPro Training NL, om je via e-mail en evt. telefoon verder te helpen. Meer info vind je in ons privacybeleid.